Zijn dit normale voorweeën?

19-07-2009 15:22 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 39 weken zwanger en sinds gisterenmiddag 2 uur heb ik ( voor ) weeën. Ze komen steeds om de 10, 12 minuten. Gisteren waren ze al pijnlijk, maar nog wel om te doen. Ben in bad geweest,al verschillende keren onder de douche gaan staan, maar daar werd het niet minder van, helaas.

Ik dacht nog, misschien zet het wel door en dan worden het misschien wel echte weeën. Maar de tijd ertussen wordt niet korter, de pijn wordt wel erger.

De regelmaat is er nu helemaal uit, want sinds vanmorgen half 11 komen ze om het half uur, maar soms wel 3 of 4 achter elkaar en ik loop ze ook echt weg te puffen dan.Ze komen echt vanuit m'n rug opzetten en dan naar m'n buik en benen toe.

Hierna is het dan weer een half uurtje rustig op dit moment.

Ik kan nu natuurlijk het ziekenhuis wel bellen en dan zullen ze zeker zeggen dat ik langs kan komen, maar ik wil ook niet onnodig bellen.

Ik heb nu dus al een hele nacht niet geslapen en voel dat ik toch wel moe begin te worden, maar als ik nu op bed ga liggen slaap ik ook niet, want dan komen die ellendedingen ook opzetten.

Ik ken dit dus helemaal niet, misschien iemand anders die ervaring heeft met zeer pijnlijke voorweeën?
Gefeliciteerd met je zoon!
Dank je wel, Bagheera. En nu ga ik eens mooi even slapen voor de volgende voeding, want volgens mij heb ik nog wat in te

halen en dat lukt natuurlijk weer niet als ik nu achter die laptop blijf hangen :-)
Gefeliciteerd met je zoon!!
quote:Solomio schreef op 19 juli 2009 @ 15:38:

Zeker even bellen. Bij de bevalling van mijn oudste zijn de weeën bij mij zo onregelmatig gebleven als jij beschrijft. Volgens de dienstdoende gyn waren het voorweeën. Een paar uur later werd mijn kind geboren.

Omdat de gyn overtuigd was van voorweeën is er ook niet getoucheerd, anders hadden ze wrsch wel eerder dan bij 10 cm ontdekt dat ik toch echt aan het bevallen was.

Had ik ook. Ik belde en mocht weer bellen als ze regelmatiger kwamen. Maar regelmatiger werden ze niet, terwijl ze wel errug pijnlijk waren. Weer gebeld en mocht toch komen. Nog geen 3 uur nadat ik in het zhuis aankwam is mijn (3e) kindje geboren.

Mijn eerste werd ingeleid en bij mijn tweede braken de vliezen en had ik een weeënstorm, dus dit kende ik niet. En toch had ik wel het gevoel dat het menens was, al zei mijn man steeds "de bevalling is zeker niet begonnen he, we worden vast weer teruggestuurd want er zit veel te veel tijd tussen, dit kan niet menens zijn"
Whatever, I do what I want
o errug mosterd xzie ik en errug gefeliciteerd met je zoon!
Whatever, I do what I want
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het uiteindelijk zo snel en voorspoedig is gegaan! Hier nog weinig actie, beetje laffe weeen af en toe maar echt geen peil op te trekken. Morgen weer fijn naar de vk!

Heel veel geluk met zijn viertjes!
Proficiat! Heel veel geluk!
van harte gefeliciteerd!!

klinkt bijna alsof je lichaam onbewust wachtte met doorzetten totdat je man (bijna) thuis was! ;) maakt ook niet uit; je zoon is er en alles is goed gegaan!

geniet ervan!!! veel geluk
Bedankt allemaal. Ons manneke doet het goed. Het is wel weer wennen, zo'n friemeltje in huis :-)

Mardjen, hoe is het nu? Begint het al wat meer te rommelen?

Captivating, dat gevoel hadden wij ook al, het is wel heel toevallig allemaal. Maar het zal idd wel gewoon toeval zijn :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven