Zou het kunnen?
dinsdag 15 juni 2010 om 22:37
Hallo dames,
ivm herkenbaarheid heb ik een nieuwe nick aangemaakt.
Ik heb een vraagje,
Mijn mannetje en ik hebben geklust en nu heb ik een hele rare bruinige afscheiding.
We hebben wel een condoom gebruikt.
Zou ik zwanger kunnen zijn?
Ik geef wel borstvoeding, dat is toch ook een soort van anticonceptie?
Wat moet ik nu doen?
Liefs Mutsje
ivm herkenbaarheid heb ik een nieuwe nick aangemaakt.
Ik heb een vraagje,
Mijn mannetje en ik hebben geklust en nu heb ik een hele rare bruinige afscheiding.
We hebben wel een condoom gebruikt.
Zou ik zwanger kunnen zijn?
Ik geef wel borstvoeding, dat is toch ook een soort van anticonceptie?
Wat moet ik nu doen?
Liefs Mutsje
dinsdag 15 juni 2010 om 22:47
dinsdag 15 juni 2010 om 22:48
Even de eerste 2zinnen van je OP gelezen en wil je even waarschuwen
heb je met een hamer op je vinger geslagen? Je zegt niet waar die bruine afscheiding zit nl. ik zou even langs de EHBO gaan om een tetanus prik te vragen. lees nu in je laatste zin dat je borstvoeding geeft, dan zou ik zeker langs de EHBO gaan, je zit nu helemaal niet op tetanus te wachten.
ga nu even het middenstukje lezen, maar wilde je alvast even waarschuwen. En ik raad je aan je ook even in te lezen hier.
heb je met een hamer op je vinger geslagen? Je zegt niet waar die bruine afscheiding zit nl. ik zou even langs de EHBO gaan om een tetanus prik te vragen. lees nu in je laatste zin dat je borstvoeding geeft, dan zou ik zeker langs de EHBO gaan, je zit nu helemaal niet op tetanus te wachten.
ga nu even het middenstukje lezen, maar wilde je alvast even waarschuwen. En ik raad je aan je ook even in te lezen hier.
dinsdag 15 juni 2010 om 22:49
dat ligt natuurlijk helemaal aan het moment van het klussen... had je toen je ei ofniet? en heb je nu die bruinige afscheiding rond je NOD of niet???
En hoe waren je slijmdraden op het moment van klussen... ?? en heb je met je benen omhoog gelegen na het klussen??
Oh meid... wat leuk, mijn bol zegt dat je een tweeling krijgt... theo en thea!
En hoe waren je slijmdraden op het moment van klussen... ?? en heb je met je benen omhoog gelegen na het klussen??
Oh meid... wat leuk, mijn bol zegt dat je een tweeling krijgt... theo en thea!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 15 juni 2010 om 22:56
quote:louisavuitton schreef op 15 juni 2010 @ 22:48:
.