Zwanger in zeist (utrecht)
woensdag 25 maart 2009 om 07:04
Ik vraag me af of er toevallig nog zwangeren zijn die in Zeist wonen en die het leuk vinden om contact op te bouwen..
Ik ben net in Zeist komen wonen en ken het hier niet zo goed. Ik wil niet wanhopig klinken maar mijn vriendinnen wonen ergens anders en zie ze regelmatig maar niemand is zwanger.. Ik zou het leuk vinden als ik ook wat mensen hier leer kennen..
Groetjes Sminky
Ik ben net in Zeist komen wonen en ken het hier niet zo goed. Ik wil niet wanhopig klinken maar mijn vriendinnen wonen ergens anders en zie ze regelmatig maar niemand is zwanger.. Ik zou het leuk vinden als ik ook wat mensen hier leer kennen..
Groetjes Sminky
woensdag 25 maart 2009 om 07:11
woensdag 25 maart 2009 om 07:23
Jah wat moet ik in Zeist?? Ik heb ook geen idee.. Maar ik ben vrij spontaan zwanger geworden en had een heel klein huisje waar het allemaal niet ging passen en moest dus noodgedwongen verhuizen, en er was alleen plek in Zeist.. Dus tja kan er maar het beste van maken..
Het is maar voor een paar jaar want we willen de kleine graag naar school doen in onze vorige woonplaats.. Dus uiterlijk 4 jaar in Zeist moet te doen zijn.
Noerie dat is nou een beetje het probleem. Ik heb een leuke zwangerschapscursus gevonden maar dat is er 1 waar je partner ook mee moet..Nu gaat hij met een nieuwe baan beginnen waar door hij vanaf mei 1 maand weg is en daarna alleen de weekenden thuis is.. Hij kan dus niet mee naar cursus.. en mij is aangeraden om dan niet aan deze cursus mee te doen omdat iedereen daar met zijn partner zit. En de andere cursussen Yoga bijvoorbeeld lijkt mij minder leuk. Nu kan je wel een cursus volgen waarbij ja alleen bent maar dat wil ik dus niet, vind het wel leuk om andere mensen te leren kennen. Het is een lastig iets..
Liefs Sminky
Het is maar voor een paar jaar want we willen de kleine graag naar school doen in onze vorige woonplaats.. Dus uiterlijk 4 jaar in Zeist moet te doen zijn.
Noerie dat is nou een beetje het probleem. Ik heb een leuke zwangerschapscursus gevonden maar dat is er 1 waar je partner ook mee moet..Nu gaat hij met een nieuwe baan beginnen waar door hij vanaf mei 1 maand weg is en daarna alleen de weekenden thuis is.. Hij kan dus niet mee naar cursus.. en mij is aangeraden om dan niet aan deze cursus mee te doen omdat iedereen daar met zijn partner zit. En de andere cursussen Yoga bijvoorbeeld lijkt mij minder leuk. Nu kan je wel een cursus volgen waarbij ja alleen bent maar dat wil ik dus niet, vind het wel leuk om andere mensen te leren kennen. Het is een lastig iets..
Liefs Sminky

woensdag 25 maart 2009 om 07:39
3 dagen voor kerst kwamen er achter dat ik zwanger dat was nog eens een mooi kerst cadeautje.. En daar komt ie ik woon in de L flat van Vollenhove.. Ik vind het een verschrikking als ik aangereden kom met de auto en al die lichtjes zie.. Maar eenmaal binnen valt het wel mee we wonen vrij hoog dus het uitzicht is super.. Gelukkig is Jack de knipper gepakt!!!!!
woensdag 25 maart 2009 om 07:41
Sminky, persoonlijk vind ik zwangerschapsyoga echt een aanrader hoor! Ik was ook een beetje sceptisch toen ik er voor het eerst kwam, maar het was totaal niet wat ik me erbij voorgesteld had. Helemaal geen zweverige types, maar gewoon leuke vrouwen en een leuke, kundige lerares.
Vaak kun je een gratis proefles volgen, probeer het eens. Als je het niks vindt, stop je er daarna gewoon weer mee.
Vaak kun je een gratis proefles volgen, probeer het eens. Als je het niks vindt, stop je er daarna gewoon weer mee.
The time is now
woensdag 25 maart 2009 om 08:02
Dat si dan weer jammer inderdaad. En als mensne met partner komen dan bljven ze daar ook bij plakken en dan doe je nog niet echt contacten op. Ik zou ook voor de yoga gaan.
Ik heb yoga gedaan. Spreekt mij meer aan dan de gym. Maar ik hoor dat gym vaak nog meer van de contacten is. Maar dan zou ik ook voor yoga gaan hoor. Er zitten in ieder geval ook veel andere zwangere 'kippen'. En echt geen zweverige types hoor. Met yoga heeft het weinig te maken. Het is gewoon een prima vorbereiding op de bevalling.
Ik heb yoga gedaan. Spreekt mij meer aan dan de gym. Maar ik hoor dat gym vaak nog meer van de contacten is. Maar dan zou ik ook voor yoga gaan hoor. Er zitten in ieder geval ook veel andere zwangere 'kippen'. En echt geen zweverige types hoor. Met yoga heeft het weinig te maken. Het is gewoon een prima vorbereiding op de bevalling.
woensdag 25 maart 2009 om 09:28
Zeist is leuk, hoor! Ik woon er nu bijna 3,5 jaar (in de Pedagogenbuurt, andere kant van winkelcentrum Vollenhove. In 10 minuten zit je in Utrecht, het centrum van Zeist is ook groot genoeg, veel groen en gelukkig niet alleen hangbejaarden, maar ook veel jonge gezinnen.
Ik ben niet zwanger, maar heb wel n dochter van bijna 3. Doe maar geen cursus 'Samen Bevallen' in de verloskundigenpraktijk. Ik was daar niet kapot van
.
Ik ben niet zwanger, maar heb wel n dochter van bijna 3. Doe maar geen cursus 'Samen Bevallen' in de verloskundigenpraktijk. Ik was daar niet kapot van

woensdag 25 maart 2009 om 10:37

woensdag 25 maart 2009 om 10:53
Dan ga ik me opgeven voor de yoga!! Ik vind Zeist zeker wel een mooie plaats, ik vind alleen mijn flat een verschikkelijk aanzicht.. Maar het is een zeek bosrijke omgeving.. Enne er zitten leuke winkels in het centrum.. Alleen overal waar ik naar toe ga hier in Zeist doe ik met de tomtom de eerste keer. Als ik eenmaal geweest ben dan weet ik het wel..
Het is inderdaad die cursus suusenco, Thanks voor de tip.. Je woont trouwens dan wel dicht in de buurt!!
Liefs Sminky
Het is inderdaad die cursus suusenco, Thanks voor de tip.. Je woont trouwens dan wel dicht in de buurt!!
Liefs Sminky
woensdag 25 maart 2009 om 11:05
Hoi sminky,
Ik vind Zeist ook helemaal zo slecht nog niet hoor!
Ben er vaker te vinden dan in mijn eigen woonplaats en ben van plan op niet al te lange termijn mn huisje op te zeggen en bij mn vriend in te trekken.
Hij woont overigens vlakbij waar jij woont, in de nog iets hogere flat.
En ook ik ben zwanger! Alleen nog maar net en nog erg onzeker vanwege de meerdere miskramen die ik heb gehad.
Voor mij is het dus nog een beetje afwachten of ik op zoek moet gaan naar zwangerschaps gym o.i.d.
Groetjes haaika
Ik vind Zeist ook helemaal zo slecht nog niet hoor!
Ben er vaker te vinden dan in mijn eigen woonplaats en ben van plan op niet al te lange termijn mn huisje op te zeggen en bij mn vriend in te trekken.
Hij woont overigens vlakbij waar jij woont, in de nog iets hogere flat.
En ook ik ben zwanger! Alleen nog maar net en nog erg onzeker vanwege de meerdere miskramen die ik heb gehad.
Voor mij is het dus nog een beetje afwachten of ik op zoek moet gaan naar zwangerschaps gym o.i.d.
Groetjes haaika
woensdag 25 maart 2009 om 11:10
woensdag 25 maart 2009 om 11:32
*moet even slikken*
Misschicken in een leuk meidengroepje..
Oh, dan zou ik je bericht trouwens even op de overige pijler zetten, Sminky, want heel veel forummers mijden de Kinderenpijler, vanwege de rondvliegende hormonen
Misschicken in een leuk meidengroepje..
Oh, dan zou ik je bericht trouwens even op de overige pijler zetten, Sminky, want heel veel forummers mijden de Kinderenpijler, vanwege de rondvliegende hormonen
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 25-03-2009 11:33
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

woensdag 25 maart 2009 om 12:14
Oh ja, sorry, had ik moeten zeggen, dan is t meer een oproepje inderdaad, en die moeten op het prikbord. Maar, daar staat het heel goed hoor, ik forumster die ik ken heeft ook op zo'n lokale oproep gereageerd en volgens mij zien die vrouwen elkaar nu regelmatig. Succes
Wat Supersmollie zegt vind ik ook