Zwanger met een spiraaltje?

27-03-2009 18:06 19 berichten
hallo,

Ik heb na de geboorte van mijn tweede kindje een spiraaltje laten plaatsen. Ik heb sinds ik deze heb, elke keer als ik ongesteld moet worden, ongeveer 1 week pijn in mijn buik, en word dan ongesteld. Ik heb niet echt een regelmatige cyclus.

Nu heb ik al drie weken deze pijn en een druk op mijn keizersnee wond, iets wat ik ook had bij mijn tweede zwangerschap. Ik ben vandaag langs de huisarts geweest, en ze zegt dat het zou kunnen dat ik zwanger ben of dat mijn cyclus verstoord is.

Ze raadde me aan een zwangerschapstest te doen. Deze heb ik gedaan. Ik heb hem gedaan, mijn man gebeld ondertussen om te vertellen wat de dokter had gezegd, en zag op de test een min verschijnen. Ik ben weggelopen, heb opgehangen met mijn man en hop, een hele hele lichte plus. Dit was om en nabij de tien minuten na testen, dus net wel of niet meer betrouwbaar om af te lezen.

Nu hebben jullie uiteraard geen glazen bol, (ik lees lang genoeg mee op het vivaforum ) maar wie heeft dit ook meegemaakt? zwanger bij een spiraaltje? En wie kent vage streepjes bij clearblue? Ik heb het zelf al eens meegemaakt bij kruidvat testen, dus daarom nu ook gekozen voor clearblue. Helaas hadden ze de zwanger/niet zwanger test niet.
Alle reacties Link kopieren
De betrouwbaarheid van de test geld binnen de gestelde termijn. Daarna mag je dus geen conclusie meer trekken. Koop een nieuwe (Die van Kruidvat kwamen laatst als beste uit de test bij Kassa) en test nogmaals. En ja, ik ken mensen die zwanger zijn gewordne met spiraal, maar dat komt niet heel vaak voor. Misschien heb je wel een vleesboompje (Is onschuldig!) Vreemd eigenlijk dat de HA niet even getest heeft.

Succes!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
.
Tja hoge uitzondering inderdaad maar het komt voor. Ik weet nog wel die ene meid uit de gouden kooi die al 4-5 maanden ofzo bleek te zijn.