zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

hai meiden!

@ Ringel: hoe is het? Al aan het bevallen? Moest vanochtend wel heel hard aan je denken! Dus ik hoop dat dat betekent dat je al aan het bevellan bent.

@ KK: gefeliciteerd met je overwinning!! Wat goed van je. Weet je al waar je je tegoedbon mag besteden? Goed gedaan! En nu niet ziek worden he!! Is zonder van je verjaardag!!

@ Xaar: hoe is het met de vermoeidheid? Trek je het nog een beetje? Hoelang moet je nog voor je verlof?

@ Ukkie: hoe is het met het nekje van Jayden?

@ Koe: wat fijn dat ze het in principe goed doet! Die gebroken nachten lijken me erg zwaar. Hoe gaat het met de voeding? Wil de kleine ook alweer aan je linkerborst?

@ Coop: hoe gaat het met het tempen? Lukt het je om elke ochtend zo vroeg ermee bezig te zijn?

@ Lola: ik heb idd ook last van het weer. Echt heel fijn dat de lucht alweer wat blauwer is.

Hier gaat het verder redelijk. Ik ben op dit moment erg gestresst en veel gespannen. Vooral 's nachts heb ik er veel last van. Maakt me blijkbaar toch veel zorgen of het allemaal wel goed zit enzo... Daardoor slaap ik ook heel slecht. (en doordat ik steeds moet plassen...) en dat is niet echt bevorderlijk voor het energie-level. ;)

Maar ik merk ook dat de blijschap van het zwanger-zijn alles wel relativeerd. Als ik anders 3 nachten zo slecht zou slapen zou ik echt niet te genieten zijn... en zou ik gewoon niet meer echt kunnen functioneren. Nu sta ik na een gebroken nacht gewoon op en kan ik er weer tegenaan. Heerlijk vind ik dat.

Dus al me al ben ik heel blij, hoewel ik het ook zwaar vind.

Zo nu weer een beetje verder werken.
oh KK: is je vriend thuis met je verjaardag?
aapje je doet het voor een goed doel he.

vriendje komt donderdagavond thuis dus ja :-)

en helaas nog geen idee waarvoor ik die bon krijg. heb een mail gestuurd maar is nog niet gereageerd hierop
cooper, waaro kan ik de hyves vinden???

Ukkie, inderdaad dat moet ze ook leren maar wel vervelend.. maar vannacht was het top!! 0.45 uur borst gehad en daarna geslapen tot 3.45uur!! ja ja Mijn mannetje werd wakker om half 4 en zegt tegen mij heb je Syenna alweer gehoord, ik schrok ervan!! toen hoorde ze ons denk ik en meldde zich!!.. Dusse goeie nacht gehad, heerlijk!!

Als ik nog wat bv in de fles over heb mag ik dat toch nog bewaren, op kamertemperatuur.... Hoe lang mag ik het dan nog bewaren??

Aapje, ja linker borst wil ze gelukkig ook weer...

Meiden ik ga ff broodje eten en wil nog ff stofzuigen.... vanmiddag visite!!

Groetjes
Hier even een update-je over onze niet-zo-kleine-man.

Hij heeft do/vrij en ma een ochtendje gewend en ging vandaag een heeeeele dag. Dit tegen advies van de juf in. Maar het leek ons beter, aangezien hij volgende week ook hele dagen gaat (het hele schoolrooster)

Vanochtend naar school gebracht. Hij had er al meer zin in dan gister. Even met de juf overlegd. We wilde dat hij de hele dag bleef en dus gelijk ook kon overblijven. Ze zat een beetje te morren dat het niet gewoonlijk is. We hebben gezegd dat ze een gil kan geven als het niet gaat of als hij niet kan blijven, we wonen op 2 minuten lopen afstand.

Zoals wij al verwachtte..geen telefoontje gehad en een blije vrolijke man opgehaald om 15.30.

Ja hij was moe, maar dat is niet zo gek. Maar alles is perfect gegaan. Hij is met papa naar huis gegaan en mocht lekker een filmpje kijken en wat lekkers eten. Hij zal vanavond lekker bijtijds gaan slapen.

Wij zijn allemaal heel tevreden en blij dat we hebben gedaan waarvan wij dachten dat het goed was. Volgende week en de week erna gaat hij het gewone rooster volgen, de week daarna heeft hij lekker een weekje vrij.

Moet toegeven, dat zn nieuwe coole 'Cars' beker ook wel bijdraagt aan het plezier ;)

Dusssss.. helemaal tevree.

Ik heb verder 2 megadrukke dagen bijna achter de rug.

Gister toch braaf naar de yoga gegaan. Ik vind het heel leuk en fijn om te doen, alleen moet ik er op de fiets heen en het is pas om 22.30 afgelopen.Het is niet heel ver fietsen maar om te zeggen dat ik heel gemotiveerd ben om om half 9 thuis weg te gaan.....

Anyhow. Vandaag zit er ook bijna op. Hele efficiente dag gehad. Loop wel te waggelen. Mn bekken kan het niet echt aan deze dagen. Straks met de trein en dan ga ik met 2 vriendinnen eten, Gezellig! Ben dan wel moe, maar vind het fijn dat ik ze zie, komt er te weinig van. Morgen is deze dame lekker VRIJ!!! Mijn collega noemde het mijn pro-mama dag! Vond het een hele goeie term.

Dus ik ga chillen, misschien wat was opvouwen(wel in bed, in pyama, met een beker choco) en dan ga ik als ik zin heb even nog wat boeken voor geboortekaartjes omruilen. We zijn er nog steeds niet uit..... zucht.

Sorry was weer even een ego bericht....

We kunnen een goeie nieuwe sony laptop overnemen voor 500 euro.... ik zit erg te twijfelen. Ik kan natuurlijk niet aan mn meldplicht voldoen zonder computer (ja ok, dan moet ik wachten tot mn man thuis komt)

Ik heb het geld wel, spaargeld, maar eigenlijk vind ik het een beetje een luxeprobleem. Maar aan de andere kant is het beter om de werklaptop niet voor je eigen dingen te gebruiken (fotos filmpjes etc). het is nou ook niet dat ik het geld niet beter voor iets anders kan gebruiken.....zucht...-wat kan ze zeuren he....

:-)

borreltje iemand??

en voor de andere dames waaronder mijzelf

Xaartje, Volg je hart dan doe je het nooit verkeerd!! { dat gaf de kraamhulp mij mee toen ze wegging!!}.. Wat super zeg dat je kleine/grote man het zo goed doet, heerlijk he, geeft jezelf ook een goed gevoel!!

Geniet van je vrije dag morgen... hmm heerlijk een groot glas cola met ijsklontjes, dank je wel!!..

Komt net een meid aan de der, van een blok verder op met allemaal kleding, 2 grote vuilniszakken vol.. van haar dochtertje geweest! Ze waren aan het opruimen op zolder en moesten aan ons denken! tja zegt ze anders gooien we het weg, ideaal!! Dusse zo ff snuffelen....

Syenna is een beetje verkouden, strakies voor de nacht ff insmeren met luuf, arme schat!! Vandaag overdag ook onrustig ivm verstopt neusje... verder tevreden meisje en trotste papa en mama!

Lieve meiden , fijne avond!
Ringel zich nog steeds niet gemeld, he? Gisteren ook maar 1x terwijl ze zich normaliter volgens mij de laatste dagen 2x meldde.

Nou, hoe ze zich voelde, misschien maar goed ook, als/dat ze aan het bevallen is.

Ringel: vanaf hier: zet hem op meid!

@Koe: grappig dat je blij kunt zijn dat je 3 uur kunt slapen ! pff Wat zielig dat ze verkouden is, je kunt ook ff een half uitje naast haar bedje zetten, schijnt ook te helpen.

je bent al lid van de hyves: dus je logt in met je eigen account op hyves, gaat in de bovenbalk naar 'hyves" en dan scroll je naar onderen en daar zie je alle hyves waar je lid van bent, en dus ook de onze (staat bij privé-hyves). Daar klik je op en je bent er.

@Xaar: wat een gezeik zeg, van die juf, als jullie dat beslissen, dan komt dat toch vast wel goed! Fijn dat hij het zo leuk vindt!

Wat lastig dat yoga zo laat begint, kan me voorstellen dat je dan geen zin meer hebt. is dat iedere week eigenlijk? Beetje leuke meiden daar?

Waarom niet laptoppen op de laptop van je werk, mag dat niet dan? Ik snap het ff niet, of moet je hem inleveren tijdens je verlof.

@Aapje: pfff, kan me voorstellen dat je je wat onzeker voelt. voel je je wel goed, niet meer misselijk enzo?

Temperaturen gaat goed. Ben normaliter wel iemand die nog een aantal keer de wekker uit slaat, maar nu ben ik meteen wakker. En zelfs afgelopen weekend werd ik om 7 uur wakker, pfff. Cooperman is iedere keer bang dat ik met die thermometer in mijn kont (excuse moi voor de grove taal) weer in slaap val, haha.

Hoop wel dat mijn cyclus niet te lang is, want 66 dagen temperaturen, pfff, ik hoop het niet.

Cooperman gaat binnenkort nog even zijn zwemmertjes inleveren, maar dan moet hij eerst ff gespaard hebben (oftewel een aantal dagen geen sex). En aangezien we de laatste dagen niet van elkaar af kunnen blijven....

Nogmaals Ringel: zet 'm op meid!
xaar ik heb ook een sony laptop, en dat is niet veel geld!

ik heb op mijn werk ook een pc,maar ik vind het toch wel fijn om ook een eigen laptop te hebben.

ennuh wel vreemd dat ringel nog niet is geweest, zal het echt bezig zijn?

anders succes ringel!!!! (en man)

http://zwangerworden2008.hyves.nl/
Ik denk dat Ringel aan het bevallen is! Super spannend!
ja ik ook. ze is ook al een aantal dagen niet op haar hyves geweest.
Als dat geen teken is!

@ Ringel: ik wens je heel veel succes en duim voor een spoedige bevalling!! Zet hem op!
ringel nog even en dan...

lief plaatje he???
*smelt*
Go RIngelding Go!!

onze laptop is van het werk van mn man. ALs ik straks thuiszit tijdens verlof heb ik dus geen laptop of pc... alleen als hij m mee naar huis neemt savonds. vandaar

Ik ga verder duimen voor Ring en zo lekker mn mandje in..ben op.

dag lieve meiden
okee nog meer smelt plaatjes

(ben aan het wachten totdat photoshop gedownload is zodat ik een leuke foto van mij en mijn 2lingzus kan maken als 2 oude dametjes voor op onze verjaardagstaart)

xaar dat kan natuurlijk niet he

je hebt natuurlijk wel meldplicht dus je MOET gewoon, al is het maar voor ons, een laptop aanschaffen
nm
knappekloon wijzigde dit bericht op 28-01-2009 21:51
Reden: plaatje verwijderd
% gewijzigd
@KK: hé, moet dat nou??

@Xaartje: o ja, dat was het. Laptop/pc voor thuis is wel erg handig, ook voor je foto's inderdaad straks. en de meldplicht inderdaad, ook niet onbelangrijk. 500 euro klinkt niet als heel duur.

welterustenn
hihi ik laat het laatste plaatje nog 1 dag staan, dan zal ik hem eraf halen.

slaap lekker meiden!!!
getverderrie KK!!!!

en dat op de vroege morgen!

maar nog een ringelnieuws dus...
ringeellll

kan ik al stoppen met duimen?
jammer nog steeds geen nieuws...
Ringel, zet hem op meid!!!!!!

KK, ha ha wat een foto zeg...

Syenna gister avond vanaf 7uur tot vannacht 2 uur erg onrustig, ze wilde constant drinken, voelde me echt ff een melkkoe!! Om 2uur viel ze aan de borst in slaap, heb der naast me neer gelegs { mannetje is naar beneden gegaan op de bank geslapen} en zo heeft ze tot 5uur geslapen, ik ook ff geslapen gelukkig!! al met al om half7 vanmorgen lag ze in de kinderwagen en kon ik ook slapen!! wat een nacht zeg.. heerlijk tot half 10 geslapen toen wilde mevrouw weer drinken!..

Verder gaat goed en geniet ik volop van mijn meisje....
Jaaaa daa was ze dan, met baby IN buik. Sorry sorry sorry......gisteren een piep dag gehad en alleen aan het zeiken en zeuren geweest op februari topic. Dacht nl dat het begonnen was en heb Lief uit z'n werk gebeld maar wederom loos alarm.......Gisteravond nog weer best behoorlijk stevige krampen, maar bijna de hele nacht geslapen dus weer loos alarm. Vanddag moest Lief zijn uurtjes die hij gisteren niet heeft gewerkt inhalen, dus was met meisje alleen. vandaag een suepr goede dag. Alleen dus veel op februari aan het kletsen. Daar zijn, als het goed is, nu 3 babies geboren en we gaan dus loos....(heu zodra Sam van het januari topic is bevallen nemen we officieel het stokje over)

Maar vandaag een goede dag dus, baby beweegt goed (met deze termijn 39+ 2) is 10 keer per dag voldoende en dan tellen alle kleine schopjes, trapjes en beweginkjes mee. want baby heeft eigenlijk geen ruimte meer (al neemt ie het er wel goed van......) en ik ben lekker met de was bezig geweest en op mp aan het rondstruinen geweest op zoek naar niks. Altijd leuk.

maar zodra er echt echt echt echt wat loos is dan laat ik dat natuurlijk weten. Wil jullie ook niet al te veel lastig vallen met m'n hormonale gezeur........
ringel, nog geen baby dus, ha ha!! heb veel aan je gedacht vandaag hoor!! Hormonale gezeur????? we zijn er voor elkaar hoor, ook als je wilt zeuren luisteren we naar je!!....

vandaag lekker daggie gehad, heerlijk geluierd!! was ik wel ff aan toe na zo'n nacht... strakies visite, oom en tante van mij komen, die wilden liever niet op de kraamborrel komen, maar zo ff bij ons komen, nou vooruit dan maar ha ha!!...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven