zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

hoi !

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, ik ben zelf 26 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. succes..
hai Yamuna! jeemig.. ik denk na 3 maanden al van wat duurt het lang.. 26 maanden is toch even wat anders.. leuk dat je meekletst!
Ik wil dolgraag zwanger worden in 2008, maar ik heb vriendlief nog niet zo ver dat hij door heeft dat hij er aan toe is....

Maar ik hoop heel snel ook met jullie mee te kunnen kletsen.

Liefs Julia
quote:Yamuna schreef op 28 januari 2008 @ 19:23:

hoi !

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, ik ben zelf 26 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. succes..Deze voor jou en deze ook.
@Yamuna, ben je al naar de huisarts geweest? Want volgens mij kun je je dan laten doorverwijzen naar de gyn. Bij mijn weten kun je na een jaar niet zwanger daar een verwijsbrief voor krijgen.. Weet ik niet zeker hoor.
quote:lelie30 schreef op 28 januari 2008 @ 19:42:

@Yamuna, ben je al naar de huisarts geweest? Want volgens mij kun je je dan laten doorverwijzen naar de gyn. Bij mijn weten kun je na een jaar niet zwanger daar een verwijsbrief voor krijgen.. Weet ik niet zeker hoor.

Jij ken Yamuna nog niet op het forum dus?

Ik ben vandaag de dag al 36 maanden in het zieknhuis bezig. Jeetje dan heb ik bijna al een houten lustrum
uhh nee ken yamuna idd niet.. Ik zelf ben ook een zh klant omdat ik te kleine eierstokken heb.
julia1979; mijn vriend is er ook niet zo mee bezig als dat ik ben hoor. is voor vrouwen toch anders, die horen de eierstokken echt rammelen denk ik, haha. geduld hebben komt vanzelf!
lelie30; hoe kom je daar dan acherdat je te kleine eierstokken hebt..?? betekent dat dat het neit via de natuurlijk weg kan?
sorry TO mijn sarcasme nam de overhand gevoed door frustratie ...

we lopen inderdaad al enige tijd bij het ziekenhuis ...

ik hoop dat het jou wat makkelijker af zal gaan ... maar geloof me schat drie maanden is peanuts !
hmm, apart... bedoelde het ook niet van help nog niet zwanger na 3 maanden.. maar dat is maar net hoe je het leest.
Hoi!!

Ik ben in januari gestopt met de pil..ik hoop ook in 2008 zwanger te worden, super spannend allemaal!!!

mag ik met jullie mee kletsen??

liefs Koe
haai koe!

welkom! ja, superspannend allemaal he! ben je al ongesteld geworden en is je cyclus een beetje normaal?? heeft bij mij erg lang geduurd. al aardig wat testen gedaan, maar goed dan werd ik op dag 40 ongesteld ofzo. maar hiermee naar de huisarts gegaan en nu vitamine pilletjes waardoor mijn cyclus regelmatiger is. ik heb trouwens ook een trage schildklier. maar klussen gewoon door. afgelopen maand verhuisd en verbouwt dus kwam er niet veel van, gaan er deze maand weer volop voor.
hoi lolaM

dank je wel!!

mijn cyclus ia super, gelukkig!! ja ben al x ongesteld geweest...lastig zeg als je cylus niet goed is,maar een vitamine pilletje doet wonderen super joh!! verhuisd wat leuk, gefeliciteerd!! lekker een nieuwe stek dusse kan je er weer flink tegen aan

Heel veel succes..
quote:lolaM schreef op 29 januari 2008 @ 12:12:

haai koe!

welkom! ja, superspannend allemaal he! ben je al ongesteld geworden en is je cyclus een beetje normaal?? heeft bij mij erg lang geduurd. al aardig wat testen gedaan, maar goed dan werd ik op dag 40 ongesteld ofzo. maar hiermee naar de huisarts gegaan en nu vitamine pilletjes waardoor mijn cyclus regelmatiger is. ik heb trouwens ook een trage schildklier. maar klussen gewoon door. afgelopen maand verhuisd en verbouwt dus kwam er niet veel van, gaan er deze maand weer volop voor.

Je bent toch 'pas' 3 maanden met de pil gestopt?

Hoe kun je dan nu al zeggen dat het bij jou lang heeft geduurd?

Ontpillen duurt een paar maanden hoor.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Yamuna schreef op 28 januari 2008 @ 21:58:

sorry TO mijn sarcasme nam de overhand gevoed door frustratie ...

we lopen inderdaad al enige tijd bij het ziekenhuis ...

ik hoop dat het jou wat makkelijker af zal gaan ... maar geloof me schat drie maanden is peanuts !
calvijn; klopt, ben eigelijk al vanaf mei ofzo gestopt met de pil, eerst veilig gedaan en gewacht tot cyclus op gang kwam. dat kwam maar niet, dus toen naar de dokter. nu 3 maand echt aan het klussen, snapst??
Ik snap

Ben zelf in oktober gestopt met de pil.

Had gisteren ongesteld moeten worden, maar tot op heden niets.

Ben wel vaker een paar daagjes overtijd, maar vind het nu wel erg spannend, want afgelopen maand hebben we wat meer doelgericht geklust (wonen pas een week of zeven samen)
Calvijn: wat enorm spannend zeg... suc6 :-)
Spannend!! wanneer ga je testen? en wat houdt doelgericht klussen in?? graag tips, haha.

succes met wachten/testen..
Hallo allemaal,

Na in 2007 een aantal weken zwanger te zijn geweest, heb ik begin 2008 na 9 weken een miskraam gehad. Helaas is deze waarschijnlijk veroorzaakt door de hersenvliesontsteking die ik begin december heb gehad. Na 2 weken ziekenhuis zagen we met 9 weken toch een hartje kloppen. Een dag na deze echo is het helaas misgegaan. Omdat ik zo veel medicatie heb gehad (ze hebben er alles aan gedaan om mij te redden) wordt er gedacht dat dit de miskraam heeft veroorzaakt. In 2008 hoop ik op een nieuwe zwangerschap! Mag ik met jullie meeschrijven?
Ben zwanger
joepieeeeeeee

super gefeliciteeeerd!!!
Calvijn:Van harte Gefeliciteerd, wat super leuk zeg!! geniet ervan meid..

spannend allemaal he..

nu ikke nog.. had maandag wel een beetje een vreemd gevoel, mijn buik borrelde wat en mijn borsten deden wat zeer.. mijn buik is nu over maar mijn borsten voelen net als ik spierpijn heb...hmmmm beetje vreemd..ach zal wel niks zijn ga ik vanuit!!! maar goed ff afwachten heb dinsdag 12 feb mijn NOD!!

Liefs Koe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven