zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

euh KK dat plaatje mag nu wel weg hoor.......nu weet ikhelemaal zeker dat ik GEEN spiegel op het voeteneind hoef......brrrrrr en ook Lief mag niet in de buurt van de onderkant komen op het moment dat het hoofdje "staat" (is wanneer het hoofdje op punt van geboren staat worden en er dus helemaal geen bloed meer door je schaamlippen gaat en dus min of meer "ongevoelig" bent en de grootste kans op scheuren, het hoofd hangt dan min of meer letterlijk tussen je benen en kan niet meer terug)

Nogmaals mega sorry voor het niet houden aan meldplicht......(enrome schaambloos op wangen)
Even snel zwaai

Drukke dag en ziek mannetje van de creche gehaald. Direct naar de dokter gereden. Oorontsteking! Waardeloos maar goed! Morgenvroeg de oppas geregeld(schoonmoeder komt) vanaf morgenmiddag mannetje.

Koe, we komen dus ook niet langs vrijdag. Ik in elk geval niet(sorry maar Jayden zo niet leuk en gezellig)

Groetjes Ukkie
quote:koe26 schreef op 28 januari 2009 @ 18:06:

ringel, nog geen baby dus, ha ha!! heb veel aan je gedacht vandaag hoor!! Hormonale gezeur????? we zijn er voor elkaar hoor, ook als je wilt zeuren luisteren we naar je!!....

Lekker koe, dat het allemaal zo goed gaat.met jou en ook met Syenna. Zag dat je de hyves hebt gevonden, mooi zo!

@KK: mag het plaatje nu weer weg?

Ben druk aan het dieten: ontbijten met zoals Xaar zei een beetje cornflakes of cruesli. Boterham krijg ik er echt niet in.

Gewoon lunchen, maar dan at ik toch al niet zo veel.

En 's avonds, tjonge wordt helemaal een keukenprinses met die gezonde groenten enzo.

Het gaat dus goed, maar of het helpt...
ja hoor... nog geen baby bij Ringel... pfff...

succes meid met verder wachten!
ringel jammer maar succes nog met de laatste loodjes

en heb het plaatje weggehaald haha

nog 2 daagjes en dan wordt ik een halve Sarah!!!!! heb vandaag een kado gekocht voor mijn 2lingszus, zij wilde een pyama, de enige die ik kon vinden was er een van 40 euro pfff. zucht best veel geld voor een kado terwijl ik zelf ook jarig ben maar het is wel mijn leukste zus dus tja.

ik heb net 2enhalf uur gesport (jaja sportief he) dus ga nu douchen en dan lekker naar bed!!

fijne avond iedereen
om met moppersmurf te spreken:" ik HAAT wachten"

dus doe m'n best om niet te wachten. Afgelopen zondag dus chinees (geen succes) vanavond hebben we boerenkoolstamppot gehad (tip van januari topic) en heb al 2 glazen bitterlemon op..........dus we merken het wel........

maar je kan de boel niet forceren het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat en in de tussentijd blijven we "zennnnnnnnnnnnnnn" (en ondertussen de dagen wel voorbij kunnen kijken.......)
MELD!!!!!!!! met baby IN buik. En hopelijk voor de laatste dag want ben er ontzettend klaar mee.....moet officieel nog 4 dagen maar ik vind het mooi geweest.

Gelukkig (hoor mij dit zeggen) heb ik op dit moment erg veel "krampjes" die ik weg moet puffen, maar ga er maar weer eens van uit dat het wederom vals alarm is en dat het verder weinig zoden aan de dijk zet en dat ik me weer eens verheug op eendooie mus.

Vanochtend al een paar ontzettende jankbuien gehad en ben enrom labiel aan het zijn. Lief is vandaag thuis van izjn werk zodat ik me niet druk hoef te maken om meisje.......

En vanmiddag weer naar de vk......pffffft ben zo klaar met zwanger zijn.
ringel hou vol.... nog even...
ik verveel me.

even knippen en plakken

ja zo hou je de moed er wel in (al vind ikdie Anne geddes plaatjes altijd zoooooooo stroperig)

Vanmiddag weer naar de vk. ben benieuwd wat ze gaat zeggen (of juist niet gaat zeggen) weet ik veel.

Heb m'n hoofd er niet helemaal bij geloof ik. steeds een zeurend, gespannen gevoel in m'n buik. Alsof de baby er toch eigenlijk wel heel graag uit wil (ik hou het niet tegen, niet bewust iig) we merken het wel.
ringel als de baby komt dan komt het echt wel hoor, hoe jij het ook probeert tegen te houden.

ik heb net 2 leuke posters gemaakt met tekst voor de verjaardag van mij en mijn 2lingzus (samen sarah). toch wel jammer dat ik dat zelf moet regelen....

ringel succes bij de vk!!!
Is je zus niet zo creabea als jij bent? Je bent toch samen jarig en maakt toch samen plannen om je verjaardag te vieren?

De vk heeft me vanmiddag gestript. Maw, ze is met haar vingers naar binnen gegaan en heeft ff gevoeld en gewoeld. voelen bleek datde baarmoedermond helemaal rijp was (en daardoor kon ze dus ook strippen) en sstrippen houdt zoveel in als: door het woelen met de vingers tussen vlies en baarmoedermond kan net het zetje geven om de bevalling in gang te zetten.....dus ik ben benieuwd. Op het moment is het rustig van binnen op een incidenteel steekje na (en kramp in m'n bil, maar dat is peanuts)
we hebben wel samen plannen gemaakt, maar ik ben gewoon meer van dit soort dingen plannen enzo.

volgens mij wordt t best leuk.

ringel heb je nog een foto van je buik nu je op knappen staat?

zienzienzienzien
@Ringel: goed dat je je hebt gemeld vandaag! Strippen wil niet zeggen dat het á la minute komt toch?

Mijn duimen zijn aan het draaien (meestal hier om te hopen dat iemand zwanger is, maar in dit geval dat je nu echt gaat bevallen!)

Sterkte meid!

Heb me gisteren ook aangemeld bij het forum over pco. Maar blijf jullie ook trouw hoor!

@KK: nog steeds gestopt met roken?
Ringel, hou je taai meid!! hoop voor je dat je snel je kleine wondertje kan vast houden!! Duim voor je!

Ukkie, jah jammer zeg, maar goed niks aan te doen, volgende x beter!! succes met Jayden, dikke knuffel voor mijn vriendje!!

Een SUPER nacht gehad! Heerlijk geslapen, ze heeft om 23.00uur voeding gehad en toen pas om2.45 uur weer en om 7uur, heerlijk!! das het goeie ritme en hopen dat ze dat aankomende nacht weer doet.. Vandaag heerlijk gewandeld, zo fijn om er ff weer uit te zijn!! Ff naar de tante van mijn mannetje geweest, is geopereerd aan haar rug op de dag dat ik bevallen ben... daar hele middag gezellig gezeten thee drinken... heerlijk daggie.. Ik heb nog een mooie foto van ons wondertje!

Liefs Koe
Koe, ik moet snel langskomen, ze groeit echt hard zeg!!!

Ringel, you go girl!!

Groetjes Ukkie
Koe Wat een STUK!!!

Even snel een klein berichtje van mij.

Ben al 2 dagen thuis, zon last van mn bekken. Blijf morgen ook thuis. Proberen uit te rusten.

Vanmiddag zijn de hoezen voor onze bugaboo gekomen, ze zijn zoooo leuk!. Het is een kap en een voetenzak (die is voor als het een buggy is) en ze zijn zoooo cool. Deze dame maakt vanalles voor alle soort kinderwagens, dus mocht iemand interesse hebben ik kan haar van harte aanbevelen. Echt vakmanschap.

Ringelding, succes.

Knappekloon, als je dit morgen leest, VAN HARTE!! fijne dag, dikke verjaardagszoen voor jou.

spreek jullie snel weer.
pfff kom net van de naaimachine vandaan.

mijn 2lingszus hebben allebei hetzelfde jurkje en we waren van plan om die morgen allebei aan te doen,

maar die van mij past niet echt meer, dus heb ik er een truitje van gemaakt, valde nog best tegen...

cooper wat is pco?? ook al is het ontzettend vervelend voor jou en de vriend/ man , voelt het niet fijn dat je er nu wel écht mee bezig bent?

koe wat heeft ze een ontzettend leuk snoetje!! ik vind alle baby's altijd heel erg op elkaar lijken, maar syenna vind ik echt al een apart gezicht hebben (kon effe geen ander woord vinden, ik bedoel het goed!!!)

nou ik ga nog effe douchen en dan ben ik bijna jarig.....

25 pfffff
KK van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!! 25 hele jaren al weer.....maak er een mooie dag van samen met je zus!

Strippen wil idd niet zegge dat het a la minute moet komen. De vk zei dat het effect kan hebben zo binnen de 24 uur...of dat het komend weekend wat wordt. Geen idee. we doen rustrig aan.

Vanacht iig rete goed geslapen en dat is ook heel erg fijn en maakt het wachten (wil eigenlijk niet wachten, maar dat doe je toch) wat makkelijker.
KK, van harte met je verjaardag!! Maak er een mooie dag van en uiteraard je zus ook gefeliciteerd!!

Ringel, nog niks uitgehaald op dit moment dus het strippen. Bij hebben ze het toen dinsdag gedaan en had een paar uur lang weeen, toen donderdag weer en toen begonnen hele lichte weeen na 3 uur. Uiteindelijk heeft dat doorgezet. Succes ermee in elk geval.

En dat slapen is wel lekker, ook zeer belangrijk zo vlak voor een bevalling.

Koe, hoe is de nacht verlopen?

Cooper, hoe snel weet je nu of je pco hebt? Is dat nu al zeker dan? Wel fijn dat ze nu niets gaan doen he, kan je in elk geval niet meer zo machteloos zitten te wachten? Op mijn andere forum heeft ook pco en daarbij was het ook wat gecompliceerder zwanger worden, omdat ze een vrouwelijke partner heeft, maar via een goede vriend die donor is en medicatie vanwege de pco hebben ze inmiddels 3 kinderen. 1 zoontje van 2,5 en een tweeling jongen en meisje van 6,5 maand nu! Inderdaad een meerling vanwege meerdere eitjes!

Jayden wel aardig aan het opknappen, wel behoorlijk verkouden nu en veel bloedneuzen, maar zijn oor is niet meer zo extreem pijnlijk. De sinaspril en de chamodent doen hun werk in elk geval goed. Joya erg gezellig en vrolijk en poept ineens elke dag nu we vorige week bij bioresonantie zijn geweest!!! Ze is wel wat verkouden en hoest soms behoorlijk, maar goed. Er zijn heel veel kinderen ziek, zwak en misselijk!!

Mannetje zeer zware bronchitus(bijna longontsteking, foto's zijn gemaakt) en die heeft zijn 3de antibioticakuur in 2 weken, lekkere ziekenboeg hier dus!

Groetjes Ukkie
Dankjewel voor de felicitaties!!!

ik ga nu naar mijn ouders rijden om daar het huis te versieren en mijn verjaardag te vieren vanavond,'

ik kwam vanmorgen buiten, was mijn huis van de buitenkant versierd!! zo lief, hebben 2 vriendinnen van mij vanmorgen vroeg nog gedaan...

iedereen fijne dag vandaag

ringel alvast succes
KK, gefeliciteerd...maak er een leuke dag van!!

de nacht is redelijk verlopen... om de 2,5 uur kwam ze steeds...

Ze meldt zich nu net weer... dusse volg x langer verhaal!!
Gefeliciteerd met je verjaardag KK! Maak er een knalfeest van.

Is het nog geluk met de taart? We willen natuurlijk wel graag foto's!!

@ RIngel: hoe is het nu? Merk ja al wat van het strippen? Wanneer moet je weer terug naar VK? Het wordt nu wel echt een beetje tijd he!

@ Xaar: hoe is het met je bekken? Helpt fysio een beetje?

@ Ukkie: arme meid... iedereen ziek bij je thuis. Vast wel zwaar voor je. Hoe doe je dat met je werk?

@ Koe: lijkt mij nog steeds een zware nacht... hihi... maar voor jullie blijkbaar al heerlijk Wel ontzettend leuk en mooie kindje!!! Ze is echt een prachtmeid! En wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat! Kan me voorstellen dat jullie ernorm aan het genieten zijn.

@ Coop: hoe is het met jou? Wanneer moet Coopman zijn sperma laten controleren? Wat een spannende dingen allemaal!

Hier gaat het wel ok. Ben vooral heel blij en dankbaar. Al vind ik het op dit moment wel zwaar. Ik herken mezelf niet meer terug. Zo labiel en onzeker... heb toch veel angst dat het niet goed zit ofzo. Zijn geen aanwijzingen voor, dus ik maak me gewoon zelf gek. ;)

Dinsdag naar de VK. Heb ik echt al heel veel zin in! Ben heel benieuwd wat er allemaal besproken gaat worden enzo!

Ennnnn maandag begint mij studie weer! Ook heel spannend! Ik ga een heel leuk vak volgen. Het inhoudelijk mastervak. Echt helemaal ingaand op alle vlakken van de Orhtopedagogiek. Dus ook met acteurs om te oefenen enzo. Erug leuk! Wordt wel allemaal weer drukker, maar dat komt wel goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven