Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
@tatli, wel fijn dat je het hartje weer gehoord hebt in ieder geval! Wel balen dat je nog zo'n last hebt van de Pfeiffer.

De mexicaanse griep komt wel steeds dichterbij he! Bij mij op het werk is misschien nu ook het eerste geval. Morgen weten we meer. Ik moet zeggen dat het me, nu ik zwanger ben, toch meer bezig houdt.

@meiske, rauwe ham.... ik zou het eerlijk gezegd niet weten of je het mag of niet. Maar het klinkt of je schoonmoeder je een beetje benauwd maakt... of komt ze echt heel vaak langs?

@skull, ik kan wel begrijpen hoor dat je het voor jezelf een beetje behapbaar wil houden. Hopen doe je toch wel dat het raak is.... Had je al een idee of je dit weekend wilden gaan testen of niet? Ik blijf gewoon stiekem duimen voor je!

@allen, vanavond is Poffermans plotseling voor zijn werk naar Corsica vertrokken :-) Emotionele muts als ik ben stond ik natuurlijk te snotteren toen hij weg ging. Wel gek.. ik ben nu dus een nacht of twee - drie alleen thuis. Vind ik altijd zo ongezellig... maar in ieder geval meteen gepland morgenavond lekker bijbeppen met een vriendin, donderdag eten bij mijn moeder samen met mijn zus die dan net terug is van vakantie. En dan hopelijk komt Poffermans hopelijk vrijdag thuis.

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

P.
@ Skull: Ik hoop dat het een innestelingsbloeding is.. Hebben wel de eigenschappen die jij beschrijft! Keep my fingers crossed voor je!

@ Tatli: Denk aan jezelf en je kindje!

@ Meiske: Ik zou het niet eten! Beter te veel voorkomen als een keer fout!

@ Poffer: Ahh, meisje toch! Hoe is het nu?

@ Korrel: Hoe is het nu bij jou?

@ BOwie: En bij jou? Beetje rust in de tent?

@ Peach: Leuk die echo!!!

Hoe is het eigenlijk met Toa? Of is zij nu op vakantie?

Hier alles rustig, teckelpup loopt mank, zijn gewrichtjes in zijn pootje zijn overbelast, moet rust houden voor 2 weken.. Maar hoe hou je een hondje van 7 maanden stil die alleen maar spelen en rennen wil? Hij heeft pilletjes, waar hij van zou moeten slapen, maar dat doet ie dus niet! GRRR
@muppet, dat is inderdaad een lastige opgave om je pup rustig te houden... en helemaal als hij niet reageert op de pilletjes. Toa is inderdaad op vakantie. Volgens mij nog twee weken na deze week.

Maar hier alles goed hoor! Lekker thuis aan het werk vandaag met alle ramen en deuren open. Heerlijk wat een mooi weer. Nu is het niet zo gek dat hij is er niet is, maar vanavond zal het weer anders zijn. Gisterenavond vond ik het ook ongezellig en ik ben ook meerdere keren wakker geweest vannacht. Maar het is maar voor eventjes en hij heeft het echt naar zijn zin. Hij belde net en het is echt prachtig weer in ieder geval.

Verder wat een stille boel hier! Veel vakantiegangers en de andere zijn natuurlijk aan het werk of aan het genieten van het prachtige weer. Heerlijk hoor!
Heey Poffer!

Ik ben ook heerlijk aan het werk thuis! Ook alles open!

Teckelpup dartelt door het huis, laat hem maar gaan.. Zijn lichaam zal het wel aangeven!

Pofferman geniet dus wel van zijn trip? Wanneer is hij weer thuis dan? Vrijdag??

Heel stil hier, veel hardwerkende en vakantievierende mensen!!
@Poffer: ik heb op een paar sites gelezen dat je rauwe ham wel mag als je zwanger bent. Maar niet te vaak. Rauwe ham mag wel omdat het bewerkt is en dat is bijv. Filet American niet. Maar ik probeer gewoon niet te veel te nemen vanavond.

Mijn schoonouders komen helemaal niet vaak langs, gelukkig niet. Ik kan niet echt met mijn schoonmoeder opschieten. Omdat heel veel wat ik zeg niet goed is volgens haar. En dan schiet ik automatisch in de verdediging.

Ik kan me voorstellen dat je het niet zo leuk vind dat je man van huis is. Gelukkig is het maar een paar dagen en heb je veel gepland.

Vandaag de 16 weken, dus 4 maanden bereikt. Weer een mijlpaal vind ik.
@muppet, als het goed is inderdaad vrijdag weer thuis. Dus dat is wel gezellig weer!! Maar hij geniet wel hoor en nu kon hij nog even lekker gaan. Zijn collega's gingen liever niet omdat ze kinderen hebben en wij natuurlijk nog niet. En dit soort dingetjes vind hij helemaal het einde.

@Meiske, eet smakelijk in ieder geval! En lekker genieten hoor van je eten. Je moet het jezelf ook niet al te moeilijk maken...

Balen is dat als je niet zo lekker door 1 deur kan met je schoonouders. Mijne zijn hartstikke lief hoor, maar ik word soms echt zenuwachtig van mijn schoonmoeder. Ze zou het liefst alles regelen en voor ons bedenken, maar heb al een paar keer gezegd dat wij het op onze eigen manier en in ons eigen tempo doen. Maar ze luistert niet altijd even goed dus dat is wel irritant. Maar verder bedoelt ze het allemaal goed hoor en het is natuurlijk de moeder van Poffermans. En schoonouders is toch altijd anders dan je eigen ouders. Daar kan je veel meer van hebben. Dus ik neem het ook maar voor lief het grootste deel van de tijd.
@poffer, wat een eng idee dat er iemand op jouw werk mexicaanse griep heeft! ik ben er echt bang voor nu met de zwangerschap...

Volgens mij hebben meer schoonmoeders die eigenschap;)

Wat saai zo ff die daagjes alleen....gelukkig is het snel vrijdag.

@muppet, wat zielig voor je pup! ja je kan hem moeilijk vast binden natuurlijk...bizar dat die pilletjes niet helpen dan.

@tatli, beterschap! heb je wel een datum voor je 20 weken echo?

Wat is het warm he...normaal vind ik dat heerlijk maar nu vind ik het echt niks! ben niet vooruit te slepen!
Ik vind het ook wel een beetje eng die mexicaanse griep. Maar wij zwangere vrouwen moeten dadelijk als 1e de prik halen. Maar ik weet niet wat daar allemaal in zit! T.z.t ga ik wel vragen bij de ha of vk hoe het zit.

Mijn schoonouders hebben een hele andere levensstijl dan wij en dat laat ze ook merken ook. Dus dat is wel jammer. Ze heeft het niet in de gaten en mijn man zegt er niets van. Ja dan moet ik het maar slikken.

De warmte vind ik nu ook maar niets. Gelukkig morgen en vrijdag vrij. Ze komen de trap hier doen. Ik ga morgen veel van het weer genieten. Vrijdag ga ik nog even langs een ex-collega.
@peach, wat leuk een 3D-echo! dat willen wij ook gaan doen na de 20weken-echo.Lijkt me zo bijzonder om al te kunnen zien hoe je kind eruit zal zien!

@poffer, gelukkig dat je je weer ietsje beter voelt. Dat wordt alleen maar beter hoor!

@ muppet, lief dat je aan me denkt! Het gaat goed met me, de begrafenis + crematie zijn achter de rug. Nog wel zorgen om schoonouders maar dat blijft.

Maar wat zielig voor teckelpup dat ie mank loopt! En apart dat ie niet gaat slapen op die medicijnen? Gaat het vandaag al iets beter of wordt het juist erger door al zijn gedrentel?

@ meiske, tja, schoonmoeders.....Ik heb best een leuk exemplaar, kan het wel goed met haar vinden maar ze kan me ook wel eens op mijn zenuwen werken. ' Gelukkig' heeft mijn vriend dit bijdezelfde dingen en hoef ik er nooit op te reageren, dat doet hij dus. En de mexicaanse griep, brrrrr! Ik vind het echt geen fijn idee nu ik zwanger ben! Heb 8 jaar geleden de griep gehad en ben toen zo ontzettend ziek geweest en toen was ik niet zwanger ( wel student )

Op het forum is ook een topic over zwangerschap en mexicaanse griep, daar lees ik af en toe op mee.

@ tatli, leuk dat je er weer bent! en het hartje gehoord, dat is helemal fijn! Jammer dat je geen echo kreeg maar je hebt al snel de 20-weken echo toch? Hopelijk ligt hij/zij er dan goed bij.

Ik zit nu in de 3e week van mijn vakantie en had eigenlijk nog het een en ander voor mijn werk moeten doen.... 's Avonds in bed lig ik daar dan over na te denken. Heb dus besloten dat ik het vandaag ga afmaken zodat ik de laatste 2 weken van mijn vakantie nog echt kan genieten! We gaan binnenkort een paar dagen naar Barcelona, heb er zin in maar vind het ook wel spannend met die griep om met het vliegtuig naar spanje te reizen.....
Ik probeer me nog niet teveel bezig te houden met de Mexicaanse griep,anders wordt je alleen maar gek denk ik. Maar goed het is dadelijk wel verplicht op mijn werk die prik. Aangezien we in een risico-groep vallen.

@bowie: veel succes met je werk en daarna lekker genieten!

Hier zijn ze nu met de trap bezig. Maar veel kan ik er nog niet van zien. Want ze moesten eerst de trap nog een beetje egaal maken en nu waren ze de zijkanten voor de trap aan het maken. Maar ze gaan met beiden trappen aan de slag vandaag. Ik kan er gewoon oplopen als ik wil, maar dat doe ik wel als zij weg zijn.

Ik heb nog geen buikfoto gemaakt omdat je nog niets ziet, dus van mij nog geen buikfoto.
hey meiden

@ poffer veel plezier bij moeders vanavond!! en morgen komt pofferman al weer thuis..heb je m erg gemist?

@ meiske hoe was het met je schoonouders?

@ tatli balen meid dat je nu weer zo'n last heb van die pfeiffer!! sterkte

@ muppet hoe gaat het met de teckel?? nog maar een paar dagen..EN JULLIE MOGEN WEER!!!!!!!!!!!! HE HE EINDELIJK

@ bowie hoe staat het met het achterstallig onderhoud voor je werk? ooo lekker barcelona!! leuk!!! voor hoelang gaan jullie?

@ peach als we het over warm hebben dan is vandaag toch wel een hoogtepunt zeg...jeetje..ik heb net 3 kwartier buiten gezeten...maar ben weer naar binnen gegaan ...kon mn shirt uitwringen bah!!

gister was toch wel een hele rare dag eerst s'middags een begrafenis...was naar...best emotioneel...kon het ook niet droog houden, en daarna op kraamvisite in het ziekenhuis.....hoe dubbel!

volgende week nog 2 kraamvisites....echt de ene na de andere ...zit je met al die gevulde babyplanet tasjes thuis "euh welke was nou ook alweer voor wie?"

de afscheiding LIJKT te zijn gestopt...gistermiddag opeens weer een opleving en daarna was het weer over....als ik dit weekend niet ongesteld word dan ga ik denk maandag

( dag 30 ) een testje doen

XS
@Skull: het is goed gegaan met mijn schoonouders. Maar ze zijn weg tot dat wij op vakantie gaan. Dus ja dan zou het nog meer dan 3 weken duren voordat we ze zouden zien, dus begreep ik wel dat ze langs kwamen van de week. Maar heb wel gezegd tegen mijn man dat als de kleine er is dat we niet doordeweeks af gaan spreken met mensen. Wel net als ik bevallen ben, maar liever ook niet.
@ Skull: Wat heftig! Kan innesteling zijn.. Ga duimen voor je!

Volgende week ongesteld worden en dan is het eind augustus! Wel een raar idee om weer te mogen.. Misschien dat ik die gelegenheid ook laat gaan en dan vanaf september doe.. Dan heb ik alle tijdsmarges ruim gehaald! Maar anderszijds: Het is nu begin augustus en 5 weken verder.. Geloof niet dat de concentratie nu nog zo hoog is!

@ Bowie: Teckelpup loopt nog steeds mank..Hij weegt zes kilo en een pilletje is berekend op 10 kg.. hele is teveel, halve dekt voor 90%. Maar teckepup dendert door.. Vanavond gaat ie ook niet naar puppycursus, dat was alleen maar rennen geweest en dat doe ik hem niet aan.. Hij vindt het leuk, maar soms moet je wat!

Hoe is het nu met je schoonouders?

@ Peach: Vastbinden gaat niet, ik probeer hem rustig te houden... Als hij alleen in de kamer is, gaat ie vaak op een botje kauwen.. Dus ik ben veel op werkkamer boven te vinden!

@ Meiske: Doe gewoon wat je gevoel ingeeft met je schoonouders en straks je bevalling!

Vannacht is de dochter van een collega bevallen van een meisje. Hij had het wel leuk gevonden als het morgen geboren zou worden. (07-08-09).

Vanavond ga ik naar mijn zusje! Haar vriendje is vorig jaar op 6 augustus plotseling overleden tijdens vakantie op 20 jarige leeftijd... Heftige periode!
Tjee Muppet wat een vreselijk verhaal. Fijn dat jullie aan haar denken in deze moeilijke tijd.

En Skull wat een rare dag heb je gehad, met dubbele gevoelens! Ben benieuwd naar je testdag, duim voor je hoor!

En tja schoonouders, ik heb de liefste schoonouders van de wereld. Maar na een tijdje ben ik ze ook wel zat (vooral mijn schoonmoeder dan, die is nogal aanwezig, mijn schoonvader merk je weinig van). Helaas kunnen wij geen dagjes langsgaan en zijn we dus altijd voor langere periodes bij ze. Aan de andere kant weet ik hoeveel ze moeten missen van ons en straks van ons kindje dus ik doe het met liefde (en soms een klein beetje tegenzin).

Morgen ga ik weer naar de huisarts/vlk. Ze is weer beter en misschien kan ik jullie morgen wel vertellen of er een tatlimeisje of tatlijongetje aan zit te komen

Hoe gaat het met onze nieuwste zwangere Liedje? Al moe en misselijk, al gewend aan het idee?

En jij Poffer, al beter of nog steeds hetzelfde. Volgende week heb je een echo zo te zien in de tabel, hoeveel weken ben je dan zwanger?

Oja ik heb inmiddels goede afspraken kunnen maken met de bedrijfsarts en mijn manager. Ik werk voorlopig vijf uur per dag (en als het lukt meer) en thuis. Pfeiffer en zwangerschap is toch niet zo'n goede combinatie geloof ik. Ik heb nog steeds last van "plaatselijk sterkere zwaartekracht" (lijkt wel of er een olifant op mijn nek zit), en de reis kan het inmiddels niet meer zijn lijkt me. Beetje balen dus.
if we all light up, we can scare away the dark...
@tatli, dat zijn mooie afspraken met de bedrijfsarts. Niet te hard van stapel lopen hoor, want Pfeiffer moet je goed uitzieken anders kan je er chronische problemen aan overhouden. Dus echt je rust pakken hoor!! En volgens mij is dat voor een workaholic zoals jij best lastig, maar wel doen hoor!! Ik ben benieuwd of je morgen eindelijk wel te zien krijgt of het een jochie of meiske wordt... of zal hij/zij zijn kont weer keren :-) Dan weet je in ieder geval dat het een bijdehandje wordt.

Ik heb maandag inderdaad mijn echo en dan ben ik 10,5 week. Ik kijk er behoorlijk naar uit, maar vind het ook wel een beetje spannend. Gelukkig komt het al snel dichterbij. Maar ik voel me echt beter hoor nu! Niet meer zo gruwelijk moe en niet meer echt heel erg misselijk. Merk gewoon dat ik mijn dagen beter kan volhouden nu en dat is wel prettig. Ik loop in ieder geval niet meer op mijn tandvlees

@muppet, wat prachtig om je zus bij deze dag te steunen. Ook behoorlijk emotioneel denk ik.. maar alleen maar prettig om dat met meerdere mensen te delen dan dat ze het alleen gaat dragen.

@skull, jemig wat een emotionele achtbaan zeg... Het hoort allemaal bij het leven, maar zo dicht op elkaar is toch wel een beetje gek.

Ik ben benieuwd of je het tot maandag uit houdt... maar duim nog steeds voor je!!

@allen, ik ga maar lekker pitten!! Laatste nachtje alleen. Poffermans stond net bij de Zwitserse grens en als het goed is is hij morgenochtend thuis als mijn wekker gaat. Lekker idee weer. Maar gelukkig ben ik heerlijk bezig geweest met van alles en nog wat dus de tijd is gevlogen.

Weltrusten allemaal! Nog 1 dagje werken en dan lekker WEEKEND!!

x
@tatli: succes vandaag bij de arts! Hoop dat je nu wel kan zien of je het een meisje of jongen wordt.

@poffertjes: ben benieuwd of je eigen berekening klopt of dat je na de echo je uitgerekende datum bij moet stellen. Fijn dat je je weer beter voelt! Fijn dat je man weer thuis is vandaag.

Hier zijn ze als het goed is vandaag klaar met de trap. Ziet er al goed uit! Ik ga dadelijk nog langs een ex-collega van mij en vanmiddag naar mijn haptonoom.
@bowie, en heb je je nog aan je werk kunnen zetten? hoeveel weken ben jij nu eigenlijk? lekker zeg barcelona, maar ebgrijp je angst met de mexicaanse griep...

@skull, zeker een rare dag voor jou, een begrafenis en kraamvisite....lijkt me wel emotioneel.

We zijn met zn allen aan het duimen hoor voor je:)

@tatli, spannend vandaag......hoop dat je het krijgt te horen vandaag....wel vertellen hier he!!!!! en goed van je afspraken met de bedrijfsarts!

@muppet, wat zielig voor je zusje zeg.....sterkte!

@poffer, ja het is bijna maandag!!! spannend! maar komt goed hoor! en veel plezier met je vriend vandaag!

@meiske, fijn dat je trap weer mooi word!!

Wij hebben onze kat gisteren laten castreren. Toen ik belde of alles goed was gegaan vertelde ze me dat ze een hartruisje hadden gevonden:( Ben wel erg geschrokken. Hij is nu 11 maanden en bij de fokker is dit niet ontdekt. In het dierenartsboekje van de fokker staat bij hart en vaatstelsel 'goed'. Waarschijnlijk hebben ze dit niet goed gehoord. We moeten deze maand een echo laten maken en kijken wat daaruit komt....Hoop dat het meevalt....Hij is zo lief, gisteren alleen maar knorren en kopjes geven terwijl hij nog duf was van de narcose.
@peach, jemig wat vervelend voor jullie kat. Ik hoop inderdaad dat het allemaal mee valt. Zou toch wel zielig zijn als hij echt ergens last van zal hebben... maar kunnen ze er dan wat aan doen?

@tatli, hoe laat ga je naar de HA?

Pofferman is weer thuis gekomen vanochtend. Toen mijn wekker ging stapte hij in bed. Helemaal gebroken, maar ik ben wel helemaal happy dat hij er weer is. Stiekem vond ik het toch wel spannend of hij op tijd thuis zou zijn voor maandag. Niet dat ik echt het idee had dat hij te laat zou komen, maar het hield me toch een beetje bezig.
@ muppet, jee dat is ook heftig voor je zusje! Zo jong nog en dan plotseling overlijden, dat is niet niks. Sterkte voor jullie!

@ tatli, en, en ??? Heb je het kunnen zien?

@ poffer, maandag al de echo, spannend!!! is echt mooi hoor om je kindje te zien op zo'n scherm. En gelukkig kan pofferman er gewoon bij zijn!

@ peach, ik heb uiteindelijk alleen in de schuur en in huis opgeruimd en verder dus niet gewerkt....alweer

Maar dat is schrikken van je kat, het hoeft natuurlijk niets te betekenen maar ik kan me voorstellen dat je ongerust bent.

@ skull, MAANDAG PAS!?!? Dat hou ik niet vol hoor! Zaterdag kan ook, toch?? En inderdaad een raar gevoel, een begrafenis en kraamvisite tegelijk. Ik herken het want ik feliciteerde mijn schoonzusje op de begrafenis met haar zwangerschap ( had het net gehoord) net nadat ik haar gecondoleerd had. Rare combi hoor

Ik word een beetje gek van mezelf, ben zo aan het twijfelen over de babykamer. Nu we niet een heel kamertje kunnen kopen ivm de beperkte ruimte wil ik het ook eigenlijk wat low-budget houden. Helaas zijn alle outlets echt aan de andere kant van het land, of is het product dat ik wil niet meer leverbaar...

Wel leuk is dat 'mijn' oude wiegje nog bij mijn tante op zolder blijkt te staan en ik die dus kan gebruiken. Ook luister ik nu af en toe naar het hartje van de baby. Is echt zo bijzonder! Ook hoor ik hem/haar bewegen in het vruchtwater, zo apart

Ik heb vannacht gedroomd dat we de 20-weken echo kregen. Alles was helemaal goed en het zou een jongen worden. Ik ben benieuwd in hoeverre ik voorspellend kan dromen!?
Nee we weten nog NIKS!!! Over ruim een week krijg ik de 20 weken echo en al teveel echo's maken schijnt niet goed te zijn voor de baby. Daarom wachten we nu nog even. Maandag 17 augustus om 12.00 uur heb ik de echo

Wel weer even naar het hartje geluisterd (heel goed), buik gevoel (ik groei goed, de baarmoeder komt al tot de navel) en bloeddruk gemeten (aan de lage kant, maar beter te laag dan te hoog). Verder heb ik nogmaals bloed laten prikken om te kijken hoe het met de pfeiffer is. De huisarts heeft nog extra onderzoek gedaan en het kan echt geen kwaad voor het kindje, er is nog nooit een verband aangetoond tussen pfeiffer en aangeboren afwijkingen. De placenta houdt het virus blijkbaar tegen, zodat het kindje er geen last van ondervindt. Toch wel fijn om extra bevestiging te krijgen!

Fijn dat je vriend er weer is Poffer! Ik vind het - sinds ik getrouwd ben - maar niks om alleen thuis te blijven. Raar, ik heb toch vanaf mijn 18e alleen gewoond (wel eerst in studentenhuis, maar toch).

Bowie, ik heb hetzelfde dilemma. lk wil niet teveel geld uitgeven aan de babykamer en de leuke kamertjes die ik zie voor een leuke prijs, staan in Almelo ofzo. Dat vind ik toch wel erg ver weg. Ik denk dat we nog maar even wachten, tot we echt iets vinden wat we allebei mooi vinden. Niet dat mijn man zo lastig is hoor, ik ben het probleem geloof ik.
if we all light up, we can scare away the dark...
@bowie, haha volgens mij ben jij ook degene die mij over de streep heeft getrokken om eerder te testen... ben benieuwd of het ook lukt bij Skull. Maandag is nog zo ver weg....

Die twijfel... daar had ik geen last meer van. Ik wist al dat ik het kamertje tweedehands wilden kopen. Ik vind nieuwe kamers echt heel duur.... Dus daarom ben ik ook zo blij met mijn koopje!

Qua wiegje gaan wij waarschijnlijk het wiegje van Pofferman gebruiken (of hij moet heeeeel lelijk zijn). Mijn wiegje bestaat ook nog, maar is nu in gebruik bij een ander gezin omdat mijn ouders en zijn ouders van 1 wiegje gebruik hebben gemaakt. Op zich zou het wiegje dan weer op tijd zijn voor mij, maar Pofferman wil graag dat wij de kleine in zijn wieg leggen. Dus ik vind het wel prima hoor. Maar leuk is het wel in ieder geval om een wiegje met een verhaal te hebben.

Ik ga weer snel aan de bak... heb best een drukke dag.. moet nog veel doen.. pffff
@ Poffer: super dat Poffertman weer thuis is! Ik ben het met je eens dat Bowie haar charmes maar een keer moet loslaten op Skull om eerder te testen

@ Bowie: Hij is een jaar geleden overleden, maar de impact op mijn zusje is nog steeds erg groot. Gisteren is ze ook nog bij zijn ouders geweest, life goes still on, hoe hard het soms ook is!

@ Tatli: Denk aan jezelf meis!

@ Peach: Hoest met de kat? wel een vervelend bericht om te krijgen dat zijn hartje mogelijk problemen kan geven!

Ik ben nog aan het werk, interview aan het uitwerken, maar heb geen zin meer.. wil nog genieten van het mooie weer!

Teckelpup ligt nu op het gras te slapen.. had een handdoek voor hem neergelegd en meneer ging plat!

Ga weer verder met interview :(
Vergeten: we hebben al 200 bladzijdes volgepend met elkaar!
Jemig Muppet...Dit is berichtje 2991 alweer.. gekkenhuis.... We zijn er maar druk mee.
@peach: vervelend van jullie kat. Hopelijk is het niets ernstigs!

@Tatli: nog langer wachten voordat je weet wat het is. Maar gelukkig gaat de rest wel goed.

@bowie: nog niet gewerkt! Foei! :-) Succes met het zoeken naar een kinderkamer. Het is zeker duur, daarom ben ik blij dat we wat dingen over kunnen nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven