Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
Vanuit een ziekbed!!! GEFELICITEERD LIEDJE!!!!

Twee strepen meid, wat geweldig en apart he wat het met je doet!!

Geniet ervan en morgen gewoon nog een keer testen! Die streep staat er dan ook weer!

Knuffel en ik ga nog even verder met stomen.

Hoop dat ik me morgen beter voel bij de vlk!

X
Dank je poffer... Het is zo vreemd... Ben super laat gaan slapen, we werden om het uur wakker van de muggen... En lig nu al op de bank... ik kan echt nergens anders aan denken op het moment...

Over een paar uurtjes gaan de winkels open dan ga ik snel een test kopen.

Ben je ziek? Wat vervelend. Een griepje? Beterschap....

En peach, ik zie dat je ook een jongetje krijgt! Wat leuk, en fijn dat alles goed wat toen je de echo ging laten maken!

Het is trouwens lang geleden dat we Miss83 hebben gezien/gehoord...

Korrel hoe is het met jou?
liedjepiedje wijzigde dit bericht op 29-07-2009 07:59
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Met de echte test: 2 streepjes!!
quote:giorra schreef op 28 juli 2009 @ 21:31:

@Meiske; als je straks weet wat t wordt, kun je de winkels leeg gaan kopen! Maar jezelf mag je nu flink verwennen, doen hoor!Ik zou niet weten wat ik moet kopen eigenlijk
@liedje fijn dat die andere test ook positief aangeeft! Geniet er van!
@liedje, gefeliciteerd meid! Ook voor jou staat hij in het tabel :-)

Hoe is het ermee? Zweef je de hele dag van geluk?

Maar ik ben maandagavond gruwelijk verkouden geworden en echt beroerd ervan. Normaal is het niet aanstellen en ibuprofen achter de kiezen en doorgaan... maar dat ging gewoon niet. Maandagavond wel een paracetamol genomen en verder veel gedoucht en gestoomt. Nu voel ik me alweer beter en morgen maar weer aan de bak.

@allen, vandaag bij de vlk geweest. Leuk mens! Ben tevreden op het eerste gevoel met mijn keuze! Veel info en veel vragen... maar dat hoort erbij. Bloeddruk was goed en verder natuurlijk nog maar weinig omdat het nog maar 8 weken is. Maar gelukkig als snel een echo.
@Poffer, fijn dat je een goed gevoel hebt over de verloskundige. Dat lijkt me super belangrijk. 10 augustus de echo, leuk!!!

Ik zweef van geluk, met mn baby in mijn dromen, ik kan niet geloven dat het zo is.... Ben super gelukkig. De test ligt in de keuken, als ik langsloop kijk ik er even naar. Helaas is mn man vandaag met 2 vrienden tot zaterdag naar zeeland. Dat was al besproken, dus we moeten het er maar over hebben via de phone.

Sterkte morgen als je weer gaat werken!

Liefs Ly
Ik lees het nu pas:

Liedje, van harte gefeliciteerd!!!! Echt geweldig! Ben heel erg blij voor jou en voor Liedjeman!
liedje, wat fijn dat de 2e test ook gelijk 2 streepjes aan toonde!! je zal idd wel helemaal blij zijn! jammer dat je vriend nu net weg is....ach ja, niks kan nu jullie geluk meer verstoren toch: )

@bowie,bij mij klopte de chinese kalender, daarin staat ook dat we een jongetje krijgen!

@poffer, balen dat je je zo ziek voelde...hoe gaat het verder met je?fijn dat de vk een leuk mens is!

@giorra, je foto is leuk hoor, je staat er goed op. Een net buikje!

@meiske, nog niks gekocht? wat knap! ik shop echt veel...heb al bijna alles....alleen de kleine dingetjes nog, erg he kan het niet laten, heb een gat in mn hand!
@meiske: Een knuffeltje, een bijtring, een pakje, maxi cosi, kamertje...etc..etc en voor jezelf een lekker mama creme voor je buik en borsten, ik kan nog wel even doorgaan!!

@poffer: Balen dat je zo ziek bent. Wel fijn dat de vlk goed aanvoelt, zij zijn toch straks degene die erbij zijn als je gaat bevallen. Wanneer heb jij je eerste echo?

@liedje: Echt jammer dat juist nu je man weggaat, maargoed je bent toch heel happy, dus dan kan je alles aan! Heb je al klachten?

@giorra: Netjes die buik op hyves, dan moet je die van mij straks zien..whahahaha!!! Vandaag zei iemand nog, je zou denken dat je langer zwanger was...JA, ik weet het, ik ben enorm..... Kan mij het schelen, ik krijg een mooie kindje straks en mijn eigen lijf komt daarna wel weer, toch? Ze zei daarna trouwens wel dat ze me mooi zwanger vindt en dat is straal, dus dat is dan wel weer een goedmakertje..

@peach: Heb je al een jongenspakje gekocht? Ik wel, bij de prenatal. zo lief, maar nog echt zo'n eerste pakje, dus zachte stof enzo. Als onze zoon wat ouder is, krijgt hij zo'n stoer spijkerbroekje aan...aaaah Voel jij je zoon al schoppen?
@muppet, dank je! Hopelijk staat er bij jou ook snel een poppetje!

@Paulita. Ik ben af en toe duizelig, vooral als ik snel opsta. Ik moet heel vaak naar de wc en ben erg emotioneel! Verder voel ik me prima.
@peach: ik ben sowieso niet shopperig. Ik ga zelf ook alleen maar de stad in als ik wat nodig heb.

@Paulita: ik denk dat ik die dingen pas ga kopen als ik weet welk geslacht het wordt. Dan wordt het denk ik wat echter voor me. We hebben nu al wel een bijtring en 2 knuffeltjes gehad. Oh ik had al wel via de ING rentepunten een verzorgingstas gekocht. Zo'n tas waar een verschoonkussen in zit en waar je aan de zijkanten flesjes in kan doen. Errug handig!

Van de VK had ik zo'n tas van Zwitsal gehad en daar zit zo'n buikcreme bij. Maar die heb ik nog niet gebruikt omdat ik nog niet echt een buik heb. Dus ik wacht daar nog mee met gebruiken.

@Liedje: die duizeligheid kan ook in combinatie met het weer komen dat je daar wat meer last van hebt. Maar geniet er van!
@liedje, dat emotionele ken ik wel... Lekker laten gaan als je moet.. En inderdaad rustig opstaan ook een goede. Lekker dat je vrij bent in ieder geval. Dan kan je alles lekker in je eigen tempo doen.

@paulita, ik heb 10 augustus mijn eerste echo. Dus nog anderhalve week wachten.... jemig! Eerst vloog de tijd, maar nu gaat alles zo langzaam.

@giorra, mooie buik hoor op Hyves! Leuk om al die buiken te zien. Dan word ik wel een beetje jaloers van. Ik wil ook een buikje aan de ene kant, maar aan de andere kant nog niet ivm werk. Lekker dubbel in ieder geval!

@meis, ook een hele mooie buik!

@bowie, ik ga de chinese kalender nog even checken.... Mijn gevoel zegt een meisje dus benieuwd wat de kalender zegt.
@liedje: Ja, die duizeligheid, dat had ik ook! Het hoort erbij, ik zou zeggen geniet ervan!

@meiske: Ja, ik snap dat wel. Bij mij ging het ook pas echt worden na de 20 weken echo. Ik had daarvoor ook nog niks gekocht, maar het meeste heb ik natuurlijk nog van mijn dochter, dus het gaat voornamelijk om kleren en om de nieuwe kamer van onze dochter en die van onze zoon! Maarja..dan moet eerst alle troep opgeruimd worden en dat is nu bijna gebeurd.

@ allen: Ik ben nu bezig om een behangetje uit te zoeken voor de meisjeskamer van onze dochter, maar ik vind het moeilijk. Ik wil graag 1 muur behangen met roze en andere velle kleuren, de rest blijft wit, zo ook de meubels. Hebben jullie een idee van een mooi meisjesbehang? Ik ben vandaag ook bij Room seven geweest, leuk, maar DUUR..en slapje voor 20 euro..hahaha echt niet gekocht, maar wel mooi!
@bowie, het wordt een meisje hoor! Ik ben benieuwd...
Dat is alweer bijna joh! Ja, tot en met 12 weken vond ik het ook heel langzaam gaan, nu gaat het ineens razendsnel en hoef ik nog maar 2 maanden te werken...whahahaa!!
@paulita, wat een heerlijk vooruitzicht he, nog maar 2 maanden! ik kijk er nu al naar uit jij niet? ben soms zo moe van al dat werken...

Jaaa heb gelijk een jongens pakje gekocht bij de hema afgelopen dinsdag!

Ik zag dat ze bij de formido leuk meiden behang hadden!

@poffer, spannend he de 1e echo, de 1,5 week zal wel snel voorbij gaan!en dat buikje komt vanzelf wel hoor...:)

Nog een avonddienstje doen straks en dan is het weekend...morgen hebben we een trouwerij!
Bedankt voor de leuke reacties allemaal!

Wij gaan a.s. za op vakantie, weekje kamperen in Dwingeloo. Ben nu aan t inpakken.

Jullie geloven het vast niet, maar ik voel de kleine al, zeker sinds gister! Ben zo blij ermee. Bij mijn dochter voelde ik het met 14 weken al, nu dus nog eerder, t is heel laag in de buik en het lijken net miertjes die krioelen. Voel me gelijk een stuk zekerder en voel me ook meer zwanger.

Sorry even een ego-berichtje..
mmm......de chinese kalender valt tot nu toe dus nog geen pijl op te trekken. Klopte bij Peach en bij paulita dus niet........ Ik ben ook zo benieuwd wat wij krijgen!!!

@ poffer, ben je alweer wat opgeknapt?

@ paulita, ik vond van de week een leuke behangwinkel op internet, behangsite.nl

Als je klikt dan zie je hem meteen.

@ giorra, oooh wat gaaf dat jij de baby al voelt!! en wat snel ook al! wanneer voel je het het beste? Als je in bed ligt of gewoon ook tussendoor? Ik voel nog steeds niets maar dat kan ook komen omdat ik nogal afgeleid ben de laatste week.

Hier een paar rotdagen achter de rug. Gisteren de stiefzus van mijn vriend begraven. Ze heeft vorige week zelf een einde aan haar leven gemaakt. Niet helemaal onverwacht maar wel kwa timing erg rot. Een oom van mijn vriend lag ook op sterven en is afgelopen maandag overleden. Erg veel in een korte tijd voor mijn schoonouders. We maken ons dus vooral een beetje zorgen om hen, ze zijn al wat ouder en er komt nu veel op ze af.
@giorra: Leuk dat je het kindje al voelt! Wel snel lijkt mij. Ik snap dat je je meteen dan wat zekerder voelt. Veel succes met pakken!

@Bowie: gecondoleerd. Lijkt me erg rot omdat allemaal mee te maken in een korte tijd.

Hier nog steeds niets nieuws. Ik vind 11 augustus wel lang duren voordat ik weer naar de VK mag. Zeker omdat ik gewoon niets voel en dat maakt me ongerust. Maar goed voor de vorige afspraak voelde ik ook niets en toch het hartje gehoord.

Mijn man gaat van het weekend de vloerbedekking van de trap afhalen, want volgende week donderdag en vrijdag wordt onze trap gerenoveerd door een goedkoper bedrijf dan Upstairs, maar ze doen hetzelfde.
@giorra, wat leuk dat je de baby al voelt! Super zeg en ook nog heerlijk op vakantie.. Geniet er lekker van en ik zal een goed woordje voor je doen bij de Weergoden boven Dwingeloo.

@paulita, 2 maanden!! Jemig dat is al snel zeg... ben wel jaloers een beetje. Ook al heb ik een nieuwe baan, merk gewoon dat werken momenteel niet zo belangrijk is voor me. Echt apart... want ik ben normaliter echt een werkbeest!

@bowie, inderdaad weer opgeknapt. Nog wel verkouden, maar volgens mij is daar nog niet niemand van gestorven. Dus wel weer gewoon aan het werk gegaan momenteel. Is ook wel prima hoor. Heb alleen vanochtend overgegeven en nu weer het gevoel dat ik kan overgeven. Zo maar even wat eten dus... mocht het er dan uitkomen, dan ben ik het maar kwijt :-)

Gecondoleerd natuurlijk ook... wat een lastige tijd. Ik kan begrijpen dat jullie je een beetje ongerust maken over je schoonouders. Toch wel heftig om in een korte periode twee mensen van dichtbij te verliezen. Heel veel sterkte in ieder geval!!

@meiske, geniet lekker zou ik zeggen van je geen klachten. Ik zou het wel willen hoor! Wat lekker dat jullie trap gedaan gaat worden... Bij ons hangt het plastic voor het schuren al twee weken, maar het komt er gewoon niet van en dit weekend ook niet.

Fijne dag allemaal verder meiden!

Gr. Poffer
LIEDJE!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!

Ik lees het nu pas!! Wauw ik vind het geweldig voor jullie! Heerlijk dat je onafgebroken een glimlach op je gezicht hebt! Hoe voel je je verder?

@peach Een manneke wat leuk!! En gefeliciteerd dat de echo helemaal goed was!

@Bowie tjeee wat een lastige tijd moet dit voor jullie zijn. Het is allemaal nogal wat! Heel veel sterkte!
@Skull Hoe komt jouw NOD nou op 2 juli?
@korrel, ik heb nog niet nieuwe datum door gekregen van Skull.

@tatli, ben zo benieuwd hoe het met je gaat..... Geen idee eerlijk gezegd wanneer je weer terug komt, maar hopelijk gaat het allemaal goed met je!
quote:Poffertjes schreef op 30 juli 2009 @ 15:09:

@meiske, geniet lekker zou ik zeggen van je geen klachten. Ik zou het wel willen hoor! Wat lekker dat jullie trap gedaan gaat worden... Bij ons hangt het plastic voor het schuren al twee weken, maar het komt er gewoon niet van en dit weekend ook niet.

De klachten vind ik idd niet zo erg dat ik die niet heb. Maar ik hoor om me heen alleen maar vrouwen die klachten hebben. Dan maakt het me wel onzeker.

Er ligt nu bordeaux rode tapijt op de trappen. Die ziet er niet meer uit. En het hout wat er nu op komt is makkelijk in onderhoud en voor 35/40 jaar ben je klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven