Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
@Tatli sterkte met de deadline die je halen moet.

@Korrel. Ik hoop zo dat jij ook snel de rode duivel tegemoet ziek komen. Ik had hetzelfde als jij. Had al in de 2e ronde kunnen zitten, maar begin daar nu pas aan. Ik hoop dat je zo positief blijft. Ik was er eerst ook veel meer mee bezig en ben nu ook positef.

@Yber. Ik kan je heel goed begrijpen. Ik heb ook even gedacht te stoppen met meeschrijven. Maar ben nu weer positief. Ik hoop dat je snel weer terug bent met positief nieuws! Sterkte ermee!
hey meiden

@ poffer jee wat klote zeg!! nou je heb iig nog wat opties gelukkig ik duim voor je

@ liedje voor t eerst dat ik iemand hier feliciteer met dr NOD hahaha GEFELICITEERD!!!

@ korrel hou de moed erin!!!!!!!!!

sorry dames ik was even afwezig afgelopen week...heb ook niet echt leuke paasdagen gehad...verschrikkelijke kiespijn gehad...geen enkele pijnstiller hielp meer (diaree gehad omdat ik bijna t dubbele naar binnen heb gewerkt wat mag op een dag)...t huis was te klein!!

3 weken terug naar de tandarts geweest, toen heeft ie een kies gevuld waarvan ie al zei dat t een twijfel geval was of t wel goed zou gaan ...en ja hoor t ging fout natuurlijk met goeie vrijdag en pasen uiteraard mn tandarts vrij dus dinsdagochtend gelijk gebeld...toen een lekkere wortelkanaalbehandeling gehad met een tijdelijke vulling maandag weer terug voor de blijvende vulling mits de ontsteking helemaal weg is..en dat betwijfel ik

zo ik ga nu maar ff alles goed bijlezen wat ik heb gemist hier in een week!

xxx
Dank u dank u skullcandy.

Wat verschrikkelijk rot dat je zoo'n kiespijn had. Ik weet uit ervaring hoe verschrikkelijk dat is. Daar helpt ongeveer niks tegen. Verschrikkelijk he zo;n wortelkanaalbehandeling. Hopelijk is de ontsteking maandag weg. Succes met bijlezen!
Auwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww skullcandy. Ik heb het vorig jaar ook gehad, bij mijn achterste kiezen van de bovenkaak. Alleen had ik niet echte kiespijn maar niet uit te houden hoofdpijn. De artsen kwamen er maar niet achter wat het was. Tot ik een slimme neuroloog in Turkije tegenkwam (nota bene) die me vertelde dat je zenuwpijn kan krijgen van ontsteking in je achterste kiezen van je bovenkaak. En de tandarts (ook in Turkije) heeft toen 3 wortelkanaalbehandelingen gedaan en toen was ik ervan af!!!

Normaal gesproken schijnt een wortelkanaalbehandeling wel mee te vallen, maar al het onstoken is: ik zat bijna tegen het plafond van de pijn (heb mijn man stevig uitgescholden toen hij zei: "just be strong", net als bij een bevalling, haha).

Ik heb wel 2.5 maand met antibiotica en andere medicinale vloeistoffen in de wortelkanalen en tijdelijke vullingen gelopen en toen was de ontsteking pas helemaal weg. Nu heb ik al weer tijden geen pijn. Wat een verademing! Sterkte ermee, het is niet leuk!!!
if we all light up, we can scare away the dark...
thanx meiden

heel prettig mensen die weten wat je voelt...mn vriend heeft nog nooit kiespijn gehad!!! en die kwam natuurlijk met goedbedoelde raad zoals ga ff op bed liggen ff slapen.....jeah right!!!!!

tatli...dus dat zal die ranzige smaak in mn mond zijn geweest 2 dagen lang, mn moeder zei al dat t de antibiotica was...werd er misselijk van!! ( 2,5 maand!!!!??????? heb je die ellende gehad?? jeetje) t trok bij mij ook helemaal naar boven toe oorpijn, hoofdpijn en naar beneden richting nek.....en nu nog steeds zeurt t...nou als t maandag niet weg is trekt ie m er maar uit..t is toch mn achterste kies ..kan ik wel missen
Ik had bijna 2 maanden die hoofdpijn voordat ik er op vakantie in Turkije achter kwam wat het was. Na behandeling was de pijn wel weg (tandarts heeft al die wortelkanalen helemaal leeg gemaakt en er antibiotica in gestopt, dat hielp bij mij wel goed) maar ik heb nog bijna 3 maanden met die tijdelijke vullingen gelopen.
@tatli en skull, zal ik dan maar niet met een goed bedoeld advies komen Ik ben echt lucky als het gaat om tanden! Bijna 31 en zero gaatjes.... JIPPIE en als ik dit lees JIPPIE de PIPPIE!! Ik ga mijn tandjes nog maar eventjes poetsen hier (toch nodig.... lijkt wel of er een dooie mus vannacht ingelegen heeft....).
@liedje, wat fijn dat het is doorgezet!!! kan je eindelijk weer er voor gaan! en wat goed van je band dat het is gelukt, ik heb zelf nog nooit een poging daartoe durven zetten, denk altijd dat dat me toch niet lukt!

@korrel, kan me voorstellen dat je je zo voelt hoor, lijkt me erg moeilijk als jeongesteldheid maar niet komt, dan duurt wachten wel erg lang! succes bij de huisarts!

@skullcandy, aaaah wat een ramp, precies op de dagen dat natuurlijk alles dicht is!!!! '

@tatli, zo dat klonk bij jou ook niet echt lekker, volgens mij word je dan knettergek als je daar zo lang mee loopt.

@yber, snap het wel hoor! probeer er een beetje relaxt onder te blijven, op een dag dat je het niet verwacht is het zo ver!!

@poffertjes, hoe is het met jou?

@toad, hahaha geweldig van die grapefruit!!!!

Hier gaat het wel goed, gister was ik mega sago, kon wel huilen op mn werk! ik als vegatarier moest rouwe kip snijden, normaal kook ik altijd vega maar nu werken we met meer collega s savonds dus dat kan niet meer. Nou ik ging bijna over mn nek, kon wel huilen! ik vond al mn collega s zwaar irritant, waarom geen idee!! sloeg nergens op dus.

Half 9 moet ik bij de HA zijn, ben benieuwd!!

iedereen een fijne dag!!!!!!
Ik ga zo naar de dokter. Daarna ben ik met mijn moeder op pad.

Dus ik reageer later weer.
@peach, wat balen dat je zo sjago was... lastig hoor dat je dan niet eens even kan zeggen wat er aan de hand is... maar dat is straks allemaal anders ga ik vanuit!

Maar hoe was het bij de HA?

Maar met mij alles goed hoor!! Ben nu mijn solli van vanmiddag aan het voorbereiden. En ik heb er alle vertrouwen in eigenlijk. Ben benieuwd hoeveel solli's er zijn.

@meiske, hoe was het bij de HA?

Werk ze allemaal vandaag en ik zal jullie laten weten hoe mijn sollicitatie was!

x
Wat vervelend van die kies SC. Ik hoop dat je er gauw vanaf bent.

Succes poffertjes met je sollicitatie.

Vanochtend bij de HA geweest. Ze is zo begripvol! Ik had mijn temperatuurgrafieken bij me en daaruit kon ze lezen dat ik in ieder geval ovuleer. Dus daar is niets mis mee. Maar omdat het bij ons sowieso niet op de "natuurlijke" manier kan, wil ze ons niet nog langer laten aanmodderen. Dus manlief mag z'n kwakkie in gaan leveren en wordt dat gecontroleerd. Daarna zien we wel weer verder.
@Meiske, Spannend. Hopelijk weet je snel meer. Heeft ze verteld wanneer je meer hoort over 'het kwakkie' van je man?

@Poffer.. Hoe is de sollicitatie gegaan? Is het naar jou idee positief verlopen?

@Peach. Hoe was het bij de huisarts? Ik hoop dat je snel weer wat vrolijker kan zijn en kan genieten van je zwangerschap!

Goed weekend allemaal!
quote:Liedjepiedje schreef op 17 april 2009 @ 16:51:

@Meiske, Spannend. Hopelijk weet je snel meer. Heeft ze verteld wanneer je meer hoort over 'het kwakkie' van je man?

Een week nadat hij z'n kwakkie bij het lab heeft ingeleverd kunnen we de dokter bellen voor de uitslag
@ meiske, wat goed zeg dat je HA zo begripvol was! Helemaal spannend wat er gezegd gaat worden over zijn kwakkie!

@allen, mijn gesprek was super positief! Ben zo benieuwd.... maandag hoor ik gelukkig al meer!! Nu even snel eten en dan zo even sporten!

x aan jullie allemaal en een fijn weekend!

Mad
@meiske, fijn dat de HA je vriend zijn 'kwakkie' al laat testen. Sommige huisartsen vind ik zo afwachtend met dingen, de jouwe gelukkig niet.

@poffertjes, wat goed dat het een positief gesprek was! dan ga je al een stuk fijner het weekend in!

@skullcandy, hoe is het met je kies??

Vanmorgen naar de HA geweest. Ze heeft een zwangerschapsverklaring gegeven maar geen briefje dat ze het afraad. Zij zegt er is geen verschil of je nou met 4 /5maanden gaat of in de 1ste 3 maanden! vrouwen in maleisie worden toch ook zwanger zei ze. Ik dacht ja maar die zijn aan dat klimaat en ziektes gewend. Ik moest maar de ggd bellen. Ik vertelde dat ik in het buitenland vaak ziek ben, diarree enzo en bang ben dat het in zo n tropisch land nog erger is.

Dat lag dan aan mijn eigen hygiene ( ik was bijna mn handen 30 xper dag en loop altijd met een flesje anti bacterie spul in het dagelijks leven, mn vriend zegt zelfs dat ik smetvrees heb) en ik moet dan gaan vragen of mn eten wel 10 minuten lang gekookt is en etenswaren niet met kraanwater zijn afgespoeld! nou das toch geen doen??

Waarschijnlijk is alleen die zwangerschapsverklaring al genoeg omdat ik de reis geboekt had terwijl ik niet zwanger was.

Echt een meut zeg, wat voor moeite is het voor haar om een briefje te schrijven.
@poffertjes: fijn dat je gesprek goed is verlopen. Hopelijk maandag goed nieuws!

@Peach: Ik was wel bang dat mijn HA me weer naar huis zou sturen. Maar misschien vanwege mijn medische achtergrond dat ze dit deed.

Ik hoop dat je de reis kan annuleren.
@Poffer, wat heerlijk dat je een goed gevoel hebt over je gesprek! En super dat je maandag al meer hoort.

@Peach. Irritant dat de huisarts daar zo moeilijk over doet. Ik heb net een nieuwe huisarts die is echt makkelijk! Hopelijk geeft de ggd wel een briefje.
@ poffer zooo wees blij..nog nooit een gaatje!?!?

spannend maandag hoor je t al dat is tenminste wel lekker snel!!

@ meiske fijn dat je zo'n begripvolle dokter heb..lijkt me heel prettig ..helemaal in jou situatie

@ peach wat een gedoe zeg met je vakantie...ik hoop dat t allemaal lukt.....hier nog steeds wat last van mn kies..ik heb eigenlijk al besloten dat ie m er maar uit moet trekken maandag....ik heb geen zin om hier nog weken mee door te modderen
@skull, ik ben ook blij hoor! Zeker weten... heb ik toch een behoorlijk sterk gebit!

@skull, liedje, meiske en peach, ik vind het ook wel heel erg prettig om maandag al meer te horen! Verder weinig kandidaten en dan nog twee gesprekken en een assesment. Dus nog een flinke procedure voor de boeg!

@peach, ben benieuwd of het lukt met je verklaring naar de reisverzekering. Trouwens wel gaaf! Ze hebben gewoon verklaart dat je zwanger bent! JIPPIE!
stil hier... iedereen aan het genieten van het mooie weer?

Trouwens... kan die vrouw aan de rechterkant van mijn scherm alsjeblieft ophouwen met die verschrikkelijke lach... nog even en ik plak er iets overeen....
Nou inderdaad en die ogen/ oogmake up

Ik zit lekker in de tuin te studeren. Over anderhalve week moeten we weer 2 huiswerkopdrachten inleveren

Verder heb ik weinig nieuws te melden, alles gaat z'n gangetje en het is inderdaad heerlijk weer hier in het Utrechtse

Ik reageer later wel meer, nu ga ik me weer even concentreren!
heel braaf Tatli! Lekker leren... ik ga zo naar een kinderverjaardag en net kreeg ik met de post een brief van het UWV WERKbedrijf.... de ontslagaanvraag van mijn werk. Pfff... wat een pakket zeg...
Wij zijn met de tuin bezig geweest. Vandaar nu pas reactie.

Het geeft wel rust nu ik niet meer temperatuur. Ik denk er niet meer iedere dag aan en dat is rustig.

@poffertjes wat vervelend die ontslagaanvraag
Ha meiden,

Wat doen jullie allemaal op deze prachtige zondagmorgen? Ik lig nog lekker in bed.Met mn laptopje en mn man slaapt nog. We moesten eigenlijk vanmorgen weg, maar ik was moe en had geen zin. Gaan jullie vandaag nog iets leuks doen?

groetjes Lydia
@ liedje lig nu ook in bed met het laptopje, gisteravond feestje gehad en lang buiten gezeten en heb nu last van m'n darmen denk dat het toch iets te koud was......

Verder zijn we gisteren bezig geweest met onze tv-kast, die moest opnieuw opgehangen worden omdat de nieuwe tv er is!!! Gaan we vandaag mee verder want het bleek nog een hele klus. Vanavond uit eten met een vriendinnetje en haar vriend. Verder ga ik tussendoor gewoon lekker relaxen, moet ook gebeuren, toch?

En jij nog plannen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven