zwanger worden

15-08-2009 22:39 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
plaats dit maar op de sexpijler want op de pijler kinderen kan ik de (politiek correcte) reacties wel raden.

....ik heb al een tijd een sv (en ja ben nog op zoek in pannetjes topic naar andere mannen) en wil graag zwanger worden..het is een betrouwbare gezonde jongen, alleen ben ik niet verliefd op hem. Ik weet dat de tijd dringt en je steeds minder vruchtbaar wordt met de jaren..wil over een paar jaar als ik halverwege de 30 ben niet te laat zijn. Wie zegt dat ik dan wel een fantastische vent vind en die stabiele relatie heb. Ik heb het idee dat dit mijn laatste kans is op een kind. Goed plan? Mijn dromen uit laten komen..

Dee spermabank vind ik niets en voldoe ook niet aan de (financiele) eisen.
En wat vindt hij ervan? Mag hij ook mee beslissen?
Pachelbels vraag lijkt me hier een hele goeie.
Hoe oud ben je nu dan eigenlijk?
quote:zusenzo schreef op 15 augustus 2009 @ 22:49:

Hoe oud ben je nu dan eigenlijk?30,,,,
Wat vind de potentiele vader ervan?
En waarom wil je perse nu en niet misschien over twee jaar?

Mijn vriendin is alleenstaand en heeft nu een postnatale depressie, ik kan je garanderen dat is niet fijn.

Heb je al nagedacht over en goed opvangnet voor die kleine, ik bedoel als je ziek bent enzo.

En als je een huilbaby krijgt, je moet echt alles alleen doen en hebt echt geen tijd meer voor jezelf zeker de eerste twee jaar.

Het is heel erg leuk, maar vooral als je je geluk kan delen.
Pas 30 dus? Hmmmm....ik zou eerder een uitzichtloze relatie kappen en een echte partner zien te vinden.

Je kunt nog altijd een man vinden die je zover kunt krijgen om donor te worden.

Samen kinderen krijgen geniet nog altijd de voorkeur in mijn ogen. Maakt het toch een stuk makkelijker en fijner. Bedenk je een scenario (om het even welk) en het is makkelijker met z'n 2en.
Ja, dat vind ik echt.
quote:Pachelbel schreef op 15 augustus 2009 @ 22:41:

En wat vindt hij ervan? Mag hij ook mee beslissen?

Hij is heel verantwoordelijk en zou graag (op korte of lange termijn kinderen willen). Hij zou altijd voor een kind zorgen dat hij bij een vrouw verwekt heeft. Hij is ook verliefd op mij, maar ik wil geen relatie omdat ik die gevoelens niet deel. Een kind daarentegen wil ik al heel lang...mijn omgeving vind mij ook een echt moedertype dus het zit niet alleen in mijn eigen hoofd. Ik zou het kind alleen willen opvoeden of gedeeltelijk met hem waarbij wij geen liefdesrelatie hebbben.

p.s. die 5 jaar die ik misschien heb, lijkt lang maar zijn zo voorbij en daarna is het al snel te laat.
quote:Mamasaar schreef op 15 augustus 2009 @ 22:56:

Pas 30 dus? Hmmmm....ik zou eerder een uitzichtloze relatie kappen en een echte partner zien te vinden.

Je kunt nog altijd een man vinden die je zover kunt krijgen om donor te worden.

Samen kinderen krijgen geniet nog altijd de voorkeur in mijn ogen. Maakt het toch een stuk makkelijker en fijner. Bedenk je een scenario (om het even welk) en het is makkelijker met z'n 2en.Net of donoren en sv's voor het oprapen liggen....ben bang dat ik die (gezien de weinige mannen die ik tegenkom) tegen die tijd niet kan vinden...
Wil hij dat kind ook met jou, zo op deze wijze?
Dat doe je zo'n jongen/man toch niet aan! Hij is verliefd op jou en jij mis gebruikt hem als sv en daarna ook nog om een kind te krijgen.

Logisch dat hij het wel wil, hij is verliefd... kan me zo voorstellen dat hij alles voor je zou willen doen.
Nee ze liggen niet voor het oprapen. Maar wat moeite ervoor doen nadat je echt geen partner kunt vinden geniet bij mij zeker de voorkeur.

Geloof me, kinderen zijn geweldig (sowieso die van mij ) maar het is zooooo fijn dat je kunt zeggen dat de ander er even uit moet omdat ze ziek zijn, huiluurtjes hebben, bedenk maar iets en het is makkelijker om het samen te doen.

Maar goed, als jij dit per se wilt doen, doe je ding.

Maar ik hoop dat je inziet dat het niet het meest makkelijke gaat worden.
Ja, dat vind ik echt.
ja ik zou niets liever willen dan nu een relatie hebben (lees: het liefst getrouwd zijn) met een leuke, fijne man. en een moeke en de huisvrouw of parttime werkende vrouw "spelen" mijn omgeving ziet mij ook al zo'n vrouw en vraagt zich af waarom het nog niet gelukt is.....ik wil de schuld heus niet afschuiven op de mannen hoor maar ben gewoon die man niet tegengekomen waar ik en vlinders van in mijn buik krijg EN die verantwoordelijk is en met mij een gezin wil en kan stichtten.
quote:ladychipmunk schreef op 15 augustus 2009 @ 23:01:

[...]

Hij is heel verantwoordelijk en zou graag (op korte of lange termijn kinderen willen). Hij zou altijd voor een kind zorgen dat hij bij een vrouw verwekt heeft. Hij is ook verliefd op mij, maar ik wil geen relatie omdat ik die gevoelens niet deel. Een kind daarentegen wil ik al heel lang...mijn omgeving vind mij ook een echt moedertype dus het zit niet alleen in mijn eigen hoofd. Ik zou het kind alleen willen opvoeden of gedeeltelijk met hem waarbij wij geen liefdesrelatie hebbben.

p.s. die 5 jaar die ik misschien heb, lijkt lang maar zijn zo voorbij en daarna is het al snel te laat.

Zo, hoe kan je valse hoop wekken bij iemand die verliefd op je is zeg...

Als je zo nodig een kind wil, doe het dan iig bij iemand die niet verliefd op je is.

Oh, en tis behoorlijk zwaar om een kind in je eentje op te voeden en groot te brengen.
tja verliefd op mij is ook een groot woord, hij vind mij heel leuk maar verliefdheid is het denk ik ook niet.
Zou je kunnen reageren op mijn vragen?
quote:ladychipmunk schreef op 15 augustus 2009 @ 23:08:

tja verliefd op mij is ook een groot woord, hij vind mij heel leuk maar verliefdheid is het denk ik ook niet.Maar hij wil wel een relatie met je? Logisch als hij niet verliefd op je is.
Heb al op datingsites gezeten, maar daar lukt het niet goed....vaak ontbreekt het (beoordeel ik na dates en niet zomaar n.a.v. het profiel) aan chemie/aantrekkingskracht die die mannen niet bezitten. Deze aantrekkingskracht kom ik wel tegen bij mannen op b.v. de straat maar die ga je ook niet zomaar lopen versieren of ze zijn met hun vriendin/vrouw
quote:IvyRosa schreef op 15 augustus 2009 @ 23:10:

[...]

Maar hij wil wel een relatie met je? Logisch als hij niet verliefd op je is.hij wil denk ik voornamelijk "een vriendin"hebben, het gaat hem niet echt om mij.
Nogmaals...

Wil hij dit zelf ook, staat hij hier volledig achter.

Of wil je hem achteraf vertellen dat je zwanger bent?
Je spreekt jezelf weer lekker tegen. Zoals gewoonlijk.

Mijn tip: wacht nog even paar jaar met nageslacht op de wereld te zetten.
quote:ladychipmunk schreef op 15 augustus 2009 @ 23:13:

[...]

hij wil denk ik voornamelijk "een vriendin"hebben, het gaat hem niet echt om mij.Iemand met zo'n droombeelden zou ik niet als vader materiaal zien voor mijn kinderen!
Ja, dat vind ik echt.
In mijn vriendenkring bevindt zich iemand die om de redenen die jij noemt een relatie aan is aangegaan met een vrouw en daar ook kinderen mee heeft gekregen. Die kinderen zijn superleuk en daar is hij helemaal gek op. Die kinderen zijn ook de reden dat hij bij haar blijft. Zou hij bij haar weggaan, dan mag hij zijn kinderen niet meer zien. Tegelijkertijd is hij stokongelukkig met deze vrouw. Hij ziet nu in dat hij nooit verliefd op haar geweest is, maar het idee van kinderen krijgen wel heel aantrekkelijk vond(hij was ook in de dertig en bang om alleen over te blijven, zónder gezin). Ik denk dat als hij geweten had wat hij nu weet (dat het ontzettend moeilijk is om een gezin te vormen met een vrouw waar je niets mee hebt), hij liever géén gezin had gehad en alleen had willen zijn, maar dan wel gelukkig. Eigenlijk weet ik dat wel zeker.

Ik ben benieuwd of de man in kwestie van jouw overpeinzingen weet. Zo niet, dan vind ik dat je een vuil spelletje speelt. Als jullie beiden open hierin staan, dan zou het kunnen lukken. Maar ik vraag me dan nog steeds af of het een verstandige keuze is.
Maar waarom vraag je hem niet officieel als donor dan? Is het meteen duidelijk.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven