Zwanger zijn?

23-01-2010 12:59 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
doe een zwangerschapstest en je weet het gelijk.
de winkels zijn open. wat is er mis met het doen van een zwangerschapstest?
* Zal haar glazen bol eens onder het stof vandaan halen...
Ja!!!

Gefeliciteerd!

Ik zou het meteen controleren. Het lichaam doet soms vreemde dingen. Mijn lichaam heeft me ook weleens voor de gek gehouden. Had veel symptomen maar was toen niet zwanger.

Dus gaan controleren, of ben je een beetje bang voor de uitslag?
Je hebt bij het Kruidvat twee testen voor vijf euro. Haal er meteen vier, heb je voor de volgende keren dat je twijfelt altijd een test in huis. Doe ik ook, echt ideaal
Als je elke 19e van de maand ongesteld wordt... Dat klopt toch ook niet met een cyclus van 28 dagen?

Testje doen idd.
Er is hier al een heel topic over. Speciaal voor al die mensen met vragen waar wij hier echt geen antwoord op kunnen geven. Zoals die van jou dus.

Het advies is altijd hetzelfde: loop naar de winkel, koop een zwangerschapstest en je weet het.

Ja hoor, je bent een beetje zwanger!
quote:Jorina schreef op 23 januari 2010 @ 13:04:

Ja!!!

Gefeliciteerd!

[afbeelding]

Aah! Ik kon hem al niet vinden jij had hem dus!!

Nee, zonder gekheid, Diesje.

Even een test halen. Dat is de enige manier om zekerheid te krijgen. Wij kunnen het je echt niet zeggen.

Succes!
Doe mij ook zo'n glazen bol

Maar het is toch zo als je een zwangerschapstest te vroeg doet (nog niet voldoende hcg in je lichaam hebt) dat er dan een negatieve uitslag komt, ook al ben je wel zwanger?

Vanaf hoeveel overtijd kun je het beste testen?

Om nu als een dolle een gezinsverpakking testen in te slaan en dan elke dag te testen lijkt mij ook wat overdreven namelijk.
Drie lettergrepen, begint met een P, eindigt op R, klinkt als Predictor.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
P.s. die 14 in je nick slaat hopelijk niet op je leeftijd, maar op die 14 dagen hoofdpijn.
quote:Amarante schreef op 23 januari 2010 @ 13:20:

Doe mij ook zo'n glazen bol

Maar het is toch zo als je een zwangerschapstest te vroeg doet (nog niet voldoende hcg in je lichaam hebt) dat er dan een negatieve uitslag komt, ook al ben je wel zwanger?

Vanaf hoeveel overtijd kun je het beste testen?

Om nu als een dolle een gezinsverpakking testen in te slaan en dan elke dag te testen lijkt mij ook wat overdreven namelijk.Vanaf 9 maanden overtijd weet je het zeker!!
Het 2de topic van kinderen gaat hierover.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je kunt al 8-9 dagen na de bevruchting positief testen. Als je geen enkel benul hebt wanneer je ongesteld zou moeten worden of wanneer de conceptie heeft plaatsgevonden doe je gewoon een test op het moment dat je denkt: 'Goh, laat ik er eens een topic over openen'.

Is de test negatief, dan test je een week later nog eens. HCG verdubbelt zich elke twee dagen, dus na een week heb je meer kan resultaat te zien als je echt zwanger bent. Mocht je na een week nog steeds negatief testen, herhaal je het hele riedeltje nog eens. En als het dan nog steeds onduidelijk is, stap je naar de huisarts.

Mocht je ergens in de tussentijd ongesteld zijn geworden, dan kun je er natuurlijk ook vanuit gaan dat je niet zwanger bent.
Diesje, vanaf de eerste dag dat je ongesteld zou moeten worden kan je testen. Maar er zijn tegenwoordig testen die eerder duidelijkheid kunnen geven, die zijn alleen een stuk prijziger.
Oh ter aanvulling: mocht je wel weten hoe je cyclus in elkaar zit, dan kun je testen op de dag dat je ongesteld had moeten worden. Op sommige fora en in sommige topics wordt dat ook wel je NOD genoemd (iets met niet-ongesteldheidsdag ofzo).
quote:AlettaJacobs schreef op 23 januari 2010 @ 13:26:

Je kunt al 8-9 dagen na de bevruchting positief testen. Als je geen enkel benul hebt wanneer je ongesteld zou moeten worden of wanneer de conceptie heeft plaatsgevonden doe je gewoon een test op het moment dat je denkt: 'Goh, laat ik er eens een topic over openen'.

Is de test negatief, dan test je een week later nog eens. HCG verdubbelt zich elke twee dagen, dus na een week heb je meer kan resultaat te zien als je echt zwanger bent. Mocht je na een week nog steeds negatief testen, herhaal je het hele riedeltje nog eens. En als het dan nog steeds onduidelijk is, stap je naar de huisarts.

Mocht je ergens in de tussentijd ongesteld zijn geworden, dan kun je er natuurlijk ook vanuit gaan dat je niet zwanger bent.

Thanks AlettaJacobs.

Ik ga testen.
Knappe cyclus heb jij trouwens dat je altijd de 19e ongesteld wordt. Houdt meteen ook rekening met kortere maanden enzo. Doe mij straks maar zo'n lijf!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Caro127 schreef op 23 januari 2010 @ 13:26:Maar er zijn tegenwoordig testen die eerder duidelijkheid kunnen geven, die zijn alleen een stuk prijziger.Maar nog niks vergeleken bij een kind. Zeggen ze.
[quote]diesje14 schreef op 23 januari 2010 @ 12:59:

Hallo

Om het verhaal even in het kort te houden,

Heb wel sex gehad 10 dgn ervoor ongeveer

quote]

En wel of geen voorbehoedsmiddelen gebruikt?

Als je toch voor de zwangerschapstest gaat, koop dan gelijk even condooms, misschien krijg je wel korting....!
Reageert Diesje14 zelf ook nog?
Diesje, heb je inmiddels de test gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven