Zwanger?

29-08-2009 15:43 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Ik heb op 20augustus voor het eerst gevreeen met mijn vriend zonder condoom. Op 10augustus begon mijn menstruatie dus ik zou ongeveer rond de 24ste mijn ovulatie hebben gehad (ik heb een hele regelmatige cyclus van ongv. 30dagen). Normaal gesproken voel ik die dus wel met behoorlijk wat zeurende buikkramp en ik verlies ook altijd van dat slijm wat ik er echt uit kan trekken, niet gehad deze keer. Ik heb wel veel eiwit achtige slijm gehad in mijn slipje, het leek op haar conditioner maar dan wat romiger van kleur. Ook heb ik heb 1,5 jaar geen sex gehad en ik heb nu ongeveer een relatie van een half jaar. Mijn vriend is ver voor dat hij klaar kwam uit mij gegaan maar een paar uur daarna, hij heeft zich nog gewassen, hebben we weer sex gehad maar is toen niet klaar gekomen. Ik weet heel goed dat dit een hele onveilige manier is om te vrijen maar ik vroeg me af wat jullie er van denken aangezien ik nog zo'n 2 weken moet wachten tot ik ongesteld moet worden en ik knetter gek word van het ben ik het wel niet wel niet. Verder heb ik ook niet echt symptomen ik ga er nu echt opletten dus ze kunnen ook gewoon in mijn verbeelding zijn. Af en toe heb ik vlagen van misselijkheid en totaal geen honger. Ik word zo helemaal gek van het piekeren we zijn allebei totaal nog niet klaar voor een kind en de volgende x dat we weer sex hebben gaan we dus zeker wel met condoom doen!! En ik wil wel een test kopen maar ik ben bang dat dat nog niet veel zin heeft aangezien het nog maar een dikke week geleden is...

Groetjes,

een stress kipje ;)
quote:DolceDolla schreef op 29 augustus 2009 @ 18:22:

[...]

hahahaah poepjekakjepiesje hahahahaah. dat maakt me wel aan het lachen. ik zal er rekening mee houden dat ze zo kan reageren.Daarmee doelde ik niet op Fleurtje, maar op veel andere forumsters.
quote:Java schreef op 29 augustus 2009 @ 18:27:

[...]

Daarmee doelde ik niet op Fleurtje, maar op veel andere forumsters.ik zie jou informatie zeker niet als een aansporing om vaker onveilig te vrijen zeker niet! de stress vind ik echt te irritant die er bij komt kijken. en dat niet alleen!! ik zal er rekening mee houden met je poepjekakjepiesje theorie ;) ook al was het niet voor fleurtje toch blijft het grappig!
quote:DolceDolla schreef op 29 augustus 2009 @ 18:13:

wat is er zo onvolwassen aan het feit dat ik in de stress zit?? lijkt me logisch als je wilt weten of je zwanger bent of niet. al is het dan misschien niet echt een gewenst tijdstip. ik vind het idd eng om het aan mijn vriend te vertellen vanwege zijn reactie. vind ik niet zo raar als je een half jaar bij elkaar bent. char en simoon hebben wel gelijk dat je zulke dingen wel moet kunnen delen dat klopt en misschien reageert hij er ook totaal anders op dat is gewoon af wachten. maar of mijn reactie op deze situatie onvolwassen is nee vind ik niet.Dat je in de stress zit is niet onvolwassen. Dat kan ik me heel goed voorstellen. Het onveilig vrijen: kan een keer gebeuren. Maar de acties en reacties daarna , die vind ik onvolwassen. En dan bedoel ik ook de acties die je niet onderneemt.
quote:kaetje schreef op 29 augustus 2009 @ 18:56:

[...]

Dat je in de stress zit is niet onvolwassen. Dat kan ik me heel goed voorstellen. Het onveilig vrijen: kan een keer gebeuren. Maar de acties en reacties daarna , die vind ik onvolwassen. En dan bedoel ik ook de acties die je niet onderneemt.welke acties en reacties?? omdat ik niet weet of k het wel wil?? ik ben voledig bewust van het feit dat er niet met condoom is gevreeen. dat was ik op het moment van de daad ook.
quote:DolceDolla schreef op 29 augustus 2009 @ 19:04:

[...]

welke acties en reacties?? omdat ik niet weet of k het wel wil?? ik ben voledig bewust van het feit dat er niet met condoom is gevreeen. dat was ik op het moment van de daad ook.

Nee, niet omdat je weet of je het wel wilt! Het feit dat je het niet met je vriend durft te bespreken, dát is onvolwassen. Trouwens, wat valt er te bespreken, nogmaals???? Hij was overal toch bij?? Je verteld hem helemaal niks nieuws!! Je kunt het er toch prima samen over hebben? Je hebt niks gedaan wat hij niet weer!! Dat snap ik nog steeds niet.

En dat je de ochtend erna geen actie hebt ondernomen terwijl je beiden voor 100 procent weet dat je (nog) geen kind wilt, dát is onvolwassen!!

Maar goed, de kans dat het "raak"is, is inderdaad heel klein (meesterlijke post, Java!!) en ik hoop natuurlijk ook voor jou dat het met een sisser afloopt!!
Je was je volledig bewust dat jullie geen condoom gebruikten, dan was je je vast ook volledig bewust dat vrijen zonder condoom als gevolg kan hebben dat je zwanger kan worden en een kans hebt op het oplopen van een SOA.

Een paar berichten terug las ik dat je eigenlijk tegen abortus bent maar dat als je nu misschien wel zwanger bent je het wel zal overwegen. Lekker egoïstisch. Hoe ga je dat uitleggen als je naar een abortus kliniek gaat "och ja, ik was me volledig bewust dat we geen condoom gebruikten, maar achteraf gezien komt het me eigenlijk niet zo goed uit". En dat op je 27ste...

Is jou vriend zo naiëf dat hij niet weet dat als je geen condoom gebruikt je zwanger kunt worden?

(tip: mocht je nou niet zwanger zijn (wat ik voor je hoop) bel dan meteen de huisarts voor anticonceptie)
quote:fleurtje schreef op 29 augustus 2009 @ 15:59:

[...]

Gewoon lief tegen praten. Zou je het wel herkennen? Ik wist het meteen. Weet je, het leek op dat slijm wat ook onder de huid van een gerookte paling zit, maar dan heul veul. Zeg maar, van vijftien palingen.

Zo, daar zit ik dan, 36 weken en nog wat zwanger. En bedankt....

Ik ga maar weer voor een inleiding zonder slijmproppen enzo....
quote:lady_bug schreef op 29 augustus 2009 @ 20:50:

Je was je volledig bewust dat jullie geen condoom gebruikten, dan was je je vast ook volledig bewust dat vrijen zonder condoom als gevolg kan hebben dat je zwanger kan worden en een kans hebt op het oplopen van een SOA.

Een paar berichten terug las ik dat je eigenlijk tegen abortus bent maar dat als je nu misschien wel zwanger bent je het wel zal overwegen. Lekker egoïstisch. Hoe ga je dat uitleggen als je naar een abortus kliniek gaat "och ja, ik was me volledig bewust dat we geen condoom gebruikten, maar achteraf gezien komt het me eigenlijk niet zo goed uit". En dat op je 27ste...

Is jou vriend zo naiëf dat hij niet weet dat als je geen condoom gebruikt je zwanger kunt worden?

(tip: mocht je nou niet zwanger zijn (wat ik voor je hoop) bel dan meteen de huisarts voor anticonceptie)jah dat op mn 27ste is dat zo erg dan??? ik zet liever een kind op de wereld als ik alles goed en wel op orde heb. financieel, groot huis waar ik in woon met mijn vriend en dat soort dingen. ben ik dan egoistisch als ik liever niet wil dat mijn kind opgroeit terwijl ik hem of haar niks kan geven??? en ja liever heb ik geen abortus. mijn vriend helemaal. en dan hoor ik mensen alweer denken ja en dan ga je sex hebben zonder voorbehoedsmiddel ja dat heb ik gedaan, ja ik was me er van bewust dat ik eventueel zwanger zou raken maar dat was niet echt de reden waarom ik dit topic heb geopend.
En wat is dan wel de reden dat je dit topic hebt geopend???

Wat waren je verwachtingen? Niemand die zo kan vertellen of je zwanger bent of niet, maar dat wist je volgens mij wel las ik in een eerdere posting.

Tips? Je weet zelf ook heel goed dat je toch zal moeten wachten, dat wist je vast ook voordat je dit topic opende.

En idd, ik vind het erg dat je op je 27ste nog zo naiëf denkt/bent.

Dus jouw voorwaarden zijn voordat je aan kinderen kan beginnen een groot huis en een vette bak met geld? Wat denk je dat een kindje in het echt nodig heeft? Denk jij dat een baby ook maar ene donder kan schelen in wat voor huis of dat jullie wonen en hoeveel geld er op de rekening komt? Wat zullen er dan een boel slechte ouders in nederland wonen...

Een baby heeft niet zoveel nodig. Wat een baby vooral nodig heeft is; aandacht, geborgenheid, eten (kan heel goedkoop) een plek om te slapen (kan ook heel goedkoop) en vooral heel veel liefde.

Wat jij denk ik nodig bent is iemand die je wakker schud, kom onder je steen vandaan en neem je verantwoordelijkheden!
quote:lady_bug schreef op 29 augustus 2009 @ 21:42:

En wat is dan wel de reden dat je dit topic hebt geopend???

Wat waren je verwachtingen? Niemand die zo kan vertellen of je zwanger bent of niet, maar dat wist je volgens mij wel las ik in een eerdere posting.

Tips? Je weet zelf ook heel goed dat je toch zal moeten wachten, dat wist je vast ook voordat je dit topic opende.

En idd, ik vind het erg dat je op je 27ste nog zo naiëf denkt/bent.

Dus jouw voorwaarden zijn voordat je aan kinderen kan beginnen een groot huis en een vette bak met geld? Wat denk je dat een kindje in het echt nodig heeft? Denk jij dat een baby ook maar ene donder kan schelen in wat voor huis of dat jullie wonen en hoeveel geld er op de rekening komt? Wat zullen er dan een boel slechte ouders in nederland wonen...

Een baby heeft niet zoveel nodig. Wat een baby vooral nodig heeft is; aandacht, geborgenheid, eten (kan heel goedkoop) een plek om te slapen (kan ook heel goedkoop) en vooral heel veel liefde.

Wat jij denk ik nodig bent is iemand die je wakker schud, kom onder je steen vandaan en neem je verantwoordelijkheden!ik ga dat nu niet nog eens allemaal weer vertellen wat mijn verwachtingen waren toen ik dit topic opende die discussie heb ik al gevoerd. ik heb de antwoorden gekregen die ik zocht. je weet niet wie ik ben hoe ik denk niks dus je hoeft mij niet te vertellen hoe naief ik ben om sex te hebben zonder condoom en dat ik egoistisch ben omdat jij denkt dat ik mijn verantwoordelijkheden niet zal nemen. ik heb inderdaad liever dat ik voor mijn kindje kan zorgen als ik wat ruimer in het geld zit dan nu een bak met geld hoeft voor mij niet al is het altijd mooi mee genomen. ook heb ik inderdaad liever dat ik samen woon met mijn vriend in een huis dat groot genoeg is voor meerdere mensen en eventueel babys. ik vind dat een behoorlijke realistische kijk hier op. dat wil dus niet zeggen dat ik mijn verantwoordelijkheden niet wil nemen zoals jij dat aanneemt maar gewoon simpel weg omdat ik wil dat mijn kind het goed heeft, dat ik daar een goed gevoel bij heb en mijn vriend ook.
quote:DolceDolla schreef op 29 augustus 2009 @ 19:04:

[...]

welke acties en reacties?? omdat ik niet weet of k het wel wil?? ik ben voledig bewust van het feit dat er niet met condoom is gevreeen. dat was ik op het moment van de daad ook.Het is onvolwassen dat je geen morning after pil hebt gehaald. Terwijl je wel tegen je vriend hebt gezegd dat je misschien zwanger kan worden. Dat is onvolwassen.

Dat je nu twijfelt is niet onvolwassen. Dat je nu bang bent is niet onvolwassen.

En ja, ik vind het ook onvolwassen dat je niet tegen je vriend durft te zeggen dat je in de rats zit. Natuurlijk is het niet iets leuks dat je even gezellig bij de koffie bespreekt. Maar het is gebeurt en hij was er bij dus moet hij ook weten hoe de zaken er voor staan. En het niet vertellen omdat je bang bent voor zijn reactie is onvolwassen. Dat je bang bent is niet onvolwassen (ik zou ook nerveus zijn in jouw plaats) maar dat die angst je ook daadwerkelijk tegen houdt om het gesprek aan te gaan met hem, dat vind ik onvolwassen.
DolceDolla, was je nou uiteindelijk zwanger of niet?
hoihoi,

ik heb een test gedaan, die was negatief, en ik ben gewoon ongesteld geworden... maar ik vind het nog steeds wel vreemd dat ik toevallig toen totaal geen eisprong heb gevoelt of gezien... deze maand was weer zoals gewoonlijk. oja en ik had het mn vriend wel verteld ;)

xxx
Eind goed al goed
Goed om te horen!
Gelukkig maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven