zwangerschaps sportkleding

01-12-2010 20:34 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik weet niet of ik op de juiste pagina zit maar wie weet kunnen jullie mij helpen. Ik ben zwanger en op zoek naar zwangerschaps sportkleding. Ik kan het nergens vinden. Ik hoop dat jullie een paar tips voor mij hebben.
Ik heb het laatst zien hangen bij de Prenatal.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zwangerschaps legging doet het volgens mij ook wel goed.
Ja, dat vind ik echt.
Ik heb bij beide zw. schappen tot ca. wk 36 doorgesport. Ik droeg gewoon zo'n strak, naadloos hema hemdje (heerlijk om in te sporten) en een gewone Mexx stretch sportbroek.

Geen speciale zwangerschaps sportkleding gekocht; zonde vh geld. De meeste sportkleding rekt prima mee!
bij de hema
Mijn "gewone"sportbroek van adidas kon ik mijn hele zwangerschap aan.

Die heeft alleen aan de achterkant band elastiek en de voorkant is stretchstof. Was perfect.
Prénatal heeft sportkleding. Ik had een fijne joggingbroek daarvan altijd aan met yoga. Maar ze hadden ook hemdjes en vesten.
Ik had voor de zwangerschapsgym een sportbroek bij de H&M gekocht.. Die had een hoge band en rekte mee..

Was overigens geen speciale zwangerschapsbroek..
De zwangersfhcaps jogbroeken van de H&m zijn goddelijk.

Om te sporten, maar ook om na de bevalling in rond te schuifelen.
Ik had zoiets van H&M. Heerlijk om mee te sporten op de bank te hangen!

Ik kon tot een week of 26 mijn eigen sportbroek aan, daarna deed ik die van man aan . Ging prima.
Ik had er ook een van H&M. Geen speciale zwangerschapbroek, maar een wijde (yoga?)broek. De band kon ik prima onder m'n buik slaan. Wel fijn dat je die erna ook nog aan kan, er zit een touwtje in om aan te snoeren.
Zit ik een serieus antwoord te typen, is het een relatief oud topic geupped door een spammer :( Ik neem aan dat je inmiddels wel sportkleding hebt gevonden (ik wilde die van H&M aanraden)

@Joan Brouwer: reclame maken mag hier niet.
Joan, die is topic nr. 4 waarin ik je tegenkom met reclame voor je eigen website. Ik heb je getoverstafd nu.
Nu voor de 3e x zwanger, ik kan het niet uitstaan dat er zo weinig leuke sportkleding was voor zwangere vrouwen, dus ik ben nu een webshop met hele leuke sport kleding begonnen. Neem snel een kijkje op www.bodychallenge.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven