Ik weet niet of ik op de juiste pagina zit maar wie weet kunnen jullie mij helpen. Ik ben zwanger en op zoek naar zwangerschaps sportkleding. Ik kan het nergens vinden. Ik hoop dat jullie een paar tips voor mij hebben.
Zwangerschaps legging doet het volgens mij ook wel goed.
Ja, dat vind ik echt.
Anoniem_63d3e5c6d5636
woensdag 1 december 2010 om 20:41
Ik heb bij beide zw. schappen tot ca. wk 36 doorgesport. Ik droeg gewoon zo'n strak, naadloos hema hemdje (heerlijk om in te sporten) en een gewone Mexx stretch sportbroek.
Geen speciale zwangerschaps sportkleding gekocht; zonde vh geld. De meeste sportkleding rekt prima mee!
Ik had er ook een van H&M. Geen speciale zwangerschapbroek, maar een wijde (yoga?)broek. De band kon ik prima onder m'n buik slaan. Wel fijn dat je die erna ook nog aan kan, er zit een touwtje in om aan te snoeren.
Zit ik een serieus antwoord te typen, is het een relatief oud topic geupped door een spammer Ik neem aan dat je inmiddels wel sportkleding hebt gevonden (ik wilde die van H&M aanraden)
@Joan Brouwer: reclame maken mag hier niet.
Anoniem_110881
woensdag 29 december 2010 om 12:09
Joan, die is topic nr. 4 waarin ik je tegenkom met reclame voor je eigen website. Ik heb je getoverstafd nu.
Nu voor de 3e x zwanger, ik kan het niet uitstaan dat er zo weinig leuke sportkleding was voor zwangere vrouwen, dus ik ben nu een webshop met hele leuke sport kleding begonnen. Neem snel een kijkje op www.bodychallenge.nl
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.