zwangerschapsboeken?
woensdag 31 maart 2010 om 20:16
Ik vond het boek van Beatrice Smulders heel fijn. Maar daar zijn de meningen over verdeeld volgens mij. Ohja en dat ging vooral over de bevalling. Daar had ik op een gegeven moment behoefte aan Rond een maand of 7 a 8.
Daarnaast had ik ook een boek, What to expect when you'r expecting. (Volgens mij wel in het NL) Maar dat heb ik alleen maar doorgebladerd en niet echt gelezen.
Daarnaast had ik ook een boek, What to expect when you'r expecting. (Volgens mij wel in het NL) Maar dat heb ik alleen maar doorgebladerd en niet echt gelezen.
woensdag 31 maart 2010 om 20:16
Je baby van Hilde Marx - leuk voor 1st time moeders, puur theoretische info over je baby, en is ook een 'zwanger' versie. Enig nadeel is dat er van gemiddelde baby's wordt uitgegaan, er is niet echt ruimte voor baby's die afwijken van de norm.
Alle boeken van Beatrijs Smulders vond ik ruk. Een hoop geblabla over sabbaticals na de bevalling, plastische verhalen over hoe een bevalling eruit komt te zien, met details die ik iig niet wilde weten, stond voor mij te ver van de realiteit af.
Boek van Claudia de Breij en Daphne Deckers vond ik erg humoristisch, vond ik uiteindelijk nog de leukste.
Alle boeken van Beatrijs Smulders vond ik ruk. Een hoop geblabla over sabbaticals na de bevalling, plastische verhalen over hoe een bevalling eruit komt te zien, met details die ik iig niet wilde weten, stond voor mij te ver van de realiteit af.
Boek van Claudia de Breij en Daphne Deckers vond ik erg humoristisch, vond ik uiteindelijk nog de leukste.
woensdag 31 maart 2010 om 20:22
woensdag 31 maart 2010 om 20:29
woensdag 31 maart 2010 om 20:36
quote:AlettaJacobs schreef op 31 maart 2010 @ 20:29:
[...]
En mocht dat niet werken (gebeurt wel eens, het blijft Viva natuurlijk ) kun je altijd nog googlen: "zoekterm + viva".
dat is inderdaad een tip, want dat zoeken lukt bij mij niet goed
quote:noa35 schreef op 31 maart 2010 @ 20:16:
Jeumig, je doet nu nog snel even een spoedcursusje Zwangerschap voor Dummies (nav alle topics die je opent)?
spoedcursusje zwangerschap? nee hoor dat is het niet maar ik wil toch graag dingen weten
en nee waarschijnlijk ben ik ook nog niet zo ervaren als de meeste hier. Maar he, beter iemand die al wat weet en er wat voor wil doen om achter dingen te komen dan iemand die van niks weet en het verpest toch?
[...]
En mocht dat niet werken (gebeurt wel eens, het blijft Viva natuurlijk ) kun je altijd nog googlen: "zoekterm + viva".
dat is inderdaad een tip, want dat zoeken lukt bij mij niet goed
quote:noa35 schreef op 31 maart 2010 @ 20:16:
Jeumig, je doet nu nog snel even een spoedcursusje Zwangerschap voor Dummies (nav alle topics die je opent)?
spoedcursusje zwangerschap? nee hoor dat is het niet maar ik wil toch graag dingen weten
en nee waarschijnlijk ben ik ook nog niet zo ervaren als de meeste hier. Maar he, beter iemand die al wat weet en er wat voor wil doen om achter dingen te komen dan iemand die van niks weet en het verpest toch?
woensdag 31 maart 2010 om 21:09
woensdag 31 maart 2010 om 21:23
woensdag 31 maart 2010 om 22:07