Klussen
alle pijlers
Ben je een inrichter of een klusser?
woensdag 4 december 2024 om 16:42
Wanneer het tijd is om je huis op te knappen of in te richten, merk je vaak dat er twee soorten mensen zijn: de klussers en de inrichters. Klussers pakken graag een hamer, kwast of boormachine en gaan aan de slag. Inrichters leven zich helemaal uit op het kiezen van meubels, kleuren en accessoires om het plaatje compleet te maken.
Ik ben benieuwd: wat voor type ben jij, klusser of de creatieveling? Houd je ervan om zelf te klussen en alles met je eigen handen te maken? Of besteed je dat liever uit, zodat je je kunt focussen op het kiezen van de perfecte bank en de mooiste gordijnen?
En hoe zit het als je samenwoont met iemand die precies het tegenovergestelde is? Leidt dat soms tot hilarische situaties of interessante samenwerkingen? Deel je ervaringen, voorkeuren en misschien zelfs je projecten!
Ik ben benieuwd: wat voor type ben jij, klusser of de creatieveling? Houd je ervan om zelf te klussen en alles met je eigen handen te maken? Of besteed je dat liever uit, zodat je je kunt focussen op het kiezen van de perfecte bank en de mooiste gordijnen?
En hoe zit het als je samenwoont met iemand die precies het tegenovergestelde is? Leidt dat soms tot hilarische situaties of interessante samenwerkingen? Deel je ervaringen, voorkeuren en misschien zelfs je projecten!
woensdag 4 december 2024 om 18:36
Voel je begrepen
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
woensdag 4 december 2024 om 18:43
woensdag 4 december 2024 om 20:40
.sneeuwvrouw schreef: ↑04-12-2024 17:37Ik bedenk iets en mijn man moet het uitvoeren…. Werkt voor mij top, hij wordt er soms gek van …
Ik ben de inrichter trouwens en vind dat ook erg leuk om te doen.
Gelukkig is mijn man daarin makkelijk en geeft die mij de vrije hand. Hij is niet echt een klusser, maar haalt wel dingen op die ik ergens koop.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in