stortbak lekt en doet raar

02-09-2019 13:24 29 berichten
Ugh! het lijkt even niet op te houden..

Ik trok net de wc door, zoals wel vaker. Ik hoor dat het heel lang duurt voordat de stortbak volloopt en ook was er een soort druppelgeluid te horen dat ik normaal niet hoor. Normaal is het woessshhhhhhh en hij zit weer vol.

Ik dacht er nog niet teveel van tot ik met stofzuigen merkte dat het ook nat was onder de stortbak, hij lekt dus ergens op de vloer. Het betreft een normale wc met stortbak, geen zwevende.

Wat kan dit zijn? Ik ben er niet aangeweest verder, heb wel het kraantje dichtgedraaid nu en doorgetrokken wat er weer in de stortbak zat ivm het lekken.

Iemand enig idee?
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
03-09-2019 10:53
Nee joh, geen trekkoord.. gewoon met een knop midden op de stortbak, inclusief waterbesparingsstand. Hij zal niet nieuw meer zijn maar ook zeker niet super oud. Ik heb een afspraak gemaakt voor morgen.
Is het al opgelost?
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Hoe kan er wel een knop op zitten en geen deksel? Misschien moet je de knop losdraaien, dan gaat er vanzelf iets bewegen.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
02-09-2019 13:40
Ik schat zo in dat dit bij de verhuurder hoort.
Dit in de categorie kleine reparaties en dan is het de verantwoordelijkheid van de huurder:

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... huurwoning
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
08-09-2019 13:17
Dit in de categorie kleine reparaties en dan is het de verantwoordelijkheid van de huurder:

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... huurwoning

Daarom heb ik een service abonnement à 4,95 pm, en worden alle voorkomende werkzaamheden "gratis" uitgevoerd.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven