Lijf & Lijn alle pijlers

10 kilo afvallen in 2018

28-12-2017 08:23 645 berichten
Wie doet er mee?
10 kg afvallen in 2018
Ik kan geen tabel maken maar wil wel het gewicht bijhouden in een schema.
Vrijdag is weegdag en ik werk het schema bij op zaterdag, graag alleen je huidig gewicht dikgedrukt doorgeven.
Hoeveel kilo je kwijt bent mag je zelf bijhouden :)

SCHEMA IS VOL


Naam Leeftijd lengte startgewicht. Huidig gewicht

Evda. 35 jaar 1.80 * 83.8 / 82.6

Polarvide. 24 jaar 1.70 * 99.3 / 96,5

Olleke. 32 jaar 1.57 * 67.4 / 65.4

Feetje. 31 jaar 1.81 * 81.6 / 78

Skippybal10. 30 jaar 1.65 * 70,8 / 70.1

Marilene. 37jaar 1.68 * 68 / 68,0

Sansevieria 28 jaar 1,69 * 86,2 / 86,3

daenerys79 38 jaar 1.71 * 73.7 / 73.0

AusAngel 19 jaar 1,70 * 80 / 77,9

Viva888 24 jaar 1.58 * 67.2 / 65.7

Snoepjedoepje 24 jaar 1.67 * 70.7 / 67.8

Limonello18. 35 jaar 1.68 *60.2 / 58

Strikjemetstippels 35 jaar 1.68 * 62 / 61.9

fudge- 34jaar 1.69 * 68.1 / 67.3

gruffalo 45 jaar 1.75 * 84 / 84

Wanttobeabitch. 43 jaar 1.70 * 73.3 / 73,0

Twilight84. 33 jaar 1.75 * 86.8 / 82.8

Desje12 24 jaar 1,70 * 72,8 / 70,7

prettymama 29 jaar 1.72 * 79,5 / 76.1

Zwartvlekje. 25 jaar 1.55 * 62.3 / 61,5
anoniem_299875 wijzigde dit bericht op 28-01-2018 16:21
78.04% gewijzigd
Fudge is jouw keus of je wat in je mond stopt .
Ik heb gisteren een verjaardag gehad en nee gezegd tegen de taart.
Bedenk van tevoren wat je wel en niet van jezelf mag .
En doe het ene of het andere en niet én én.
Kijk naar wat jij een 10 zou geven.
Alle reacties Link kopieren
73 kg
Het gaat de goede kant op.

Ik mag geen melkproducten of producten die er mee gemaakt zijn (krijg er uitslag van en buikpijn). En taart valt daar heel vaak ook onder... Dat maakt het lekker makkelijk om dat soort dingen af te slaan...
Soms doen mensen extra moeite om iets te halen wat ik ook mag... tja dan lukt het me ook niet om iets af te slaan.

Is het een idee om gewoon eerlijk te zijn?
Alle reacties Link kopieren
Zou ik nog met jullie mee mogen schrijven? Ik heb gezien dat het schema vol zit maar het gaat mij er vooral om dat ik een plekje heb om mee te praten, zeker op de momenten dat het even lastig gaat.

Ik ben 25, ben 1.55 meter lang en weeg 61.9 op dit moment.

Ik was in november goed bezig, zat weer onder de 60 maar ben ik december op vakantie gegaan en na terugkomst en alle feestdagen en alles was het toch weer boven de 62. Het liefst wil ik terug naar de 55.

Naast gezond eten sport ik maar dat gaat helaas lastig op het moment. Door veranderingen op mijn werk kan ik de lessen die ik volgde niet meer volgen en ik heb het afgelopen half jaar last gehad van wat blessures. Ik moet dus opzoek naar wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Veel goede resultaten zo te lezen, goed hoor!

Ik zou ook graag meeschrijven (weet dat de tabel vol zit). Ik zal mijzelf eerst even voorstellen: ik ben 32 jaar en wij gaan in 2019 trouwen. Ik heb een dochtertje van een jaar en voor ik zwanger was begonnen met afvallen (toen 5 kilo kwijt). Na de bevalling geen extra kilo's gelukken. Wel even geen motivatie gehad om verder af te vallen (mede door de drukte en mede doordat sporten door allerlei redenen even niet ging).

Nu weer de mogelijkheid om te gaan sporten en de trouwjurk is ook een goede motivator dus wil eigenlijk alsnog die laatste 10 kilo afvallen. Ik weeg nu 75 kilo en ben 163 cm.
Alle reacties Link kopieren
68 kilo gisteren hele dag op pad, dus geen tijd om te reageren.
Alle reacties Link kopieren
Zwartvlekje en Zonnebloempje; ik geef mijn plek graag op voor één van julie. Ben erachter gekomen dat praten over eten en kcal etc toch niet mijn ding is. Ik weet bij mij waar het aan ligt en dat zijn de tussendoortjes. It's that simple. Dussss, bij deze verlaat ik de groep. Blijf wel meelezen, hoor. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en succes met onze eeuwige strijd tegen de kilootjes :-D
Alle reacties Link kopieren
Evda: zie berichtje boven, haal je mijn gegevens uit de lijst?
Ja ik heb het even erg druk gehad.
Probeer het schema morgen te updaten
Houd het maar op

61,9

als je wil Evda.

Jammer dat er mensen weg gaan maar begrijpelijk hoor, veel succes! En hallo nieuwe afvallers :)
Zwartvlekje en zonnebloemolie, welkom!

Er is 1 plekje vrij dus zwartvlekje wil je je gegevens op dezelfde manier als in het schema doorgeven, hoef ik het alleen te kopiëren.
strikjemetstippels schreef:
21-01-2018 08:38
Houd het maar op

61,9

als je wil Evda.

Jammer dat er mensen weg gaan maar begrijpelijk hoor, veel succes! En hallo nieuwe afvallers :)
Staat erin Strik :)
Ik heb iets vervelends.
Last van mijn maag, wat op hongergevoel lijkt

Sporten jullie als je niet helemaal fit bent?
Wilde gaan zwemmen morgen maar ben verkouden en beetje lamlendig
Thanks Evda!

Meh naar dat je wat ziekjes bent. Ik denk dat sporten als je ziek bent niet heel goed is om dat je dan je lichaam het heelproces beetje in de weg staat, maar dat is maar een ingeving. Misschien kun je iets minder intensiefs doen als wandelen of zo?
Oh ja wandelen is ook goed idee, misschien verstandiger :)
Alle reacties Link kopieren
Zwartvlekje. 25 jaar 1.55 * 62.3 / 61.9

Alsjeblieft evda.

Ik kijk een beetje naar welke sport en hoe ik me voel. Boksen als ik zwaar verkouden ben weet ik uit ervaring dat het geen goed idee is maar op de hometrainer of wandelen kan dan wel. Waar het vooral op neer komt is dat ik probeer niet te snel over te slaan omdat ik me niet helemaal lekker voel maar ik ga mezelf niet forceren als ik echt niet lekker ben.
Alle reacties Link kopieren
Met ziekte boven mijn keel (dus bijvoorbeeld alleen mijn neus dicht) ga ik wel. Bij alles onder mijn keel (echt verkouden/hoesten/koorts enz) ga ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Ola! Nou, gisteren toch meer calorieën naar binnen gewerkt dan wat er nodig is om af te vallen. Gelukkig stond er ook paprika en tomaat om van te snacken en heb ik geen calorieën gedronken. En enorm genoten van de taart en kaas, die waren perfect! En natuurlijk crossfit, waar een vreselijke workout geprogrammeerd stond en die ik zelf echt never nooit niet vrijwillig zou doen maar die dan wel weer bijdraagt aan algehele fitheid en conditie en het dus toch heel goed is. Maar wat duren die minuten dan lang.

Vandaag weer in het gareel. Nu al de benodigde hoeveelheid groente binnen en het is nog niet eens vier uur :yes: . Niet gesnoept, wel gesport.

Sporten houd ik inderdaad ook de regel van olleke aan. Met koorts sowieso niet sporten, maar alleen een beetje lamlendig dan wel gaan, voel je je erna vaak beter. Is dat maaggevoel al weg Evda?
Bedankt voor de tips!!
Ik denk dat ik het vandaag bij wandelen hou en morgen misschien zwemmen als ik me wat fitter voel.

Af en toe mag je best eens een dagje dat wat hoger is in calorieën fudge, zolang het genieten is :) .
Goed dat je jezelf weer zo goed herpakt hebt vandaag!
Maag en darmen zijn helaas nog van slag, waardoor lijkt of ik steeds honger heb.
Niet aan toe gegeven en heb vandaag goed dagje.
Zelfs geen eens zin in friet.
Man en kind eten vandaag friet (elke zondag)
En ik zelfgemaakte champignonssoep met broodje omelet
Veel succes verder yin yang
En welkom nieuwe leden.

De week gaat weer beginnen. Ik ga eerst sporten en daarna verder met ontrommelen in huis. Ik heb in fitnesspal het meeste eten van de dag al in staan. Met een gezond avondeten zit ik save.

Ook deze week meerdere sportmomenten ingepland. Met andere mensen. Afzeggen doe je dan niet zo snel en het motiveert om gezond te eten. Anders heb je voor niets je zelf in het zweet gewerkt.
Alle reacties Link kopieren
Succes weer iedereen deze nieuwe week!

Ik heb een zwaar calorierijk weekend gehad, maar super gezellig ook! Net op de weegschaal was ik ineens lichter dan 83 kilo.... Ehhh vreemd, zal morgen wel weer flink zwaarder zijn haha. Deze week weer flink mijn best doen!
Hallo! Ik ben er al eventjes niet meer geweest...
Ben ziek geweest dus een week niet gesport en ook niet echt op mijn eten gelet.
Vanaf vrijdag geef ik mijn gewicht terug door :) Wel veel minnetjes in de tabel, goed bezig!
Vervelend Viva beterschap! Gewoon weer met goede moed ertegenaan dan !

Fijn hè alles opruimen limonello.

Twilight gek hè dat je dan lichter bent.
Heb ik ook vaak.
Ik ben juist weer zwaarder dan zaterdag terwijl ik me dit weekend keurig heb gedragen..maar veel Soep op .. hopelijk is het vocht.

Ik ga vanavond 4 km wandelen met hardlopen afwisselen.
Ik zag vanochtend ook dat ik iets zwaarder was. Maar ik vind het niet erg. Ik weet dat mijn voeding goed was en mijn beweging ook ruim voldoende.

Vanochtend ben ik wezen zwemmen. Ik was wat laat. Toen ik kwam was er ook een buslading bejaarden losgelaten. Die konden mijn tempo niet waarderen. Toen mocht ik van de badmeester aan de zijkant van triatleten training zwemmen. Uiteindelijk met hun mee getraind. Ik was niet eens de laatste. Maar ik doe vandaag waarschijnlijk niet veel meer ;-D
Oh oh oh, dit weekend verjaardag van dochter gevierd, en echt veel te veel gegeten... Er is nog taart over, en vandaag ook nog een stukje gehad :frusty: niet heel slim, wel heel lekker :) de rest gooi ik weg! En morgen weer mn best doen :) ben nu al bang voor vrijdag ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit weekend ook niet zonder calorievolle kleerscheuren overleefd en heb ook totaal geen excuus! Simpel weg veel te veel gegeten. Een beetje terug gevallen in oude gewoontes, maar op het moment dat ik dit nu doe begint mijn lijf ook te protesteren. Niet heel erg vervelend (behalve die eerste 2 dagen..), ik krijg na een weekend meteen twee dagen last van brandend maagzuur. Als dat niet helpt om gezonder te eten, haha.

Nu gewoon weer een kwestie van terug naar gezond. Gaat me door de weeks goed af, nu het weekend nog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven