Lijf & Lijn alle pijlers

10 weken tot Kerst - afvallen

19-10-2020 21:43 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb gezien dat er meer afvalgroepjes waren, maar die zijn al bezig. Vroeg me af of er meer mensen met mij mee willen doen?

Ik start morgen en wil tot de kerst iedere week 1% van mijn gewicht verliezen omdat ik gehoord heb dat dat nog gezond is.

Wie doet er mee?
Ik heb (nog) geen tips en tricks maar misschien kunnen we samen onze doelen wél bereiken?!
Alle reacties Link kopieren
Ik woog vanmorgen 62.5!
Ben van het weekend wel erg goed naar de wc kunnen gaan... scheelt vast ook.

Jazekerenof, wat goed dat je bent afgevallen! Zo zie je maar dat je acties wat opgeleverd hebben!

Tweetje wat goed!!
Alle reacties Link kopieren
@Noopes en @Jazekerenof: goed bezig, deze lijn vasthouden en dan zijn we met Kerst waarschijnlijk hartstikke happy qua gewicht!! Zou voor mij voor het eerst in jaaaaaaren zijn!

@diorina hoe gaat het met je en de corona???

@alle anderen: hoe was jullie weegmoment??
Alle reacties Link kopieren
Trots op jullie !! Super goed bezig.

Ik ben nog ziek en ik leef op sint snoepgoed en rijstwafels. Echt slecht. Ik negeerde dit topic ook uit schuldgevoel 😶😶😶

Ik zal morgenochtend even wegen. Ben nu wel nieuwsgierig.
Alle reacties Link kopieren
Nidorina schreef:
16-11-2020 22:42
Trots op jullie !! Super goed bezig.

Ik ben nog ziek en ik leef op sint snoepgoed en rijstwafels. Echt slecht. Ik negeerde dit topic ook uit schuldgevoel 😶😶😶

Ik zal morgenochtend even wegen. Ben nu wel nieuwsgierig.
En???

Ik heb deze week allerlei feestelijkheden ivm sinterklaas en ga lekker mee aan de chocomelk en pepernoten, ik houd alvast rekening met een plus aanstaande maandag en vind dat ook prima, ik hoef niet zo hard en eet ook wat meer, heb nu elke dag extra fruit bij 1 zuivelmoment en bij ontbijt en lunch 1 volkoren boterham toegevoegd, als ik nu tot kerst min of meer stabiel blijf ben ik dik tevreden!!
Alle reacties Link kopieren
Ik was 70.1 vanochtend, heb wel het idee dat ik vocht vasthoud, maar ja ik ga weer actief verder als ik weer beter ben.
Beterschap Nidorina!!
Ik ben al een paar weken braaf 1500 cal aan het eten en goed aan het opletten maar er gaat niks af..blijf rond de 82.5 schommelen :-$
Alle reacties Link kopieren
grizzella schreef:
18-11-2020 07:32
Beterschap Nidorina!!
Ik ben al een paar weken braaf 1500 cal aan het eten en goed aan het opletten maar er gaat niks af..blijf rond de 82.5 schommelen :-$
Oh ik zit op 1300 calorieën.
Alle reacties Link kopieren
Yes, toch afgevallen ondanks pepernootjes, pannenkoeken en frietjes, uiteraard heel beperkt qua hoeveelheid

72.5 vanmorgen
Alle reacties Link kopieren
Ik log steeds in... Ben zo benieuwd naar jullie allemaal!!! Nog een paar weken dames, een kleine 5 weken te gaan, gaan we onze doelen halen???!!!
Alle reacties Link kopieren
62.8!

Beetje erbij dus, maar niet gek... chocolade pepernoten, wijn en borrelnootjes :A:

Tweetje zo zie je dat hoeveelheid veel uitmaakt! Goed bezig!

Die 5 weken gaan we halen! De invul app staat weer in het startscherm, ik ga ervoor!
Alle reacties Link kopieren
Noopes schreef:
23-11-2020 17:20
62.8!

Beetje erbij dus, maar niet gek... chocolade pepernoten, wijn en borrelnootjes :A:

Tweetje zo zie je dat hoeveelheid veel uitmaakt! Goed bezig!

Die 5 weken gaan we halen! De invul app staat weer in het startscherm, ik ga ervoor!
Dit is echt een moeilijke tijd hè Noopes met al dat lekkers!!
Maar yes, 5 weken is overzichtelijk en daar gaan we voor
Zo ik heb goed en slecht nieuws:

Slechte: ben hier ruim een week niet geweest door ziekte: geen Corona overigens.

Goede nieuws: heb mij niet kunnen houden aan mijn dieet maar ben 1,5 week later toch 75,9! Afvallen is niet noemenswaardig (0,1) maar niet aangekomen.

Vandaag weer opgepakt, darmen zijn nog van de rel (bekend probleem) maar moet ergens weer beginnen.

@tweetie: al 6 kilo eraf!!!!! Lekker bezig!

Overigens had ik niet echt een doel voor kerst (zag dit meer als start) maar dan doe ik het met terugwerkende kracht: van start tot kerst minimaal 5 kilo. Er is nu 2,1 kilo af dus dat moet haalbaar zijn!
Alle reacties Link kopieren
Tweetje2014 schreef:
23-11-2020 13:52
Ik log steeds in... Ben zo benieuwd naar jullie allemaal!!! Nog een paar weken dames, een kleine 5 weken te gaan, gaan we onze doelen halen???!!!
O god echt 5 nog maar???
Paniek haha
Ik woog 71.0 gisteren, echt niks afgevallen maar ben er ook niet echt mee bezig. Ik eet vooral wat anderen voor me klaarmaken haha.

Ben wel super trots op jullie !!
Nidorina schreef:
24-11-2020 20:29
O god echt 5 nog maar???
Paniek haha
Ik woog 71.0 gisteren, echt niks afgevallen maar ben er ook niet echt mee bezig. Ik eet vooral wat anderen voor me klaarmaken haha.

Ben wel super trots op jullie !!
Hoe is het nu met je qua gezondheid?
Alle reacties Link kopieren
Emmouse schreef:
24-11-2020 21:06
Hoe is het nu met je qua gezondheid?
Niet meer zo "grieperig" maar heel de tijd moe, heb vroeger pfeiffer gehad en dat voelde ook zo, word al moe als ik een kwartier les inspreek 😅 (stage op basisschool)
Voordeel: ik ben gestopt met roken

Vanochtend gewogen, woog 70.4, irritant wel die schommelingen 🤣 Vandaag ga ik niet meer snoepen enz alleen de normale maaltijden eten en gezonde tussendoortjes.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap emmouse! Ziek zijn is nooit leuk en het kost daarna ook een tijdje om weer helemaal opgeknapt te zijn.

Nidorina lukt het een beetje met je voornemen? Mij helpt het om alvast te bedenken wat ik dan precies ga eten.
Anders wordt het zoals nu net... koffie met 1 hand chocolade pepernoten en 1 hand gewone pepernoten. Mijn vage plan was "koffie met gezonde snack". Nou, eh, tja. :koffie:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu allemaal kleine tussendoortjes als rijstwafels, snoeptomaatjes, komkommer augurken, fruit, appels.. handje noten kan ook nog

Nieuwe ronde nieuwe kansen haha.
Hoe gaat het met jullie?

Ik heb het gelukkig weer goed kunnen oppakken na het ziek zijn en ben al de hele week braaf.
Vanmorgen gaf de weegschaal 75,5 aan dus nu vanaf start -2,5 kilo. Nog 4 weken te gaan voor die andere 2,5 kilo om mijn doel te halen. Moet haalbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Emmouse!

Ik heb niet meer gewogen, maandag weer. Op zich gaat het prima met eetpatroon maar neem wel eens handje pepernootjes nu ze er staan hoor. ;-)
Tweetje2014 schreef:
27-11-2020 12:12
Goed bezig Emmouse!

Ik heb niet meer gewogen, maandag weer. Op zich gaat het prima met eetpatroon maar neem wel eens handje pepernootjes nu ze er staan hoor. ;-)
Ik wil ook eigenlijk maar 1x in de week wegen, maar het voed mijn motivatie. Als ik afgevallen ben dan ben ik goed bezig en hou ik vol. Ben ik gelijk gebleven moet ik zeker vasthouden anders val ik niet af :).

Zo nu en dan een handje pepernoten... als dat het enige is....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hometrainer besteld, komt maandagavond binnen. Kan ik toch langzaam mijn conditie opbouwen voor de tv haha!

En heb een weight planner of hoe heet zo'n ding besteld, kun je 3 maanden lang elke dag noteren wat je gaat eten.
Vandaag hen ik voor het eerst ingevuld en het hielp me wel, dacht bij marsepein weer van oh ff stukje, oh nee dan moet ik het noteren, ik kan t ook eten en niet schrijven.. en dat nadenken hielp me echt want ik koos ervoor het niet te eten.

Toen kwam mn moeder op visite dus heb alle snacks meegegeven. Heb enkel rijstwafels met pure chocola in huis, en rijstwafels kaassmaak. Durf niet op te zoeken of die gezond zijn haha
Alle reacties Link kopieren
62.2 vanmorgen
Alle reacties Link kopieren
69,9 woohooo! Geen groot verschil maad ben van de 7 af en ben ik blij mee

@noopes ook wat eraf toch!! Fijn!
Alle reacties Link kopieren
Nidorina en Noopes mooi resultaat allebei!!!

En die hometrainer ook echt top hoor!!!

Ik ben vanmorgen in de haast vergeten om te wegen, dus zal morgen even posten hoe het er hier voor staat, denk geen min, mijn broek zat erg strak hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Op stage zakjes pepernoten uitgedeeld, zelf niet van gesnoept. Echt deze periode is zo lastig haha. Straks komen de kerstkransjes ook.

Ik heb een paar dingen besteld my protein, oa smaakjes om aan kwark toe te voegen. Zo benieuwd :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven