Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Afval Challenge")

1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Goedemorgen allemaal,

Ja de gele M was wel weer eens lekker, maar hoef het voorlopig niet meer haha. Eet dat zo'n twee keer per jaar en heb er daarna altijd genoeg van. Werd inderdaad door de grote gele m naar binnen gelokt Hamaika

De rest van de week ging op zich prima, zaterdagavond een verjaardag bij de buren en daar ook meegegeten. Maar geen alcohol gedronken oid.

Ik woog vanmorgen 60.2 (-0.1 tov vorige week, -7.7 totaal, bmi blijft hetzelfde).

Ik ken de druk van een nieuw huis Jua, ik ben toen qua eten helemaal de verkeerde kant op gegaan (veel frituur, stroopwafels en pizza's bestellen tijdens het klussen). Af en toe maakte ik een gezonde lunch of gezond avondeten maar meestal was daar de tijd niet voor.. Ik moet wel zeggen dat ik toen ook totaal niet met afvallen bezig was, dus dat is natuurlijk een groot verschil! Succes met klussen enzo, het kan zonder extra kilo's!

Jeetje suikerbroodje wat vervelend van de migraine en de zorgen om je kind. Ik hoop dat je jezelf weer iets beter voelt!

En hoe gaat het met jou Judith? Voel jij jezelf al iets beter?

Ik snap dat je het wegen even over slaat Hamaika! Dat maandelijkse feest erbij helpt ook niet

Woeffie nu weet je eigenlijk nog niet zoveel, want wat betekent 'maak je niet te veel zorgen'.. Laat je niet gek maken he!

Fijne dag vandaag!
Jeej Twilight en Nikki
Het was heerlijk gister Blondelady zeker geen straf om te lopen met dat weer.

Ik Ben dan ook weer erg gemotiveerd om door te gaan!

Snap het Hamaika dat je even niet weegt. Die rot week ook altijd.

Mijn eetlijstje vandaag

O: havermout muffin

T: yoghurt met granola

L: tosti van proteïnebrood

T: appel

D: wrap met kip en groente

T: rookvlees met augurk

Vanmorgen een uurtje gesport was weer lekker. Hopelijk van de week nog 2x
Tailor klopt je hebt ook wel gelijk. Soms best lastig. Ergens wil ik gewoon contact enz. Mja wil geen initiatief zoeken. En schiet er niets mee op. Lastig....

Gewicht 88.2kg. Helaas deze week ook al 88.0 gezien. Mja maandelijkse periode werkt niet mee erbij.
Woeffie in ieder geval gelijk gebleven!! Dan is het volgende week vast minder als je niet meer ongesteld bent.

Nikki: goed bezig met je sporten!

Jeejjj Tailor ook ietsje eraf! Ik eet ook echt altijd maar 2 x per jaar ofzo bij de Mac. Ik houd er helemaal niet van. Alleen de Mac Flurry!!! Hemels!! Dit weekend ook heerlijk 1 van gehad.

Ik ben trots op mij : geen red bull gehad! Afgelopen week bijna elke dag wel een blikje gehad. Net heel hard de supermarkt door gesjeesd, en stond alleen met 2 broden bij de kassa

Misschien zo nog even wandelen? Of dan toch hardlopen?? Ik vind het altijd zo lastig te bedenken welke kleren nu met hardlopen.

Op de rest even niet gereageerd, jullie staan op de ander bladzijde
Goedemiddag! Vanmorgen wat laat wakker dus meteen naar werk gegaan en niet gewogen! Ik kijk morgenochtend even maar ik verwacht niet veel goeds met al die etentjes

Eetlijstje:

O: twee boterhammen met rookvlees

T: banaantje

L: twee boterhammen met kaas en kopje tomatensoep

T: btween en mandarijntje

A: pasta met tomatensaus en aubergine uit de oven (zooo lekker)

T: mandarijntje denk ik

Ik twijfel of ik zo nog ff ga hardlopen...
Hier 64,4 maar dat was voor de Chinees dus ik denk dat ik gelijk ben gebleven of zelfs wat zwaarder was, ik kan daar niet zo goed tegen. Al de hele dag buikpijn.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Hey iedereen, met mij ging het een beetje minder de laatste tijd. Ben nog steeds hetzelfde, op 71,3. Ik zal morgen weer een eetlijstje doorgeven. Als ik dat niet doe, kan dan even iemand kwaad op me worden? ;) Heb weer wat motivatie nodig,
Ow....het is al bijna geen maandag meer....hectisch hier.

Haha voordeel bijna geen tijd gehad te eten ( niet gezond I know )

Nog steeds 79
Hoi lieve mensen,

Vanmiddag werk ik de tabel bij. Ik had gister een werkdag van 7.30 tot 21.30 en ben er niet meer aan toe gekomen helaas.

Zag geloof geloof ik wel goede resultaten.
Dag allemaal,

Heb even niks laten horen omdat ik vorige week ben opgenomen in het ziekenhuis wegens acute blindedarmontsteking.

In de nacht voor mijn sollicitatiegesprek werd ik wakker van de buikpijn, dacht dat het de zenuwen waren, maar het bleek dus wat anders...

Ben dinsdag geopereerd en was donderdag al weer thuis.

Zit nu wel een beetje in een dip, het bedrijf waar ik zou solliciteren wil de afspraak niet verzetten.

Ik moet uiteraard nog even rust houden, dus kan niet zo veel.

Zou ik hier 2 weken op pauze mogen? Wil wel weer verder met afvallen, maar wil daar nu even niet mee bezig zijn.

Hoop dat het hier goed gaat met iedereen, volgens mij zijn jullie goed bezig.
@Femme: wat naar zeg! Veel sterkte met het herstel. En wat stom dat ze dat gesprek niet wilde verzetten! Echt suf.

Gewicht van vanmorgen was 82,3. Dat is -0,4. Opzich prima maar heb ook al de 81,9 gezien van de week dus heel tevreden ben ik niet. Eetlijstje van vandaag lijkt bijzonder veel op die van gisteren haha.
Oh Femme, dat is schrikken. Beterschap!

Ik heb me gisteren niet gewogen, was nog te beroerd. Vanmorgen dan maar op de weegschaal gaan staan. Ik had geen goede hoop, vorige week was niet best, maar een paar dagen beroerd zijn, helpt dan weer wel. De weegschaal zei 73,3kg Dat is precies evenveel als vorige week, dus alles blijft hetzelfde. Valt me echt heel erg mee. Deze week maar eens heel veel beter op gaan letten en strenger zijn voor mezelf. Ik heb ook wel het idee dat teveel suiker die migraine wel eens mede zou kunnen veroorzaken, maar heb eigenlijk geen idee of dat kan.

Gefeliciteerd aan de afvallers!
Oh femme wat vervelend beterschap!!

Suikerbroodje dat kan zeker! Ik had altijd veel migraine en eet nu zo goed als suikervrij en heb er bijna nooit geen last meer van!

Mijn eetlijstje vandaag

O: yoghurt met granola

T: rijstewafel humus

L: courgettesoep met gerookte kip en een cracker ham

T: sinaasappel

D: ovenschotel bonen tomaat ui

T: ?
Sorry dat ik even zo weinig heb gereageerd meiden, maar zit echt niet zo lekker in mijn vel op het moment.

Maar heb dus even weinig energie en weinig focus. Gisteren wel voor het eerst weer gesport en dat voelde ik gelijk.

Femme wat enorm vervelend en dan net ook de dag voor je gesprek. Ook wel erg balen dat dat bedrijf het gesprek niet wilde verplaatsen. Hier kan jij toch niks aan doen? Knuf

Op de rest probeer ik later deze week ff uitgebreid te reageren ladies.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:15
35.07% gewijzigd
Jeetje was een hoop heftige posts zo.

Femme, wat bizar dat ze dat niet willen verzetten - ook niet met doktersbewijs?? Wettelijk gezien mag dat volgens mij nl. niet. Maar wat enorm balen zeg, het zit je even niet mee hè meis? :hug

Ik zet je in de tabel even op N/A (niet aanwezig) - ik hou je er in. Laat als je kan wel even weten her en der hoe het gaat - niet per se wat betreft gewicht, maar gewoon met jou

Desje.... je hebt geen eetlijstje gepost

Zo??

Suikerbroodje: Inderdaad, suiker kan daar echt voor zorgen (btw, als je suikers gaat schrappen kan dat ook een soort afkickverschijnselen veroorzaken, daar moet je dan even doorheen)

Nikki, lekker lijstje!

Hamaika: Wat heftig, ook die dromen zo! Wel goed dat je bent gaan sporten, soms kan dat ook helpen bij het beter voelen.

Zag wel dat iedereen deze week toch of gelijk is gebleven, of wat kwijt is. Goed bezig ladies!!

Vanaf morgen ga ik echt weer actief in de meeschrijfstand - bam bam!

Zal zo alvast m'n eten/maaltijden voorbereiden en een lijstje posten.
hahaha dankjewel Judith, was PRECIES wat ik even nodig had!! Nou, mijn eetlijstje van vandaag en morgen dan, om het goed te maken:

vandaag: had ik veel honger, dus meer gegeten dan normaal ..

O - yoghurt met eiwitpoeder

T - appel en 2 kiwi's

L - 2 boterhammen geitenkaas

T - zoete aardappelsoepje, nog een boterham geitenkaas

D - bonenchili met bloemkoolrijst

T - bak griekse yoghurt met wat havermout

Die yoghurt heb ik al op en het is pas half 7 (hongerrrrrr vandaag .. maar misschien vanavond nog maar een appeltje dan).

en morgen weer terug naar normaal:

O yoghurt met eiwitpoeder

T - 2 kiwi's

L - bonenchili met bloemkoolrijst

T - appel

D - op school wordt een potluck georganiseerd, wil gewoon een aantal kleine porties proeven. Niks dat het ''niet waard'' is.

S - griekse yoghurt met chocosaus

Mijn gewicht is inderdaad weer 71,3. Doel is om volgende week terug te komen op 70,5 .. Als mijn ongesteldheid voorbij is en mijn eetlust weer afneemt, zou dat moeten lukken.
Desje, mooie lijstjes - als je honger hebt, zou ik in plaats voor een appeltje voor een gekookt eitje gaan. Eiwitten vullen meer, en fruit kan weer zorgen voor zo'n dipje, waardoor je erna 'nog wat' wilt

Goed dat je het toch nog gepost hebt!! Trots op je

Mijn eetlijstje voor morgen:

O: glas skinny orange, smart protein wafel van B&F met wat amandelboter, rijstwafel met smeerkaas, kop stoelgang thee

T: handje fava beans (b&f, gebakken tuinbonen, hoog in eiwit)

L: flesje smart protein shake cappuccino (b&f), plak blueberry/yoghurt protein cake (b&f), appel

T: 100gr wortel

D: 250gr geroerbakje bloemkool met kipkruiden + magere runder grillburger

T1: handje druiven

T2: eetlepel pindakaas
Haai lieve dames,

Heb alles wel gelezen maar niet zo veel tijd gehad om te reageren. @femme: beterschap en @hamaika en @woeffie: sterkte!

Heel fijn voor diegenen die er wat af hadden bij het wegen!

Ik heb het even helemaal niet meer voor elkaar. Vrijdag, zaterdag, zondag en vandaag heel slecht gegeten. Echt gesnackt. En dan heb ik het over de grote gele M, over chocola, over gebak.. Dus me niet meer gewogen en ik zit nu in de trein naar Schiphol om naar Rome te vliegen. Ik ga me er deze week dus even niet meer mee bezig houden maar ga als ik terug ben weer goed bezig!

Zet m op allemaal!
Lady veel plezier in Rome. Geniet ervan!!
Veel plezier in Rome!

Judith wat betekent die b&f?

En wat is skinny orange?
Twilight B&F is Body&Fit, skinny orange is sinaasappelsap van coolbest, per glas 54kcal, 11gr suikers (vanuit sinaasappel en citroen) (tegen normaal glas sinaasappelsap 88kcal + 20gr koolhydraten waarvan ook zoveel suikers) - is dus een soort 'light' versie, door het gebrek aan zoetstof en omdat het 'vermengd' is met water. Maar bevat ook veel vitamine C (1 glas is 36mg (45%)) - dus op het moment een goede keuze voor m'n gezondheid haha
Sterkte vandaag Hamaika.

Zijn ook allemaal datums die je helaas niet vergeet en waar je heel de dag mee bezig kan zijn!

Hoe gaat het femme? Als iets aan het opknappen?

Mijn eetlijstje vandaag

O: cracker humus

T: 2 manderijnen

L: ei/appel/kaneel en cracker zuivelspread en ham

T: rijstewafel humus

D: witlof uit de oven

T: yoghurt
Dank voor jullie lieve en betrokken reacties. Lichamelijk gaat het steeds beter. Gisteren zijn de hechtingen eruit gehaald en dat viel gelukkig mee.

Mentaal gaat het minder. Ga me daarom ook pas weer wegen als ik weer kan bewegen.

This too shall pass.

Fijne dag allemaal!
Ik loop ontzettend achter hier. En moet nodig bijlezen. Dus sorry dat ik niet op jullie gereageerd heb.

Vandaag even gewogen en de weegschaal was lief. 87.5kg hopelijk zien we maandag ook goede resultaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven