Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Afval Challenge")

1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Hey lieverds even een poging om wat uitgebreider te reageren.

Twilight hoe gaat het met jouw familielid? Laten we inderdaad hopen dat het niet met teveel pijn gepaard gaat en dat jullie nog wat tijd hebben. En toch ook weer ietsje er af, eraf is eraf. Ook knap dat je de redbull hebt laten staan.

Nikki dank je wel. Jij bent wel goed bezig zo te lezen. Ook wat er af. En rookvlees met augurk ja? Jammie!

Tailormade ook goed ondanks de gele M er wat af.

Zwaantje netjes maar snap je gevoel ja. Had ik ook, ik zag 77,5 en daarna gewoon weer 78.

Blondelady dank je wel meis. Bij jou zit het zo te lezen ook even in een enorme dip. Hou vol he? En nu dus in Rome begrijp ik. Veel plezier.

Jua voor ju hetzelfde. Hoe gaat het inmiddels met je nieuwe huis?

Suikerbroodje hopelijk zijn je migraineklachten weer voorbij. Hoe gaat het nu?

Woeffie ook een dikke knuf voor jou. JIj droomt er dus ook over.... En een verbouwing gaande lees ik?

Femme hoe gaat het nu met jou?
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:16
42.81% gewijzigd
dames even een ego post ik ben net even lekker wezen winkelen en keek in de spiegel en ineens dacht ik goh ik voel me goed zo! Ik heb besloten lekker door te gaan en te kijken wat er eventueel nog af gaat. Maar streng lijnen is even klaar. Ik voel me lekker.

Ik wil wel mee blijven schrijven en elke week wegen want als ik aan ga komen dan ga ik gelijk weer op de rem!

Ik ga nu lekker even wandelen en reageer later op de rest. Maar wou dit toch even met jullie delen
Oh wat fijn ff zo een positieve post Nikki!! Leuk! En ja wel mee blijven schrijven hoor!
@hamaika klopt vervelend dan die dromen. 2 week terug contact gehad. En ik moest het weten over die collega. Inmiddels was het stappen met collega's wat afgezakt. En zagen ze elkaar alleen op het werk en spraken elkaar via de app. Maar hij was duidelijk en had geen gevoelens voor haar.

Maar was ook duidelijk op dit moment gewoon geen relatie te willen. Maandag ineens een berichtje hoe het met me ging. Maar echt een gesprek kwam er niet uit

Sterkte vandaag altijd rot zulke dingen.

Ik woon nog thuis. Maar we kregen nieuwe meubels. Tja en dan moet er meteen geverfd worden en zulke dingen. Inmiddels kunnen we na een paar dagen zonder bank gezeten te hebben weer heerlijk bankhangen.
Lastige dag vandaag Hamaika.

Mooi bericht Nikki. Wat fijn dat je je zo goed in je vel voelt.

Mijn migraine is gelukkig weer over. Vandaag weer 2x gelopen. Ik ga er weer voor!
Femme neem de tijd voor je herstel inderdaad, dat is het belangrijkste, ook het mentale aspect hoort daarbij!

Woeffie, wat fijn!! :D Wat betreft die man; pas wel op jezelf

Hamaika pas goed op!! *dikke knuffel* Afleiding is goed, maar kan nu ook bijdragen aan de algehele depri mood :( Probeer plezier te vinden in simpele dingen (haha zeg ik, ik weet het, dat is heeeeeeel moeilijk) Een potje janken is soms heel fijn.

Nikki: Toppie! Wil je dan wel uit de tabel terwijl je mee schrijft?

Suikerbroodje: Fijn!

Ik ben vandaag flink overboord gegaan qua eten, het hele eetlijstje netjes volgehouden tot aan het avondeten en daar echt FLINK gecheat - ik ga niet noemen wat en hoe, want ik heb het idee dat dat bij anderen ook verleiding veroorzaakt, maar het was veel en slecht.

Ik heb het idee (had al 3 dagen constant trek) dat dit de nasleep is van het niet hebben kunnen eten, een soort vertraagd trek. Misschien voor mijn gewicht deze week geen handige keuze (want was gister <65) maar aan de andere kant denk ik dat het even goed was. Een soort 'refeed' dag om ook de spijsvertering een boost te geven, en nu ook niet meer die trek.

Ik geloof daar ook echt in, dat je het soms gewoon nodig hebt, voor mij hangt het samen met moe zijn en lange werkdagen, en dus die vreselijk onstilbare trek (die nu weg is)

Morgen nu dus netjes verder :D

Eetlijstje voor morgen:

O: skinny orange, smart waffle, yakult light + thee

T: 20gr cruncy protein balls

L: plak bosbes smartcake, 100gr wortels, rauwkost salade

T: appel

D: nu dus wel de 200gr bloemkool, met een runderburger en een kom groentesoep

Verder begin ik morgen weer met sporten - wil iemand me morgen een schop onder de kont geven als ik dat rond deze tijd nog niet heb gedaan (ik post als ik het wel gedaan heb hihi)

Dat houdt in:

10 minuten 7-day-slim van Vicky Pattison30 minuten hoepelen20 minuten trappen lopen2 minuten planken (bahhh weer opnieuw beginnen)50 squats50 hip thrusts met 5kg gewicht
Soms is dat zeker nodig Judith! Even alle remmen los. Heb het idee dat je daarna ook weer iets makkelijker afvalt! Ik wil wel graag in de tabel blijven want ik blijf wegen op maandag en dan heb ik geen excuus als er een + komt te staan. En als er nog wel wat af gaat met een gezond eet patroon vind ik het leuk om dat terug te kunnen zien in de tabel
Geen nieuws verder wat betreft familielid. Laatste paar dagen niet meer geweest.

Hier vandaag wel een vrij goede dag, wat extra tussendoortjes gehad. Maar heb ook les 14 van evy gelopen.

Totaal 18 minuten hardlopen, 12 minuten wandelen. Heb uiteindelijk ruim 3,6 km in 28 minuten gedaan.

Ging lekker! Aan het eind helaas wel een zere linkerbil.

Vrijdag weer een stukkie lopen. Weer hetzelfde schema.

Wauw Judith 30 minuten hoepelen! Respect! Zolang houd ik het echt niet vol!

Ik doe nu (als ik mijn hoepel eens pak) 5 a 7 minuten. Durf ook niet veel langer, ben bang voor blauwe plekken.

Hamaika

Nikki: wat fijn dat het zo lekker gaat bij jou!
Nikki is goed

Twilight: Toen ik net begon hield ik met moeite de hoepel 1 minuut omhoog, en kon ik het alleen maar 1 kant op, heb het echt stukje bij beetje opgebouwd. In het begin veel blauwe plekken. Ik hoepel op m'n taille en merk ook echt dat die slinkt, op m'n heupen krijg ik wel veel blauwe plekken - ik gebruik daarvoor een waist trainer, dat verminderd dat echt een hoop (en die korte periode kan zo'n ding ook geen kwaad ) - nu kan ik het het ook allebei de kanten op en terwijl ik loop of dans e.d.

Ik heb een gladde hoepel, dus niet met van die achterlijke massageknoppen erop. Die doen niets behalve zorgen voor bloeduitstortingen, je verbrand er niet sneller van ofzo.

Lekker gelopen heb je ook, zie ik!
Ik hoepel ook op mijn taille volgens mij. Heupen is pijnlijker idd.

Ik heb wel een hoepel met van die bulten erin. Maar ik vind ze niet hinderlijk.

Moet het echt wat meer gaan doen! Maar hij staat boven in de slaapkamer, en dan denk ik er overdag minder snel aan. En tegen de tijd dat ik in de slaapkamer ben, wil ik ook echt mijn nest in.

Ik ga het weer opbouwen!

Morgen start ik!
Judith ik kijk zeker uit. Laat het van zijn kant komen. Meer als hoe het met mij ging vroeg hij ook niet. Ik wou geen vragen stellen. Denk laat het maar even van hem komen.
Twilight ja ik doe het tijdens het kijken van series, ik kan ook langer dan een half uur, maar krijg dan wel wat last, dus ga weer langzaam opbouwen. Wil tot een uur komen. Hij staat bij mij ook in de woonkamer, dat scheelt inderdaad ook. De leg magic heb ik bv. verbannen naar m'n bijkamer, maar... daar staat ie nu ook vooral te staan dus :(

Workout lijstje van vandaag was het volgende, maar heb er een halve minuut touwtje springen aan toegevoegd - ben gister begonnen aan de 30-day challenge, met m'n touwloze springtouw (met gewichtjes eraan) zodat het gewoon lekker binnen kan haha, twee zaken al gedaan, dus doorgestreept:

10 minuten 7-day-slim van Vicky Pattison30 minuten hoepelen
20 minuten trappen lopen
2 minuten planken (bahhh weer opnieuw beginnen)50 squats50 hip thrusts met 5kg gewicht30 seconden springtouwVerbaasde mezelf met planken, gewoon 1 hele minuut zo volgehouden in 1x :D Ik was bang dat ik weer echt helemaal opnieuw zou moeten beginnen met opbouwen. Tijdens het touwtje springen merk ik wel echt dat ik wat aan m'n conditie moet doen hahaha. Nou vanmiddag als ik thuiskom 20 min. traplopen, na het eten de 7-day-slim en hopelen en de squats + hip thrusts voor ik naar bed ga hop hop.
Jeetje Judith gied bezig hoor!

Woeffie ik weet niet precies wat er aan de hand is maar klinkt niet leuk die onzekerheid.

Hamaika de dag een beetje doorgekomen gister?

Twilight lekker hè met dit weer hardlopen ik ga vanmiddag ook weer een rondje

Suikerbroodje fijn dat het weer over is!

Zo erg die hoofdpijn en niks kunnen verdragen ik ben er gelukkig een eind vanaf heel af en toe nog last van.

Ik ben vandaag lekker vrij en ga genieten van het mooie weer.

Vanmiddag een rondje hardlopen en verder geen plannen vandaag.

Gisteravond nog een uurtje sportschool gedaan.

Fijne dag allemaal vandaag
@nikkie jongen welke ik erg leuk vond. Vaak daten. Maar hij wou geen relatie. Toen kreeg hij een nieuwe collega welke hem ook leuk vind. Ook haar verteld dat hij geen relatie wou maar wou met bijde leuk omgaan. Hem voor de keuze gesteld. Tja toen bleef het stil. Dus ook duidelijk. In een slechte bui contact met hem gezocht. En nu SMS hij mij dus ineens.
Ja dat is het voordeel als het hoepelen in de kamer kan. Dan gaat de tijd ook zo voorbij. Ik kijk nu maar een beetje suf naar buiten dat is ook niet alles.

Jeetje 20 min traplopen, dat willen mijn knieën echt niet! Woon jij in een flat dat je daar trappen loopt? Of gewoon 13 treden omhoog en dan weer naar beneden.

Planken begin ik thuis niet meer aan haha. Moet ik in de sportschool vaak genoeg.

Vanochtend werd ik wakker met een heel zere heup/bil. Nu gelukkig een stuk minder pijnlijker. Waarschijnlijk toch te hard/ veel gelopen gisteren.
Ja, nou ja, 3 laags woningen en dan ook nog trap omlaag naar de garage, dus 4 trappen op, 4 naar beneden. Vind dat heerlijk - al vonden m'n buren het geloof ik een beetje raar hihi.

Ik moet nu nog 50 squats, 50 hip thrusts met 5kg gewicht, en de 10 minuten workout. Ben nu Temptation Island aan het kijken, dus ga dan maar de squats doen tegelijkertijd.
Ik vind die hip thrusts echt killing!

Hier vanmiddag 7 km hardgelopen was heerlijk weer ervoor.

Mijn eetlijstje vandaag.

Voor het eerst in lange tijd niet van te voren gepland en ging eigenlijk heel goed

O: yoghurt met granola

T:-

L: speltbolletje 1/2 ham 1/2 serranoham

T: zelfgemaakt koekje van speltmeel

D: stamppot zuurkool 1/3 magere rookworst

T: appel en rijstewafel humus
4 bladzijden terug moeten zoeken, eindelijk het recept voor de Indiase curry terug gevonden.

Heb in de winkel eindelijk bij toeval de garam masala kruiden gevonden.

Nu nog op zoek naar gemberpoeder.

Heb het recept wel opgeslagen.

En jeetje dan is het alweer bijna vrijdag, alweer bijna weekend!

Nu zo fijn slapen, en ahhhh dus niet aan hoepelen toe gekomen.
Haha slim van je Twilight!

Nikki: Ik vind het juist heerlijk <3 Mooi lijstje inderdaad

Eetlijstje vandaag:

O: begonnen met een vanille proteïn shake, 2 eieren, plak kaas en wat kalkoencervelaat

T: appel

L: appeltaart proteïn shake

T: wortel

D: broccoli + gegrilde groenten + kipschnitzel

T: fava beans (geroosterde tuinbonen) + handje crunchy protein balls (strawberry)

Vandaag ook weer sporten:

1 minuut springtouw75 hip thrusts met 6kg (kwam er achter dat het 6, niet 5kg is75 squats35 minuten hoepelen25 minuten dansenIk heb de 10-minuten workout niet meer gedaan gisteren, daar had ik geen zin meer in, maar nu spierpijn van het traplopen, dus dat doe ik weer morgen
Ik doe hier de laatste tijd niet veel aan beweging. Vandaag vrije dag en ga ik altijd hardlopen maar heb echt zo geen zin om te gaan. Vind het ook niet zo leuk meer de laatste tijd, na knieblessure alles op een heel laag pitje en nu de blessure voorbij is geen motivatie weer te starten.

Femme, hoe gaat het herstel? Via kijkgaatje gegaan of het opengemaakt? Collega van mij had via een kijkgaatje maar echt heel lang uit de running.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Hey ladies,

Even een post vanuit Rome.

@woeffie: Klote dat dat zo gaat, gewoon negeren nu die handel, heb je niks aan zo iemand.

@nikki: Helemaal top! Ben erg blij voor je!

@hamaika: Hoe gaat het nu? Vervelend dat er een aantal van die datums achter elkaar komen. Hou je sterk meid!

@judith; Zo Hey jij bent goed bezig! Klasse!

@twilight: Haha, laat me weten hoe het was als je het hebt gemaakt! Het mag ook verse gember zijn 2 cm fijngesneden. Maar ik vind poeder makkelijker en koop die gewoon bij Albert Heijn.

Ik ben qua eten hier echt heel slecht bezig maar geniet er wel lekker van. En ik neem geen frisdrank of cappuccino, dat scheelt al heel wat calorietjes. Gewoon thee en water. Maar qua eten is het best slecht Haha. Het is hier heerlijk weer en we lopen ook heel veel. Gister en eergisteren meer dan 20.000 stappen elke dag. Morgen gaan we terug dus ik ga nog lekker genieten van de laatste dagen hier. Fijn weekend alvast allemaal!
Hey meiden,

Dank voor jullie medeleven en knuffels meiden woensdag. Deed me goed

Hahahaha jij en Twilight aan de hoepel, Ik denk dat ik hier thuis alles ondersteboven maai hahahaha. Ik hou het voorlopig wel bij lunchwandelen en fietsen.

Twilight hoe gaat het met je bil? Nee traplopen zoveel gaat bij mij ook niet met mijn lage rugklachten en zwakke knieen. Dus respect voor jou Judith haha.

Suikerbroodje wat fijn dat je migraine weer voorbij is.

Nikki leuk dat je ook in de tabel wilt blijven, en zeker goeie stok achter de deur om geen plus te willen zien. Echt leuk om jouw happy post even zo te lezen.

Woeffie ja snap ik ja die verwarring. Maar als hij geen relatie wil en jullie wel contact kunnen hebben als vrienden is dat ook niet zo gek toch? Mits je dat kan natuurlijk want jij moet zelf dat idee ook loslaten.

Blondelady hoe bevalt het in Rome? Geniet nog even van de laatste dag morgen!

Dit weekend gelukkig geen plannen, hoprelijk wat schade terugdraaien van de afgelopen weken en genoeg rust pakken. Fijn weekend ladies.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:16
48.08% gewijzigd
Hamaika nou hij geeft nog steeds aan ja we weten niet hoe het loopt etc. Dus ik vond dat het wat meer bij hem ligt qua contact.

Ik moet dat ook zeker loslaten en daarom wil ik nu ook even niets doen. Of denk ik er nu zo gek over.

Niet opgegeven hoor doordat je nu wat bent aangekomen. Je was zo goed op weg.

Jeetje wat zijn jullie allemaal fanatiek met sporten en traplopen.

Ik ga zaterdag avond naar een feest dus hoop op een redelijk resultaat maandag.
Ah woeffie dat is niet leuk! Hij speelt gewoon met je gevoelens als ik het goed begrijp.

Reageer later op de rest moet snel kindjes op gaan halen op school
Nikki ik weet soms niet wat ik ervan moet denken eigenlijk. Hij weet hoe ik erin sta.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven