Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge

24-10-2016 15:46 1625 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Nieuwe challenge, afvallen vanaf Juli.")

Één plek vrij

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst. Je gewicht graag dik gedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStart Nov5/1212/1219/1226/12Einde 2016Streef Totaal BMIJudith11071.69m815958,458,959606358/59-2122,1Evda1,80m82,576,377,375,876,376,17773-5,523,8Floor341.70m7160,259,959,860,560,5-59-10,520,9Woeffie1.70m91,790,790,390,390,390,389,780-231Beach 1.70m78,173,572,471,872,271,6-68-6,524,8Bloempie1.75m9693,691,89391,791,19176-4,929,8Karen281.67m71,563,362,963,862,561,662,760-8,822,5Hamaika1.65m868281,581,281,581,382,570-3,530,4Twilight1,75m85,785,784,484,484,784,985,375-0,427,9Jua1,80m86,6NA81,881,68181,480,475-7,224,8Femme1.79m83,5NA83,582,38180,780,275-3,325Yamkela1,77m81NANANA81--70/71xx25,9Jane Ice1,60mStartNANANANANA-57TotaalBMITailor1,61m67,9NANANANA61-55-6,923,5Isa1.72m80,3NANANANANA80,368Totaal2715.LengteStart------StreefTotaalBMI

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft!
It's not always easy, but it's worth it.
Rond de feestdagen heb ik altijd van die lekkere foute producten in huis,

ik prop mezelf niet vol maar hier en daar een beetje van "snacken" voelt ook fout.

Na vele heerlijke etentjes moet ik afremmen en daarbij heb ik jullie motivatie nodig!

Ik begin zondag

Fijne dag dames!
Prrrr, mauw miawwwww.
Wat zijn jullie toch schatten!! Jullie slepen iedereen er doorheen als ze een dipje hebben en mij dus ook, zo lief

Judith super bedankt voor je uitgebreide tips voor mager beleg, sommige dingen was ik alweer vergeten!! Daar kan ik echt wat mee.

Jane Ice succes gewenst!! Ik schrijf gewoon mee hoor !
Hey lieverds vanwege alle toestanden met mijn moeder heb k de afgelopen dagen weinig meegeschreven.

Mijn moeder heeft gisteren onderzoek gehad en uiteindelijk blijkt het gelukkig niets kwaadaardigs. Het schijnt iets van een vetbultje te zijn.

Deze horror is dus voorbij gelukkig en we kunnen met een gerust hart oud en nieuw gaan vieren. Wat een stress dagen waren dit zeg. Ben zo opgelucht dat alles goed is. Ik was zo enorm ongerust....

Judith prima als jij de tabel blijft doen hoor wat mij betreft. Ik vind het in dat soorrt topics vaak ook onoverzichtelijk, de ene doet het zelf, dan weer een hele rij berichten van 'wil iemand het voor mij in de tabel zetten'. 1 persoon is wel zo overzichtelijk en die weet ook beter wie er niet meer doorgeeft of meescrijft. Je doet het prima!

Evda niet weggaan hoor! Ik zou je veel te veel gaan missen. BLIJF!!!!!!!!

Hier heb ik geen beste dagen gehad vanwege alle stress om mijn ma. Veel teveel emo gegeten en dan ook de kerst nog. Ben bang dat ik weer op 82 ofzo moet beginnen straks met nieuwjaar. Deze week laat ik het maar even zo....

Sorry dat ik ff niet op iedereen heb kunnen reageren maar vanaf nu zijn we er weer. Fijne dag lieverds!
Jane Ice ik denk dat de meeste van ons zondag pas weer 'echt' er voor gaan.

Evda graag gedaan Voor het volgende topic ben ik met iets bezig, had de info eigenlijk al paraat ;) Stay Tuned haha!

Hamaika wat fijn!!! Logisch dat je stress hebt gehad, en je daarin niet volledig hebt gefocust op gezond eten! Geniet lekker van het weekend, maandag is weer vroeg zat En weet je, als je nu met deze dagen maar 1 kg bent aangekomen is dat er ook zo weer af! Je hebt al laten zien dat je het kan!

Ik blijf de tabel bijhouden

Ik woog vanochtend 63 - gezien ik gister nog 2 kilo lichter woog (omg?) ga ik er gemakshalve dus maar van uit dat het gaat om vocht, maar sjees!

Ik had gisteren (lichte) uitdrogingsverschijnselen na een nacht spugen/diarree - dus aan de ORS gezet door de huisarts... Zou dus makkelijk kunnen, maar 2 kilo vocht, kan dat echt????
Haha Judith / Jane Ice ik zie ook 1 januari als een nieuw soort ijkpunt en vanaf daar ga ik er weer voor.

En inderdaad Judith, focus laag elders en had door alle stress ook geen energie om te koken. Precies wat je zegt, ff 1 of 2 weken opletten en dan is die extra klo er ook weer af. Thanks voor je lieve woorden!! Ik wil vanaf volgende week ook weer trouw elke week gaan zwemmen.

Moet je niet per ongeluk ongesteld worden met die 2 kilo verschil? Zal wel vocht zijn ja maar snap goed dat je schrok. Het is wel veel ja.... Maar wellicht wel met de ORS te maken.

Mijn nieuwe weegschaal heeft allemaal extra dingen zoals vocht meter, vetmeter etc. Ik ben best wel geschrokken, ik dacht altijd dat ik genoeg vocht binnen kreeg maar zit er toch zo een 8% onder. En mijn vetpercentage moet echt 10% af. Ben wel blij met deze schaal, hij meet veel meer dan alleen gewicht. BMI zal na zondag wel weer iets boven de 30 liggen.
Haha Hamaika, mijn nieuwe weegschaal heeft dat ook, maar die geloof ik niet.

Die zegt dat ik 20% vet heb, 57,5%vocht (ook 7,5% meer dan wat het zou moeten zijn, kom ik nu achter, dus op zich klopt dat wel (Dat zou 4,5 kg vocht zijn - haha, dat lijkt me iets overdreven, maar hé, ik weeg wel zo'n 4kg meer nu dan voor de feestdagen) en 39,9% spier - ook heb ik met 2,9kg dus zware botten.

Nou... Ik weet niet... maar volgens mij klopt dit allemaal niet helemaal, vooral dat vetpercentage niet.

Oh, zwemmen, dat wil ik ook nog steeds. Helaas in de buurt niet mogelijk.

Moet overigens niet ongesteld worden - kan ook niet meer in principe omdat ik van de huisarts de pil nu non-stop moet doorslikken (stopweek is ooit ingevoerd omdat men toen de pil onnatuurlijk vond, maar is helemaal geen eisprong oid, dus ook niet nodig - aldus huisarts, en het stopt de overgangsklachten iig)
Hamaika wat superrrrr fijn dat het goedaardig is!! Wat een opluchting ... En wat een stress!!

Nu relaxmodus aan!!

Ik vind het een goed plan, 1 januari er weer voor gaan!

Ik doe mee!

Jakkes Judith, ook die akelige buikgriep gehad!! Die kilo's kunnen nooit realistisch zijn, jij houdt altijd snel vocht vast, weet je nog van de zomer?

Ik wil er ook weer voor gaan en ben heel benieuwd wat je in petto hebt voor 2017 qua concept.

Mag ik vanaf 1 januari weer in de tabel?

Ik ben zo wispelturig als wat, soms ben ik zo klaar met lijnen.

Maar wat jullie ook zeiden, mijn spiegelbeeld is nog niet wat ik wil haha
Haha evda, ik zou er gewoon lekker mee door blijven gaan maar niet te obsessief.

Fijn hamaika! Nu kan je zonder stress gewoon weer verder.

Judith dat is wel een groot verschil, maar zal misschien wel vocht zijn. Ik snap de verschillen in gewicht bij mezelf soms ook niet. Niet teveel waarde aan hechten denk ik maar. Al wat beter?

Ik stond gister in de supermarkt en toen zo'n zin in iets lekkers. Toen keek ik naar de calorieën op een cake en toen was het me het echt niet meer waard. Voelde echt dat ik er beter uitzien belangrijker vind dan even iets lekkers in m'n mond proppen. Heb alleen wel veel alcohol gedronken afgelopen dagen, daar zitten helaas ook veel calorieën in..Maar ja hoop dat het niet teveel aanzet als ik daarnaast gezond eet
Haha Judith ik geloof mijn vetpercentage wel maar mijn vochtpercentage absoluut niet. Volgens mij drink ik voldoende water / koffie/ thee etc op een dag dus ik snap niet hoe dat zo laag kan zijn. Mijn vetpercentage leek helaas wel realistisch maar is wel echt hoog. Wat ik wel bizar vind is dat ik mezelf er niet echt veel te zwaar of afstotelijk uit vind zien ofzo. Vreemd werkt dat toch.... Of kleding doet een hoop goed.

Bij mij zei hij 36% vocht. Ik vind dat echt heel weinig en geloof het niet zo. botten was volgens hem 2,4 kilo en spieren weet ik zo niet, maar weinig. Ergens in de 20 geloof ik. Ik heb wel besloten dat ik al die extra dingen pas check om de 5 kilo er af anders word je nog depri van dat ding ook!

Zwembad hier moet ik ook met de bus heen ja, vanwege mijn chronische lage rugklachten is het een van de weinige sporten die ik echt goed kan doen. En ik ben sowieso geen sportschool type. Balen dat jij geen zwembad in de buurt hebt Judith. Los van het 1 x in de week zwemmen doen we dus met 3 collega's elke dag een half uur lunchwandelen en ik ga om de dag op de hometrainer, ook een half uur.

Evda dank je wel meis. En ja wij gaan er gewoon weer vol voor vanaf 1 januari. 2017 wordt het jaar waarin het ons gaat lukken!!! . Wij kunnen dat!

En hahaha Judith, als Evda weer zegt 'mag ik uit de tabel' volgende x gewoon maar ff twee weken wachten hahahahaha,.

Bloempie dank je wel! En ja hier ook aardig wat alcohol er door gegaan en dat is ook aardig calorierijk ja, vooral de wijn. Maar goed, als we verder opletten..... Net wat je zegt, met die calorien, ik keek op een pakje kaasblokjes en hoefde ook niet meer haha. En de vraag van Judith helpt ook. Krijg ik hier spijt van?
Halloooo! Daar ben ik weer :D

Heerlijke dagen gehad en nog 2 dagen 'extra' vrij maar vandaag weer aan de bak. Schade vanmorgen op de weegschaal: 71.6. Mag zeker niet klagen denk ik zo. Onwijs veel zin om nog een maandje te knallen en dan hopelijk eind januari mijn streefgericht te bereiken! Zal me zaterdag wegen voor de eindweging en maandag weer vers voor 2017. Zoveel zin in!

Welkom aan alle nieuwe meiden en jammer dat er ook een paar weg zijn gegaan :( Maar beide omdat ze tevreden zijn met wat ze bereikt hebben dus dat is top. Zet hem op dames!
Welkom terug Evda en natuurlijk ook de nieuwkomers.

Judith start gewicht is goe zo. Dat was namelijk het startgewicht van de juli challenges. Ik weeg me zaterdag en ben erg benieuwd. Gistermiddag stiekem al gewogen en daar was is tevreden mee.
Ahhh wat een fijn nieuws Hamaika!!

En Evda wat leuk dat je blijft!

Ik ga vanaf 2 januari weer knallen. 1 januari beginnen vind ik stom En sowieso dan nog nieuwjaarsvisites.

Met oud en nieuw ga ik nog even helemaal los met de hapjes en alcohol!

Ik had vanochtend een negatieve zwangerschapstest, dus ik laat mij nu helemaal gaan met de jaarwisseling!
Potverdorrie, heb ik lekker een weekje vakantie en welgeteld 1 dag iets gepland ben ik zomaar ineens hartstikke verkouden en beroerd precies op die dag. Ging ook echt snel, overdag niets aan de hand en in de avond plots in een keer ziek. Zouden gaan helpen klussen, dat kan ik niet zo heel goed maar ben wel benieuwd en vind het altijd gezellig. Nu is vriend alleen op pad en ik kom net mijn bed uit. Hopelijk ben ik snel weer beter, anders wordt het een saaie oudjaaraavond.

Gelukkig goed nieuws hamaika!!!! Yeah!!!!

Zo mooi resultaat beach.

Zoveel erbij is vaak wel vocht Judith, of je moet voor 14000 kc hebben lopen bunkeren. Lijkt me niet ;)

Goed bezig bloempie, dat besef is natuurlijk het belangrijkste.

Jammer Twilight, kan me voorstellen dat je nu even baalt.

Ik mocht even pauze qua eten en nu proef ik natuurlijk amoer iets. Lekker dan.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Evda: Ja da's waar, merk het ook hoor (naden blijven in m'n huid staan e.d.) Je mag nu ook al weer in de tabel hoor, heb al je gegevens nog ;)

Bloempie: Ja gelukkig wel, nog wel van die rode koorts wangetjes, maar geen koorts meer (ook apart) en kan gewoon eten :D

Goed hoor, dat je die keuze hebt gemaakt - ik doe dat ook vaak, op labels kijken, en dan... Oh nee... Toch maar niet hihi.

Hamaika staat je weegschaal wel goed afgesteld, 35% vocht kan haast niet, volgens mij is het dan al lang einde oefening haha. Ik heb dat lunchwandelen ook voorgesteld, maar dat slaat niet aan haha (nu hebben we ook maar 25 minuten)

Beach wat goed!

Woeffie ja zie je, dat wist ik eigenlijk!

Twilight niet doen hoor! Genieten mag, maar niet vreten om de teleurstelling te verwerken (dan raak je ook weer verder van je doel af ook mbt zwanger worden) maar ontzettend balen!

Karen wat balen! Hopelijk met Oud & Nieuw beter iig!

Ik heb het baby voeding schap weer geplunderd, voor Oud & Nieuw bij mijn ouders.

Het is wel een beetje apart als mensen je vragen hoe oud je kindje is.... "Eh nee, dit is voor mijzelf. Ik heb geen kinderen"

Nee ik zal niet als een malle mezelf gaan volstouwen, maar ik ga nu sowieso wel maximaal genieten van mijn biertjes!

haha dat zal inderdaad vreemde gesprekjes opleveren.
quote:judith1107 schreef op 29 december 2016 @ 12:44:

Evda: Ja da's waar, merk het ook hoor (naden blijven in m'n huid staan e.d.) Je mag nu ook al weer in de tabel hoor, heb al je gegevens nog ;)

Bloempie: Ja gelukkig wel, nog wel van die rode koorts wangetjes, maar geen koorts meer (ook apart) en kan gewoon eten :D

Goed hoor, dat je die keuze hebt gemaakt - ik doe dat ook vaak, op labels kijken, en dan... Oh nee... Toch maar niet hihi.

Hamaika staat je weegschaal wel goed afgesteld, 35% vocht kan haast niet, volgens mij is het dan al lang einde oefening haha. Ik heb dat lunchwandelen ook voorgesteld, maar dat slaat niet aan haha (nu hebben we ook maar 25 minuten)

Beach wat goed!

Woeffie ja zie je, dat wist ik eigenlijk!

Twilight niet doen hoor! Genieten mag, maar niet vreten om de teleurstelling te verwerken (dan raak je ook weer verder van je doel af ook mbt zwanger worden) maar ontzettend balen!

Karen wat balen! Hopelijk met Oud & Nieuw beter iig!

Ik heb het baby voeding schap weer geplunderd, voor Oud & Nieuw bij mijn ouders.

Het is wel een beetje apart als mensen je vragen hoe oud je kindje is.... "Eh nee, dit is voor mijzelf. Ik heb geen kinderen"

[img]http://i66.tinypic.com/dy68wi.jpg[/img]

OK Judith graag in tabel

Haha wat een mooi babypakket...Wel super vindingrijk van je, weinig suikers etc mogen babies....Is het ook nog lekker??
Twilight, Zo NIET LEUK die negatieve test

Gaan er nog onderzoeken plaatsvinden betreft vruchtbaarheid.

Ik hoop echt zo voor jullie dat het 2017 raak is!
Hallo dames, ik zie dat jullie weer twee plekken leeg hebben. Mag ik weer mee komen schrijven? Er was een poos teveel stress in mijn leven om me met de lijn bezig te houden, maar vanaf maandag wil ik weer een poging wagen. En dan is dit topic wel gezellig en stimulerend.
De groentenwolkjes en paprikaknabbels vind ik top, de maisvingers hebben niet echt smaak, maar daarom eet ik er ook niet gelijk de hele zak van - maar lekker om te knabbelen

Zitten inderdaad vrijwel geen suikers in, en vet is ook te verwaarlozen, wel extra eiwitten (peulvruchten e.d.) dus hoppa, lekker bezig!

Jaaaa welkom terug Isabella

Wil je je gevens doorgeven? (haha ben het pas gaan opslaan na Evda's vorige weg-ga actie hihi.)
Ik las dat Evda weer weg en weer terug was ja. Wispelturig typje (ik net zo goed natuurlijk eigenlijk)

Mijn gegevens: Lengte: 1.72, Gewicht en BMI: ?? Ik zal maandag mijn startgewicht doorgeven, Streef: 68

Zo blijft er een beetje leven in de tent toch.

Nooit saai!

Ik heb trekjes van ADHD en daar hoort impulsief gedrag bij
Klinkt goed Judith, ik zal ook een spieken in het baby schap dan
Jullie zijn lekker actief hier! Ik ben deze week aan het werk en omdat ik een van de weinige ben, giga druk.

Vanavond doe ik bij thuiskomst weer jullie oefeningen, aangevuld met buikspieroefeningen. Hoepelen kan ik niet

Morgenochtend hardlopen, wil wel een goed resultaat zaterdag.

Was heel goed bezig met kerst, maar zit op mijn werk te snaaien. STOPPEN Femme
Vanmiddag was ik bij de kruidvat. En daar hadden ze in een opruiming bak een jawbone up move liggen. Heb hem meegenomen om te proberen. Ben benieuwd. Vertrouw de stappenteller op mijn telefoon niet helemaal.
Ja die heb ik ook gekocht Woeffie, ik vind hem heel fijn.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven