Afvallen met..
maandag 22 juni 2009 om 23:07
Boeren, bieren en bitterballen!
Alweer het vierde topic waarin tussen het kletsen over de dagelijkse dingen door de kilo's gestaag worden verloren. Om met AbsoluteEinstein te spreken: samen zijn we al een forse kleuter kwijt!
Alweer het vierde topic waarin tussen het kletsen over de dagelijkse dingen door de kilo's gestaag worden verloren. Om met AbsoluteEinstein te spreken: samen zijn we al een forse kleuter kwijt!
anoniem_61464 wijzigde dit bericht op 31-07-2009 22:21
Reden: vers tabelletje
Reden: vers tabelletje
% gewijzigd
maandag 27 juli 2009 om 20:00
Dank Drift, kan soms echt even zo donderwolken als het plaatje hierboven hoor van mijn werk. Maar ja, ik heb in ieder geval werk, is ook wel erg fijn. Baal er wel van dat ik soms vreselijk aan mezelf ga twijfelen door het soort opmerkingen die ik daar krijg. Dan vind ik het best lastig te bepalen waar ik eerlijk naar mezelf en werk moet kijken en waar mijn baas gewoon bizar is.
Nou ja, nog een weekje voordat het vakantie is
Nou ja, nog een weekje voordat het vakantie is
maandag 27 juli 2009 om 20:05
Ja, Erwt, moet jij nooit van je baas meer áánvoelen wat er van je verwacht wordt dan? Vindt mijn baas heul normaal hoor.
- vooral met dingen doen die niet tot je taak behoren, eerst krijg je te horen dat je dat vooral niet moest doen, maar ja in d't geval snap je toch ook wel dat de situatie heel anders ligt en dat dat juist wel de bedoeling was -
- vooral met dingen doen die niet tot je taak behoren, eerst krijg je te horen dat je dat vooral niet moest doen, maar ja in d't geval snap je toch ook wel dat de situatie heel anders ligt en dat dat juist wel de bedoeling was -
maandag 27 juli 2009 om 20:11
Ja sorry MdK, als ik eerlijk ben snap ik altijd dat als mijn leidinggevende zegt dat ik iets níet moet doen dat ik dat dan natuurlijk juist wél moet doen, of dat ze iets niet zo zegt maar het natuurlijk wél bedoelt. En als ze zegt dat ik een bepaalde taak moet doen, dan doe ik dat natuurlijk níet. Ik voel namelijk prima aan dat ze iets anders bedoelt dan ze zegt
voor jou
voor jou
Peas on earth!
maandag 27 juli 2009 om 20:12
Ik ben heel benieuwd wát er nou precies met omgevingssensitiviteit bedoeld wordt... Misschien kan je dat morgen nog even aan je baas vragen Kees? Maar goed, iemand die zoiets verzint kan moeilijk een goeie baas zijn... (ik kreeg ooit eens te horen of ik even iets richting iemand wilde escaleren. Ik kon er niks aan doen, maar ik lachte die persoon recht in haar gezicht uit)
Oeh, zou wel lekker zijn zeg Erwt als morgen je échte laatste werkdag is. Ik ga duimen voor je!
Oeh, zou wel lekker zijn zeg Erwt als morgen je échte laatste werkdag is. Ik ga duimen voor je!
Ik ben mijn eigen bananenschil
maandag 27 juli 2009 om 20:19
maandag 27 juli 2009 om 20:29
Keesie, nou ben ik zo kort voor mijn vakantie altijd wat sneller aangebrand en zo maar van jouw baas krijg ik serieus JEUK! Een leidinggevende moet in mijn ogen vooral duidelijk zijn. Jij hoeft echt niet te kunnen ruiken of voelen of wat mij betreft proeven wat er moet gebeuren. Voor dat soort dingen heb jij je oren gekregen die het volgens mij prima doen.
Ik vind het erg vervelend van haar dat ze de hele boel buiten zichzelf neerlegt en de verantwoordelijkheid voor dat wat niet lukt zo leuk aan jou cadeau doet.
Echt, de communicatie en manier van omgaan met elkaar binnen dat bedrijf, daar klopt helemaal niks van.
Maar, je hebt gelijk. We gaan het hier zeker de hele avond over hebben. We hebben wel wat beters te doen...
Googelen op muizenvallen bijvoorbeeld
Erwt, je kunt jou echt geen drie tellen alleen laten met een computer zeg
Ik vind het erg vervelend van haar dat ze de hele boel buiten zichzelf neerlegt en de verantwoordelijkheid voor dat wat niet lukt zo leuk aan jou cadeau doet.
Echt, de communicatie en manier van omgaan met elkaar binnen dat bedrijf, daar klopt helemaal niks van.
Maar, je hebt gelijk. We gaan het hier zeker de hele avond over hebben. We hebben wel wat beters te doen...
Googelen op muizenvallen bijvoorbeeld
Erwt, je kunt jou echt geen drie tellen alleen laten met een computer zeg
maandag 27 juli 2009 om 20:37
maandag 27 juli 2009 om 20:46
Blijkbaar denken leidinggevende vrouwen dat niet alleen hun vriendjes gedachten moeten kunnen lezen, maar hun werknemers ook
Maar klote Keessie, ken dat, van die onzekerheidsellende. Ik merk momenteel zelfs hoe bizar verschillend ik in 2 projecten sta waar ik eigenlijk dezelfde functie in heb, in de ene geef ik echt leiding en ben ik heel duidelijk in hoe ik vind dat het allemaal moet, omdat ik door iemand voor die functie ben gevraagd die duidelijk heeft laten merken dat hij heel erg veel vertrouwen in me heeft en heel blij met me is, en bij de andere ben ik toch erg op m'n hoede om maar geen fouten te maken omdat ik het gevoel heb 'onder' de artistieke meneer te staan in rangorde. Terwijl hij toch ook wel laat merken dat-ie blij met me is, en eigenlijk kan ik het erg goed met m vinden. Raar.
Maar 't is heel moeilijk in te schatten wat nou bij jezelf ligt en wat bij de ander, vind ik ook.
Zo, ik heb hopen nuttigs gedaan (en hele mooie groen-grijze acryllak gekocht voor mijn gangetje, hoop dat paps daar morgen al aan begint ) en net even lekker tv gekeken. Toch best leuk, bij tijd en wijle. En wat is Grey's Anatomy toch een nare serie, ik word er altijd emotioneel incontinent van.
Nu maar weer even aan het werk.
Maar klote Keessie, ken dat, van die onzekerheidsellende. Ik merk momenteel zelfs hoe bizar verschillend ik in 2 projecten sta waar ik eigenlijk dezelfde functie in heb, in de ene geef ik echt leiding en ben ik heel duidelijk in hoe ik vind dat het allemaal moet, omdat ik door iemand voor die functie ben gevraagd die duidelijk heeft laten merken dat hij heel erg veel vertrouwen in me heeft en heel blij met me is, en bij de andere ben ik toch erg op m'n hoede om maar geen fouten te maken omdat ik het gevoel heb 'onder' de artistieke meneer te staan in rangorde. Terwijl hij toch ook wel laat merken dat-ie blij met me is, en eigenlijk kan ik het erg goed met m vinden. Raar.
Maar 't is heel moeilijk in te schatten wat nou bij jezelf ligt en wat bij de ander, vind ik ook.
Zo, ik heb hopen nuttigs gedaan (en hele mooie groen-grijze acryllak gekocht voor mijn gangetje, hoop dat paps daar morgen al aan begint ) en net even lekker tv gekeken. Toch best leuk, bij tijd en wijle. En wat is Grey's Anatomy toch een nare serie, ik word er altijd emotioneel incontinent van.
Nu maar weer even aan het werk.
maandag 27 juli 2009 om 21:16
quote:Drift schreef op 27 juli 2009 @ 20:30:
Erwtje, ik zie helaas je plaatje ook niet. Jij ziet duidelijk dingen die anderen niet zien.
Overdag vind ik dat heel zorgelijk, nu zal ik er geen punt van maken
Nououuuuuu.....
http://flyingrhino.punt.nl/upload/logshit/nadenken.gif
Klik hier es op dan?
*voelt nu de drang te bewijzen dat ze niet gek is*
Erwtje, ik zie helaas je plaatje ook niet. Jij ziet duidelijk dingen die anderen niet zien.
Overdag vind ik dat heel zorgelijk, nu zal ik er geen punt van maken
Nououuuuuu.....
Klik hier es op dan?
Peas on earth!
maandag 27 juli 2009 om 21:19
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 juli 2009 @ 21:16:
[...]
Nououuuuuu.....
Klik hier es op dan?
ennnnn Niets. Erwt is niet gek Erwt is een vliegtuig!
[...]
Nououuuuuu.....
Klik hier es op dan?
ennnnn Niets. Erwt is niet gek Erwt is een vliegtuig!
maandag 27 juli 2009 om 21:22
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 juli 2009 @ 21:17:
*voelt ineens meer sympathie met de theorie dat het de gekken in deze ingewikkelde maatschappij zijn die eigenlijk Normaal zijn, omdat het niet normaal is om om te kunnen gaan met deze complexe maatschappij*
Het zal jou vast niet verbazen dat ik deze theorie wel eens vaker gehoord heb, niet?
Overigens zie ik ook niets als ik op de link klik...
*voelt ineens meer sympathie met de theorie dat het de gekken in deze ingewikkelde maatschappij zijn die eigenlijk Normaal zijn, omdat het niet normaal is om om te kunnen gaan met deze complexe maatschappij*
Het zal jou vast niet verbazen dat ik deze theorie wel eens vaker gehoord heb, niet?
Overigens zie ik ook niets als ik op de link klik...