Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Zou zomaar kunnen Erwt. Ik heb echt geen idee want volgens mij keek ik niet naar goede tijden in die tijd
Ik sla jullie gesprekken tussen 8 en half 9 altijd even over hoor

(snap er geen hout van, minstens 10 jaar terug dat ik nog GTST keek..in de tijd van Peter, Arnie en Mevrouw Helmink enzo...)
Danny is een beetje sjagerijnig geloof ik
Peas on earth!
Oh, het was natuurlijk véél ingewikkelder:

In een poging voldoende geld te krijgen voor het oprichten van MoFi sluit Morris een lening af bij Nick Sanders. Het contract hiervoor blijkt echter een wurgcontract. Weer later gaat Morris werken voor Ludo Sanders, waarmee hij forse meningsverschillen heeft. Morris onderhoudt namelijk een langdurige relatie met Ludo's dochter Nina Sanders. Ludo is het echter niet eens met de relatie en doet verscheidene pogingen de twee uiteen te drijven.

Op Morris' verjaardagsfeest krijgen hij en zijn gasten zonder het te weten spacecake voorgeschoteld. Morris beraamt samen met Sjors, Nick, Bing en Robert een plan om Ludo te vermoorden. Uiteindelijk is het Morris die de nepkogels van het geplande "moordspel" verwisselt voor echte. Na een lang proces waarin Ludo erachter komt dat Morris dit gedaan heeft en Morris langzaamaan gek laat worden (onder meer met hulp van Morris' psychiater), bekent hij het verwisselen van de kogels. Kort daarvoor is hij zelf nog per ongeluk neergeschoten door Nina (al heeft hij zelf de trekker overgehaald), waarna hij in het ziekenhuis belandt. Van daaruit hoort hij van het vonnis: 6 jaar gevangenisstraf plus tbs. Daarmee komt tijdelijk een einde aan het personage Morris Fischer in de serie.
Peas on earth!
Aha, hoe had ik het kunnen vergeten
Ja inderdaad... voortaan misschien aantekeningen maken
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 maart 2010 @ 20:22:

Ja inderdaad... voortaan misschien aantekeningen maken

Als jij nou deze maand aantekeningen maakt dan doe ik het volgende maand, goed?
Ohhh ik was even bang dat die zijige Sjors tóch voor Bing zou vallen... pfff... ik zeg: het wordt tijd dat Isabella terugkomt, dan kunnen Danny en Bing om háár vechten

Oh, ik google wel gewoon Drift
Peas on earth!
Pfff nou gaan Tsjarlie en Rick weer heel lang om elkaar heen draaien. Ik heb er momenteel niet zoveel geduld voor
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 maart 2010 @ 20:30:

Pfff nou gaan Tsjarlie en Rick weer heel lang om elkaar heen draaien. Ik heb er momenteel niet zoveel geduld voor Ik anders ook niet. Dat duurt nu toch al maanden?!
Wat een vreselijk stel bij Bouwval gezocht zeg!

We zijn vooral vrienden... Klinkt echt als een toprelatie hoor.
Whahahaha ik zei echt exáct hetzelfde net
Peas on earth!
O, daar is Bob weer
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 maart 2010 @ 20:36:

Whahahaha ik zei echt exáct hetzelfde net Misschien moeten wij een avondje samen tv gaan kijken en alleen maar commentaar leveren. Zeggen we vast dezelfde dingen
Dat denk ik ook

Ik heb dit volgens mij al een keer gezien, maar geloof dat het weer een héél ergerlijke aflevering is

Ik vind hem heel stom
Peas on earth!
Een beugel zou geen overbodige luxe zijn geweest....
Peas on earth!
Bij dit soort programma's ruik je echt door het beeldscherm heen dat het mis zal gaan

Ik vind die twee echt rete irritant. Heb nou niet bepaald het idee dat het echte klussers zijn.
Nee, hij is écht vervelend! Betwetertje!

Ik heb deze aflevering trouwens al een keer gezien, maar ik weet niet meer precies hoe&wat, dus ik kijk gewoon nog een keer
Peas on earth!
Hij gaat Bouwval gezocht vergelijken met Tempation Island

Ik geloof niet dat hij het op zo'n eiland nou zo vreselijk druk zou hebben eigenlijk. Niet het meest aantekkelijke exemplaar dat ik ooit gezien heb
Één keer raden wat mijn commentaar op die uitspraak net was
Peas on earth!
Ik vind die moeder wel grappig dat ze zegt: 'we hebben wel een beetje aan elkaar moeten wennen'
Peas on earth!
Ik wilde ook nog even opmerken dat ik het reuze-ergerlijk vond dat Nina 'stud' riep toen ze Morris zag
Peas on earth!
Oh, dat vond ik ook ernstig tenenkrommend Erwt

Ik was even afgeleid want mijn telefoon ging. Tssss, wie belt er nou als ik trash-tv zit te kijken
Belachelijk inderdaad! Heb je nu gemist dat zij aan't jammeren was?
Peas on earth!
Ze brengen echt wekelijks mensen in beeld die geen vergunning aanvragen. Hoe is het toch mogelijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven