Afvallen met...
dinsdag 30 maart 2010 om 19:15
Vriendin en ik hebben een misverstandje. Een van ons heeft zich vergist in de dag van afspreken. Ze komt nu morgen hier eten
Haar vriend lag geloof ik op de grond van het lachen toen we elkaar zojuist aan de lijn hadden omdat we er beiden direct van overtuigd waren dat de fout bij onszelf lag en het gesprek daardoor steeds verwarrender verliep
Haar vriend lag geloof ik op de grond van het lachen toen we elkaar zojuist aan de lijn hadden omdat we er beiden direct van overtuigd waren dat de fout bij onszelf lag en het gesprek daardoor steeds verwarrender verliep
dinsdag 30 maart 2010 om 19:28
dinsdag 30 maart 2010 om 19:31
Ik zit lekker heerlijk rustig op de bank vanavond. Ben behoorlijk kapot. Toch vrij korte nacht (eigen schuld) en vanmorgen gingen we het kantoor verhuizen. Of tenminste, eerste gedeelte dan: we gaan verhuizen naar een nieuw kantoor. Pffff, wat een gesjouw: 4 trappen op, en de trappen werden steeds smaller
Was een goeie work-out. Van 10u tot 13:30u lopen sjouwen.
En toch nog hard gewerkt vanmiddag, ook al was ik duf.
Eigenlijk moet ik even douchen, maar daar ben ik te lui voor
dinsdag 30 maart 2010 om 19:32
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 maart 2010 @ 19:28:
Heeft iemand van jullie (Vinyl?) nog een tip om goedkoop zelf kaartjes te laten drukken?Ik heet dan geen Vinyl maar ik zeg: www.drukwerkdeal.nl
Heeft iemand van jullie (Vinyl?) nog een tip om goedkoop zelf kaartjes te laten drukken?Ik heet dan geen Vinyl maar ik zeg: www.drukwerkdeal.nl
dinsdag 30 maart 2010 om 19:35
Ik blijk trouwens gelijk gehad te hebben over de afspraak. Ze mailt me zojuist iets door waaruit blijkt dat we toch echt vandaag hebben afgesproken
Verwarring is ook ontstaan doordat we het over zowel vandaag als morgen gehad hebben en dat per mail, sms en door de telefoon
Age, wat goed van de verhuis work-out! Al kan ik me voorstellen dat je daardoor nu wel moe bent.
Erwt... Ik zorg voor de samenvatting van de tweede helft als jij dan morgen voor mij een samenvatting maakt
Verwarring is ook ontstaan doordat we het over zowel vandaag als morgen gehad hebben en dat per mail, sms en door de telefoon
Age, wat goed van de verhuis work-out! Al kan ik me voorstellen dat je daardoor nu wel moe bent.
Erwt... Ik zorg voor de samenvatting van de tweede helft als jij dan morgen voor mij een samenvatting maakt
dinsdag 30 maart 2010 om 19:38
quote:AgentL schreef op 30 maart 2010 @ 19:32:
[...]
Ik heet dan geen Vinyl maar ik zeg: www.drukwerkdeal.nlDank u Vinyl
[...]
Ik heet dan geen Vinyl maar ik zeg: www.drukwerkdeal.nlDank u Vinyl
Peas on earth!
dinsdag 30 maart 2010 om 19:40
quote:Drift schreef op 30 maart 2010 @ 19:35:
Deal
Vinyl, Xan zegt dat ie dat digitaal printen vaak niet zo mooi vindt (komt volgens mij ook omdat we laatst een geboortekaartje kregen, en die was niet zo mooi gemaakt)....
Deal
Vinyl, Xan zegt dat ie dat digitaal printen vaak niet zo mooi vindt (komt volgens mij ook omdat we laatst een geboortekaartje kregen, en die was niet zo mooi gemaakt)....
Peas on earth!
dinsdag 30 maart 2010 om 19:43
dinsdag 30 maart 2010 om 19:44
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 maart 2010 @ 19:40:
[...]
Deal
Vinyl, Xan zegt dat ie dat digitaal printen vaak niet zo mooi vindt (komt volgens mij ook omdat we laatst een geboortekaartje kregen, en die was niet zo mooi gemaakt).... Klopt, het is ook vaak heel lelijk, maar meeste digitale drukwerk tegenwoordig is heel mooi. Ook drukwerkdeal en andere sites werken met een digitale pers of printer. Conventioneel wordt er bijna niks meer gedrukt in zulke lage oplages als geboortekaartjes.
[...]
Deal
Vinyl, Xan zegt dat ie dat digitaal printen vaak niet zo mooi vindt (komt volgens mij ook omdat we laatst een geboortekaartje kregen, en die was niet zo mooi gemaakt).... Klopt, het is ook vaak heel lelijk, maar meeste digitale drukwerk tegenwoordig is heel mooi. Ook drukwerkdeal en andere sites werken met een digitale pers of printer. Conventioneel wordt er bijna niks meer gedrukt in zulke lage oplages als geboortekaartjes.
dinsdag 30 maart 2010 om 19:46
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 maart 2010 @ 19:40:
[...]
Je kan bij Drukwerkdeal trouwens ook een proefpakketje aanvragen, krijg je allemaal stukken papier op A6-formaat. Kun je dus voelen.
Ik heb trouwens ook eens een geboortekaartje gekregen in de vorm van een magneet, zo'n flexibele op A6-formaat.
En vorige week kreeg ik een geboortekaartje dat was een sticker. Echt tof!
[...]
Je kan bij Drukwerkdeal trouwens ook een proefpakketje aanvragen, krijg je allemaal stukken papier op A6-formaat. Kun je dus voelen.
Ik heb trouwens ook eens een geboortekaartje gekregen in de vorm van een magneet, zo'n flexibele op A6-formaat.
En vorige week kreeg ik een geboortekaartje dat was een sticker. Echt tof!
dinsdag 30 maart 2010 om 19:48
dinsdag 30 maart 2010 om 19:56