Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Ik ga al rillen bij de term 'blije doos'. Dan denk ik toch echt aan meerdere orgasmes.
Vriendin en ik hebben een misverstandje. Een van ons heeft zich vergist in de dag van afspreken. Ze komt nu morgen hier eten

Haar vriend lag geloof ik op de grond van het lachen toen we elkaar zojuist aan de lijn hadden omdat we er beiden direct van overtuigd waren dat de fout bij onszelf lag en het gesprek daardoor steeds verwarrender verliep
Ohhh echt waar?!

Wel heel grappig

Komt ook goed uit, want dan kun je me mooi een samenvatting van de tweede helft van Meerdijk geven straks

Heeft iemand van jullie (Vinyl?) nog een tip om goedkoop zelf kaartjes te laten drukken?
Peas on earth!

Ik zit lekker heerlijk rustig op de bank vanavond. Ben behoorlijk kapot. Toch vrij korte nacht (eigen schuld) en vanmorgen gingen we het kantoor verhuizen. Of tenminste, eerste gedeelte dan: we gaan verhuizen naar een nieuw kantoor. Pffff, wat een gesjouw: 4 trappen op, en de trappen werden steeds smaller

Was een goeie work-out. Van 10u tot 13:30u lopen sjouwen.

En toch nog hard gewerkt vanmiddag, ook al was ik duf.

Eigenlijk moet ik even douchen, maar daar ben ik te lui voor
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 maart 2010 @ 19:28:

Heeft iemand van jullie (Vinyl?) nog een tip om goedkoop zelf kaartjes te laten drukken?Ik heet dan geen Vinyl maar ik zeg: www.drukwerkdeal.nl
Ik blijk trouwens gelijk gehad te hebben over de afspraak. Ze mailt me zojuist iets door waaruit blijkt dat we toch echt vandaag hebben afgesproken

Verwarring is ook ontstaan doordat we het over zowel vandaag als morgen gehad hebben en dat per mail, sms en door de telefoon

Age, wat goed van de verhuis work-out! Al kan ik me voorstellen dat je daardoor nu wel moe bent.

Erwt... Ik zorg voor de samenvatting van de tweede helft als jij dan morgen voor mij een samenvatting maakt
Haa!

Jee, drift, verder alles goed?

Mail, sms én telefoon is ook wel een beetje veel van het goede, haha!

Kaartjes: zo'n kleine oplage laat ik meestal digitaal printen bij een kennis van me. Maar drukwerkdeal kan idd ook prima!!
quote:AgentL schreef op 30 maart 2010 @ 19:32:

[...]

Ik heet dan geen Vinyl maar ik zeg: www.drukwerkdeal.nlDank u Vinyl
Peas on earth!
Ohja, die had ik al gevonden, maar ik kwam er niet helemaal uit hoe ik nou iets met een geboortekaartje moest uitvogelen...
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 30 maart 2010 @ 19:35:

Erwt... Ik zorg voor de samenvatting van de tweede helft als jij dan morgen voor mij een samenvatting maakt

Deal

Vinyl, Xan zegt dat ie dat digitaal printen vaak niet zo mooi vindt (komt volgens mij ook omdat we laatst een geboortekaartje kregen, en die was niet zo mooi gemaakt)....
Peas on earth!
Ja, ik ben goed in verwarrende communicatie

Erwt, ben je met het geboortekaartje bezig?
Drift, wel leuk dat je stiekum toch gelijk had

Ja, met geboortekaartje bezig. We hadden ergens een geboortekaartjesproef opgevraagd. Dat is een heel schattig plaatje en nu willen we die eigenlijk jatten en er zelf iets van maken
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 maart 2010 @ 19:40:

[...]

Deal

Vinyl, Xan zegt dat ie dat digitaal printen vaak niet zo mooi vindt (komt volgens mij ook omdat we laatst een geboortekaartje kregen, en die was niet zo mooi gemaakt).... Klopt, het is ook vaak heel lelijk, maar meeste digitale drukwerk tegenwoordig is heel mooi. Ook drukwerkdeal en andere sites werken met een digitale pers of printer. Conventioneel wordt er bijna niks meer gedrukt in zulke lage oplages als geboortekaartjes.
Slim inderdaad om gewoon een goed idee van een ander te jatten
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 maart 2010 @ 19:40:

[...]

Vinyl, Xan zegt dat ie dat digitaal printen vaak niet zo mooi vindt (komt volgens mij ook omdat we laatst een geboortekaartje kregen, en die was niet zo mooi gemaakt)....

Je kan bij Drukwerkdeal trouwens ook een proefpakketje aanvragen, krijg je allemaal stukken papier op A6-formaat. Kun je dus voelen.

Ik heb trouwens ook eens een geboortekaartje gekregen in de vorm van een magneet, zo'n flexibele op A6-formaat.

En vorige week kreeg ik een geboortekaartje dat was een sticker. Echt tof!
https://www.drukwerkdeal.nl/nl/examples.html
Ha, goeie tip! Heb ik aangevraagd!
Peas on earth!
quote:AgentL schreef op 30 maart 2010 @ 19:46:

Ik heb trouwens ook eens een geboortekaartje gekregen in de vorm van een magneet, zo'n flexibele op A6-formaat.

En vorige week kreeg ik een geboortekaartje dat was een sticker. Echt tof!Staat er ook op waar dat besteld is?
Peas on earth!
Nee, maar ik kan ik uiteraard wel navragen. Bij allebei? (sticker + magneet?)
En ik ben weer in Meerdijk beland. Nog maar net bijgekomen van de shock van de plotselinge bekentenis van Janine
Doe maar eens als je wilt

Overigens denk ik dat we voor een vrij klassiek kaartje gaan, grappig genoeg
Peas on earth!
Ik vind het voor Jack wel heel zielig eigenlijk.
Pfff dat gaat snel.... ineens zijn we weer bij Dzjek. Ik vind het zielig. Ik heb wel een logeerbed voor Dzjek.
Peas on earth!
Erwt, toch niet zo'n kaartje met een blauw strikje op de voorgrond?

Mag natuurlijk wel hoor. Trek je vooral niets van mij aan
Drift, kan Dzjek niet bij jou komen wonen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven