Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
AH Drift:

(ik weet eigenlijk niet eens of het wel echt brie is, maar ik vind van wel )
Die ken ik dus wel Ik was meer in de vorm van brie aan het denken. Dus gewoon zoals je brie hebt maar dan van geitenkaas
Vanmorgen van tante's huis naar aula regende het ook heel hard. Toen we met bloemstukken weer naar buiten kwamen (en met kist naar de kerk liepen) was het gelukkig droog, en later na de dienst met de bloemen en kist naar de begraafplaats (en op begraafplaats zelf) was het gelukkig ook droog.

Heb nog wel koffie met cake gehad
Ik wist wel dat je die wel kende
Fijn dat het droog was op de begraafplaats. Lijkt me zo triest als het dan ook nog eens heel hard regent.

En mooi dat je het koffie en cake moment ook nog even gehad hebt

Ik heb van die geitenkaas altijd dat vierkante bakje. Dat is goed smeerbaar op een broodje. Beetje honingmosterd erbij en wat walnoten, eet ik in het weekend vaak als lunch
Ik hou niet zo van geitenkaas, hooguit feta over salade (of is dat schapenkaas?). Mijn nieuwe favoriete lunchgerecht is wel tosti met brie, honing en walnoten. Lekker!

Drift, ik vind het ook wel een beetje lastig met m'n moeder, maar ik zeg al vanaf het begin af aan 'hij', dus dat ben ik gewoon blijven doen. Xan zegt grappig genoeg vanaf het begin af 'zij' en doe dat nog steeds vaak . Ik ben alleen bang dat als mijn ouders binnenkort een keer de kinderkamer zien als ie helemaal af is dat het toch wel duidelijk is... maar goed... dan is dat maar zo...
Peas on earth!
Volgens mij is feta geen geitenkaas Erwt

Wel handig dat je dan al gewoon 'hij' zei want dan hoef je er niet steeds bij na te denken. En je vader weet het wel toch?

Misschien kun je nog overwegen je moeder de kinderkamer helemaal niet te laten zien

En als ze het dan alsnog goed raadt ofzo of een van jullie zich verspreekt dan is dat gewoon jammer maar niets meer aan te doen natuurlijk.
Oh ja, die vierkante bakjes ken ik ook maar die vind ik niet zo heel lekker. Heb de laatste tijd ook altijd wel die kleine schijfjes in de koelkast liggen. Even kijken of ik daar een foto van kan vinden.

Niet zo snel nee.

Maar hmmm! Die crackertjes (met komijn en zeezout) die ik heb zijn ook erg lekker! Ze horen eigenlijk bij een goed glas rode wijn staat op de verpakking, met houmous en raita
Ik zit alweer helemaal klaar voor Meerdijk

Daarna een aantal mails beantwoorden. Er zijn wat mensen die geloof ik denken dat ik overdag niets te doen heb en me daarom maar gaan mailen
Ik kijk alvast wat rond in Meerdijk!
Gelukkig komt niemand controleren of jij je aan de regels van de verpakking houdt Age

Klinkt goed!
Lijkt me reuze geruststellend, zo'n ratelende Charlie naast je
Bovendien was het natuurlijk geen hartaanval. Wanneer gaat iemand nou begrijpen dat het psychisch is
Ik zou ook een hartaanval krijgen van Tsjarlie

Oh, Martijn heeft plannen met Irene
Peas on earth!
Xan zegt: 'Ronja is een hypochondriër'. Wel een leuk woord
Peas on earth!
Martijn gaat alleen NU gestoord worden
Rik drinkt z'n verdriet weg
Peas on earth!
hypochondrier!
Kan Morris niet met Ronja en dat ze dan samen over een poosje met de familie Huygens vertrekken?
Pffff... ik vind dat Jef weg moet, alleen al omdat hij zó irritant slist!
Peas on earth!
De beste wijn van de kaart bij Jef zal wel gewoon bij de AH vandaan komen
Lekker genuanceerd dronken die Rik
quote:Drift schreef op 01 april 2010 @ 20:04:

hypochondrier!Overigens zei hij het niet met opzet verkeerd , maar kan hij er zelf ook om lachen
Peas on earth!
Arme Tsjarlie. Zouden het m'n hormonen zijn dat ik haar zielig vind?! Normaal ben ik nooit zo meelevend
Peas on earth!
Zou Charlie mee gaan verhuizen???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven