Afvallen met...
donderdag 1 april 2010 om 19:37
Vanmorgen van tante's huis naar aula regende het ook heel hard. Toen we met bloemstukken weer naar buiten kwamen (en met kist naar de kerk liepen) was het gelukkig droog, en later na de dienst met de bloemen en kist naar de begraafplaats (en op begraafplaats zelf) was het gelukkig ook droog.
Heb nog wel koffie met cake gehad
Heb nog wel koffie met cake gehad
donderdag 1 april 2010 om 19:43
Fijn dat het droog was op de begraafplaats. Lijkt me zo triest als het dan ook nog eens heel hard regent.
En mooi dat je het koffie en cake moment ook nog even gehad hebt
Ik heb van die geitenkaas altijd dat vierkante bakje. Dat is goed smeerbaar op een broodje. Beetje honingmosterd erbij en wat walnoten, eet ik in het weekend vaak als lunch
En mooi dat je het koffie en cake moment ook nog even gehad hebt
Ik heb van die geitenkaas altijd dat vierkante bakje. Dat is goed smeerbaar op een broodje. Beetje honingmosterd erbij en wat walnoten, eet ik in het weekend vaak als lunch
donderdag 1 april 2010 om 19:53
Ik hou niet zo van geitenkaas, hooguit feta over salade (of is dat schapenkaas?). Mijn nieuwe favoriete lunchgerecht is wel tosti met brie, honing en walnoten. Lekker!
Drift, ik vind het ook wel een beetje lastig met m'n moeder, maar ik zeg al vanaf het begin af aan 'hij', dus dat ben ik gewoon blijven doen. Xan zegt grappig genoeg vanaf het begin af 'zij' en doe dat nog steeds vaak . Ik ben alleen bang dat als mijn ouders binnenkort een keer de kinderkamer zien als ie helemaal af is dat het toch wel duidelijk is... maar goed... dan is dat maar zo...
Drift, ik vind het ook wel een beetje lastig met m'n moeder, maar ik zeg al vanaf het begin af aan 'hij', dus dat ben ik gewoon blijven doen. Xan zegt grappig genoeg vanaf het begin af 'zij' en doe dat nog steeds vaak . Ik ben alleen bang dat als mijn ouders binnenkort een keer de kinderkamer zien als ie helemaal af is dat het toch wel duidelijk is... maar goed... dan is dat maar zo...
Peas on earth!
donderdag 1 april 2010 om 19:56
Volgens mij is feta geen geitenkaas Erwt
Wel handig dat je dan al gewoon 'hij' zei want dan hoef je er niet steeds bij na te denken. En je vader weet het wel toch?
Misschien kun je nog overwegen je moeder de kinderkamer helemaal niet te laten zien
En als ze het dan alsnog goed raadt ofzo of een van jullie zich verspreekt dan is dat gewoon jammer maar niets meer aan te doen natuurlijk.
Wel handig dat je dan al gewoon 'hij' zei want dan hoef je er niet steeds bij na te denken. En je vader weet het wel toch?
Misschien kun je nog overwegen je moeder de kinderkamer helemaal niet te laten zien
En als ze het dan alsnog goed raadt ofzo of een van jullie zich verspreekt dan is dat gewoon jammer maar niets meer aan te doen natuurlijk.
donderdag 1 april 2010 om 19:56
Oh ja, die vierkante bakjes ken ik ook maar die vind ik niet zo heel lekker. Heb de laatste tijd ook altijd wel die kleine schijfjes in de koelkast liggen. Even kijken of ik daar een foto van kan vinden.
Niet zo snel nee.
Maar hmmm! Die crackertjes (met komijn en zeezout) die ik heb zijn ook erg lekker! Ze horen eigenlijk bij een goed glas rode wijn staat op de verpakking, met houmous en raita
Niet zo snel nee.
Maar hmmm! Die crackertjes (met komijn en zeezout) die ik heb zijn ook erg lekker! Ze horen eigenlijk bij een goed glas rode wijn staat op de verpakking, met houmous en raita