Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

04-06-2010 12:16 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Terugveer Theorie!

Zodra Doperwt is geboren veert Erwt natuurlijk vanzelf terug. De wittebroodsweken van Keessie zijn geweest, dus zij veert terug naar haar GBL. Drift veert lekker mee met haar jury's. Moos veert heerlijk in vorm op haar nieuwe bed met J. AgentL veert langzaam naar een slanker lijf door gezond te eten.

Dit alles houden we natuurlijk bij in een heuse tabel, we moeten wel bij onze core business blijven!

'Afvallen met... Fika!' is hier terug te vinden.
Ja, da's best zielig voor die rennende mannetjes, dat het zeven kilometer duurt. Daarna gaan ze ook nog in een bootje (hoewel ik zie dat de NOS dat niet meer interessant genoeg vindt), dus misschien doen die mannen dan hun zwempakjes aan
Peas on earth!
Maar die rennende mannen zijn er toch ter bescherming neem ik aan? Dan moet je wel echt een hele erge goede conditie hebben wil je het en vol houden te rennen (en later te zwemmen ) en dan de prinses ook nog te beschermen.
Ik heb me tijdens de wedstrijd trouwens ook nog bezig gehouden met het proberen te onderscheiden van mijn broer op de tribune. Is mislukt
Hè Drift toch, wat naar van je bijna flauwvallen! Gelukkig dat het weer gaat. Ik ga zo voorstellinkje draaien, en dan breken en inpakken en wegwezen. Zou nu al wel weer een dutje kunnen doen
Ik zou ook best een dutje kunnen doen maar stel dat toch nog maar even uit. Geheel in dat thema kijk ik nu 'Insomnia' die op tv is

Succes met de voorstelling Moos!
Hier is weer voetbal, want de tegenstander moet 'geanalyseerd' worden
Peas on earth!
Ach, uiteraard

Denkt Xan soms dat hij Tom Egberts is?

Overigens is Xan duidelijk wat gedeprimeerd door zijn falende voorspellende blik, want hij denkt nu dat Doperwtje er sowieso niet meer uit zichzelf uit komt...
Peas on earth!
Oh, dat is dan wel weer het andere uiterste. Hij is zich ervan bewust dat je maandag pas bent uitgerekend en dat Doperwt vanaf dat moment nog twee weken heeft om het zelf te proberen?
Doelpunt
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 19 juni 2010 @ 20:40:

Oh, dat is dan wel weer het andere uiterste. Hij is zich ervan bewust dat je maandag pas bent uitgerekend en dat Doperwt vanaf dat moment nog twee weken heeft om het zelf te proberen?Ja, maar nu Doperwt niet naar hem geluisterd heeft, vreest hij dat Doperwtje het daar binnen zó lekker zit dat 'ie helemaal niet meer wil
Peas on earth!
Voor wie?
Voor Kameroen. Die Kameroenezen (?) dragen wel leuke kleurige pakjes trouwens

(je snapt dat mijn commentaar wederom niet echt als zinvol beschouwd wordt hier)
Peas on earth!
Nou ja, dat weet je niet...

De kleurrijkheid van de Kamroeneese pakjes zou natuurlijk afleidend kunnen zijn voor het Nederlands elftal. Het is goed dat in de analyse mee te nemen. Toch?
Nou inderdaad *vindt eigen waarnemingen ook heel waardevol*
Peas on earth!
Het is reclame dus ik kan mooi even zappen maar het is inderdaad een kleurrijk geheel in het team van Kameroen
Bovendien... Wat is Xan precies aan het analyseren?
Gesprek hier:

E: die kameroenezen hebben leuke pakjes

X: ja, maar ik ben niet blij dat ze al gescoord hebben

E: veel leuker dan die saaie witte pakjes van die Denen

X: ik had niet verwacht dat de Kameroenezen zo snel zouden scoren

E: net alsof er allemaal verpleegsters over het veld rennen

X: ik ben voor Denemarken

Je ziet het: ons gesprek verloopt niet echt euhm... synchroon
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 19 juni 2010 @ 20:47:

Bovendien... Wat is Xan precies aan het analyseren?Hoe goed Kameroen is, omdat Nederland daar donderdag tegen moet voetballen (toch?).
Peas on earth!
Dus het enige wat Xan tot nu toe geanalyseerd heeft is dat Kameroen gescoord heeft in het eerste kwartier?

Maar goed... Kameroen heeft van Japan verloren toch? Dus als Kameroen nu wint is dat niet heel fijn maar geen groot probleem. Nederland moet zelf gewoon goed blijven spelen. Of nou ja, blijven... gaan spelen.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 juni 2010 @ 20:48:

[...]

Hoe goed Kameroen is, omdat Nederland daar donderdag tegen moet voetballen (toch?).Daar moeten ze donderdag tegen ja. Zie je wel, je hebt er verstand van
Oh, ik twijfelde al, maar had het fout:

Demografie

Er wonen 18.879.301 (2009) mensen in Kameroen, inwoners van Kameroen worden Kameroeners genoemd[/i

Xan's volgende analyse: 'die Kameroeners kunnen lopen zeg!'
Peas on earth!
Ik vind Kameroenezen eigenlijk beter klinken dan Kameroeners
Ik vond het zelf eigenlijk ook leuker, en dan Kameroenianen als tweede optie
Peas on earth!

Ik stel voor dat we even een telefoontje plegen naar Kameroen om daar eens een klein gesprekje met ze over te voeren. Moet toch te veranderen zijn nietwaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven