Afvallen met...
vrijdag 4 juni 2010 om 12:16
De Terugveer Theorie!
Zodra Doperwt is geboren veert Erwt natuurlijk vanzelf terug. De wittebroodsweken van Keessie zijn geweest, dus zij veert terug naar haar GBL. Drift veert lekker mee met haar jury's. Moos veert heerlijk in vorm op haar nieuwe bed met J. AgentL veert langzaam naar een slanker lijf door gezond te eten.
Dit alles houden we natuurlijk bij in een heuse tabel, we moeten wel bij onze core business blijven!
'Afvallen met... Fika!' is hier terug te vinden.
Zodra Doperwt is geboren veert Erwt natuurlijk vanzelf terug. De wittebroodsweken van Keessie zijn geweest, dus zij veert terug naar haar GBL. Drift veert lekker mee met haar jury's. Moos veert heerlijk in vorm op haar nieuwe bed met J. AgentL veert langzaam naar een slanker lijf door gezond te eten.
Dit alles houden we natuurlijk bij in een heuse tabel, we moeten wel bij onze core business blijven!
'Afvallen met... Fika!' is hier terug te vinden.
zaterdag 19 juni 2010 om 16:58
zaterdag 19 juni 2010 om 20:42
quote:Drift schreef op 19 juni 2010 @ 20:40:
Oh, dat is dan wel weer het andere uiterste. Hij is zich ervan bewust dat je maandag pas bent uitgerekend en dat Doperwt vanaf dat moment nog twee weken heeft om het zelf te proberen?Ja, maar nu Doperwt niet naar hem geluisterd heeft, vreest hij dat Doperwtje het daar binnen zó lekker zit dat 'ie helemaal niet meer wil
Oh, dat is dan wel weer het andere uiterste. Hij is zich ervan bewust dat je maandag pas bent uitgerekend en dat Doperwt vanaf dat moment nog twee weken heeft om het zelf te proberen?Ja, maar nu Doperwt niet naar hem geluisterd heeft, vreest hij dat Doperwtje het daar binnen zó lekker zit dat 'ie helemaal niet meer wil
Peas on earth!
zaterdag 19 juni 2010 om 20:47
Gesprek hier:
E: die kameroenezen hebben leuke pakjes
X: ja, maar ik ben niet blij dat ze al gescoord hebben
E: veel leuker dan die saaie witte pakjes van die Denen
X: ik had niet verwacht dat de Kameroenezen zo snel zouden scoren
E: net alsof er allemaal verpleegsters over het veld rennen
X: ik ben voor Denemarken
Je ziet het: ons gesprek verloopt niet echt euhm... synchroon
E: die kameroenezen hebben leuke pakjes
X: ja, maar ik ben niet blij dat ze al gescoord hebben
E: veel leuker dan die saaie witte pakjes van die Denen
X: ik had niet verwacht dat de Kameroenezen zo snel zouden scoren
E: net alsof er allemaal verpleegsters over het veld rennen
X: ik ben voor Denemarken
Je ziet het: ons gesprek verloopt niet echt euhm... synchroon
Peas on earth!
zaterdag 19 juni 2010 om 20:50
Dus het enige wat Xan tot nu toe geanalyseerd heeft is dat Kameroen gescoord heeft in het eerste kwartier?
Maar goed... Kameroen heeft van Japan verloren toch? Dus als Kameroen nu wint is dat niet heel fijn maar geen groot probleem. Nederland moet zelf gewoon goed blijven spelen. Of nou ja, blijven... gaan spelen.
Maar goed... Kameroen heeft van Japan verloren toch? Dus als Kameroen nu wint is dat niet heel fijn maar geen groot probleem. Nederland moet zelf gewoon goed blijven spelen. Of nou ja, blijven... gaan spelen.