Billen kweken

woensdag 13 september 2017 om 09:35
Mijn figuur speelt vanuit esthetisch oogpunt praktisch geen rol in mijn leven. Hoeft ook niet trouwens omdat het me goed gaat op dat punt. En aan perfectionisme doe ik niet.

En als het vuur gedoofd is komen er wolven

woensdag 13 september 2017 om 11:51
Ik zou eerst drie maanden Pilates doen om de vezels de kans te geven zich te updaten, daarna wat onbelaste krachtoefeningen erbij zoals coreoefeningen, na een maand de wat zwaardere oefeningen zoals eenbenige hipthrusts en als de vezels in je lijf aan de veranderingen gewend zijn geraakt en je lijf overal de juiste verstevigingen heeft aangebracht kan je de spieren wat meer uitdagen met zwaardere gewichten. Op deze manier minimaliseer je de kans op bezoeken aan de arts en verzuim op je werk.
Ik ben overigens heel erg voor sport maar nog meer voor gezond verstand. Je soepel en krachtig kunnen bewegen is fantastisch en je moet zuinig op je lijf zijn.
Ik ben overigens heel erg voor sport maar nog meer voor gezond verstand. Je soepel en krachtig kunnen bewegen is fantastisch en je moet zuinig op je lijf zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
woensdag 13 september 2017 om 11:57
Nee, dit was toevallig mijn training van gisteren. Die van maandag was totaal anders (veel pull ups, knees to elbow, overhead lunges, single hand clean and press met kettlebell en snatch met bulgarian bag, was die training) en die van donderdag zal ook weer totaal anders zijn. Alleen de warming up is vaak redelijk vergelijkbaar (lunges, air squats, push ups, sit ups, jumping jacks, plank, spiderman, etc.). Mijn trainer bedenkt een workout en dat voer ik braaf uit. Het was bedoeld om aan te geven dat 5 minuten donkey kicks een leuk begin is, maar echt onvoldoende. Als je zoekt op crossfit exercise vind je ontzettend veel suggesties. Let goed op je houding en vooral op je rug. Losse gewichtjes heb je al snel weinig aan is mijn ervaring: te licht. Een goedgevulde rugzak kan bv wel helpen. Stangen en schijven heb ik niet thuis, ik train nauwelijks thuis omdat ik 4x per week train met m'n trainer. Als ik vaker wil ga ik vaker heen. Tenzij je echt precies weet wat je doet zou ik het afraden om thuis met stangen en schijven aan de slag te gaan. Risico op blessures is dan te groot.Evenzowantja schreef: ↑13-09-2017 06:56@ Sophiax jij gebruikt alleen gewichten bij de back Squad en sit ups?

woensdag 13 september 2017 om 12:14
eh wat een onzinretrostar schreef: ↑13-09-2017 11:51Ik zou eerst drie maanden Pilates doen om de vezels de kans te geven zich te updaten, daarna wat onbelaste krachtoefeningen erbij zoals coreoefeningen, na een maand de wat zwaardere oefeningen zoals eenbenige hipthrusts en als de vezels in je lijf aan de veranderingen gewend zijn geraakt en je lijf overal de juiste verstevigingen heeft aangebracht kan je de spieren wat meer uitdagen met zwaardere gewichten. Op deze manier minimaliseer je de kans op bezoeken aan de arts en verzuim op je werk.

woensdag 13 september 2017 om 13:04
Yep, anders klopt de grap niet...

woensdag 13 september 2017 om 13:10
Liefst dagelijks of meerdere malen per week verschillende bilspieroefeningen doen ... . Niet steeds dezelfde maar variëren. Even googelen en je komt veel tegen. Sommige pilates oefeningen zijn ook heel effectief. Gaat allemaal niet vanzelf en resultaat kan beperkt zijn. Belangrijk is dat je het leuk vind of leuk gaat vinden. Anders is het op de lange termijn moeilijk volhouden.

woensdag 13 september 2017 om 16:14
Evenzowantja schreef: ↑13-09-2017 16:01Conclusie is wel: het is veel meer werk dan ik dacht en hoopte.

Klopt helemaal, slechts weinig mensen zijn, zeker als ze ouder worden van nature gezegend met ronde billen en een platte buik. Helaas!

donderdag 14 september 2017 om 14:48