Lijf & Lijn alle pijlers

Borstverkleining

22-09-2016 10:23 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met een borstverkleining?

Hoe heb je het ervaren? Zou je het opnieuw doen als je alles geweten had?

Hoe verliep het herstel?

Ik heb toestemming om een borstverkleining te laten doen, met terugbetaling van het ziekenfonds (woon in BE).

Ik ben blij, maar ook wel bang. Voornamelijk voor het herstel... met drie kinderen in huis kan ik geen weken "out" zijn.
De oplosbare hechtingen losten niet goed op maar dat was ook bij zo de verstaandekiezen.

Prima geholpen ermee
Ja alles op de reiskosten na maar dat vind ik ook logisch
Oh wow dat is dan echt ultiem!

Ik ben benieuwd naar morgen.. het schijnt een goede ervaren PC te zijn. Gisteren had ik een twijfel momentje in bed.. Ben toch zenuwachtig brr
Zo, gisteren heb ik mijn borstverkleining gehad. Ondertussen terug thuis al.

Alles is super goed verlopen. Heb momenteel ook nog niet zoveel pijn (komt nog wel, denk ik).

Heb nu een sportbeha maat 80C aan helemaal zoals ik gevraagd had!
Jeej vevana ben blij voor je! Hoe is alles gegaan? Hier staat me bmi nog op 32 moet 30 en eronder zitten om in aanmerking te komen voor vergoeding.. :(
Alles is vlot verlopen, in totaal is er iets meer dan 800 gram weg gehaald.

Voel me ook prima... Merk alleen wel dat het lastig zal worden om m'n rust te nemen thuis. Met drie kleine kinderen in huis echt niet vanzelfsprekend..

Oh ja, bij ons is het inderdaad ook enkel vergoed als je BMI maximaal 30 is. Wel een goede motivatie om af te vallen, toch??
Klopt vevana heb alleen wat problemen met het afvallen. Ondanks dat ik me best doe gaat er geen gram vanaf maar goed volhouden. Een bvk is iets om naar uit te kijken.

Ja ik maak me hier ook zorgen als het gebeurt is. Heb ook een kleine. Misschien hulp van familie inschakelen of toch naar de opvang?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven