Buikspieren
zaterdag 4 februari 2017 om 14:27
Ik was begonnen met een 30 day ab challenge, daarnaast sport ik ook nog 2/3 x in de week een uurtje en eet ik gezond. Ik wil namelijk graag van het vetlaagje op mijn buik af. Nu ben ik erg aan het afvallen, overal behalve echt op mijn buik, terwijl het afvallen dus niet nodig is. Ik zit er over na te denken om te stoppen met de 30 day ab challenge omdat ik het idee heb dat mijn buik daarvan juist uit gaat staan. Heeft iemand hier dezelfde ervaring mee en/of tips om wél een strakke buik te krijgen zonder drastisch af te vallen?

zaterdag 4 februari 2017 om 15:43
quote:daenerys79 schreef op 04 februari 2017 @ 15:41:
Klopt mensen nemen aan dat ze dat niet hebben, maar het kan dus wel. Zijn studies over te vinden.Ja er zijn ook mensen met een hersentumor of een aangeboren nierziekte. Als er geen enkele reden is om aan te nemen dat jij dat ook hebt waarom zou je dan er over nadenken?
Klopt mensen nemen aan dat ze dat niet hebben, maar het kan dus wel. Zijn studies over te vinden.Ja er zijn ook mensen met een hersentumor of een aangeboren nierziekte. Als er geen enkele reden is om aan te nemen dat jij dat ook hebt waarom zou je dan er over nadenken?
zaterdag 4 februari 2017 om 15:52