Lijf & Lijn alle pijlers

Bullhorn lip lift/vlinderlift ervaringen

06-11-2024 11:02 182 berichten
Heeft er hier iemand ooit een bullhorn lip lift/vlinderlift laten doen?

Ik twijfel enorm, en een intake bij een goede kliniek (Boerhaave) heeft mijn twijfel niet weggenomen. Daarom ben ik benieuwd naar persoonlijke ervaringen. Waar ik vooral benieuwd naar ben:

- Had je veel napijn?
- Hoe lang duurde het herstel ongeveer?
- Zijn de littekens mooi weggetrokken?
- Hoe lang duurde de ingreep?

Alvast bedankt :)
Alle reacties Link kopieren Quote
TO, je zou kunnen overwegen om je Insta en evt andere accounts te sluiten.
Door de algoritmes krijg je steeds meer berichten die jou bevestigen in je onzekerheid.
Dat heeft een negatieve invloed op je, zo te lezen, en helpt je zelfvertrouwen de vernieling in.
Hier net mijn filtrum opgemeten. Is 2,3 of 2 5 cm. 😄 Misschien fout gemeten. Maar no way dat ik het aan laat passen. Ik ben uniek en wil het ook blijven. 🤩
Je pense donc je suis
toulouse_74 schreef:
17-11-2024 13:12
TO, je zou kunnen overwegen om je Insta en evt andere accounts te sluiten.
Door de algoritmes krijg je steeds meer berichten die jou bevestigen in je onzekerheid.
Dat heeft een negatieve invloed op je, zo te lezen, en helpt je zelfvertrouwen de vernieling in.
Dat lijkt me verstandig. Perfecte beelden kunmen iemand een deuk in hun zelfvertrouwen geven en je gaat er niet op vooruit.
Je pense donc je suis
Er komen nog aardig war berekeningen bij kijken.

Afbeelding
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Ingewikkeld hoor. Dan zou je alles moeten aanpassen om overal de perfecte afstand te hebben. Dat is toch bij iedereen anders.
Je pense donc je suis
Maree2 schreef:
16-11-2024 17:53
Disclaimer: ik doe gigantische aannames, haal uit mijn reactie wat bij je aansluit en negeer de rest vooral, no offense taken.
Volgens mij zeg je hier iets heel belangrijks. Ik heb net je topic in een keer gelezen en als je het zo achter elkaar leest, dan lijkt jouw gedachtegang: “Als ik er maar jong, vrouwelijk en aantrekkelijk uitzie, dan geloven en vertrouwen mensen mij en word ik getroost als ik verdrietig ben.”
Ik raad je aan om dat te bespreken met je psycholoog, want dan gaat het over behoeftes die jij hebt en waarvan je heel graag wilt dat die vervuld worden. Die behoeftes zijn heel logisch en menselijk om te hebben, maar je bent je nu aan het blindstaren op de “oplossing” die jij ervoor hebt bedacht: je uiterlijk veranderen. Er zijn meer wegen naar Rome en de vraag is of dit er überhaupt eentje is en of je dan deze wil bewandelen. Het kan nooit kwaad om daar met je psych over te sparren.

Wat ik je daarin nog wel even wil meegeven: ik heb vandaag ook geleerd wat een filtrum is, die ook bij mij richting de 2 cm gaat (ik ben ondertussen benieuwd of er al een vrouw is die nav dit topic heeft gemeten en wél onder die 1,3 is gebleven?).
Ik heb de indruk dat mijn septumpiercing de illusie wekt dat het korter lijkt dan het is (kan je misschien ook overwegen?). In het algemeen word ik volgens mij wel als aantrekkelijk gezien, ik ben wel van de categorie hyperfeminine (ik zie er nog vrouwelijk uit in een cargopants) en ik word consequent 5-10 jaar jonger geschat dan mijn werkelijke leeftijd (en ik ben < 35).
Ik word inderdaad snel geloofd en vertrouwd door mensen, dus wat dat aangaat heb ik geen tegenargument voor je. Ik denk zelf niet dat dat aan mijn uiterlijk ligt, maar goed, ik zal je die gunnen. Troosten daarentegen, ik zou het graag willen maar helaas. Nog nooit dat ik huilend op straat liep, dat een onbekende me kwam troosten. Naasten doen uiteraard weleens een poging, maar ik waag te betwijfelen dat mijn uiterlijk daarin een rol speelt, voor mij is dat andersom in ieder geval niet zo. En ik ben hard aan het nadenken, maar ik kan me niet heugen dat ik opvallend meer getroost word dan één van de anderen.

Ik weet dat dit totaal geen antwoord geeft op je oorspronkelijke OP, dus mocht mijn reactie ongewenst zijn, voel je vrij deze te negeren, maar ik hoop eigenlijk dat je er toch iets mee kan.
Bedankt voor je lieve woorden :heart:

Ik heb dit inmiddels met de psycholoog besproken. Het was heel heftig om te doen, maar het moest me echt van het hart. Ze wil hier graag samen mee aan de slag. Haar viel overigens niet op dat mijn filtrum langer was dan gemiddeld (of dat zei ze om iets vriendelijks te zeggen, dat kan ook).

We hebben ook een vermoeden wat eraan ten grondslag kan liggen, dus dat is mooi. Eén is dat mijn moeder, toen ik klein was, heel erg op mijn uiterlijk gefocust was. Ze kon me de hemel in prijzen of compleet afbreken. Haar lat lag erg hoog. Bij schoolfoto's op de basisschool kreeg ik make-up op, werd mijn haar geföhd en moest ik me een keer of 4-5 verkleden voor ze tevreden was. Dit kan natuurlijk meespelen bij het heel kritisch zijn op uiterlijk en uiterlijk belangrijk vinden.

Bedankt voor je advies nogmaals!
Valtifest schreef:
16-11-2024 21:58
En feitelijk is het ook niet waar kan ik je uit eigen ervaring vertellen.
Ik was tenger en kort van stuk en schattig om te zien en ik werd niet getroost en niet leuk behandeld.
Ik had een tijdje terug echt een kutervaring, waarbij ik dik, oud en incompetent werd genoemd, op verschillende manieren, op een belangrijk moment.
Ik zat echt in gruzelementen want ik ben daadwerkelijk dik en van middelbare leeftijd, en ik zat oncharmant me kapot te schamen en kon niet anders dan lelijk huilen.
Ik ben werkelijk waar nog nooit zo lief behandeld, ook door mensen die niet zo dicht bij me stonden.
Ik heb dat in mijn 'mooie jaren' nog nooit meegemaakt. Echt, uiterlijk staat daar los van.
Jeetje Valitfest...stil van. Dat is echt een ontzettend verdrietige kutervaring :hug:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven