Cambridge 500 - Deel 5!
woensdag 9 maart 2016 om 11:04
We hebben deel 4 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!
Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!
We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.
Succes iedereen!
Deel 4 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen.
Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!
We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.
Succes iedereen!
Deel 4 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen.
| Naam | Lftd/lengte | Startdatum | Startgewicht | Vorig | Vorig | Huidig | Streef | Totaal |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Hout-kacheltje | 44 / 1.76 | 02-01-2017 | 100,2 | 80,2 | 80,2 | --- | 78 | 20 |
| Jane-Ice | 42 / 1.60 | 13-07-2017 | 64,1 | 60,3 | 59,3 | --- | 54 | 4,8 |
| Eline188 | 23 / 1.68 | 14-07-2017 | 110,9 | 107,8 | 98,7 | --- | 70 | 12,2 |
| Ariël149 | 33 / 1.69 | 26-12-2017 | 89,1 | --- | --- | --- | 74,9 | --- |
| Saga1966 | 51 / 1.70 | 18-08-2017 | 77,6 | 73,8 | 72,7 | --- | 65 | 4,9 |
| TheaM | 57 / 1.68 | 21-08-2017 | 119,8 | 103,8 | 102,6 | 100,6 | 98 | 19,2 |
| Melanievv88 | 28 / 1.72 | 24-08-2017 | 124,4 | 109,4 | 106,1 | 102,3 | 74,4 | 22,1 |
| Lieve_Lee | 34 / 1.68 | 28-08-2017 | 103,1 | 99,6 | 95,6 | --- | 65 | 7,5 |
| Mammalin | 41 / 1.72 | 18-09-2017 | 94,7 | 92 | --- | --- | --- | 2,7 |
| Loes34 | 34 / 1.74 | 19-09-2017 | 88 | 82,8 | 80,5 | 79,6 | 70 | 8,4 |
| Drackie | 29 / 1.61 | 22-09-2017 | 96,4 | 87,5 | 86,5 | 84,9 | 58 | 11,5 |
| MiniMe3 | 33 / 1.70 | 04-11-2017 | 117 | 113,3 | 112,7 | 109,7 | 80 | 7,6 |
| dinie1990 | -- / 1.-- | 06-11-2017 | 66,7 | --- | --- | --- | 58 | --- |
| Redmissy | 37 / 1.76 | 08-11-2017 | 75,7 | 75 | 74,5 | --- | 68 | 3 |
| pixymama | 37 / 1.52 | 07-07-2017 | 79 | 64,2 | --- | --- | 55 | --- |
| Ericoss | 28 / 1.75 | 25-09-2017 | 92,3 | 77,6 | 76,5 | 74,9 | 70 | 17,4 |
| Mauvi | ---/1.74 | 09-10-2017 | 100 | 89,4 | 86,8 | 85.9 | 73 | 14,1 |
| Shakedd | ---/--- | 22-11-2017 | 92,2 | --- | --- | --- | 75 | --- |
| Daniella | ---/1.76 | 22-11-2017 | 107,7 | 101,7 | --- | --- | 70 | 6 |
| Jaanz | 28/1.78 | 24-11-2017 | 92,2 | 90,1 | 86,7 | --- | 75 | 5,5 |
anoniem_205093 wijzigde dit bericht op 26-12-2017 11:03
79.85% gewijzigd
donderdag 21 juli 2016 om 12:42
Welkom Sabinekg
Zelf herken ik het misselijke gevoel niet wat jij beschrijft. Maar m'n stiefzoon en stiefdochter hadden er allebei wel last van. Die krijgen met heel veel grote moeite de shakes weg. Ik hou alleen maar trek dus met de pap, shake, soep of reep heb ik geen moeite (ik vind het allemaal even lekker ).
Misschien wel proberen om van de chips af te blijven en daarvoor in de plaats komkommer of kwark te nemen. Succes!
Zelf herken ik het misselijke gevoel niet wat jij beschrijft. Maar m'n stiefzoon en stiefdochter hadden er allebei wel last van. Die krijgen met heel veel grote moeite de shakes weg. Ik hou alleen maar trek dus met de pap, shake, soep of reep heb ik geen moeite (ik vind het allemaal even lekker ).
Misschien wel proberen om van de chips af te blijven en daarvoor in de plaats komkommer of kwark te nemen. Succes!
donderdag 21 juli 2016 om 12:54
Bedankt voor je reactie directeur! Hebben jullie geen last van het warme weer nu? Ik vind het wel moeilijk hoor. Moet de aankomende 4 dagen werken en het zijn ook best lange dagen. Met de warmte daarbij voel ik me de hele dag door zo slap en misselijk. Heb nu als lunch even een salade genomen om toch iets meer energie te hebben. Vanavond wel een shake.
Werd het misselijke gevoel bij je stiefzoon en stiefdochter naar verloop van tijd wel minder? Want als ik me de hele tijd zo ga voelen ga ik het niet volhouden. En ik wil het wel super graag!
Werd het misselijke gevoel bij je stiefzoon en stiefdochter naar verloop van tijd wel minder? Want als ik me de hele tijd zo ga voelen ga ik het niet volhouden. En ik wil het wel super graag!
donderdag 21 juli 2016 om 13:03
Sabine als je eenmaal in ketose zit zou het makkelijker moeten zijn? En anders de eetweek variant wellicht het een betere optie voor jou? Ik heb geen last van de warmte wat betreft Cambridge.. Voel me niet flauwer ofzo en ben niet misselijk. Ik vind de Shakes ook heerlijk, niet alle smaken maar degene die ik lust zijn top. Probeer anders je Shakes te halveren zodat je meer momenten hebt op een dag, eventueel met meer water aanlengen. Dat wil ook nog wel eens schelen in de misselijkheid heel veel succes en hou vol!
donderdag 21 juli 2016 om 16:06
Sabinekg het is weinig hoopgevend wat zoon en dochter ervan vinden...zij krijgen met moeite 2 shakes naar binnen. Dat is dus de slechte variant, want dan krijg je te weinig voedingstoffen binnen.
Dat duizelige herken ik wel. Ze geven ook aan dat je de eerste twee weken een beter ook niet kunt sporten. Lastig met fysiek zwaar werk om dit dieet te doen. Wij zijn bezig met het renoveren van een pand, wat fysiek idd zwaar is. Vorige week ging ik onderuit. Maar extra eitje deed wonderen . En ik heb de luxe dat ik even kan gaan zitten als het niet lekker gaat, wat voor jou tijdens werk misschien weer lastig is. Heb je de CB 800 ook overwogen met eten erbij? Misschien past dit beter bij je?
Dat duizelige herken ik wel. Ze geven ook aan dat je de eerste twee weken een beter ook niet kunt sporten. Lastig met fysiek zwaar werk om dit dieet te doen. Wij zijn bezig met het renoveren van een pand, wat fysiek idd zwaar is. Vorige week ging ik onderuit. Maar extra eitje deed wonderen . En ik heb de luxe dat ik even kan gaan zitten als het niet lekker gaat, wat voor jou tijdens werk misschien weer lastig is. Heb je de CB 800 ook overwogen met eten erbij? Misschien past dit beter bij je?
donderdag 21 juli 2016 om 17:19
Bedankt voor jullie reacties en adviezen! Het gaat vandaag wel goed! Heb vanmiddag dus een salade gehad en nu net weer een shake. Voelde me vanmiddag ook niet zo misselijk en flauw. Misschien beter voor mij om het nu met dit weer in ieder geval even zo te doen. Hoe lang zijn jullir allemaal bezig? Ik wil graag 40 kilo kwijt dus heb een lange weg te gaan..
donderdag 21 juli 2016 om 20:57
Heey Sabine
Welkom natuurlijk! Gaat jou ook lukken net als dat de rest kan knallen
Fijn dat t nu wat beter gaat, probeer vooral de eerste weken van die dingen af te blijven dan merk je dat t daarna makkelijker wordt maar t is even door de spreekwoordelijke appel bijten
Mij lukte het de eerste keer Super, maar nu niet daarom ben ik overgestapt op de 800, en dat gaat me veel beter af. Alleen genoeg drinken blijft een kriem maar t komt goed!!!
Welkom natuurlijk! Gaat jou ook lukken net als dat de rest kan knallen
Fijn dat t nu wat beter gaat, probeer vooral de eerste weken van die dingen af te blijven dan merk je dat t daarna makkelijker wordt maar t is even door de spreekwoordelijke appel bijten
Mij lukte het de eerste keer Super, maar nu niet daarom ben ik overgestapt op de 800, en dat gaat me veel beter af. Alleen genoeg drinken blijft een kriem maar t komt goed!!!
vrijdag 22 juli 2016 om 08:21
Hier nu aan het fietsen in mijn voortent op de camping. Mijn hometrainer gaat al jaren mee!!
Valt niet mee nu. Benen erg zwaar/ verzuurt .
Komt vast door het opbouwen van de tent en alles... In de hitte...
Qwa afvallen... Nou ik doe echt mijn best. Bij alles denk ik echt na voordat.....
Heerlijke spelt gevonden hier dus dat is lekker.
Smorgens begin ik met halve shake ( iedereen ligt dan nog in croma hier haha) dan tussen de middag 1/2 shake en sneetje brood en vervolgens een lichte avondmaaltijd ( nog niet met aardappel ivm het opzetten van de tent) maar ik neem dat bv een sneetje brood of cracker erbij ipv aardappel
En s'avonds maak ik heerlijk mix A mouse klaar voor mezelf ...
De eerste avond een snack genomen. ( altijd traditie, eerste dag is patat halen ... Hihihi)
Ik heb het bij 1 snack gehouden en veel water gedronken. Had meteen last van mijn buik!!
Nu tot en met zondag nog week 2 en maandag nog maar 1 cb product per dag!! Dit zal ik missen echt!!!
Nou succes allemaal en ik blijf ook tijdens mijn vakantie erbij hoor hihi X
Valt niet mee nu. Benen erg zwaar/ verzuurt .
Komt vast door het opbouwen van de tent en alles... In de hitte...
Qwa afvallen... Nou ik doe echt mijn best. Bij alles denk ik echt na voordat.....
Heerlijke spelt gevonden hier dus dat is lekker.
Smorgens begin ik met halve shake ( iedereen ligt dan nog in croma hier haha) dan tussen de middag 1/2 shake en sneetje brood en vervolgens een lichte avondmaaltijd ( nog niet met aardappel ivm het opzetten van de tent) maar ik neem dat bv een sneetje brood of cracker erbij ipv aardappel
En s'avonds maak ik heerlijk mix A mouse klaar voor mezelf ...
De eerste avond een snack genomen. ( altijd traditie, eerste dag is patat halen ... Hihihi)
Ik heb het bij 1 snack gehouden en veel water gedronken. Had meteen last van mijn buik!!
Nu tot en met zondag nog week 2 en maandag nog maar 1 cb product per dag!! Dit zal ik missen echt!!!
Nou succes allemaal en ik blijf ook tijdens mijn vakantie erbij hoor hihi X
vrijdag 22 juli 2016 om 09:02
Zo ik ben er weer
ik heb wel alles gelezen wat jullie hier hebben neergezet. Goed bezig! Ik heb nogal wat tegenslagen gehad de afgelopen 2 weken waardoor ik heel veel heb gegeten, alles kon naar binnen, patat, pizza, koeken
Ben niet meer op de weegschaal durven gaan.. ook niet bij de consulente. Ik wilde eigenlijk terug naar de 800 maar dit mocht helaas niet ivm operatie. Deze week zit ik op de 1200kcal. En wat is het veel! Krijg het amper verdeeld op een dag, lijkt alsof ik de hele dag aan het eten ben.
Ik moet 2 CB800 producten nemen, 2 stuks fruit (bv een appel maar je mag ook 250g aardbeien), 2 melkproducten (ik pak nu 1x yoghurt/breaker en 1 pakje soyamelk) en dan nog mijn 400kcal avondeten.
Ben niet meer op de weegschaal durven gaan.. ook niet bij de consulente. Ik wilde eigenlijk terug naar de 800 maar dit mocht helaas niet ivm operatie. Deze week zit ik op de 1200kcal. En wat is het veel! Krijg het amper verdeeld op een dag, lijkt alsof ik de hele dag aan het eten ben.
Ik moet 2 CB800 producten nemen, 2 stuks fruit (bv een appel maar je mag ook 250g aardbeien), 2 melkproducten (ik pak nu 1x yoghurt/breaker en 1 pakje soyamelk) en dan nog mijn 400kcal avondeten.
vrijdag 22 juli 2016 om 12:12
Bedankt voor al jullie opbeurende woorden! Dat helpt me zeker. Bij het opstaan vandaag zag ik dat het buiten grauw was en regende en stiekem was ik daar best een beetje blij mee. Hoop dat ik het vandaag gewoon met m'n drie shakes vol ga houden.
Juul, wat goed dat je je hometrainer meeneemt op vakantie! Dan blijf je toch een beetje in je ritme lijk me. Hoe vaak zit je er op?
Sporten jullie er trouwens nog naast? Ik vind sporten wel fijn maar begin er de eerste weken nog maar niet aan, denk dat dat nu net iets te pittig is in combinatie met werk.
En Zara wat goed dat je je gewoon weer hebt kunnen herpakken nadat het even wat minder ging. Voor mij is het wel herkenbaar afleiding in eten te zoeken wanneer dingen even tegen zitten. Maarja, uiteindelijk word je er alleen maar nog ongelukkiger van, hoe lekker het soms ook kan zijn.
Kan ik ook meedoen met de tabel? En hoe werkt dat precies?
Succes allemaal vandaag!
Juul, wat goed dat je je hometrainer meeneemt op vakantie! Dan blijf je toch een beetje in je ritme lijk me. Hoe vaak zit je er op?
Sporten jullie er trouwens nog naast? Ik vind sporten wel fijn maar begin er de eerste weken nog maar niet aan, denk dat dat nu net iets te pittig is in combinatie met werk.
En Zara wat goed dat je je gewoon weer hebt kunnen herpakken nadat het even wat minder ging. Voor mij is het wel herkenbaar afleiding in eten te zoeken wanneer dingen even tegen zitten. Maarja, uiteindelijk word je er alleen maar nog ongelukkiger van, hoe lekker het soms ook kan zijn.
Succes allemaal vandaag!
vrijdag 22 juli 2016 om 13:04
quote:sabinekg schreef op 22 juli 2016 @ 12:12:
Bedankt voor al jullie opbeurende woorden! Dat helpt me zeker. Bij het opstaan vandaag zag ik dat het buiten grauw was en regende en stiekem was ik daar best een beetje blij mee. Hoop dat ik het vandaag gewoon met m'n drie shakes vol ga houden.
Succes allemaal vandaag!
hoi Sabinekg. De tabel maak ik op maandag, dus voor die tijd kan je een pb sturen naar mij met je lengte + leeftijd (leeftijd hoeft niet perse)
Startdatum + gewicht
Gewicht vorige week
Gewicht deze week
Totaal afgevallen
Streefgewicht
Succes allemaal vandaag!
hoi Sabinekg. De tabel maak ik op maandag, dus voor die tijd kan je een pb sturen naar mij met je lengte + leeftijd (leeftijd hoeft niet perse)
Startdatum + gewicht
Gewicht vorige week
Gewicht deze week
Totaal afgevallen
Streefgewicht
vrijdag 22 juli 2016 om 14:35
Hey allemaal. Na de drama van afgelopen week mezelf kunnen herpakken..,maar helaas val ik gewoon echt niet meer af.
Ik ben al meer water gaan drinken. Dronk al de 2.5 liter per dag en daarbij nog 2 a 3 keer thee. Nu ruim 3 liter water en mn thee ernaast.
Tussendoor geen honger en hetzelfde schema als de afgelopen 2 weken. Dus:
3x cambridge 500 + 1 maaltijd van 300 kcal onder koolhydraten of maaltijd van 400 kcal met koolhydraten.
Daarnaast 1x per dag een tussendoortje van max 100 kcal. In totaal kom ik dan op 900 a 1000 kcal per dag...en serieus...al 1.5 week sta ik stil. Laatste keer bij consulente was het 79.2 en vanmorgen weer gewogen en toen 79.3.
Die laatste 5 kilo lijkt er maar niet af te willen gaan. Over 1.5 week wilde ik graag gaan afbouwen..dat gaat hem niet worden vrees ik.
Ik ben al meer water gaan drinken. Dronk al de 2.5 liter per dag en daarbij nog 2 a 3 keer thee. Nu ruim 3 liter water en mn thee ernaast.
3x cambridge 500 + 1 maaltijd van 300 kcal onder koolhydraten of maaltijd van 400 kcal met koolhydraten.
Daarnaast 1x per dag een tussendoortje van max 100 kcal. In totaal kom ik dan op 900 a 1000 kcal per dag...en serieus...al 1.5 week sta ik stil. Laatste keer bij consulente was het 79.2 en vanmorgen weer gewogen en toen 79.3.
Die laatste 5 kilo lijkt er maar niet af te willen gaan. Over 1.5 week wilde ik graag gaan afbouwen..dat gaat hem niet worden vrees ik.
zaterdag 23 juli 2016 om 08:37
quote:Zoetekoek schreef op 22 juli 2016 @ 14:35:
Hey allemaal. Na de drama van afgelopen week mezelf kunnen herpakken..,maar helaas val ik gewoon echt niet meer af.
Zo'n periode kennen wij allemaal. Je bent super bezig!! Ik merkte zelf door eens heel fout te eten dat mijn lichaam in shock was en daarna vervolgens weer ging...
Ik zou gewoon je plan volgen en dan na de vakantie periode nog even terugpakken voor de laatste kilo's
Doe je het net zoals ik het doe: doorgaan tot afbouw week 3 en deze aanhouden... Vervolgens de strijd aan voor de laatste kilo's !!
Komt echt goed! Je lijf zit in rust stand!! Het is klote maar geloof mij straks ga je weer!!!!
Succes
Zo'n periode kennen wij allemaal. Je bent super bezig!! Ik merkte zelf door eens heel fout te eten dat mijn lichaam in shock was en daarna vervolgens weer ging...
Ik zou gewoon je plan volgen en dan na de vakantie periode nog even terugpakken voor de laatste kilo's
Doe je het net zoals ik het doe: doorgaan tot afbouw week 3 en deze aanhouden... Vervolgens de strijd aan voor de laatste kilo's !!
Komt echt goed! Je lijf zit in rust stand!! Het is klote maar geloof mij straks ga je weer!!!!
Succes
zaterdag 23 juli 2016 om 08:46
quote:sabinekg schreef op 22 juli 2016 @ 12:12:
Succes allemaal vandaag!
Sabine, volhouden!!!! De eerste weken 1,5 week vond ik een drama... Ik kon niks meer te moe!! Op tijd naar bed!!! Ik verdeel de shakes!! Zodat je vaker wat hebt en mag. Dus smorgens 1/2 smiddags 1 hele s'avonds 1 hele en rond 21:00-22:00 uur nog een halve!!
Beker ff in vriezer en dan met staafmixer !! Mmm net milkshake!!!
We zijn er voor elkaar , iedereen weet wat je voelt...,, of door heen moet!!
Echt sporten is de eerste weken niet aan te raden. Maar lopen is goed voor je darmen....
Ik fiets elke dag een uur/ 1,5 uur.
Voor cb elke dag 1,5 uur, maar dat was even te veel in het begin. Verzuren van je spieren brrrrrrrgrrrrrrauwwwwww
Nu hou ik gewoon uur aan!
Ik moet ook wel ivm mijn benen. Wanneer ik niet fiets krijg ik zoveel extra last van mijn benen, dus ik moet wel!!
Op dit moment fiets ik ook.
Want de omgeving blijft hetzelfde he haha
Dus op de fiets momenten werk ik mijn berichten bij zit ik op fb, en check ik mijn mail.
Let op ik fiets op de camping ( ook thuis) voordat iedereen wakker is hoor! Anders werkt het niet
Thuis tussen 4-5 uur eruit
En hier op de camping 6/7 uur eruit.
Ivm mijn handicap kan ik niet lang achter elkaar liggen dus een nacht is voor mij tussen de 3-5 uur.
Smiddags medicijnen nemen en dan nog wel even horizontaal hoor.
Succes allemaal vandaag!
Sabine, volhouden!!!! De eerste weken 1,5 week vond ik een drama... Ik kon niks meer te moe!! Op tijd naar bed!!! Ik verdeel de shakes!! Zodat je vaker wat hebt en mag. Dus smorgens 1/2 smiddags 1 hele s'avonds 1 hele en rond 21:00-22:00 uur nog een halve!!
Beker ff in vriezer en dan met staafmixer !! Mmm net milkshake!!!
We zijn er voor elkaar , iedereen weet wat je voelt...,, of door heen moet!!
Echt sporten is de eerste weken niet aan te raden. Maar lopen is goed voor je darmen....
Ik fiets elke dag een uur/ 1,5 uur.
Voor cb elke dag 1,5 uur, maar dat was even te veel in het begin. Verzuren van je spieren brrrrrrrgrrrrrrauwwwwww
Nu hou ik gewoon uur aan!
Ik moet ook wel ivm mijn benen. Wanneer ik niet fiets krijg ik zoveel extra last van mijn benen, dus ik moet wel!!
Op dit moment fiets ik ook.
Want de omgeving blijft hetzelfde he haha
Dus op de fiets momenten werk ik mijn berichten bij zit ik op fb, en check ik mijn mail.
Let op ik fiets op de camping ( ook thuis) voordat iedereen wakker is hoor! Anders werkt het niet
Thuis tussen 4-5 uur eruit
En hier op de camping 6/7 uur eruit.
Ivm mijn handicap kan ik niet lang achter elkaar liggen dus een nacht is voor mij tussen de 3-5 uur.
Smiddags medicijnen nemen en dan nog wel even horizontaal hoor.
zaterdag 23 juli 2016 om 09:03
quote:zara88 schreef op 22 juli 2016 @ 09:02:
Zo ik ben er weer
ik heb wel alles gelezen wat jullie hier hebben neergezet. Goed bezig! Ik heb nogal wat tegenslagen gehad de afgelopen 2 weken waardoor ik heel veel heb gegeten, alles kon naar binnen, patat, pizza, koeken
Oehhhh tegenslagen tja herkenbaar dan eten. Maar je herpakt jezelf !! Top hoor.
En ja veel eten is het idd..
Maar knap hoor dat je doet wat je doet!!
Er staan operaties op je te wachten, in je hoofd wil je nog doorgaan en niet afbouwen en opbouwen maar het is voor je bepaald!! Je weg vindt je echt wel hierin!! Daar geloof ik in... En straks ma de operaties.... Echt dan knallen we de laatste kilo's eraf
succes meid!!!
Zo ik ben er weer
Oehhhh tegenslagen tja herkenbaar dan eten. Maar je herpakt jezelf !! Top hoor.
En ja veel eten is het idd..
Maar knap hoor dat je doet wat je doet!!
Er staan operaties op je te wachten, in je hoofd wil je nog doorgaan en niet afbouwen en opbouwen maar het is voor je bepaald!! Je weg vindt je echt wel hierin!! Daar geloof ik in... En straks ma de operaties.... Echt dan knallen we de laatste kilo's eraf
zaterdag 23 juli 2016 om 09:12
Goedemorgen allemaal,
Hier vakantie echt vakantie !!
Braaf 1/2 shake smorgens maar dan.... Uhhh smiddags snee brood dit word een hard spelt broodje dus 2 sneeën... Dus geen 1/2 shake erbij en s'avonds geen aardappel ivm ( 1 hard broodje spelt)
Dus groente vlees en sla...
S'avonds zou ik dan nog 1 cb moeten maar omdat ik het idee heb dat ik al teveel gegeten heb ( door het broodje) neem ik deze niet!!
Ik denk dat dit niet goed is of wel meiden??
Dat harde bolletje ipv 1 snee 1/2 shake en aardappel moet wel gelijk trekken toch??
Maar dan s'avonds als mix A mousse shake weglaten??? Ik heb dan bv wat ongezouten noten genomen en denk: dat is 1 cb..
Pffff helpppp
Wat is jullie advies??
Hier vakantie echt vakantie !!
Braaf 1/2 shake smorgens maar dan.... Uhhh smiddags snee brood dit word een hard spelt broodje dus 2 sneeën... Dus geen 1/2 shake erbij en s'avonds geen aardappel ivm ( 1 hard broodje spelt)
Dus groente vlees en sla...
S'avonds zou ik dan nog 1 cb moeten maar omdat ik het idee heb dat ik al teveel gegeten heb ( door het broodje) neem ik deze niet!!
Ik denk dat dit niet goed is of wel meiden??
Dat harde bolletje ipv 1 snee 1/2 shake en aardappel moet wel gelijk trekken toch??
Maar dan s'avonds als mix A mousse shake weglaten??? Ik heb dan bv wat ongezouten noten genomen en denk: dat is 1 cb..
Pffff helpppp
Wat is jullie advies??
zaterdag 23 juli 2016 om 15:29
Juul ik ben helaas nog niet zover dus ik kan je ook echt geen advies geven. Ik hoop dat een van de andere dames je kan helpen. vergeet je niet te genieten van de vakantie.
Vandaag weer bij de weegjuf geweest 1,9 kg eraf
Hier ben ik ontzettend blij mee maakt het totaal na 3 weken 7,4 kg.
Dit is wel iets minder als ik had gehoopt maar was wel te verwachten na de keren die ik in de fout ben gegaan.
Vandaag in de tuin aan het werk met dit warme weer. Succes allemaal dames.
Vandaag weer bij de weegjuf geweest 1,9 kg eraf
Hier ben ik ontzettend blij mee maakt het totaal na 3 weken 7,4 kg.
Dit is wel iets minder als ik had gehoopt maar was wel te verwachten na de keren die ik in de fout ben gegaan.
Vandaag in de tuin aan het werk met dit warme weer. Succes allemaal dames.
zaterdag 23 juli 2016 om 17:07
Hallo allemaal,
Heb het afgelopen uur zitten lezen op dit forum.
Wat een resultaten!
Super knap!
Ik start volgende week vrijdag .
S' morgens de intake en ik hoop direct te kunnen beginnen.
De laatste keer dat ik op de weegschaal stond ( 2 weken geleden) gaf deze 76.9 aan
Dit is nu waarschijnlijk meer gezien mijn vakantie .
De afspraak heb ik gemaakt voor mijn vakantie en ik moet zeggen ik zie er als een berg tegen op vooral de eerste week.
Maar ga ervoor !
Ik zal dit forum vaak bezoeken voor steun????
Volgende week , na mijn intake, zal ik me melden.
Gr
Kaatje
Heb het afgelopen uur zitten lezen op dit forum.
Wat een resultaten!
Super knap!
Ik start volgende week vrijdag .
S' morgens de intake en ik hoop direct te kunnen beginnen.
De laatste keer dat ik op de weegschaal stond ( 2 weken geleden) gaf deze 76.9 aan
Dit is nu waarschijnlijk meer gezien mijn vakantie .
De afspraak heb ik gemaakt voor mijn vakantie en ik moet zeggen ik zie er als een berg tegen op vooral de eerste week.
Maar ga ervoor !
Ik zal dit forum vaak bezoeken voor steun????
Volgende week , na mijn intake, zal ik me melden.
Gr
Kaatje
zaterdag 23 juli 2016 om 19:01
Welkom kaatje! Alvast veel succes, en ik denk dan maar zo; hoe meer je er tegenop ziet, dan kan het alleen maar meevallen toch?
Ik ben blij dat ik weer een poging gewaagd heb, zit er sinds gister echt lekker in!
Ik hoop met totaal 6 weken iig onder de 70 te zitten en kijk dan wel of ik nog verder ga. Sowieso wil ik niet onder de 65 gaan wegen, dat staat mij niet Ik zie wel hoe ver ik kom!
Juul ik heb ook niet echt een tip, behalve dat het mij idd wel de bedoeling lijkt dat je alle shakes neemt ivm de benodigde voedingsstoffen. Sterkte/succes!!
Isa 1,9 kilo, wauw! Wat goed! 7,4 kilo in 3 weken klinkt mij als muziek in de oren. Waarom had jij meer verwacht? Ik hoop dit ook te halen, dan ben ik allang blij
Hoe gaat het met de rest?
Ik ben blij dat ik weer een poging gewaagd heb, zit er sinds gister echt lekker in!
Ik hoop met totaal 6 weken iig onder de 70 te zitten en kijk dan wel of ik nog verder ga. Sowieso wil ik niet onder de 65 gaan wegen, dat staat mij niet Ik zie wel hoe ver ik kom!
Juul ik heb ook niet echt een tip, behalve dat het mij idd wel de bedoeling lijkt dat je alle shakes neemt ivm de benodigde voedingsstoffen. Sterkte/succes!!
Isa 1,9 kilo, wauw! Wat goed! 7,4 kilo in 3 weken klinkt mij als muziek in de oren. Waarom had jij meer verwacht? Ik hoop dit ook te halen, dan ben ik allang blij
Hoe gaat het met de rest?
zaterdag 23 juli 2016 om 20:03
@Juul:
Ik laat met 'speciale'dagen ook wel eens een maaltijd weg. En tel dan de calorien en de koolhydraten. Soms is het wat meer..soms wat minder. als ik dat doe kom ik er niet meer van aan. Vorige week alsnog de 3e maaltijd genomen en toen kwam ik juist wel aan.
De consulente zou zeggen dat je je strikt aan je maaltijden moet houden ivm voedingsstoffen..maar als ik kijk naar de periode voor cambridge, kreeg ik bij lange na niet eens alle voedingsstoffen binnen. Dus ik zeg, af en toe een maaltijd weglaten en compenseren met iets anders kan geen kwaad!!
Ik heb toevallig vandaag ook een maaltijd weggelaten. Nu ben ik de avond alleen thuis en dan gaat het vaak fout...heb al 2 koeken op, wat dus echt niet de bedoeling was!! De avond duurt nog lang en ben bang voor nog meer snaaibuien..
Grrr...I know...ik doe het zelf
Ik laat met 'speciale'dagen ook wel eens een maaltijd weg. En tel dan de calorien en de koolhydraten. Soms is het wat meer..soms wat minder. als ik dat doe kom ik er niet meer van aan. Vorige week alsnog de 3e maaltijd genomen en toen kwam ik juist wel aan.
De consulente zou zeggen dat je je strikt aan je maaltijden moet houden ivm voedingsstoffen..maar als ik kijk naar de periode voor cambridge, kreeg ik bij lange na niet eens alle voedingsstoffen binnen. Dus ik zeg, af en toe een maaltijd weglaten en compenseren met iets anders kan geen kwaad!!
Ik heb toevallig vandaag ook een maaltijd weggelaten. Nu ben ik de avond alleen thuis en dan gaat het vaak fout...heb al 2 koeken op, wat dus echt niet de bedoeling was!! De avond duurt nog lang en ben bang voor nog meer snaaibuien..
Grrr...I know...ik doe het zelf