Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - Deel 6

26-12-2017 11:19 2534 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 5 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!
Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!
We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.
Succes iedereen!

Deel 5 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen: lijf-lijn/cambridge-500-deel-5/list_messages/315765

NaamLftd/lengteStartdStapStartgVorigVorigHuidigStreefTotaal
MiniMe334 / 1.7004-113/4117,390,5------7526,8
Witherwings27 / 1.6930-014114,279,878,177,57536,7
Kloekje35 / 1.7009-111109,176,377,176,57532,6
Muisje_8532 / 1.6026-04288,179,677,576,16513,4
Bijenkoningin34 / 1.7202-0919692,490,189,2806,8
Eefsel210926 / 1.6712-09489,574,975,173,567,516
Sophiie1926 / 1.6313-091122,6109,81071058517,6
Pixymama38 / 1.5218-10173696866,6556,4
Vloerkleed--- / 1.6231-10187,978,8------689,1
Ariel14934 / 1.6922-01187,5---------75---
anoniem_205093 wijzigde dit bericht op 30-01-2019 12:36
60.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hè meiden :hello:

Muisje, ik hoop dat je man gaat inzien dat jullie gezellige etentjes nu misschien even op een laag pitje staan maar dat die echt wel weer terugkeren. Wellicht dat het de komende tijd even een andere invulling krijgt maar het hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het helemaal over is. En als het een zware wissel trekt op jullie relatie kun je misschien een keer per week een etentje inplannen waarbij jij een maaltijd eet uit stap 2 i.p.v. elke 3 weken een hele week mee eten.

Kloekje wat goed om te horen lezen dat jouw vakantie ook zo fijn was! En wat goed dat je zo weinig bent aangekomen! Mooi om te lezen dat je zo'n mooie balans hebt gevonden tussen genieten en tóch ook er om denken.
Een echte wandelvakantie lijkt mij ook heerlijk!

Roxy wat lekker dat jullie verhuizing zo goed is verlopen. En wat een verhaal van je kat! Maar waarom de hele kast gedemonteerd? Kon ze er zelf niet meer onder (achter?) vandaan komen?
Vanmorgen lekker gesport en de knop weer goed om kunnen zetten?

Mauvi het viel me niet tegen hoor, mijn gewicht, ik had er rekening mee gehouden.
Als je zo je midweekje weg gaat heb je 2 opties denk ik: óf je gaat op de 'ouderwetse' manier genieten van alles waar je trek in hebt óf je maakt weloverwogen keuzes. Maar zorg dat je achter de keuze staat die je maakt en verwijt jezelf achteraf niks.

Ariël you go girl!!!! En dankjewel voor de tabel :bigkiss:

Zoë sterkte met operatie en je werk. Ik hoop dat we je snel weer kunnen lezen hier :hug:

Vanmiddag bij mijn weegjuf geweest en die was hartstikke tevreden. Bij haar was ik slechts 3 ons aangekomen en zelfs 7 ons vet kwijtgeraakt t.o.v. 2 weken geleden! Ik houd nog wel vocht vast maar ik heb vandaag bijna de hele dag op de wc doorgebracht; ik bleef maar plassen. Ik ben dus al veel vocht kwijt. Ik werd er heppie van!
Vandaag wel honger gehad en koud!!! Kachel was stuk op kantoor (6) maar ik had het gevoel dat ik daardoor extra mijn best deed met verbranden van vet :-D

Allemaal een fijne avond en zet 'm op! :thumbsup:
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Leuk om jullie verhalen allemaal te lezen!
Ik heb even niks van me laten horen maar wil jullie graag even bijpraten.

Samen met mijn vriend ben ik op 16 april begonnen met stap 1, dit ging vier dagen goed tot het mooie weer aanbrak.... beiden de mist in gegaan.... bbq, wijntjes, alles wat gewoon niet past in stap 1.
Mijn vriend gaf direct aan dat hij het drie keer per dag eten te weinig vindt bij nader inzien. De week erop zonder CB rustig aan gegeten en vandaag met stap 2 begonnen.

Ik had verwacht dat 'samen cambridgen' makkelijker zou zijn dan alleen, maar als je dan samen gaat nadenken over lekker eten dan trek je elkaar sneller mee in slechte ideeën (bij ons dan ;)). Nu is de knop weer om en gaan we er weer vol voor!

Ariël, om het officieel te maken, zou je mij toe willen voegen aan de tabel?
21 jaar/1.82m - startdatum 30/4 - stap 2 - startgewicht 84,4 - streefgewicht 73 kg.

Donderdag ga ik weer naar de weegjuf, kan dan eindelijk repen en smoothies uitzoeken! (Ik heb nu alleen nog maar shakes en soepen in voorraad :()... Iets om naar uit te kijken in ieder geval!

Hoe plan(den) jullie je dag in bij stap 2? Ik ben verpleegkundige op de ic en vind het wel fijn om tijdens dagdiensten in de middag mijn groente en eiwit te eten, maar mijn moeilijkste moment is meestal rond 17u...
Mijn idee is om:
's morgens shake
tussendoor halve reep
's middags salade
tussendoor halve reep
's avonds soep

Super motiverend om te lezen hoeveel jullie al afgevallen zijn! Heel leuk!
Zijn hier misschien nog dames die het leuk vinden om een groeps-app op te starten om daarin lekker te kunnen zeuren/motiveren? (of is die er misschien al?) Ik merk dat ik soms moeite heb met het feit dat mensen niet begrijpen waar ik mee bezig ben en een beetje raar reageren op het feit dat ik leef uit zakjes, haha.

Ik hoop van jullie te horen! Fijne avond en welterusten alvast! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
@ Witherwings; wat onwijs goed dat je de -25 kilo bent gepasseerd! dat moet toch wel een erg mooie mijlpaal zijn! :-) En bijna naar Rome; wat een heerlijk vooruitzicht! Succes met het cb nu je familie al op vakantie is!

@Zoë: succes met werk en hopelijk zien we je snel weer terug

@ Ariël; wat fijn dat je op de weegschaal hebt staan huilen van blijdschap! Het positieve straalt er van af!! yeah!!

@ Pipo: wat heerlijk dat je bij de weegjuf slechts 3 ons bent aangekomen. Dat moet toch ook een goed gevoel geven zo na een heerlijke vakantie!

@ Yololien; ik kan je geen advies geven over de in te delen dagen omdat ik een ander dieet volg. Helaas kan ik je daar niet in verder helpen. Hopelijk kun je er samen met je vriend (gaat die met je meedoen in stap 2) een mooie modus in vinden!

Momenteel sta ik nog elke ochtend op de weegschaal.. Ik weet het, dat is niet zo goed, maar op die manier probeer ik voor mezelf te zien welk eten wat met mijn gewicht doet. De vrijdag is mijn meetmoment van de week en voor de tabel hier. Maar ik ben gewoon al weer op mijn gewicht van voor de vakantie. Ik ben dus blij :-) Dit stemt positief voor de toekomst zullen we maar zeggen, een klein beetje opletten op vakantie en dan kan ik en genieten en na de vakantie zo weer op gewicht zijn.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames!

Mauvi echt heel fijn voor je dat stap 6 voor je werkt. Lijkt me heerlijk een product minder. Ik ga nu een week stap 5 doen en dan volgende week dinsdag ook naar stap 6. Versneld afbouwen voor mn vakantie. Nu ik jou positief hierover hoor ben ik blij. Denk dat het voor mij ook positief gaat zijn. Ben de producten ook wel aardig zat. Een per dag is dan top.. heel veel plezier in Drenthe!

Kloekje 4 weken is inderdaad nog een lange poos voor mij om nog wat af te vallen voor de vakantie. Maar met dit geklungel van mij duurt t langer.. haha!!!

Muisje wat een mooi weegresultaat al na 4 dagen! Daar mag je zeker trots op zijn. Heerlijk begin.
Wat je vertelt over eten en gezelligheid met je partner: heel herkenbaar. Maar wat voor hem ook belangrijk is om te realiseren: hoe fijn is het als jij straks op je streefgewicht bent, dat je zelf ook een heel ander (gelukkig en blij) mens zal zijn?! Dat krijgt ook hij er voor terug!
Want ik neem aan dat je dit avontuur begint omdat je niet gelukkig bent met je gewicht.. en de etentjes lopen niet weg!!

Ariel wat heerlijk dat jou manier van afvallen je nu zo goed bevalt. Geweldig, die tranen op de schaal. Ik hoop dat ik die ook mag hebben als ik over een poosje een keer de 7 ga zien. Tranen van geluk! Ga zo door.

Zoë heel veel sterkte alvast met de operatie en kom zeker nog is schrijven over een poosje.

Wings jeetje meid een poos weggeweest en BAM meer dan 25 kg kwijt! Fantastisch!! Wat ga je ontzettend hard in ene. Op naar de volgende 5 kilo. Maar voor nu eerst: heel veel plezier in rome!

Pipo het is lastig uit te leggen met de kast maar omdat het gat zegmaar aan de achterkant van de kast zit, tegen de muur aan zat ze dus echt opgesloten. Ze is er vanaf boven in gesprongen (die kast is 2,5 meter hoog ofzo) en het was in de hoek van de kast (we hebben een PAX hoek kast van IKEA). Dus we probeerde beide een hoek te pakken en de kast naar voren te trekken maar in het midden komt er dan geen beweging alleen aan de buitenzijde. Dus trek je die halve kast ook nog is kapot whaha. Zat niks anders op dan het midden los schroeven zodat je de 2 kastdelen nu wel van elkaar af kon trekken.. wat een avontuur
Gelukkig is de minipoes inmiddels bijgekomen van alle verhuisstress

Yololien leuk je weer te horen! Hopelijk is de knop nu echt om en kunnen jullie er voor gaan. De smoothies vind ik zelf erg lekker! En de chocoreep is mijn favoriete reep. Je kan is kijken op de facebook pagina cambridge, daar zie ik meer mensen voorbij komen die een whatsapp groepje hebben!
Voorbeelden voor stap 2 vind ik lastig met jou beroep. Maar wat je zelf zei, klinkt super netjes. Halve reep voor tussendoor, salade tussen de middag.. lekker! Succes!!

Nou ik ben vanmorgen ook weer wezen wegen. En wederom mag ik niet klagen.. 6 ons eraf. Verhuisdozen tillen en uitpakken en de stress hebben goed hun werk gedaan. Dit keer ook alles aan vet eraf en wat in spiermassa erbij. Ik ben erg tevreden!

@Ariel wil jij voor de tabel noteren:
Deze week afgevallen -0.6 kg totaal afgevallen -25.3 kg huidige gewicht 85.6 kg en ik doe nu stap 5?
Bedankt weer :yes:

Fijne avond alvast meiden, ik ga zo na werk weer een rondje sportschool joepie!!
Alle reacties Link kopieren
Roxy wat goed dat je weer bent afgevallen! En dat met een verhuizing! Goed bezig hoor dame en de -25 aangetikt! Dat lijkt me zo lekker om die aan te tikken! :applause:

Sinds mijn vakantie ben ik weer lekker in ritme, alhoewel gisteren weer met vriendin uit eten en een wijntje er bij op. Maar mijn weegschaal blijft naar beneden gaan. Mij hoor je dus niet klagen en de zon schijnt ook weer!

Fijne dag ladies!
@ yololien: lijkt me ook heel moeilijk hoor, het samen doen... ik denk altijd maar dat ik het moeilijk heb door het alleen te doen maar met al die verleiding om je heen lijkt het me nog heftiger. Knap dat je doorgestart bent, goed bezig!

@roxy: YEAH -25 BABY! Goed bezig rox! Blijf zo doorgaan! En echt goed van je dat je de sportschool zo enthusiast doet. Ik zit nog te beramen wat ik in juni ga doen als de volleybal is afgelopen... misschien wel zo'n groepje dat aan zomeryoga doet of een bootcamp met een vriendin. Tips?

@Kloekje: als de weegschaal naar beneden gaat is het goed toch? Daar gaan we immers voor! En de zon helpt echt heel erg vind ik, voel ik me altijd vrolijker door.

Lieve dames, alle succes van de wereld weer vandaag!
(P.s. ik ben heel erg zenuwachtig voor rome, hoop dat mijn uitgedachte eetschema een beetje okee loopt aaaaargh)
Alle reacties Link kopieren
Hé meiden

Wings wat leuk om je weer even te lezen! En wat ga je goed, gewoon dik 25 kg kwijt!!! :high5:
Waarom wordt je zo nerveus bij het idee van Rome? Vakantie is in mijn beleving iets waar je vooral heel blij van wordt. Calculeer in dat je zwaarder terug komt dan dat je heen gaat maar bedenk je ook dat je dat extra gewicht weer heel snel kwijt bent als je je in Nederland weer netjes aan je programma houdt.

Yololien balen dat je van het padje bent geraakt, ik had het idee dat het inderdaad makkelijker zou zijn om het samen te doen.
In de week dat ik stap 2 doe, doe ik het als volgt: om 8:00, 10:00, 12:00, 14:00 en 16:00 uur een half product, om 18:00 uur mijn maaltijd en rond 20:00 uur een halve reep bij mijn thee.

Roxy wat goed dat je evengoed bent afgevallen! En de -25 kg?!! Weer een mijlpaal!! :high5:
En wat een avontuur met je kat en kast. Fijn om te lezen dat minipoes weer tot rust is gekomen.
Ik ben wel jaloers op jouw trouwe gang naar de sportschool, ik ben momenteel weer voornamelijk aan het sponsoren...

Kloekje ik word ook heel blij van de zon! En lekker dat je weegschaal weer zakt.

Ik ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan en al mijn vakantie gewicht ben ik al weer kwijt. Het zou leuk zijn als ik dinsdagochtend nog wat meer ben afgevallen. Ik ga er in ieder geval wel vanuit dat dat zo is.
Vanmiddag na mijn werk heb ik nog lekker (bijna) een uur gelopen. Ik had het gevoel dat ik niet vooruit te branden was maar tot mijn stomme verbazing had ik een gemiddeld tempo van 9:49 minuut per km gelopen. Da's dus ruim 6 km per uur.
Ik denk dat ik mijn abonnement bij de sportschool maar ga opzeggen en alleen blijf lopen, da's iets waar ik echt van geniet en het liefst elke dag doe.

Fijne avond allemaal.
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een stilte hier!!??
Ik ben gisteren naar de kapper geweest want mijn haar was echt veel te lang. Er is zo'n centimeter of 10 afgehaald en valt nu weer helemaal lekker. Blij mee!
Vanmorgen gewogen en daar werd ik ook blij van: 91,7 kg. De 90 komt in zicht!!
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik ook net mn vrijdagse weegmoment thuis gehad en ik ben 4 ons aangekomen. Snap er werkelijk niks van. Eerste dagen kom ik telkens aan en dan rond zondag/maandag is er in ene weer een boel af. Ik heb tot nu toe elke dag een uur gesport. Is niet echt motiverend dit als ik net zo goed weer bezig was met de draad op te pakken! :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Da's balen Rox! Maar als je weet dat het zondag of maandag weer goed komt zou ik me er niet te druk over maken. Maar motiverend is het niet!
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
@Pipo Ik ben dan flink geirriteerd omdat ik echt heel hard en intensief train.. maar we zijn ‘pas’ 3 dagen verder dus maandag pas oordelen idd.
Maandag een keer eind van de dag naar de weegjuf omdat ik dinsdag ochtend moet werken.
Wat heerlijk dat je weer een stukje korter bent, net voor de warme dagen die eraan komen! En de 90 is echt dichtbij nu... bijna een 8 op de schaal te zien!! Ga zo door :high5:

Vanavond heb ik een afscheids etentje van een vriendin die een half jaar naar het buitenland gaat. Ik wilde mijzelf een wijntje gunnen had ik besloten vorige week maar ik wist niet dat die kut schaal mn zin in een wijntje gelijk zó kon beïnvloeden 😂😂 ach, we zien het wel. Spa blauw is ook prima voor mij. En ik ben bijna jarig, dan is er ook ‘weer wat’ dat ik hoogst wss een wijntje neem. Ben wel benieuwd hoe dat smaakt na 18 weken whaha
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week de hele week wijn gedronken op vakantie en ik kan je verzekeren dat ze heerlijk waren!! :rofl:
En aan 2 glazen heb je genoeg; ze slaan in als een bom!!
Fijne dag vandaag!
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een glas wijn drinken Roxy! En van genieten zoals je van plan was. Dat komt zo/ma echt wel weer goed. Als jij zo hard traint is het wel logisch dat je niet altijd even snel of evenveel (vet) afvalt, dat weet je zelf ook wel :)
Alle reacties Link kopieren
@ Pipo: wat klink je lekker enthousiast! heerlijk! en lekker dat je haren weer goed vallen. Fijn is dat dan he? En de 90 in zicht! whoehoe! hoe fijn! :yes:

@Rox dat is balen! eens met Pipo en Ariel; je weet dat het einde van het weekend/maandag weer goed komt. Ik snap dat het niet motiverend werkt, maar probeer er niet te veel door van slag te zijn. Lichamen en gewicht doen gewoon soms raar, niet te veel over nadenken en maandag zie je weer verder. Ik zou ook zeggen gewoon lekker genieten van een wijntje vanavond!

@ Ariel: Voor de tabel:
vorig gewicht: 87.7
huidig gewicht: 87.1
Totaal afgevallen: 22

Op naar een zonnig weekend dames!
Wauw Pipo! Ik ben wel jaloers op jou, de 90 in zicht!

Hier nog niet...
Maar we blijven langzaam naar beneden gaan.

Nieuwe gewicht is 95,1.

Volgende week een lang weekend weg. Het scheelt dat je dan veel wandelt en dat de vriendin waar ik mee ga zwanger is (= geen biertjes in de kroeg). Maar ben benieuwd... Nog maar even doorknallen tot dan.

Sorry, geen tijd om alles bij te lezen :).
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ben echt goed bezig: ben net op consult geweest i.v.m. ooglidtijd. Dat wil ik al járen en nu gaat het eindelijk gebeuren! 24 mei wordt het uitgevoerd, ik kan niet wachten!!
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je een ooglidcorrectie pipo? Gaaf! Wil ik ook op termijn. Leuk een nieuwe coupe. Met veel gewichtsverlies ben je vast een heel ander persoon

Roxy hoe bevalt t nieuwe appartement? Katten beetje gewend? Misschien komt de gewicht toename nog door de verhuizing. Wat sport jij veel zeg. Knap. Ben je van plan dat altijd te blijven doen?? Ik ben al.trots op mezelf als ik 2x redt haha. Weet je al wat je doet qua wijntje??

Yololien lukt het wat beter nu?? Moeilijk als jullie elkaar versterken in juist de extraatjes. Lijkt mij juist zo fijn als je beiden hetzelfde eet. Besef waar je het.voor wil doen en wat het allemaal kost ;)

Denk dat t altijd wel lastig is. Of je dus alleen woont, het met zijn tweeën doet, een van de 2 bent of een gezin hebt. Ik vind het ook met regelmaat lastig met de kinderen. Mijn man stimuleert en steunt en zal me niets aanbieden maar zoals in afgelopen vakantie dagen ook niets verbieden. Heb dus genoten van wijntjes en chipjes en overdag goed mijn best gedaan. Geen cb producten genomen... Morgen de schade bekijken op de weegschaal. En weer aan de bak. Hoewel dat morgen met bevrijdingsfestival niet zal lukken... Maar komt goed

Verder wel bijgelezen maar weet de niet meer waar ik op wilde reageren ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,

Zou ik mee mogen doen aan jullie forum? Ik ben nu 4 weken bezig met het CB stappenplan en zit nu in stap 3 en ik had het heeeeel erg zwaar vandaag. Dus zou ik graag steun van jullie krijgen en ervaringen kunnen delen zodat ik Mn hart kan luchten aan mensen die het wel snappen!!

Ik ben begonnen op 4 april met een startgewicht van 103 Kg en ben 23 jaar en 1,75 cm. Dus ja te zwaar he.. mijn doel is om 85 te wegen. Ik zit nu op een gewicht van 93 KG in 4 weken en een beetje dus we gaan echt wel de goede kant op🤩

Mag ik mee schrijven?

Liefs Peertje.

PS. en wat een goede resultaten lees ik van jullie!!!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Peertje!!!! Wat een goede resultaten al. Gezellig als je mee schrijft
Alle reacties Link kopieren
Hmmm weegschaal viel wel erg tegen.... Van 78.8 naar 80.4 in 5 dagen vakantie. Nu weer zo strak mogelijk
Alle reacties Link kopieren
Da's waarschijnlijk voornamelijk vocht Mauvi dus zul je snel weer kwijt zijn.
Ik bedoelde inderdaad een ooglidcorrectie. Volgens die arts zou ik een nog mooier resultaat hebben als ik meteen een voorhoofdslift liet doen. Ja en nog mooier met een armlift en liposuctie op mijn heupen en en en.
Een ooglidcorrectie it is, verder geen fratsen.

Welkom BlondPeertje! Je hebt al goed resultaat! Kom lekker hier van je afschrijven als je het lastig hebt maar natuurlijk ook om je mijlpalen te vieren.
Waarom had je het gisteren zo zwaar?
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
@mauvi dat is waarschijnlijk vocht wat Pipo al aan gaf. Ik ben 2 weken geleden ook een paar dagen weg geweest (+2kg) en dat was er binnen no time weer af😏

@pipo* ik lees even over je ooglidcorrectie en alleen dat al geeft echt goed resultaat. Mijn beide ouders hebben het 4 jaar geleden gedaan en wat een verschil 🤩

Ik had het gisteren zwaar omdat ik een sh*t dag had op het werk en dan ook nog stomme reacties krijg van goh eet die appelflap op want dat kan echt geen kwaad bla bla bla terwijl je braaf aan je halve reepje zit. Ook keuren ze natuurlijk heel je dieet af en IEDEREEN weet het beter.. maar mensen snappen niet (sorry dat ik dit zeg) maar vooral de dunne dames dat afvallen moeilijk is. Het moment dat je dus eindelijk je shake, reep of wat dan ook mag eten wil je hier van genieten en niet 30 minuten in discussie liggen..

Zo dat ben ik kwijt 😂
Alle reacties Link kopieren
Peertje, ik ga die discussie niet eens meer aan. Als mensen er tegen mij over beginnen (en dat doen er echt maar heel weinig) dan reageer ik meestal na zo'n relaas met " oké", en klaar. Voor een discussie heb je minimaal 2 mensen nodig en ik doe niet mee. Ze willen ook helemaal geen discussie, ze willen ventileren wat zij ervan vinden. En als ze dat gedaan hebben is het voor mij klaar, ik ga er niet tegenin, ik zeg alleen oké. En als ik een chagrijnige dag heb, of de persoon die zo fulmineert niet leuk vind, vraag ik "verder nog wat of was dit het?". En dan ga ik verder met mijn shake, reep of wat dan ook.
Klaar.

Ik hoop voor jou dat het gezeur snel over is!
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het maar...Dat t vocht is.

Pipo krijg je dat vergoed zo'n ooglidcorrectie?? Ik ben er ook aan toe haha. En aan een bovenarm correctie maar dat vind ik veel te duur.

Blondpeertje wat stom dat je collega's zich zo opdringen met onverantwoord eten. Jij biedt ze jouw eten toch ook niet aan. Knap dat je het kunt weerstaan. Heel lastig als anderen moeilijk doen over cb vond ik in het begin en nu nog bij onbekenden. De meningen zijn zo wisselend van het is een ongezond crash dieet tot zo afvallen is makkelijk maar daarna kom je alles aan, maar ook mensen die het wel oké vinden. En bij ieder dieet kom je weer aan als je op de oude voet verder gaat. Beetje opstandig word ik daar van. Maar besef me dat het er inderdaad snel bij komt en oude gewoontes sterk zijn.....

Gaan jullie nog iets feestelijks doen vandaag? Bij ons is het bevrijdingsfestival wel een hoogtepuntje in het jaar met is het defilé. Ben benieuwd hoeveel veteranen van wo2 er nog zijn.
Alle reacties Link kopieren
Haha pipo dat ga ik de volgende keer ook.doen!!! Niks niet verdedigen of verantwoorden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven