Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 -we gaan er voor!! Deel 3

08-01-2015 19:53 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 2 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!



Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!



We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.



Succes iedereen!

naam

startdatum +

startgewichtgewicht vorige

weekgewicht deze

weektotaal

afgevallenstreefgewichtAndrea 02-01-2015

91,9 kg 08-06-'15

70,2 kg 15-06-'15

70,7 kg

21,2 kg

68,5 kg Bowie 02-03-2015

132,9 kg 01-06-'15

104,7 kg 08-06-'15

107,0 kg

28,2 kg

95 kg Fata 05-01-2015

112,1 kg 08-06-'15

86,1 kg 15-06-'15

83,2 kg

28,9 kg

62 kg kg Redmissy 21-01-2015

142 kg 08-06-'15

111,2 kg 15-06-'15

109,6 kg

32,4 kg

80 kg Zahra 01-03-2015

88,8 kg 08-06-'15

75,2 kg 15-06-'15

74,7 kg

14,1 kg

65 / 68 kg Takkentrol 23-09-2014

130,2 kg 01-06-'15

90,1 kg 15-06-'15

87,4 kg

42,8 kg

85 kg Naam startdatum

00,0 kg 00-00-'15

0,0 kg 00-00-'15

0,0 kg

0,0 kg

00 kg Eimar 10-11-2014

107,7 kg 08-06-'15

99,3 kg 15-06-'15

98,0 kg

9,7 kg

80 kg Bijenkoningin 02-05-2015

97,4 kg 25-05-'15

90,0 kg 01-06-'15

88,8 kg

8,6 kg

75 kg Babs 20-04-2015

77,7 08-06-'15

69,5 kg 15-06-'15

68,3 kg

9,4 kg

62 / 65 kg
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg wat een slechte eetdag gisteren. Ging echt supergoed tot er op mijn werk een grote schaal met mini negerzoenen stond. Deze 3 uur lang kunnen weerstaan maar er uiteindelijk toch 3 op. En toen werd het monstertje wakker dat zei dat deze dag toch al verknoeid was en volgde er nog 6 dropjes. En toen gingen mijn collega's appeltaart bakken met de cliënten. Man wat rook dat lekker! Maaaar, niet genomen. Dat dan weer wel. Vandaag maar weer ff resetten dat monstertje.



Takkentrol wat ben je goed bezig! Echt superknap om ook op het einde nog zo gemotiveerd te blijven!



Allemaal een fijne dag ondanks het herfstweer. Echt jammer. Heb net een nieuwe fiets en zou graag lekker gaan fietsen met mijn mooie meisje. Ze kan nu net sinds een weekje mee op de fiets. Zo genieten.
Alle reacties Link kopieren
Appellientje

Denk dat de leeftijd er inderdaad wel zeker toe doet wbt de snelheid van het afvallen...

En je hebt helemaal gelijk met je opmerking over rotkarakter haha!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Jammer mamathijos maar je kunt er moeilijk nog iets aan veranderen haha, vandaag weer een nieuwe kans! Succes!



Ik denk dat leeftijd er wel iets mee te maken heeft maar niet alles, ik denk echt dat het aan de snelheid van je verbranding ligt ook. Ieder lichaam werkt gewoon anders, jong of oud.



Ik ben net 25 geworden en ik val heel langzaam af, zeker als je naar het gemiddelde van cb kijkt, wat iedereen afvalt.

11 kilo zat ik op na een week of 9. Dus je gaat heel snel appellientje!



Fijn dat je nu stabiel blijft Andrea! Ik ben benieuwd of je nog een paar weekjes gaat shaken na de vakantie, wanneer ga je op vakantie?
Alle reacties Link kopieren
Ik val ook niet af volgens het schema van CB...ik volg mn eigen schema 😉 Zolang ik afval ben ik blij haha.



Menstruatie gelukkig voorbij en meteen weet wat onsjes kwijt gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga 1 augustus weg
Ik kan niet goed tegen mijn verlies.... behalve als het om mijn gewicht gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu in mijn 4e week ben in totaal 1,8 kilo kwijt.

Ik zat vorige week 400 gram boven mijn startgewicht en ben deze week 2,2 kilo kwijt.

Hoop dat het zo doorgaat!



Succes allemaal en een fijn weekend ieder!
Alle reacties Link kopieren
Haha Andrea en Etjenetje, jullie avatars zo onder elkaar
Alle reacties Link kopieren
Haha ja ik zie het.

Ik dacht het vanmiddag nog na het zien van een foto van vorig jaar en eenzelfde soort foto van vorige week ...OMG !! 👀
Alle reacties Link kopieren
Vandaag de eerste dag, ik heb gekozen voor het 500 programma, zit nu aan de soep. Ach zo'n eerste dag is te doen denk dat het weekend wel lastiger wordt. Heb bijna al mn sociale activiteiten uit de agenda gehaald. Etentje met collega's, verjaardag, BBQ.....allemaal momenten waar je niet met een shake of soepje bij gaat zitten. Dat vind ik echt heel lastig, begreep gister van mijn consulent dat een stukje wortel of komkommer echt niet kan. Ben een enorme rauwkostfan dus dat mis ik wel. Het water drinken moet ik ook nog oefenen, moet nog zeker 1 liter bij vandaag. Ben heel benieuwd hoe snel ik ga afvallen. Er moet 15 kg af. Eerste stap is gezet. Gr
Alle reacties Link kopieren
Hoi reisgoeroe!



Je hebt gelijk, ik vind het ook heel moeilijk om bij vrienden te zitten met een bbq bijv en dan niets te mogen. Dus ga ik ook niet meer ....

Het is even een paar maanden doorbijten maar dan heb je ook wat, je streefgewicht hopelijk!

Ik heb een hervulbaar waterflesje naast me staan met summerberry erbij in en ik drink er 4 per dag. sMorgens na de shake een flesje, na de lunch een flesje, rond 3 a 4 uur een flesje en savonds na de soep weer 1. Er zit 700 ml in dus drink sowieso 2800 ml water! Dan nog de koffie en thee.

Ook heb ik de drinkwater app die me eraan herinnert dat ik nog moet drinken, heel handig!

Ik wens je veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Meiden, sorry ben heel druk op het moment dus even niet meer veel op het forum. Het gaat goed, ik zit lekker in mijn ritme .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind sommige consulentes wel erg streng hoor. Wat is er mis met een klein plakje komkommer als je het echt niet meer trekt? Dat is echt alleen vezels en water, geen koolhydraten, niks. Sommige zijn zo star, ik zou daar echt niet tegen kunnen persoonlijk.



Niet om je te demotiveren reisgoeroe, ik moest er alleen aan denken toen ik je post las. Veel succes, 15 kilo gaat je lukken!
Alle reacties Link kopieren
Ik reageer het weekend uitgebreid op iedereen! Andere werkplek en 2 uur extra reistijd op een dag, lange dagen en moet even wennen (wel leuk project gelukkig). Vanochtend overiges 88.5kg. Wel helemaal 3 ons in 3 weken afgevallen hahaha. Treurig maar beter iets dan niet. Morgenochtend naar nieuw ontdekte kapper en haren opfrissen, nu al zin in!



Succes dames en fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Dames ook al gaat het langzaam. We zijn allemaal al een end op weg.



Voor de gene die net zijn begonnen. Na 4 dagen is het leuk en zie je opeens gewicht verlies.



Leuk dat ik dat allemaal zeg. Maar oohh wat heb ik het zwaar. Ben toe aan een eetweek trek het momenteel even niet. Mag ook wel na 6 weken. Zou dinsdag beginnen met een eetweek. Maar denk dat ik morgen begin. Want begin nu snaai drang te krijgen (stuk kip in m'n mond gestopt tijdens het koken voor 12 anderen).
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Even een snel blij berichtje, een zgn positieve-ego-post: ik zit eindelijk in het groen! D.w.z. dat ik eindelijk bij een gezond bmi ben aanbeland. Heel krap want 25,9 maar toch... Ik ben blij, zit nu op precies -10.

(achtergrond: sinds 20/4 bezig, nu eind 2e week opbouw; ondanks alle emo-gedoe en smokkelen ben ik tevreden)

Na de vakantie ga ik bekijken hoe ik die laatste 3-5kg en de vakantiekilo's ga kwijtraken.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Woohoo Babs goed bezig!



Ik zou dan ook vandaag beginnen met je eetweek appellientje, dan voorkom je die grootste snaaidrang ook!



Ga je een nieuw kapsel nemen bijenkoningin?



Ik woog vanochtend 73,9 nog twee daagjes en dan lekker op vakantie, heb zin in de zon!
Alle reacties Link kopieren
Hey Zahra, het is je gelukt: onder de 74 als je op vakantie gaat!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ben er super blij mee! Ik was ook echt verbaasd, ik stond al een paar dagen stil en kwam een beetje aan, menstruatie + eetweek dus ik dacht hier komt niets meer van terecht een lichaam werkt echt heel apart!
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Babs en Zahra!



Wat betreft die komkommer...

Mijn consulent was ook heel streng, vond ik ook een beetje onzin.

Maar nu ik zelf koolhydraten tel snap ik het eigenlijk wel...

In komkommer zitten uit mijn hoofd 2,2 koolhydraten per 100 gram, 100 gram komkommer is echt niks...daar zit je met een paar plakjes al aan.

Ik mag nu inclusief shakes/repen etc 45 g koolhydraten per dag, komkommer staat bij mij in het lijstje van maximaal 200 gram per dag. De koolhydraten die daar in zitten moet ik mee tellen in mijn dagtotaal. 200 gram komkommer is dan dus 4,4 koolhydraten, in verhouding tot die 45 vind ik dat best veel...aangezien je het zo makkelijk weg eet. Daarvoor in de plaats kan ik ook 200 gram sperziebonen nemen, dat vult een stuk beter.
Alle reacties Link kopieren
Babs en Zahra gefeliciteerd!! En hele fijne vakantie Zahra!



Bijenkoningin ik hoop dat je blij bent met je nieuwe haren?



Reisgoeroe, succes en 15 kg is te overzien.



Afgelopen week ben ik druk geweest; ik werk nu weer 5 halve dagen en dat is nog best pittig! Ik ben sinds deze week ook weer gewoon vroeg begonnen, ik zit nu dagelijks om zeven uur in de auto maar na de bouwvak wordt dat weer zes uur. Ik moet er nog even niet aan denken!



Deze week is onze tuin aangepakt; alle oude bestrating is er uit gehaald en de nieuwe er in gelegd. We hebben nu meer tegels in de tuin want het gras hebben we er ook uit laten halen. Daar staat zomers toch altijd ons zwembad op dus er blijft weinig van dat gras over.



Ook heb ik besloten om komende week al te beginnen met de eerste opbouwweek, ik heb er genoeg van!! Ik heb echt genoeg van het shaken en het niet (mee) kunnen eten. Het wordt me te zwaar nu. Ben deze week ook twee keer de fout in gegaan (2x een bruine boterham met kaas gegeten) en voor ik nog meer ga lopen snaaien en ga verkl*ten heb ik besloten om een weekje eerder af te gaan bouwen.



Ik hoop dat de rest beter is gegaan dan ik deze week!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Meiden nog 5 berichtjes dan is dit topic vol. Ik ga de mods vragen deze te sluiten en ik zal een nieuwe openen.

Ik zal de tabel in het eerste bericht plakken zodat jullie die zelf aan kunnen passen.
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Deel 4 vind je hier
Sommige mensen worden zeikend verwekt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven