Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 -we gaan er voor!! Deel 3

08-01-2015 19:53 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 2 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!



Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!



We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.



Succes iedereen!

naam

startdatum +

startgewichtgewicht vorige

weekgewicht deze

weektotaal

afgevallenstreefgewichtAndrea 02-01-2015

91,9 kg 08-06-'15

70,2 kg 15-06-'15

70,7 kg

21,2 kg

68,5 kg Bowie 02-03-2015

132,9 kg 01-06-'15

104,7 kg 08-06-'15

107,0 kg

28,2 kg

95 kg Fata 05-01-2015

112,1 kg 08-06-'15

86,1 kg 15-06-'15

83,2 kg

28,9 kg

62 kg kg Redmissy 21-01-2015

142 kg 08-06-'15

111,2 kg 15-06-'15

109,6 kg

32,4 kg

80 kg Zahra 01-03-2015

88,8 kg 08-06-'15

75,2 kg 15-06-'15

74,7 kg

14,1 kg

65 / 68 kg Takkentrol 23-09-2014

130,2 kg 01-06-'15

90,1 kg 15-06-'15

87,4 kg

42,8 kg

85 kg Naam startdatum

00,0 kg 00-00-'15

0,0 kg 00-00-'15

0,0 kg

0,0 kg

00 kg Eimar 10-11-2014

107,7 kg 08-06-'15

99,3 kg 15-06-'15

98,0 kg

9,7 kg

80 kg Bijenkoningin 02-05-2015

97,4 kg 25-05-'15

90,0 kg 01-06-'15

88,8 kg

8,6 kg

75 kg Babs 20-04-2015

77,7 08-06-'15

69,5 kg 15-06-'15

68,3 kg

9,4 kg

62 / 65 kg
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
@ takketrol hoe bevalt het werken? Gaat het al wat makkelijker dan vorige week?
Ik kan niet goed tegen mijn verlies.... behalve als het om mijn gewicht gaat.
Alle reacties Link kopieren
Andrea, dat klinkt als een prima dagvoeding, lekker, mmm! Was jij het nu ook laatst die over het boek van Mieke kosters sprak? Daar zou het zo inpassen.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt schrik van je heftige reactie Proudmama! Misschien komt een geschreven tekst anders over dan ie bedoelt is maar is het echt nodig om zo sterk te regeren?

Kom op, we schrijven hier allemaal om elkaar te steunen en elkaar aan te moedigen. Niet om elkaar af te branden of vervelend tegen elkaar te doen. Dus nogmaals, het was niet vervelend bedoelt. Meer zeg ik er niet meer over.
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Ik zeg er niks meer over? Heb je gelezen hoe je het schrijft?

Maar het is goed zo. Ik wil uit de tabel en schrijf niet meer mee.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb een boek van Mieke maar krijg ook haar inspiratiemails. Die plaats ik af en toe hier. Voor degene die er wat mee wil doen. 😉 als je het leest denk je het klopt.

Het moet soms voor je liggen voordat je het opraapt.
Ik kan niet goed tegen mijn verlies.... behalve als het om mijn gewicht gaat.
Alle reacties Link kopieren
Andrea, leuk dat je deze hier deelt. Ik vind haar boek te gek! Inspirerend.



Proudmama, volgens mik
Alle reacties Link kopieren
Oeps, dat was te vroeg.



Proudmama, volgens mij interpreteer je het verkeerd. Ik lees namelijk helemaal geen beledigende toon in de post van Takkentrol. Jammer dat je stopt met meeschrijven. Ik vond je bijdrage leuk .
Zal wel aan mij liggen dan. Maar ik las het als een soort dreigement. Als je je gewicht niet doorgeeft dan haal ik je uit de tabel.

Kan ik niet tegen. Dus ja, dan word ik boos.

Afijn, ik stop ermee. Ga wat anders doen.
Alle reacties Link kopieren
Takkentrol ik had je geen gewicht doorgegeven omdat ik niks ben afgevallen, je zou dus niks hoeven bijwerken van mij, maar misschien had ik je dat even in een PB moeten sturen ipv in een reactie hier vanochtend. Hopelijk volgende week wel een resultaat!
Alle reacties Link kopieren
Oh Vivacambridge ik heb geen idee! Ik doe de 500, daar mag je die risotto of spaghetti niet bij geloof ik? Misschien in de eetweek, maar nog nooit geprobeerd, ik heb mijn consulente weleens horen praten tegen de persoon die voor mij kwam wegen en wel de 800 deed, en zij zei dat het allebei goor is Vooral de risotto is heel erg zout zei ze geloof ik..
Alle reacties Link kopieren
Ooo zahra, dacht dat je de 800 deed ook. Dan is het helemaaaaal zuur dat je niks bent afgevallen deze week.
Alle reacties Link kopieren
De spaghetti is inderdaad een raar goedje was 1x en nooit weer haha. Risotto ben ik maar niet aan begonnen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik baal ook echt zo erg, snap er niks van ook, ik ben nog juist meer gaan drinken maar er gaat gewoon echt niks vanaf zaterdag weer wegen zelf want mijn consulente is op vakantie, hoop echt dat er dan weer wat af is! En anders doe ik denk ik mijn eetweek een weekje vroeger!
Alle reacties Link kopieren
Zahra wat lastig. Ook omdat je niet met je consulent kunt overleggen. Missschien is de eetweek naaar voren schuiven een boost voor je lichaam. Pas wel op dat je niet teveel drinkt omdat dit ook problemen kan geven.
Ik kan niet goed tegen mijn verlies.... behalve als het om mijn gewicht gaat.
Alle reacties Link kopieren
Heel vervelend zeg niets afvallen Zahra misschien wat andrea zegt de eetweek verschuiven of 1 avond een eetweek maaltijd doen soms "schrikt" je lichaam wel even wakker tenminste dat is mijn ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Is inderdaad lastig.. Ik was super gemotiveerd en nog steeds, maar ik baal gewoon ook inderdaad vervelend dat net nu mijn consulente op vakantie is, ik heb voor mezelf besloten dat ik kijk of er zaterdag iets af is, en zo niet dan doe ik in ieder geval twee dagen een eetweek recept of ik doe mijn hele eetweek een weekje eerder, hoop dat dat helpt, maar ik hoop eigenlijk dat er zaterdag iets vanaf is, ook al is t maar 5 ons
Alle reacties Link kopieren
Ik weet hoe het voelt! Doe je zo je best en dan niks eraf...maar goed blijf doorgaan de aanhouder wint! Ons lichaam zit vreemd in elkaar. Weet zeker dat er weer wat af gaat 😊
Alle reacties Link kopieren
Zahra ik snap fat je baalt, ik zit in het zelfde schuitje. 4 mei woog ik 92,3 kg, ben toen telkens stabiel gebleven, onsje er bij, onsje er af en nu, 15 dagen verder weeg ik 91,5 kg. Da's 8 ons in 15 dagen. Ik kijk het nog twee weken aan en dan zal er echt iets moeten gebeuren! Anders ga ik afbouwen en ga ik na de vakantie voor de laatste kilo's. Want hier ontzegd ik mezelf niet alles voor!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Zahra ik snap dat je baalt, ik zit in het zelfde schuitje. 4 mei woog ik 92,3 kg, ben toen telkens stabiel gebleven, onsje er bij, onsje er af en nu, 15 dagen verder weeg ik 91,5 kg. Da's 8 ons in 15 dagen. Ik kijk het nog twee weken aan en dan zal er echt iets moeten gebeuren! Anders ga ik afbouwen en ga ik na de vakantie voor de laatste kilo's. Want hier ontzeg ik mezelf niet alles voor!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Oh meiden, wat naar voor jullie. Ik weet hoe het is. Heb dat met andere diëten en methodes ook vaak genoeg meegemaakt. Nu gelukkig (nog) niet. Volgens de deskundigen is het een kwestie van uitzitten, doorzetten en geduld hebben... Ook je lichaam verrassen schijnt te helpen. Dus een paar dagen volgens eetweek-programma, zou best eens kunnen helpen.

Ik wens jullie succes, sterkte en vooral...geduld!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer wezen wegen bij consulent deze week -2.4



Takkentrol snap je helemaal. Je laat zoveel en dan een minimaal resultaat.
Alle reacties Link kopieren
Dat is nog eens een lekker weegresultaat redmissy! Super fijn voor je! Jij valt echt goed af met de 800 he? Toch de goede keuze geweest om toen over te stappen.



Dankjewel Babs, ik denk dat geduld inderdaad de enige optie is!



Jeetje Takkentrol dat is ook een lange tijd inderdaad zeg, het is zo frustrerend als je je er wel aan houdt! Ik denk inderdaad ook vaak "ok en waar doe ik het dan nu voor" ik weet waar ik het voor doe maar dan wil ik ook wel resultaat zien dus ik snap je helemaal. Wanneer ging je ook alweer op vakantie?
Alle reacties Link kopieren
Niet elke week hoor zitten veel weken tussen dat het niet zo lekker gaat maar goed dat neem ik maar voor lief. Met de 500 was het ongeveer hetzelfde of minder sja en omdat ik mag eten nu was de keus een stuk makkelijker. Leer nu al gezondere keuzes te maken eet dingen die ik nog nooit gehad heb haha.
Alle reacties Link kopieren
Heey meiden!



Wat jammer dat het even niet zo hard gaat bij sommige en wat goed dat anderen juist lekkere klappers maken!



Ik heb het weer wat rustiger en wil graag weer wat actiever meeschrijven...

Wij zijn op vakantie geweest en 1 dag van de vakantie heb ik bewust een dag ingelast om te eten wat ik lekker vond.

Dat was behoorlijk te merken qua gewicht, nu blijf ik een beetje rond de 85 hangen.

Kan niet wachten tot ik onder de 85 zit :-) Op een of andere manier blijf ik telkens even hangen bij alle mijlpalen, 100, 95, 90 en nu dus 85... Verder val ik nog steeds netjes en snel genoeg af.

Zodra ik weer 2 weken mee schrijf zou ik graag in de tabel verwerkt worden Takkentrol of tenminste mijn gewicht

Ik las geloof ik ergens dat je minimaal 2 weken mee moet schrijven en op maandag je gewicht door moet geven via een pb toch?

Als ik het ergens mis heb dan laat t maar weten :-)



Succes allemaal weer vandaag!
Alle reacties Link kopieren
@ de dames waar het eventjes niet naar beneden gaat. Sterkte 🙋🏼🙋🏼snap helemaal dat jullie nog gemotiveerd zijn maar dat wordt wel steeds lastiger als het sloom of niet gaat. Wens jullie wijsheid.



@ fata leuk dat je er weer bent. Ben jij nog steeds aan de kha spullen? En hoeveel ben je al verloren?



@ redmissy gefeliciteerd met je gewicht fijn dat het weer bergafwaard gaat met je gewicht.👍🏻



Hier een hele ons eraf vanmorgen zit nu op 1200 kcal. Donderdag weer naar de weegschaalterrorist ben benieuwd wat het bij hem is.
Ik kan niet goed tegen mijn verlies.... behalve als het om mijn gewicht gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven