Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge dieet

04-06-2014 15:39 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Sinds 26 april begonnen met cb 500 ben nu na 5 weken ruim 14 kg kwijt.

Maar heb vandaag na een dag hard weken een stuk zacht cheddar kaas gegeten en 6 olijven, ben ik nu uit ketose?

Ik baal dat ik het gedaan heb!!

Graag een reactie van jullie

Succubus
Zal vast wel meevallen. Ik denk dat je lichaam blij is dat er naast die 500 kc eindelijk normaal voedsel binnenkomt

Complimenten trouwens met de 14kg!
Je lichaam is van die olijven waarschijnlijk wel uit ketose, maar je mag met cambridge toch ook 1 dag in de zoveel dagen ''normaal'' eten. (Bij mij in ieder geval wel)

Maar als je morgen weer verder gaat zal het allemaal wel mee vallen denk ik. Succes met je afval ronde! Je bent al een aardig eind op weg zo te lezen
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Wtf is ketose?
Als je zo doorgaat met dat dieet kun je op de spoedeisende hulp je galblaas laten verwijderen. Drie van mijn vier familieleden die dit dieet hebben gevolgd is dit overkomen!

Er zijn zelfs al sterfgevallen bekend door dit dieet!
quote:cocobanana schreef op 04 juni 2014 @ 17:59:

Als je zo doorgaat met dat dieet kun je op de spoedeisende hulp je galblaas laten verwijderen. Drie van mijn vier familieleden die dit dieet hebben gevolgd is dit overkomen!

Er zijn zelfs al sterfgevallen bekend door dit dieet!

Kennis van mij lag pas ook in het ziekenhuis voor haar galblaas. Zij doet (of deed) ook Cambridge.

Maar om antwoord te geven op de vraag van TO, heb je geen begeleider bij Cambridge? Kan je het vragen. Maar er komt toch een moment dat je weet normaal moet gaan eten? Super dat je al zoveel kwijt bent maar ik zou het dus niet te lang blijven doen. Wat is er toch mis met normaal eten en bewegen?

Als je lichaam in ketose is, stink je toch?
Dank voor alle reacties,

Als ik normaal zou kunnen afvallen had ik dit gedaan .

Ben nu 53 jaar en heb mijn hele leven al overgewicht zelfs een maagbandje hielp niet.

Ik ben zelf ok assistente en weet best iets vd medische wereld.

En deels is mijn overgewicht aan verleerde voeding te wijten en deels genetisch bepaald.

Wat betreft de galblaas problemen je moet echt veel drinken bij dit dieet doe je dat niet dan krijg je hoge concentraties waardoor er stenen kunnen ontstaan.

( mijn galblaas heb ok jaren geleden al ingeleverd)

Ik heb nog nooit zo,n goed resultaat met een dieet gehad ,dus ondanks de tegenstrijdige verhalen ik ga door.

Gr. Succubus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven