Lijf & Lijn alle pijlers

Definitieve maat borstvergroting

29-01-2019 19:39 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik heb nog een cadeaubon van hunkemuller liggen maar die verloopt over 3 weken. Ik wordt over 2 weken geopereerd en krijg een borstvergroting. Nou vraag ik me af ze erna globaal weten welke cupmaat ik krijg, zodat ik die bon toch nog kan gebruiken. Dus zijn er hier dames die ervaring hebben met bh’s kopen net na de operatie?
Je kan er toch wel wat anders kopen dan alleen bh’s?
Ik zou gewoon je lokale filiaal even bellen/binnenlopen en vragen of je wat uitstel kan krijgen. Na een week is het nog een en al zwelling lijkt me, dan kunnen ze echt nog niet zeggen wat het gaat worden.
Een BH koop je ook naast cupmaat vooral op pasvorm en materiaal, hoe het zit, snijd het niet teveel, zitten de cups wel op de plek en op de manier waar je borsten goed invallen?
Lucifer2018 schreef:
29-01-2019 19:45
Een BH koop je ook naast cupmaat vooral op pasvorm en materiaal, hoe het zit, snijd het niet teveel, zitten de cups wel op de plek en op de manier waar je borsten goed invallen?
Precies.
Alle reacties Link kopieren
Koop een pyama van die bon of onderbroeken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Nee, ze doen er een aantal cc in maar de precieze maat kunnen ze niet zeggen. Eea is ook afhankelijk van de breedte van je borst, je huidige grootte.

Daarnaast heeft het een tijdje nodig tot je genezen bent. En zelfs dan, duurt het echt nog even tot het de uiteindelijke vorm heeft. De ene huid zakt net iets meer uit dan de andere.. dus koop van die bon een fijne pyjama, slipjes, sokken of iets van die gading..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Of een fijne sportbeha voor na de operatie?
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
bumbly schreef:
29-01-2019 19:52
Of een fijne sportbeha voor na de operatie?
Dat gaat ook niet want die moet ook een bepaalde maat hebben. Te klein doet pijn, te groot geeft te weinig steun.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik wil de bon natuurlijk het liefst uitgeven aan een aantal bh’s omdat ik allemaal nieuwe nodig heb. Maar goed dat kan helaas niet zoals ik uit de reacties opmaak
Hoe lang is de retour termijn?

Je kan op de gok volgende week wat kopen en eventueel op laatste ruilmoment inruilen?

En niet dragen dan natuurlijk !
gizzmo-returns schreef:
29-01-2019 19:59
Hoe lang is de retour termijn?

Je kan op de gok volgende week wat kopen en eventueel op laatste ruilmoment inruilen?

En niet dragen dan natuurlijk !
Wel goed de ruilvoorwaarden vooraf checken!
Alle reacties Link kopieren
Ohja dat is misschien wel een goed plan !Volgensmij kan je ruilen tot 2 weken na aankoop
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht eigenlijk dat bonnen tegenwoordig geen verloopdatum meer mogen hebben. Of is dit typisch een geval van klok en klepel?
Als je echt niets anders kan of wil kopen zou ik ook gaan voor uitleg geven en vragen of je ‘uitstel’ kan krijgen.
nimue_iparis schreef:
29-01-2019 20:02
Ik dacht eigenlijk dat bonnen tegenwoordig geen verloopdatum meer mogen hebben. Of is dit typisch een geval van klok en klepel?
Als je echt niets anders kan of wil kopen zou ik ook gaan voor uitleg geven en vragen of je ‘uitstel’ kan krijgen.
Zeker wel
Alle reacties Link kopieren
Ik zou naar de winkel gaan en dit 'probleem' overleggen en vragen of je met de oude bon een nieuwe bon kunt kopen.
En anders slipjes, pyjama, huis-sokken, panty, badpak, etc kopen.
meisjeijsje1 schreef:
29-01-2019 19:59
Ohja dat is misschien wel een goed plan !Volgensmij kan je ruilen tot 2 weken na aankoop
Want hoe lang ervoor ben je dan geopereerd?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook gaan voor naar de winkel en uitleggen wat de situatie is. Een beetje winkel geeft je een nieuwe bon met langere termijn.
Alle reacties Link kopieren
Nee, kunnen ze echt niets over zeggen.

Zelfs mijn bh's uit de eerste paar maanden zitten nu voor geen meter meer. Het heeft nogal wat tijd nodig om zich te "voegen" :P
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang heb je die bon al? Wat is de uitgiftedatum?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Op hun website staat dat hun giftcard onbeperkt geldig is. Misschien kun je het probleem uitleggen en verlengen ze de termijn, als die eraan zit.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
nimue_iparis schreef:
29-01-2019 20:02
Ik dacht eigenlijk dat bonnen tegenwoordig geen verloopdatum meer mogen hebben. Of is dit typisch een geval van klok en klepel?
Als je echt niets anders kan of wil kopen zou ik ook gaan voor uitleg geven en vragen of je ‘uitstel’ kan krijgen.
Dat dacht ik ook. Dat er wettelijk geen verloop datum op mag zitten, dus altijd geaccepteerd moet worden
Kroonsteen schreef:
29-01-2019 21:30
Dat dacht ik ook. Dat er wettelijk geen verloop datum op mag zitten, dus altijd geaccepteerd moet worden
Dat is dus niet zo. Helaas.
Alle reacties Link kopieren
Als ik je een advies mag geven: ga niet naar Hunkemöller na je borstvergroting. Ga naar een goede, duurdere bh-zaak waar ze je maten uitgebreid opmeten. Na mijn borstvergroting was de maat bij Hunkemöller totaal anders dan bij een kwaliteitszaak. Daarnaast hadden stuk voor stuk de bh's van de Hunkemöller een te harde beugel, wat in je litteken (indien onder borst) zit te drukken.
Bij betere merken is mijn ervaring dat dit veel zachter en hierdoor fijner is (bijv Marie Jo)
meisjeijsje1 schreef:
29-01-2019 19:54
Ja ik wil de bon natuurlijk het liefst uitgeven aan een aantal bh’s omdat ik allemaal nieuwe nodig heb. Maar goed dat kan helaas niet zoals ik uit de reacties opmaak
Koop dan wat mooos en goed i.p.v. die Hunkemöller bagger. Haal er een pyjama of negligé voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven