Lijf & Lijn alle pijlers

Detoxen met Forever clean 9

01-04-2017 21:48 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
quote:esther55 schreef op 02 april 2017 @ 07:32:

Vasten is wel goed voor je lichaam daarover is pas een onderzoek rapport gepubliceerd.

.oh ja? dit lijkt me nogal onzin omdat wetenschappelijk zelf is aangetoond dat vasten behoorlijk gevaarlijk kan zijn en geen enkele invloed heeft op het functioneren van je organen. Het enige dat kan gebeuren is dat je weerstand keldert waardoor je ziek wordt. Daarom ook liever niet vasten zonder dokterstoezicht. ik ben dus heel benieuwd naar dat zogenaamde onderzoek, graag een linkje
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3680567/

Hier is een artikel over het onderwerp. Gaat wel om intermitterend vasten, niet om dagenlang niks eten. Daarbij is wel belangrijk dat er geen tekort aan voedingsstoffen optreedt, en dat lijkt me maar de vraag bij een Veel te dure kuur die juist uit bewerkte producten bestaat.

Verder is het artikel ook duidelijk over dat de bij muizen behaalde resultaten uiteraard niet automatisch naar mensen te extrapoleren zijn. Maar wat bij mensen tot nu toe gezien is in kleine cohorten is wel interessant. Niet dat ik nou ga vasten daardoor, meer onderzoek is nodig
quote:ringaroundtherosie schreef op 02 april 2017 @ 11:19:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3680567/

Hier is een artikel over het onderwerp. Gaat wel om intermitterend vasten, niet om dagenlang niks eten. Daarbij is wel belangrijk dat er geen tekort aan voedingsstoffen optreedt, en dat lijkt me maar de vraag bij een Veel te dure kuur die juist uit bewerkte producten bestaat.

Verder is het artikel ook duidelijk over dat de bij muizen behaalde resultaten uiteraard niet automatisch naar mensen te extrapoleren zijn. Maar wat bij mensen tot nu toe gezien is in kleine cohorten is wel interessant. Niet dat ik nou ga vasten daardoor, meer onderzoek is nodig dit is een artikel en geen onderzoek, er wordt niks gezegd over ontgiftenvan je lijf en de schrijver stelt dat onderzoek is gebaseerd op testen met muizen. Dus dit stelt in wetenschappelijke zien geen moer voor
De onderzoeken waar het artikel op Is gebaseerd staan vermeld met ID in verschillende alinea's, dus je kunt ze prima zelf opzoeken als je dat echt wilt. Verder spreekt het niet over detoxen omdat dat een onzin term Is, het beschrijft effecten op het lichaam die je daaronder zou kunnen scharen (vermindering van ontstekingsreacties, dalende biomarkers van diabetes en dergelijke. In wetenschappelijk opzicht is er juist niets mis met deze publicatie.
quote:ringaroundtherosie schreef op 02 april 2017 @ 13:30:

De onderzoeken waar het artikel op Is gebaseerd staan vermeld met ID in verschillende alinea's, dus je kunt ze prima zelf opzoeken als je dat echt wilt. Verder spreekt het niet over detoxen omdat dat een onzin term Is, het beschrijft effecten op het lichaam die je daaronder zou kunnen scharen (vermindering van ontstekingsreacties, dalende biomarkers van diabetes en dergelijke. In wetenschappelijk opzicht is er juist niets mis met deze publicatie.gaat toch helemaal niet over dit topic. gaat niet eens over vasten
quote:SpringDing schreef op 02 april 2017 @ 00:21:

Als ze voor dat geld nou m'n huis kwamen reinigen met forever clean-garantie..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven