Lijf & Lijn alle pijlers

Een schouder ontzien van een bh bandje andere oplossingen

17-12-2025 07:57 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil 1 schouder ontzien van een bh bandje. Nou heb ik geen kleine borsten (tegen een D cup aan). Hoe kan ik dat het beste doen? Zijn er oplossingen? Nu heb ik het bandje maar afgedaan maar ja dat zakt en beweegt nu vrij om het zo maar te noemen en het cupje verfrommeld.
Is een bandje in je nek een optie of straalt het gewicht/pijn dan nog naar je schouder?

Cup vastplakken met tape wat je bij het schap met wond verzorging vind?
boobtape en dan de bh?
Strapless bh?
Een bh met afneembare bandjes kopen. Of een strapless bh. Vaak hebben die losse bandjes dus dan kun je één schouder zonder en één met bandje dragen.
Ik heb van die bh's gehad met afhaalbare bandjes, die je gewoon kunt dragen of kruiselings, of strapless. Die cups verfrommelen niet. Ik zou naar zo'n bh op zoek.
Bij een goed passende beha komt de steun sowieso uit de band om je romp en zou het schouderbandje sowieso niet meer druk moeten uitoefenen dan bijv. een hempje. Het gaat dan inderdaad puur om het in positie houden van de cups, maar niet meer dan dat. Alsnog kan het fijner en vrijer voelen om niks op je schouder te hebben natuurlijk.

Dus waarschijnlijk is het wel de moeite om eens naar een speciaalzaak te gaan waar ze kunnen meekijken.
Bandje aan de rugzijde scheef naar de andere kant trekken?
Of vast zetten met veilheidsspel aan een wat strakker zittend hemdje?
Zo’n bandje wat je op de rug tussen je schouderbanden zet. Dan kun je het bandje aan de pijnlijke kant losser zetten, zonder dat het afzakt.

Zoiets:

https://shapetape.nl/products/bh-straps ... jtEALw_wcB
Hier kan ik wat mee, ik ga even om mij heen kijken!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven