Lijf & Lijn alle pijlers

Er slechter uitzien door afvallen?

05-04-2018 20:05 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 17 kilo afgevallen, heel lekker want ik kan zoveel leuke kleding aan wat ik nooit aan kon/deed. Maar ik zie er tegelijkertijd heel slecht uit. Grauw, geen kleur op mn gezicht, moe. Het lijkt erger te worden want mensen vragen nu aan me of het wel goed met me gaat. Ik ben al weken niet fit, langdurig verkouden, keelontsteking, gewoon een slechte weerstand. Is dit herkenbaar voor mensen die zijn afgevallen? Ik had dit niet verwacht, dacht dat ik er juist frisser uit zou zien maar met een voller gezicht zag ik er gezonder uit dan nu. Aankomen wil ik uiteraard niet, maar valt er iets aan te doen? Ik eet fruit en groente, maar het voelt alsof ik zwaar tekorten heb. (Volgende week laat ik een bloedonderzoek doen)
newspaper,misschien trekt dit nog bij. Maar laat inderdaad eerst bloed prikken zoals je in je eerste post zegt. Ik ben pas 4 weken ziek geweest en ook iets van 3
kilo kwijt. Mijn gezicht is smaller geworden maar verder tekent het bij mij niet. Ben wat bleekjes maar dat komt weer goed. Wat knap van je dat 17 kilo kwijt
bent geraakt! Maar kijk inderdaad naar je eetpatroon en desnoods kan je altijd nog een diëtiste raadplegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven