Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaring jonge leeftijd borstvergroting

16-06-2019 14:25 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ik overweeg om een borstvergroting te laten doen. Ik heb het hier al met mijn ouders over gehad en zij staan ook compleet achter mij en m'n keuze.
Ik ben 20 jaar en heb altijd achtergelopen als het gaat om mijn cupmaat. Ik ben 1.80 m, 75 kilo en heb nog steeds 80AA (als dat al past). Het past dus totaal niet bij mijn lichaam en ik voel me er ook niet vrouwelijk/ volwassen door en erg onzeker.
Nu ben ik opzoek naar ervaringen van meiden die ook op relatief jonge leeftijd deze operatie gehad hebben en hoe dit voor hen was. Ik studeer nog voltijds dus ik ben ook benieuwd hoeveel tijd je moet rekenen voor dat je weer kan gaan studeren/ achter je bureau kan zitten. Dit om te kunnen inschatten wanneer zo iets het beste uitkomt om te laten doen.
phantonix schreef:
16-06-2019 15:52
Ook weer goed om andere meningen te horen hierover, bedankt. Dit zet me ook weer aan het denken.

Ik ben ook totaal niet iemand die dan een D cup wilt hebben, een mooie B zou ik voldoende vinden.

Lucifer, ik ben wat aan het googlen maar vind het lastig wat te geloven en wat niet. Iedereen wilt natuurlijk zo goed mogelijk voor de dag komen.

Je kan er vanuit gaan dat de vrouwen (en de artsen die die vrouwen zien) met hun klachten en lekkende implantaten en zieke lichamen dat niet verzinnen. Genoeg items geweest bij Radar en Nieuwsuur ect.

Dus ik zou vertrouwen op die verhalen, zeker als er onderzoek naar is gedaan waarbij dat is bevestigd.

En als er nieuwsitems over zijn zoals afgelopen paar jaar aanhoudelijk en als de RIVM zich er mee bemoeit.

In april was er nog wat over bepaalde ruwe implantaten. Google kan je vast helpen. En een Nederlands onderzoek dat lymfeklierkanker kan linken aan bepaalde implantaten... welke gewoon nog steeds gebruikt worden na dit onderzoek.