Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaring jonge leeftijd borstvergroting

16-06-2019 14:25 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ik overweeg om een borstvergroting te laten doen. Ik heb het hier al met mijn ouders over gehad en zij staan ook compleet achter mij en m'n keuze.
Ik ben 20 jaar en heb altijd achtergelopen als het gaat om mijn cupmaat. Ik ben 1.80 m, 75 kilo en heb nog steeds 80AA (als dat al past). Het past dus totaal niet bij mijn lichaam en ik voel me er ook niet vrouwelijk/ volwassen door en erg onzeker.
Nu ben ik opzoek naar ervaringen van meiden die ook op relatief jonge leeftijd deze operatie gehad hebben en hoe dit voor hen was. Ik studeer nog voltijds dus ik ben ook benieuwd hoeveel tijd je moet rekenen voor dat je weer kan gaan studeren/ achter je bureau kan zitten. Dit om te kunnen inschatten wanneer zo iets het beste uitkomt om te laten doen.
Alle reacties Link kopieren
phantonix schreef:
17-06-2019 22:09
Klopt niemand kan in de toekomst kijken. Wellicht heeft een huisarts een neutrale mening erover en kan vanuit een medische achtergrond duidelijk uitleggen hoe en wat.
Ik vind de meningen fijn om te lezen echt waar, maar het is dan toch van iemand die juist voor is of juist helemaal tegen en dan gaat onderbouwen.
Hopelijk snappen jullie een beetje wat ik bedoel.
Ik laat het voor nu even rusten en kijk over een paar weken hoe ik er dan tegenover sta. Ervaringen etc zijn dan nog steeds welkom, eventueel ook welke prothesen jullie hebben.

Bedankt voor de tip Tickel, mijn moeder zal sowieso mee gaan en eventueel mijn vader? Mijn ouders zijn echt niet van het snijden in gezonde lichamen maar zij kennen me ook het beste en zien wat het met me doet. Ze zullen ook zeker mee helpen met het uitzoeken en de juiste keuze.