Lijf & Lijn alle pijlers

FASTFIT

27-05-2011 23:08 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Is er iemand bekend met fastfit?

2x4 min workout op een machine die alles traint zegmaar.

Klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn, maar ik zoek het niet om te sporten, hoewel het wel nodig is, wil ik deze zomer in bikini verschijnen.

Ik weet heus wel dat je er iets voor moet doen, daar gaat het nu niet om. Ben benieuwd naar ervaringen en of het doet wat het beloofd. Het is nogal duur!
Ik ken dat apparaat niet. Maar voor elk apparaat geldt dat je het zelf nog moet doen en dat het dan nog steeds zwaar is. Het apparaat, welke dan ook, doet het niet voor je. Het is slechts een eventueel hulpmiddel. Daarom staan ze ook binnen de kortste keren weer op marktplaats, omdat men er liever niets voor wil doen en weer hoop vestigd op wat nieuws wat het voor hen gaat doen.
En 2 x 4 min? Dream on...
Het eerste wat ik dacht: if it sounds to good to be true....

Toch maar even gegoogled en een kijkje genomen op de site.

Daar staan de resultaten van een TNO-onderzoek, heb je dat gezien?

Daaruit blijkt dat "drie uur effectieve trainingstijd op de ROM machine (onder meer) tot een afname van 3,5 % van het vetpercentage leidt."

Dat lijkt me best veel voor 3 uur trainen, maar toen bedacht ik dat je dus maar 8 minuten per dag traint..

Als ik het goed heb betekent dat 3 a 4 weken lang dagelijks 2x4 min. trainen (correct me if I'm wrong).

Nu heb ik geen flauw idee hoeveel je kunt verbranden door bijvoorbeeld 3x per week te fitnessen, dus eigenlijk zegt het me nog niets.

Maar moet je dat hele apparaat dan aanschaffen?

Twee x per dag naar de sportschool lijkt me namelijk niet erg 'laagdrempelig.'
Het zal wel werken. Maar 2 x 4 minuten trainen en dan een strak lichaam verwachten is naief. Alles werkt he, touwtje springen om vervolgens met flessen cola je bisceps trainen ook. Je moet het wel doen.

Wil je lichaamsvet verbranden dan werken interval trainingen heel goed. Het is een kwestie van doen. Het apparaat is een middel.
Ja, ik heb helemaal geen verstand van dat soort dingen. Weet wel dat ik absoluut geen sporter ben, dus dit klinkt dan mss wel to good to be true.

Het is overigens in een fastfit centrum, dus hoef niet het aparaat aan te schaffen.

Ik dacht ik probeer dat een maandje, mss heb ik dan wat meer conditie, zie ik al wat resultaat en heb ik eindelijk de motivatie om het door te zetten (dan wel zelf, hardlopen, skeeleren of sportschool ofzo, ivm de kosten)

Elke dag 8 min is wel haalbaar voor mij
quote:papayaatje schreef op 27 mei 2011 @ 23:08:

Is er iemand bekend met fastfit?

2x4 min workout op een machine die alles traint zegmaar.

Klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn, maar ik zoek het niet om te sporten, hoewel het wel nodig is, wil ik deze zomer in bikini verschijnen.

Daar ben je dan behoorlijk laat mee, het is al bijna juni!

(Heb je alle kleine lettertjes gelezen van die wondermachine?)
Nee, wat zijn de kleine lettertjes dan?
Ik zou zeggen, investeer lekker in mooie hardloop schoenen ..
2 keer vier minuten?? alles getraind????

WHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Als het te mooi klinkt om waar te kunnen zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn.
Fastfit heeft bij mij op de hoek gezeten in Amsterdam. Waren binnen een jaar failliet. Ik kreeg een introductie abonnement en heb er 2x opgestaan. Dat was genoeg...
Op de sportschool waar ik heenga, staat ook een rom-apparaat.

Tot nu toe heb ik hem nog niet gebruikt zien worden.

Het doet me denken aan een uitvinding van Leonardo da Vinci, als ik het zie staan.
Op een van mijn oude sport scholen stond hij ook.....het is echt rete zwaar...en je bent helemaal dood als je er van af komt...tenminste als je het goed doet!!!

Je kan er geen eens langer op staan....hahahaha!!!

Maar goed...ik vond het niet leuk om te doen. Dus kan niet zeggen of het werkte!!!
quote:Jules2 schreef op 27 mei 2011 @ 23:28:

Het eerste wat ik dacht: if it sounds to good to be true....

Toch maar even gegoogled en een kijkje genomen op de site.

Daar staan de resultaten van een TNO-onderzoek, heb je dat gezien?

Een onderzoek dus in opdracht van de fabrikant. Niet objectief

Daaruit blijkt dat "drie uur effectieve trainingstijd op de ROM machine (onder meer) tot een afname van 3,5 % van het vetpercentage leidt."

Beweging leidt altijd tot afname van het VP, zeker als je nog nooit iets aan sport hebt gedaan. Maar was er een controle groep? Wat hebben de proefpersonen gegeten? Hoe is het VP gemeten?

Dat lijkt me best veel voor 3 uur trainen, maar toen bedacht ik dat je dus maar 8 minuten per dag traint..

8 minuten per dag bewegen is heel goed, maar 30 minuten per dag bewegen is een stuk beter, en het maakt niet uit of je hardloopt of salsadanst of op de ROM staat

Als ik het goed heb betekent dat 3 a 4 weken lang dagelijks 2x4 min. trainen (correct me if I'm wrong).

Nu heb ik geen flauw idee hoeveel je kunt verbranden door bijvoorbeeld 3x per week te fitnessen, dus eigenlijk zegt het me nog niets.

Maar moet je dat hele apparaat dan aanschaffen?

Twee x per dag naar de sportschool lijkt me namelijk niet erg 'laagdrempelig.'
Niet bekend mee TO, maar dit is natuurlijk pure commercie. Ieder pondje gaat door het mondje en de enige manier om eraf te komen is gezond eten en veel bewegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven