Lijf & Lijn alle pijlers

Geschrokken van mijn cellulitis benen

26-11-2019 23:31 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Had een videotje van mijn achterkant gemaakt om mijn cellulitis te kunnen zien (wel met een lamp aan in de avond maar dat doet er niet toe wel kan ik zeggen ik ben mezelf echt heel erg geschrokken van zeker heel mijn boven benen vol met Putten billen ook )

Wat een aantal jaren geleden nog hele mooie strakke benen waren lijkt nu helemaal niks meer van over te zijn en ik overdrijf echt niet!

Dus a.ub I need Tips and tricks Please !
( kan de aangerichte schade nog worden hersteld of kan ik dat vergeten ?)

( Ik ben overigens 27 en heb geen over gewicht beweeg de laatste tijd wel weinig en eet heel veel bewerkt voedsel) maar vroeger deed ik hetzelfde dus ..
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
27-11-2019 09:11
Keurig 20 min laten intrekken. Hele droge huid. En ontstoken ogen. Sperma is niet de oplossing voor al onze problemen.
Als je het slikt werkt het van binnenuit als een medicijn :thumbsup:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
27-11-2019 09:17
Als je het slikt werkt het van binnenuit als een medicijn :thumbsup:
Waarom willen mannen toch zo graag dat je hun sperma inslikt? Voelen ze zich dan geaccepteerd?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
27-11-2019 08:17
Bindweefsel is geen spierweefsel dus je kan het niet trainen.
Niemand beweert dat je bindweefsel kan trainen.
Maar door de training is er blijkbaar betere doorbloeding, interne massage,... weetikveelwat.
Feit is dat ik veel minder cellulite heb dan toen ik niet sportte.
Je ziet niet veel sportvrouwen met cellulite.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
27-11-2019 09:47
Waarom willen mannen toch zo graag dat je hun sperma inslikt? Voelen ze zich dan geaccepteerd?
Ik denk dat dat wel een onderzoekje waard is want ik kan niet voor "de mannen" spreken
koekies zijn lekker
Attraverso schreef:
27-11-2019 09:49
Niemand beweert dat je bindweefsel kan trainen.
Maar door de training is er blijkbaar betere doorbloeding, interne massage,... weetikveelwat.
Feit is dat ik veel minder cellulite heb dan toen ik niet sportte.
Je ziet niet veel sportvrouwen met cellulite.
jawel hoor
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
27-11-2019 09:17
Als je het slikt werkt het van binnenuit als een medicijn :thumbsup:
:sick: Dan maar een minder mooie huid.
Attraverso schreef:
27-11-2019 09:49
Niemand beweert dat je bindweefsel kan trainen.
Maar door de training is er blijkbaar betere doorbloeding, interne massage,... weetikveelwat.
Feit is dat ik veel minder cellulite heb dan toen ik niet sportte.
Je ziet niet veel sportvrouwen met cellulite.

Dit.
S-Meds schreef:
27-11-2019 10:06
jawel hoor

Toch is het bij mij echt verminderd. Geen idee hoe het werkt verder, maar het is gewoon zichtbaar strakker met minder putjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik sport niet meer maar nu ik achter in de 40 ben heb ik wel minder putten dan toen ik 20 en 7 kilo lichter was. Misschien hebben die extra kilo's de ruimte tussen de putten wat opgevuld of zo. Of wellicht boeit het me gewoon niet meer. Als student was ik er heel erg mee bezig maar ja, heb nu dringender zaken zoals mijn gezicht een beetje strak houden (vechten tegen de bierkaai).
herfstappeltaart schreef:
27-11-2019 10:45
Toch is het bij mij echt verminderd. Geen idee hoe het werkt verder, maar het is gewoon zichtbaar strakker met minder putjes.
ik deed wedstrijden
met cellulite
Sinds ik intensieve HIIT ben gaan doen is mijn cellulite evident verbeterd. Mijn benen zijn ook slanker geworden en ik ben lichter. Dus wellicht was toch iets afvallen gewoon voldoende.
Kokoro schreef:
27-11-2019 11:25
Sinds ik intensieve HIIT ben gaan doen is mijn cellulite evident verbeterd. Mijn benen zijn ook slanker geworden en ik ben lichter. Dus wellicht was toch iets afvallen gewoon voldoende.
afvallen kan helpen maar hoeft niet
Alle reacties Link kopieren
Is het niet gewoon (deels?) aanleg?
Ik heb weinig cellulitis, ondanks overgewicht en niet sporten.
Of ik zie het niet, dat kan ook heel goed.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
S-Meds schreef:
27-11-2019 11:19
ik deed wedstrijden
met cellulite

Ja ik geloof je wel hoor :) . Ik vertel alleen mijn eigen ervaring.
Bij mij is het aanmerkelijk minder geworden sinds ik ben gaan hardlopen en gezonder ben gaan eten (zo weinig mogelijk bewerkt voedsel)
S-Meds schreef:
27-11-2019 00:03
ik vind dat het me jong maakt. Vroeger had ik cellulite en nu ik oud ben heb ik nog evenveel cellulite als op mijn 16e.
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ja maar ben dol op bewerkt voedsel maar niet op cellulitis ..

Jammer dat daar nog niks voor uitgevonden is ☠️
Alle reacties Link kopieren
linnylow schreef:
29-11-2019 09:43
Ja maar ben dol op bewerkt voedsel maar niet op cellulitis ..

Jammer dat daar nog niks voor uitgevonden is ☠️
Daar is wel iets voor, dat noemen ze zelfvertrouwen. Je bent nog even leuk, ook al heb je cellulitis. Als je straks 70 bent, gerimpeld, uitgezakt en met hangend vel, kijk je terug naar een foto van nu en realiseer je je dat je prachtig was. Dus het handigste is om je dat nu al te realiseren.
Alle reacties Link kopieren
De handigste truc is om je er niet druk over te maken en je humeur er niet door te laten beinvloeden. Gewoon korte broeken en rokken blijven dragen en schijt hebben aan iedereen die daar wat van meent te moeten vinden.

Werkt erg goed met veel dingen. Ik kan het je van harte aanbevelen.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Traplopen. Elke dag een half uur. Wedden dat cellulitis verdwijnt?
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Argentovivo schreef:
29-11-2019 13:55
Traplopen. Elke dag een half uur. Wedden dat cellulitis verdwijnt?
Ik doe dat elke dag voor mijn werk en ben me vandaag kapot geschrokken in een pashokje van mijn slappe billen en Putten overal. Ik ben meteen weer lid van de sportschool geworden. Traplopen doet helemaal niks.
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
27-11-2019 09:49
Niemand beweert dat je bindweefsel kan trainen.
Maar door de training is er blijkbaar betere doorbloeding, interne massage,... weetikveelwat.
Feit is dat ik veel minder cellulite heb dan toen ik niet sportte.
Je ziet niet veel sportvrouwen met cellulite.
Het valt minder op als iemand mooi in haar bespiering zit ja. En een lager vetpercentage en betere doorbloeding leveren ook een positieve bijdrage. Alleen dat is iets anders dan dat het 'weg' is.

Fajah Lourens heeft bijvoorbeeld ook gewoon cellulite als ze stopt met cupping.
Alle reacties Link kopieren
Och.. je hebt gezien dat je gewoon een mens bent, met hele menselijke verschijnselen. Niks tegen doen, gewoon ter kennisgeving aannemen en verder gaan met je leven.

Zelfs Doutzen Kroes heeft cellulitis hoor, alleen wordt die altijd zo gunstig in beeld gebracht dat wij daar niets van zien. Steek het geld wat je in rare, ineffectieve 'behandelingen' zou steken alsjeblieft in iets nuttigs.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook 27 en heb ook hele erge cellulitis op mijn benen. Ook aan de voorkant van mijn benen, helemaal tot aan mijn knieën. Ik schaam me kapot :( Dikke mensen of vrouwen van 50 hebben minder cellulitis dan ik. Ik durf alleen nog rokjes en jurkjes tot de knie aan en in een korte broek waag ik me al helemaal niet meer. Echt kut in de zomer als ik oudere vrouwen in korte broek/korter rokje zie die gewoon mooie benen hebben. Ook mijn moeder bijvoorbeeld heeft veel minder cellulitis dan ik, zij kreeg het ook pas toen ze boven de 40 was.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Friezin71 schreef:
29-11-2019 13:44
Daar is wel iets voor, dat noemen ze zelfvertrouwen. Je bent nog even leuk, ook al heb je cellulitis. Als je straks 70 bent, gerimpeld, uitgezakt en met hangend vel, kijk je terug naar een foto van nu en realiseer je je dat je prachtig was. Dus het handigste is om je dat nu al te realiseren.
Ik zie veel oude mensen hun lichaam en ik kan je verzekeren... Ik ga vanzelf gezond eten en sporten. Er is vaak een groot verschil tussen het lichaam van een ouderling die zich heeft verzorgd en een die dat niet deed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven