Gezellig samen afvallen mét tabel
zaterdag 16 maart 2013 om 14:06
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.
We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!
Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!
NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!
Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!
NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
dinsdag 1 december 2015 om 10:08
Hoi Sneeuwwitje, hier gaat het niet goed. Voel me wel iets beter maar nog steeds zozo. Voel me zielig en ipv gezond eten ga ik dan foute dingen eten
Nouja, ik ga vanavond in elk geval wel proberen te sporten. Als het niet gaat, kan ik altijd weer naar huis. De afgelopen dagen lag ik om 20:00 uitgeput in bed...pfff
Ik vind je trouwens echt een bikkel! Ik probeer zelf ook de schade van de decembermaand zoveel mogelijk te beperken
Nouja, ik ga vanavond in elk geval wel proberen te sporten. Als het niet gaat, kan ik altijd weer naar huis. De afgelopen dagen lag ik om 20:00 uitgeput in bed...pfff
Ik vind je trouwens echt een bikkel! Ik probeer zelf ook de schade van de decembermaand zoveel mogelijk te beperken
donderdag 3 december 2015 om 05:22
Oh ja hoor. Gisteren was ik nog steeds niet 100%.Voor de middag al 2 paracetamol ingenomen want er stond een sinterklaasviering op het programma. Het was gelukkig erg geslaagd en gezellig, maar dan komen ze met gefrituurde mini kaassouflés langs. En ondanks dat ik niet lekker was er toch een paar nemen hè? Op weg naar huis werd ik ziek! Eigen schuld. Lig dus al de hele nacht misselijk en met hoofdpijn in bed. En ik luister ook al de hele nacht naar een jammerend kind dat teveel pepernoten heeft gehad.
vrijdag 4 december 2015 om 06:16
Aaaah ik krijg de hik! Vanmorgen was het 72,7 Oké die kaassouflés dat was natuurlijk fout. En ik zit ook al de hele week aan de cup-a-soupjes omdat ik me niet lekker voel en die zijn natuurlijk hartstikke zout. Maar ik ben gisteren wel gaan sporten. Ik blijf maar hangen tussen de 72 en 73 kilo. Ik had zo gehoopt om richting de 70 kilo te gaan. Vorige keer lukte dat gemakkelijk. Oke, toen zat ik op minder calorieën per dag en daar heb ik nu geen zin in. Misschien is het spieropbouw? Ik kan intussen wel maat 38 spijkerbroek aan, dat is fijn. En gisteren tijdens de training zakte mijn bikinibroek iedere keer af. Wat de instructrice hilarisch vond. Maar toch, als dat gewicht nou eens meeging. Misschien moet ik centimeters gaan meten ipv kilo's. Ik moet nu trouwens op zoek naar een badpak, maar ik ben er eigenlijk te zuinig voor Ik denk dan; Ik heb verdorie de hele kast vol bikini's liggen in alle maten. Moet ik nou een badpak? Ik vraag me af of ik niet gewoon een tankini die ik nog heb aan elkaar kan naaien. Dan zakt het broekje toch ook niet af?
Kortom, frustratie hier. Hoe is het bij jullie?
Kortom, frustratie hier. Hoe is het bij jullie?
vrijdag 4 december 2015 om 08:32
Nah, wat gek HVM. Misschien is je lichaam wel een beetje van slag door de griep... En dat zout werkt natuurlijk ook niet echt mee met al het vocht wat je dan vast gaat houden...
Dat je weer een maat 38 spijkerbroek aan kan is super, nog belangrijker dan het getal op de weegschaal (maar dat wil je zo graag anders zien, dat weet ik).
Ik zou trouwens wel een badpak aanschaffen voor je sport, lijkt me wel zo prettig.
Hier gaat het matig, veel Sinterklaas-snaai.... Na dit weekend is het op en dan kan ik weer een paar weken goed opletten, totdat het kerst is...
Dat je weer een maat 38 spijkerbroek aan kan is super, nog belangrijker dan het getal op de weegschaal (maar dat wil je zo graag anders zien, dat weet ik).
Ik zou trouwens wel een badpak aanschaffen voor je sport, lijkt me wel zo prettig.
Hier gaat het matig, veel Sinterklaas-snaai.... Na dit weekend is het op en dan kan ik weer een paar weken goed opletten, totdat het kerst is...
vrijdag 4 december 2015 om 12:08
Haha...je wil niet weten hoeveel snoep manlief en de kinderen van zijn werk mee hebben gekregen. Ik hoef de komende maand echt geen snoep meer te kopen.
- Een mega speculaaspop
- Een banketstaaf
- Een grote chocoladeletter
- Een doos mini chocoladelettertjes
- Een zak taaitaai pepernoten
Met de Sinterklaasviering kregen de kinderen elk een zak snoep (die ongezien de kast in zijn gegaan ), dus 3x
- borstplaat
- chocolade
- chocolade pepernoten
- speculaasjes
-Een zakje chocoladegeld
En dan had ik zelf van het schoen zetten nog taaitaai, uitdeelzakjes pepernoten, kikkers&muizen en chocoladegeld over.
Het is echt niet te geloven zoveel. En dan hadden ze met Sint Maarten ook een enorme berg snoep. Ik probeer het te reguleren en het een beetje bij beetje op te laten eten, maar ik vind het niet gek dat er tegenwoordig veel kinderen met overgewicht zijn.
Ik eet trouwens af en toe een taai taaitje, die bevatten niet zoveel calorieën
- Een mega speculaaspop
- Een banketstaaf
- Een grote chocoladeletter
- Een doos mini chocoladelettertjes
- Een zak taaitaai pepernoten
Met de Sinterklaasviering kregen de kinderen elk een zak snoep (die ongezien de kast in zijn gegaan ), dus 3x
- borstplaat
- chocolade
- chocolade pepernoten
- speculaasjes
-Een zakje chocoladegeld
En dan had ik zelf van het schoen zetten nog taaitaai, uitdeelzakjes pepernoten, kikkers&muizen en chocoladegeld over.
Het is echt niet te geloven zoveel. En dan hadden ze met Sint Maarten ook een enorme berg snoep. Ik probeer het te reguleren en het een beetje bij beetje op te laten eten, maar ik vind het niet gek dat er tegenwoordig veel kinderen met overgewicht zijn.
Ik eet trouwens af en toe een taai taaitje, die bevatten niet zoveel calorieën
zaterdag 5 december 2015 om 10:35
Haha, wat een waslijst! Vinden je kinderen ook alles lekker, of laten ze een deel liggen?
Hier staan ook pepernoten op tafel, dit weekend mag het even. Maar ik moet zeggen dat ik er nog niet zoveel trek in heb, want heb een griepje onder de leden vrees ik. Was gistermiddag vrij en heb even geslapen, hoop dat het met een rustig weekendje snel over gaat...
Hier staan ook pepernoten op tafel, dit weekend mag het even. Maar ik moet zeggen dat ik er nog niet zoveel trek in heb, want heb een griepje onder de leden vrees ik. Was gistermiddag vrij en heb even geslapen, hoop dat het met een rustig weekendje snel over gaat...
zaterdag 5 december 2015 om 13:51
He wat sneu Sneeuwwitje, het gaat rond. Daar weet ik alles van. Heb nu in ieder geval 1 ziek kind thuis. Ik voel me zelf gelukkig alweer wat beter. Zonet Sint gevierd, en ik dacht; mooie gelegenheid om wat snoep kwijt te raken aan visite. Nee de visite nam zelf iets mee voor bij de koffie
Nou stuur ik familie in Engeland ieder jaar een doos met sintsnoep en speelgoed etc. Werd er gisteravond hard op de deur geklopt. Ik schrok me rot! Was het een DHL bezorger. Met 2 pakken van mijn familie uit Engeland. 1x raden wat daar in zat. Een hele berg speeltjes voor de kinderen en een nog grotere berg Engels kerstsnoep
Dus ik vandaag nog proberen het een en ander te slijten, maar nee hoor! De kast puilt nu echt uit zijn voegen. Wel superleuk om zo'n verrassingspakket te krijgen
Nou stuur ik familie in Engeland ieder jaar een doos met sintsnoep en speelgoed etc. Werd er gisteravond hard op de deur geklopt. Ik schrok me rot! Was het een DHL bezorger. Met 2 pakken van mijn familie uit Engeland. 1x raden wat daar in zat. Een hele berg speeltjes voor de kinderen en een nog grotere berg Engels kerstsnoep
Dus ik vandaag nog proberen het een en ander te slijten, maar nee hoor! De kast puilt nu echt uit zijn voegen. Wel superleuk om zo'n verrassingspakket te krijgen
vrijdag 11 december 2015 om 06:15
Wat een rotweek hier! Ben zelf niet lekker, maar heb ook nog 3 kleine zieke en chagrijnige kinderen die 's nachts niet slapen Wanneer gaat dit virus weer? Heb al een hele week niet meer geslapen maar 's nachts rondjes gerend tussen kind 1, kind 2 en kind 3 Ben dinsdag niet gaan sporten, was daar echt te ziek voor. Geen lucht en mijn ogen wilden niet open blijven. Gisteren toch weer gegaan, maar niet voluit. Gewoon rustig aan. En de weegschaal was vriendelijk. 71,8 vanmorgen. Eindelijk onder de 72! Zal waarschijnlijk ook met al het uitgesnoten snot te maken hebben, maar laten we hopen dat het blijvend is.
vrijdag 11 december 2015 om 08:39
Stond met knikkende knieën op de weegschaal na de slechte weken, 67,9... Merk het ook aan m'n broeken nu dat ze minder lekker zitten. Gelukkig zijn alle chocoladeletters op en ik heb deze week weer hardgelopen. Ging nog niet heel soepel, weinig lucht, maar wel weer geweest. Vanmiddag ga ik weer, hoop dat het dan droog is.
Super balen dat je zo weinig slaapt HVM. Hopelijk knappen jullie snel weer op!
Super balen dat je zo weinig slaapt HVM. Hopelijk knappen jullie snel weer op!
dinsdag 15 december 2015 om 08:16
Top, ik hoop het Sneeuwwitje!
Ik ben 26 jaar, 1,76m en weeg op het moment zo rond de 94kg. Kom van de 106 dus er is al wel iets af maar te langzaam helaas.
Helaas ben ik gewoon echt eet verslaaft, vind het allemaal gewoon té lekker, dus geen typische emo eter oid wat je veel tegen komt.
Uiteindelijk wil ik richting de 68/70 kg.
Ik ben 26 jaar, 1,76m en weeg op het moment zo rond de 94kg. Kom van de 106 dus er is al wel iets af maar te langzaam helaas.
Helaas ben ik gewoon echt eet verslaaft, vind het allemaal gewoon té lekker, dus geen typische emo eter oid wat je veel tegen komt.
Uiteindelijk wil ik richting de 68/70 kg.
dinsdag 15 december 2015 om 08:19
December is voor mij ook echt een ramp, had mezelf voorgenomen om met de kerstdagen gewoon te genieten. Wel met het idee in mn achterhoofd dat vol ook echt vol is en niet dooreten, zoals ik gewoonlijk wel deed
Maar ik heb nu voor de kerstdagen ook al zoveel etentjes en dingen, niet goed
Daarom heb ik juist nu ff die schop onder me kont nodig
Maar ik heb nu voor de kerstdagen ook al zoveel etentjes en dingen, niet goed

Daarom heb ik juist nu ff die schop onder me kont nodig

dinsdag 15 december 2015 om 16:40
Welkom Daniella, leuk dat je komt meeschrijven!
Ik ben een tijdje even niet geweest, ging niet goed met mn gezondheid weer. Nu weer wat opgekrabbeld gelukkig, dus probeer ook weer wat vaker hier even langs te komen
Het afvallen gaat heel rustig aan, maar ben er blij mee.
Sta nu eindelijk onder de 70, wat een fijn gevoel! Nu 69.7.. voelt ineens alsof ik de hele wereld aankan haha. Moet mezelf wel af en toe enorm inhouden hoor met eten. Ik hou zooooveel van chocola! En december is chocolademaand..
Denk wel af en toe; t is december, ben al zoveel kwijt.. in januari weer iets beter mn best doen en nu ook lekker genieten!
Ook wij hebben met kerst allemaal etentjes, ook de dagen eromheen. Maar inderdaad gewoon genieten hoor Daniella, je hebt daarna vanaf januari weer heel veel maanden om streng genoeg te zijn
Ik ben een tijdje even niet geweest, ging niet goed met mn gezondheid weer. Nu weer wat opgekrabbeld gelukkig, dus probeer ook weer wat vaker hier even langs te komen
Het afvallen gaat heel rustig aan, maar ben er blij mee.
Sta nu eindelijk onder de 70, wat een fijn gevoel! Nu 69.7.. voelt ineens alsof ik de hele wereld aankan haha. Moet mezelf wel af en toe enorm inhouden hoor met eten. Ik hou zooooveel van chocola! En december is chocolademaand..
Denk wel af en toe; t is december, ben al zoveel kwijt.. in januari weer iets beter mn best doen en nu ook lekker genieten!
Ook wij hebben met kerst allemaal etentjes, ook de dagen eromheen. Maar inderdaad gewoon genieten hoor Daniella, je hebt daarna vanaf januari weer heel veel maanden om streng genoeg te zijn

Don't look back. You're not going that way.
dinsdag 15 december 2015 om 18:28
Snap ik helemaal. Heb alleen bijna 2 weken in bed gelegen, ziekenhuis in ziekenhuis uit. Dus heb eerlijk gezegd ook weinig aan t forum gedacht! En om al mn geklaag en ziekte en zeer hier neer te gooien vond ik niet fijn, werd niemand beter van op dat moment denk ik.
Ik zal proberen de woestijn weer wat op te vullen komende tijd!
Sorry..
Ik zal proberen de woestijn weer wat op te vullen komende tijd!
Sorry..
Don't look back. You're not going that way.