Lijf & Lijn alle pijlers

Goede winkel voor grote maat beha's

27-09-2020 17:57 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!

Mijn borsten hebben me altijd al onzeker gemaakt. Ik koop al jaren mijn beha's bij de Hunkemöller, maar eigenlijk vind ik die winkel helemaal niet fijn en ze hebben er ook weinig comfortabels voor mijn maat (80G). En als ik een ander topic lees hier op het forum, vraag ik me af of dat wel echt mijn maat is... Ik zou heel graag een fijne winkel vinden, wellicht speciaal gericht op grote borsten, waar mijn maat goed opgemeten wordt en waar ik beha's kan kopen waarin ik me goed voel en die mooi staan. Ook niet onbelangrijk: een winkel waar het personeel vriendelijk en empatisch is, dat vind ik bij het kopen van beha's echt belangrijk. Bij Hunkemöller werd een keer schouderophalend opgemerkt dat een borstverkleining de enige optie is om mijn onzekerheid wat te verminderen :'-(

Ik hoor het heel graag als iemand een fijne winkel weet waar ze grote maten beha's verkopen, liefst in Rotterdam en omgeving, en wat de prijzen daar ongeveer zijn voor een beha! :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Chilly in Hilversum is geweldig, echt een aanrader. Verstand van zaken, geduld, en een heel groot assortiment.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook fan van Naron in Breda. Ze zijn ook heel goed online.
Winkel heeft goede paskamers vind ik.
In de zomer moest ik wel reserveren vanwege corona, maar kreeg toen ook goed advies.

Ze verkopen niet als het niet goed zit.

Bij de lokale Lingerie Truus werken hier vreselijke vrouwen zonder enige kennis. Zit er toch al een paar jaar. Ik ga er niet meer binnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met mijn 85 G groot fan van after Eden D cup en in koop ze via wehkamp
Alle reacties Link kopieren
Madderijn schreef:
27-09-2020 22:27
Ik ben ook fan van Naron in Breda. Ze zijn ook heel goed online.
Winkel heeft goede paskamers vind ik.
In de zomer moest ik wel reserveren vanwege corona, maar kreeg toen ook goed advies.

Ze verkopen niet als het niet goed zit.

Bij de lokale Lingerie Truus werken hier vreselijke vrouwen zonder enige kennis. Zit er toch al een paar jaar. Ik ga er niet meer binnen.
Wow, ik zie online dat Naron tot cupmaat O gaat! Ik wist niet eens dat die maat bestond. En ik zie eindelijk leuke beha's met bloemetjes en zo voor grote maten, bij Hunkemöller hebben ze alleen saai huidkleurig, wit en zwart en soms eens een leuk kleurtje. Er gaat best wel een wereld voor me open!
Alle reacties Link kopieren
esther766 schreef:
27-09-2020 21:59
Chilly in Hilversum is geweldig, echt een aanrader. Verstand van zaken, geduld, en een heel groot assortiment.
Als ik daar eens in de buurt ben, houd ik het in gedachten! Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Tijdje geleden naar de plaatselijke lingerie zaak gegaan, daar hebben ze mijn maat opgemeten. Ik heb nu vaak bh's van marie jo of prima donna. Als ik nu een bh van de hunkemöller aantrek zit deze echt niet lekker meer.
Weet niet of marie jo tot g gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven