Lijf & Lijn alle pijlers

Grow with Jo 30 day challenge

29-02-2024 12:31 142 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi hoi!

Ik tik zowat mijn hoogste gewicht ooit aan en wil dit echt voorkomen. Ik ben 41.
Al eerder wat work-outs thuis geprobeerd en ga daar best goed op. Ik vind het wel lastig om vol te houden maar wil dus toch weer gaan starten.

Ik combineer dit met zoveel mogelijk op mijn voeding te letten. Niks extreems, volkoren, niet teveel koolhydraten etc.

Nu ben ik persoonlijk ècht fan van Grow With Jo. Zij heeft erg veel gratis filmpjes op youtube. Ze heeft ook een app maar dit abb. is superduur.

Ok,wie gaat er met me meedoen vanaf morgen?
Om te starten met deze? (de filmpjes kun je dan dus opzoeken op youtube).

https://nl.pinterest.com/pin/855261785495902841/
greenmoustache wijzigde dit bericht op 01-03-2024 18:49
5.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe gaat het bij iedereen? Iedereen nog gemotiveerd? Vind het erg jammer dat ik nog even niet kan sporten! Ik wandel wel weer en denk dat ik volgende week wel weer kan sporten :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Joehoe, hier gaat het goed.

Weinig gesport maar wel lid geworden van de sportschool. Ga vanaf maandaag daar dus ook wat workouts doen. Fitness vooral.

Straks ga ik een weekendje weg en wil ik vooral even genieten. Zonder sport dus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goed bezig Greenmoustache! Hoop dat de sportschool ook leuk is. Fijn weekend! Idd lekker genieten.

Ik heb trouwens een springtouw besteld. Ik ben er bang voor, denk dat ik het nog geen minuut volhoud :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Goed bezig jullie!
Kayla: langer dan een minuut hoeft ook niet meteen, langzaam opbouwen hoort erbij, dan blijft het ook leuker, omdat het lukt. Ik sta nog even stil helaas, even behandeling afwachten.

Fijn weekend Greenmouchtache!
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.youtube.com/watch?v=fGTP6Cz ... growwithjo

Ik heb net deze gedaan!!! Voornemen om elk weekend zo'n filmpje te volgen.. echt geweldig dit kanaal!

Heb net griep overleefd dus was nog best pittig haha, conditie is nog niet optimaal. Goede nieuws is dat m'n broek steeds afzakte dus ik ben wel wat vet kwijt haha! :flag:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb nergens zin in de laatste tijd, gisteravond zag ik dit topic en toen ben ik toch maar even mee gaan doen met een filmpje. Dus het topic werkt wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben er ook nog hoor! Net nog even gehupst met Jo.
Ik doe het niet elke dag, maar dan probeer ik wel iets anders sportiefs te doen. Lukt ook niet elke dag maar ik doe m'n best :yes:
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Laatste dag van de maand! Hoe gaat het bij iedereen? Heeft iemand elke dag Grow with Jo gedaan deze maand?
Ik niet :facepalm:

Maar ik heb wel bijne elke dag íets van beweging/sportiviteit gedaan.
Zometeen nog even een keertje Jo om de maand af te sluiten. Maar in april gewoon doorgaan, toch?!
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb gisteren deze gedaan in de avond: https://youtu.be/Q_tSC61VVsw?si=5nG-Cmd0Sdr8bN6D

En de rest van de week vooral andere workouts van andere fitfluencers
Alle reacties Link kopieren Quote
Gaan we in april door met dit topic? (Wat mij betreft wel!)

Net als Lostit heb ik hier ook een workout van Jo gedaan samen met vriend. We hadden er erg veel lol mee en hij vroeg zelfs of we dat vaker konden gaan doen haha. Het mooiste is dat hij spierpijn heeft en ik niet :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
hagelslagjes schreef:
01-04-2024 19:02
Gaan we in april door met dit topic? (Wat mij betreft wel!)

Net als Lostit heb ik hier ook een workout van Jo gedaan samen met vriend. We hadden er erg veel lol mee en hij vroeg zelfs of we dat vaker konden gaan doen haha. Het mooiste is dat hij spierpijn heeft en ik niet :-D
Wat mij betreft ook hoor!
Heb er al een kwartiertje Jo opzitten, vandaag.
Zometten nog ff yoga met Adriene (maar eerst even nog wat paaseieren wegwerken :facepalm: )


Leuk dat je vriend meedoet!
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat mij betreft blijven we doorgaan hoor!!

Ik had voornemen om elke zondag zo'n filmpje 'te doen', maar gisteren lukte het niet door Pasen en ik had ook al een pilates-les gepland.
Dus ik ga 'm morgenochtend deze doen https://www.youtube.com/watch?v=vv3DEAU ... growwithjo
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.youtube.com/watch?v=wi_ekR2 ... growwithjo

Heb net deze gedaan (was eigenlijk bedoelt voor in de ochtend maar ik kon vanochtend de motivatie niet opbrengen haha). Wel lekker die Afrikaanse muziek!
Alle reacties Link kopieren Quote
Joehoe ja! Ik doe ook nog mee.

Haha, zelf dit topic gestart maar doe even geen Jo momenteel omdat ik dus in de fitness begonnen ben.
Ben helemaal happy daar. Ik wil graag blijven posten over onze workouts!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat doe je qua fitness? Groepslessen? En hoe vaak?
Hier nog 2x per week gezellig met Jo en nu het weer wat beter wordt, ook lekker meer op de fiets.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankzij jullie heb ik dit kanaal “ontdekt”. Vandaag 1e workout gedaan van zo’n 30 dagen challenge die ik op Pinterest vond. Ik vond het best leuk. Ik kom uit een burn-out en fysiek ben ik behoorlijk ver heen daardoor. Dit soort filmpjes helpt wel om laagdrempelig toch te oefenen en te bewegen.
Alle reacties Link kopieren Quote
hagelslagjes schreef:
10-04-2024 17:58
Wat doe je qua fitness? Groepslessen? En hoe vaak?
Hier nog 2x per week gezellig met Jo en nu het weer wat beter wordt, ook lekker meer op de fiets.
Ik doe 2 a 3 x per week krachttraining. And i love it!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven