Haargroei vertragen..

vrijdag 10 maart 2017 om 17:33
Ik heb een hele snelle haargroei, op mijn hoofd vind ik dat geen enkel probleem maar op andere plekken vind ik het vreselijk. Schaamhaar, konthaar, beenhaar, okselhaar en de 5 haren op mijn kin zijn bijna niet glad te krijgen. Ik douche altijd 's avonds en scheer me dan. Dan ben ik glad. "s ochtends als ik wakker word dan ben ik net een schuurpapiertje en tegen de middag een kaktus.
Jullie begrijpen dat je volledig scheren best veel tijd in beslag neemt en ik begin het zat te worden. Ontharingscrème ben ik helaas allergisch voor (eczeem) en mijn benen mag ik niet harsen ivm. spataderen. De rest zou wel kunnen maar het idee van oksels of schaamstreek harsen lijkt me vreselijk. Ik ben nog al een pieperd.
Heeft iemand misschien nog tips om de haargroei (behalve op het hoofd) te remmen?
Jullie begrijpen dat je volledig scheren best veel tijd in beslag neemt en ik begin het zat te worden. Ontharingscrème ben ik helaas allergisch voor (eczeem) en mijn benen mag ik niet harsen ivm. spataderen. De rest zou wel kunnen maar het idee van oksels of schaamstreek harsen lijkt me vreselijk. Ik ben nog al een pieperd.
Heeft iemand misschien nog tips om de haargroei (behalve op het hoofd) te remmen?
vrijdag 10 maart 2017 om 18:09
Ik gebruik een epileerapparaat voor mijn hele lichaam. Ik heb een speciale 'voorzichtige' voor mijn gezicht. Maar ook dan gebeurt het dat er haartjes zijn die te kort zijn om te worden meegenomen. Oksels met een epileerapparaat deed na de eerste 3 keer verrassend weinig pijn. Ik ben een watje met pijn en was er heel bang voor om het te proberen, maar van het scheren kreeg ik zoveel irritatie dat ik toch ben gaan epileren. Geen spijt. De bikinilijn is ook goed te doen, maar ik moet zeggen dat ik alleen datgene verwijder wat ook daadwerkelijk uit een bikini zou piepen, de rest is au naturel. En misschien mag je je benen met spataderen wel met een epileerapparaat doen? Van epileren gaat je haar trouwens niet minder hard groeien, maar het blijft langer weg en als je het lange tijd doet, komt het ook steeds dunner terug. Het is een fabeltje dat het sneller of dikker of stugger terugkomt na epileren
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Krishnamurti

zaterdag 11 maart 2017 om 23:07
Ik zal eerst Mud & More Hairgrowth reduction. eens proberen. In de hoop dat ik niet ook daar allergisch op reageer.
Definitief laseren zou me geweldig lijken, al is het maar het gehele kruisgebied. De prijs is 1 ding, maar naar mijn weten is deze behandeling zeker niet pijnloos. Dat lijkt me niet fijn op dergelijke plekken.
In elk geval bedankt voor de reacties.
Definitief laseren zou me geweldig lijken, al is het maar het gehele kruisgebied. De prijs is 1 ding, maar naar mijn weten is deze behandeling zeker niet pijnloos. Dat lijkt me niet fijn op dergelijke plekken.
In elk geval bedankt voor de reacties.