Lijf & Lijn alle pijlers

Help zweetlucht en anti transpirant?

26-08-2017 11:41 28 berichten
Ben op zoek naar een anti transparant.
Heb dit nooit gebruikt.
Normaal gebruik ik een roller van dove oid want sprays werken totaal niet meer.
Rollers ook niet trouwens.

Na het douchen ( dagelijks) stink ik meteen naar zweet.
Geen natte plekken of zo maar durf geen shirts zonder mouwtjes meer aan want ruik mezelf gewoon steeds.

Nou ben ik er pas achter gekomen dat er van die anti transparanten zijn die je 1 of 2 wekelijks opdoet.

Dit lijkt mij super als het echt werkt.

Wie heeft ervaring en welke zou het beste zijn?
Ik herken het probleem. Ik gebruik na vele soorten getest te hebben (ook de dure), nu met veel tevredenheid de cremestick van Odorex, dus die voor dagelijks gebruik. (Die je 2 keer per week dept zijn te agressief voor mij).
Deze helpt tot dusver goed en heeft geen sterke parfumgeur, daar hou ik niet van.

Verder was voor mij de gouden tip: onthaard zijn, wassen met douchegel met washandje, en dan: Betadine scrub op je hand en rechtstreeks op je oksel en insmeren, aan beide kanten uiteraard. Even laten zitten en afspoelen. Dat doodt echt de bacterien die toch met wandhand en zeep niet helemaal weggaan om de een of andere reden. Ik doe dit eens in de 3-5 dagen. Werkt echt goed.

Sommige shirtjes stinken snel, dan zit er teveel synthetisch is, ik heb weleens geprobeerd die met Dethol te laten weken (tip van internet), maar werkt matig. Wegggooien dus en overnieuw beginnen met je nieuwe okselbeleid anders weet je niet meer wat de oorzaak en gevolg is.
Donna1971 schreef:
27-08-2017 06:34
De baking poeder soda ga ik ook proberen.
Krijg je geen wit laagje ofzo op je oksels?

Nee.

Is bakpoeder eigenlijk ook goed?

Nee, dat is iets anders.
Alle reacties Link kopieren
Een sterke lucht kan ook met de binnenkant te maken hebben. Je voeding kan meespelen, kan met verzuring van je lichaam te maken hebben. Of met tekorten, zoals magnesium en zink. Wellicht dat de medicatie ook van invloed kan zijn. Goed voor de binnenkant zorgen kan soms schelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven