Lijf & Lijn alle pijlers

Het cambridge 500 dieet.

02-11-2011 22:22 4269 berichten
Alle reacties Link kopieren
A.s. maandag begin ik met het cambridge 500 dieet. Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die hier ervaring mee hebben, wellicht ook a.s. maandag starten, reeds gestart zijn of andere ervaringen hebben.



Op de cambridge site is ook een forum maar is niet echt mijn "stijl" zeg maar, vandaar het topic hier.



Alle tips, ervaringen en adviezen zijn welkom.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
@Kelly_92: Ik woog bij mijn start veel meer dan jij. Sterker nog, ik weeg nu net zoveel als jij bij jouw start meid! Haha. Dus dan lijkt het me logisch dat het gewichtsverlies sneller gaat bij mij. Ik verwacht niet dat ik de komende 6 weken weer 15 kilo afval. Helaas. Maar jij hebt niet zo lang meer nodig voor je ideale gewicht volgens mij?!



Ik snap dat je je eetweek wil houden tijdens je uitstap. Dan nog even volhouden inderdaad. Ik vind de tijd met Cambridge wel snel gaan eigenlijk. JIj?



Lief dat je me tips geeft. Maar mijn eetweek stopt echt vandaag. Ik heb net de reep nog opgegeten en zit tjokvol. Ik heb ook het idee dat mijn buik uitpuilt sinds vanmorgen. Ik heb het er gisteren met mijn consulent over gehad dat ik niet durfde te eten en ze zei dat 3 dagen ook goed zijn. Ik maak er gewoon 2 dagen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:dyfaine schreef op 12 juli 2012 @ 18:46:

Hallo Allemaal



Na een jaar weg te zijn geweest kom ik toch weer terug,

Helaas heb ik alles laten gaan en kan ik op 10 kg na weer opnieuw beginnen vandaag zijn alle producten weer binnen en morgen weer aan de slag.



Hoop dat ik nog weer hier mee mag schrijven.



groetjes

welkom terug!

Vergeef me mijn nieuwsgierigheid, maar hoe komt het dat je bent aangekomen? Dat is mijn angst namelijk!
Alle reacties Link kopieren
@ Diejeet, goed dat je die keuze hebt gemaakt! Als jij jezelf daar goed bij voelt is dat de juiste keuze!! Ja opzich vind ik ook wel dat de tijd snel gaat, maar ik vind het eerlijk gezegd wel steeds moeilijker worden.. Misschien ook door m'n kwaaltjes haha! Ik denk niet dat ik nog heel lang zou moeten, zit alleen met mijn vakantie. Ik ga door tot mijn vakantie (nog 7 weken) en daarna neem ik de tijd om goed af te bouwen. Voor mijn vakantie ga ik 1 week versneld afbouwen, dan kan ik daarna wellicht nog 1 of weken streng doen om de schade te herstellen en dan ga ik aan mijn afbouw beginnen. Ben wel benieuwd op wat voor gewicht ik dan zit..
Alle reacties Link kopieren
Dyfaine, daar ben ik ook benieuwd naar? Ben best bang voor de periode na cb. Hoe ga ik het doen en kom ik niet al aan als ik naar iets kijk omdat ik m'n stofwisseling naar z'n grootje heb geholpen? Vragen waar ik heel de tijd over nadenk, maar waar ik toch echt pas achter zal komen na m'n afbouw.
Alle reacties Link kopieren
Tja.. het was te verwachten maar ik heb gezondigd, het was was fijn!!!! Gisteren een broodje gehad en savonds groente en en tartaar.. meteen normaal naar de wc geweest dus miss hadden mn darmen het even nodig. Was ook fijn om na 21 dgn even normaal voedsel te nemen en gek genoeg ben ik nu weer extra gemotiveerd om er weer volop aan te gaan.



Had ook erg last van mijn spieren, heel moe gevoel in mijn spieren. Met als gevolg dat ik amper sport en heel veel slaap. En ook tintelingen. Volgens mij consulent ligt het aan te weinig water drinken.. maar dat doe ik dus echt wel. Als tip heeft ze nog gegeven mineraal water ipv kraanwater. Zelf denk ik dat het niet zoveel uit moet maken maar ik probeer het nu dus wel.



Ja, krijg ook wel n beetje de feedback van mijn omgeving dat het wel snel gaat maar na de 4,3 de eerste week had ik het gewoon sneller verwacht, wist wel dat ik dat niet elke week zou doen maar had wel 2 tot 2,5 gehoopt. En nu 2 weken 1,3 en 1,5.. en als je heel zwaar bent dan verwacht je dat het sneller gaat ofzo..

(of hoopt.. heel naive misschien)
Alle reacties Link kopieren
@Amsterdamse: Zorg goed voor je zelf en wie weet tot ziens



@Pixymama: Welkom terug. Hoe gaat het met hardlopen?



@Dyfaine: Ook jij welkom terug!



@Miseryfox: Wat je nu per week afvalt is toch hartstikke goed? Je moet maar zo denken, in die eerste week verlies je vooral veel vocht. Van die 4,3 kilo is zéker de helft vocht. De weken erna dat het minder snel gaat, is het vooral puur vet dat je verliest. Dáár gaat het toch om



@Diejeet: Bang zijn om te eten is niet goed! Al moet ik toegeven, ik had het ook. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik herkende het gevoel van een periode lang geleden, toen ik ook als de dood was om te eten en dus nauwelijks at, en dat vrienden zich zorgen maakte omdat ik naar hun zeggen 'akelig dun' was. Daarom heb ik gewoon stug doorgegeten in de eetweek, no way dat ik terug ga naar dat gevoel en obsessief (niet) eten!



@Kelly: 0,7 is zeker super voor een korte week die ook nog eens eetweek is! Wat vervelend dat je die kwaaltjes hebt. Lijkt me ook heel frustrerend om zo lang te wachten voor je weer naar de consulente mag!



Over het 'borsten-probleem'.. Ik heb nepperds. Ze zijn wel wat kleiner geworden, maar veel kleiner kunnen ze niet worden Gaan hangen kunnen ze niet, en los vel heb ik ook niet. Waar ik dan wel bang voor ben, is dat ik bij mn boezem zo veel af val dat je heel duidelijk ziet dat het nepperds zijn, dat het twee van de opgeplakte bollen worden zeg maar.. Maar tot nu toe ziet het er nog natuurlijk uit, hopen dat het zo blijft.



Voor de rest gaat het hier zn gangetje, ik heb heerlijk gegeten tijdens mijn eetweek en nu is het weer wennen om enkel op CBproducten te leven.



Succes dames!
Alle reacties Link kopieren
Dat ik weer terug bij af ben bijna is mijn eigen schuld. Ik was dus 30 kg afgevallen en ging toen trouwen meteen erna op vakantie en die 2 weken zou ik "normaal" eten. Echter terug van vakantie gewoon blijven eten met allerlei lekkere dingen er weer bij en zo langzaam aan gaat de weegschaal omhoog en elke keer dacht ik morgen begin ik weer. Maar helaas me nog niet gelukt.



Last van benen en spieren is wel normaal geloof ik. Misschien af en toe een tomaat eten zit niks in en laat dat gevoel weg gaan zei dieetiste me toen.



Deze dag gaat goed is pas halverwege maar toch! Sta er weer achter en dat maakt t ok.

Doen jullie allemaal enkel cambrige of ook nog andere producten eiwit ?
Alle reacties Link kopieren
@ Miseryfox, fijn dat je nu weer opgeladen bent! En achter je beslissing staat. Hopelijk kun je er nu weer even tegenaan! Oké, dus ik ben niet de enige met zere spieren dat is in ieder geval fijn haha! Wat bij mij wel opvallend is dat ik zelf niet echt moet ben, kom 's avonds echt moeilijk in slaap, dus het zijn echt alleen m'n spieren.. Je verwacht er inderdaad teveel van, net als ik! Ik haal de 1,5 niet eens, maar elk lichaam is helemaal anders!



@ Fernweh, ik vind het ook enorm frustrerend, maar goed het is helaas niet anders! Heb het er maar mee te doen haha. Ik wil ook nepperds haha! Als ik mijn gewicht stabiel kan houden uiteindelijk wil ik daar ook echt wel serieus over nadenken. Je moet inderdaad wel uitkijken dat het er niet al te onnatuurlijk uit gaat zien.



@ Dyfaine, Ik doe alleen cambridge producten. Jij niet? Vervelend dat het je achteraf niet is gelukt! Ik vind het wel knap dat je het dan toch weer oppakt. Ik zou het echt geen 2e keer willen doen! Wel goed dat je weet waar het aan lag, het zou behoorlijk frustrerend zijn als je heel erg je best hebt gedaan en het dan niet lukt. Deze keer gaat het je gewoon lukken!!
Even een kort berichtje via telefoon. Zal straks wat uitgebreider reageren! Ondanks eetweek afgelopen week weer 2,7 kilo eraf. Echt een superresultaat!! Komt voor een groot deel denk ook doordat ik weer normaal naar de wc kon de afgelopen week maar superblij!!
NaamStartgewichtStreefGewicht nuTotaal afSprokkelientje102 kg75 kg71,5 kg30,5 kgFineline105 kg75 kg101 kg4 kgPixymama66,0 kg50 kg64,0 kg2,0 kgSophan88 kg68 kg82,6 kg5,4 kgEvelynv104,9 kg68103,7 kg1,2 kg Pindarotsje106 kg67 kg65.1 kg40,9 kgLycke84,1 kg67 kg78.9 kg 5.2 kgBijenkoningin98,2 kg70 kg88.1 kg10.1 kgBabouche85.7 kg65 kg76 kg9,8 kgNouveau Riche78.2 kg65 kg67,8 kg10,4 kgKelly82,1 kg63 kg69,2 kg12,9 kgDiejeet97,2 kg75 kg82,4 kg14,8 kgJuultje82.1 kgXXX74.6 kg7,5 kgEeffie106,9 kg70 kg93,8 kg13,1 kgEimear112,2 kg82 kg96,5 kg15,7 kgIgo4it105.2 kilo75 kilo96.5 kilo8.7 kiloWorldlyNathalie79.2 kg63 kg76,1 kg3,1 kgFernweh93.9 kg70 kg 85.1kg8.8 kgAshley280394.3 kg75 kg84.3 kg10.0 kgHelenita271 kg61 kg64,5 kg6,5 kgEvitaa86 kg70 kg81,5 kg4,5 kgPKT78,2 kg65 kg71,1 kg7,1Amsterdamse198465,35763,32
Alle reacties Link kopieren
Wow Eeffie, dat is echt super veel! :-0 Mijn consulente zegt ook dat sommige mensen gewoon beter verbranden tijdens hun eetweek, omdat je meer calorieën binnen krijgt. Ze denkt dat dat bij ook zo is, volgende eetweek dus nog even afwachten, mocht dat inderdaad zo zijn dan doe ik voor mijn vakantie lekker 3 eetweken achter elkaar (op advies van mijn consulente). Maar darminhoud kan een reden zijn maar dat is nooit zoveel, dus echt, super netjes!
@Pixymama; Welkom terug!!! Goed dat je er weer tegenaan gaat!



@Fernweh; Bijna onder de 85!! Super!!



@PKT; 7 kilo in 4 weken......helemaal goed toch! En OMG maat s en xs??? Denk dat ik daar echt nooit in zal gaan passen....hahah!! Lekker hoor! En helaas is het borstenverhaal bij mij ook bekend.....merk nu al dat mijn BH's te groot worden (snik) ben bang dat ik straks echt van die theezakjes overhou, en dat na cuppie D!! Dat is nou de enige plek waar t vet wel een beetje mag blijven zitten van mij! haha



@Amsterdamse; Sterkte met alles en hopelijk komen we je in de toekomst nog eens tegen op dit forum! xx



@Diejeet; Jammer dat de eetweek niet bevalt bij jou. Nu moet ik zeggen dat ik het ook niet alles vind. Ben een beetje lastig met groente en dat is nu juist het belangrijkste. Maargoed heb van sommige dingen wel genoten. Vanavond laatste keer eten en dan vanaf morgen weer 5 weken streng! Vind ik op de een of andere manier toch makkelijker, lekker niet over nadenken en gewoon 3 CB producten naar binnen werken!



@Dyfaine; Ook jij welkom terug!! Leuk dat je weer mee komt schrijven en dat je er weer tegenaan gaat natuurlijk! Ook ik heb me na een vorige poging (ander eiwit dieet) weer teveel laten gaan en was ook op 10 kilo na alles weer aangekomen (was 25 kilo kwijt). Deze keer gaat t ons gewoon lukken!!



@Kelly; Irritant zeg zo'n weegschaal waar je niet op kunt vertrouwen. Die van mij klopt gelukkig aardig. Weeg me vaak voordat ik naar de consulente ga op mijn eigen weegschaal om te checken of t een beetje overeenkomt. Er zit altijd wel wat verschil tussen maar meestal komt het aardig overeen. Enne geen sorry zeggen hoor voor "klagen" dat doen we allemaal!
Oeps was nog helemaal niet klaar. Maar de poes loopt overmijn laptop en hij was opeens verstuurd.....haha! Nou volgens mij had ik overal wel zo'n beetje op gereageerd! Hopelijk niemand vergeten......is ook altijd zoveel als je een tijdje niet hebt geschreven!



Ja Kelly echt veel he! Ben er ook echt blij mee. Was eerst een beetje "bang" voor de eetweek maar nu niet meer hoor! Haha!! En ja als het voor jou ook zo werkt zou ik dat inderdaad lekker doen voor je vakantie. Als eten helpt......dan maar eten he!! Haha das weer eens wat anders!!
Alle reacties Link kopieren
@ Eefie.. Wat goed zoveel tijdens je eetweek.



Nou echt bizar... 4 uur na de lunch moest ik meteen poepen. Was best fijn om een keer normaal naar de wc te gaan. Want sinds CB is de structuur en regelmaat er wel echt uit.



Ik ga altijd 's avonds naar de consulent en ik weeg thuis altijd 's morgens dus dan kan ik het verschil zelf wel verklaren. Ik weeg ook thuis omdat dat de weegschaal is waar ik de laatste 3jr mee doe en die moet gewoon aan gaan geven ooit wat ik toen woog hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Kelly : ik combineer nu een beetje dat ik ook af en toe wat anders binnen krijg dan alleen maar shakes hihi Maar wel alles kh arm en veel eiwitten



Eefie; ohh wat erg he dus je weet hoe t voelt..maar idd we gaan we weer tegen aan . En kletsen zo helpt mij altijd erg!



Ik heb mezelf ook voorgenomen voorlopig niet op de schaal te gaan hihi heb me gewogen gisteren en nu ga ik pas weer 1 aug er op heb ik me voorgenomen. Er af gaat het nu toch dat weet ik zeker en kan ik me niet opvreten als t een keer een week iets minder is. Kijken of me dat lukt hahaa
Alle reacties Link kopieren
@Kelly_92: Zo straks blijft er niks van je over Denkt je consulent dat je nog 7 weken nodig hebt? Of ga je voor worst case scenario?



Ik ben hetzelfde van plan; tot de vakantie Cambridgen (is het een werkwoord?, haha) en de laatste week versneld afbouwen. Na mijn vakantie nog enkele weken en daarna uitgebreid afbouwen.





@Miseryfox: Spierpijn had ik in het begin ook heel erg. Niet normaal! Gelukkig is het nu (zit in week 7) allang voorbij.





@Fernweh: Je hebt gelijk hoor. Ik ga niet goed om met de eetweek en waarschijnlijk met eten in het algemeen. Dat is ook iets waar ik tegenop zie na dit dieet. Maar ter verdediging van mezelf; ik las op zo'n pakje Chocolate Velvet dat je het dieet 12 weken kan doen zonder erbij te eten en dat ga ik ook doen op de afgelopen twee dagen na. Ik had gisteren ook enorme buikpijn tot ik vanmorgen naar de wc ging. Maar daar zal ik je niet mee lastigvallen! Hihi!





@Dyfaine: Bedankt voor je reactie! Je hebt vast mooie trouwfoto's?!



Heb je toen de af-/opbouw van 6 weken gedaan?





@Eeffie1: Super zeg! Gefeliciteerd!



En dat is inderdaad ook een reden dat de eetweek niet bevalt; wat een gedoe met koken enzo. Ik maak nu iedere ochtend een chocolade shake. Neem een Chocolat Velvet mee naar mijn werk en eet in de avond een reep. Gemak dient de mens
Alle reacties Link kopieren
Gezellig!! Weer veel mensen online.

Welkom terug (aaah ben je forumnaam vergeten). Weet zeker dat het je dit keer gaat lukken.

En zeggen toch altijd dat je van fouten leert...



Amsterdamse, ik hoop dat alles wel goed met je gaat ondanks alles wat er speelt. Van mij ben je hier altijd van harte welkom ook om gewoon je hart te luchten. Hoop dat alles snel beter gaat. Pas goed op jezelf.



Wat betreft die maten dames, ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het echt klopt. Ben nog steeds overtuigt dat het aan het merk ligt. Maar misschien heb ik nu wel een vertekend beeld van mezelf. Durf nog niet zo goed meer kleren te passen/kopen omdat ik nog steeds afval. Het lijkt deze week ook weer enorm hard te gaan. Broek die ik Afgelopen zondag weer goed aankon (mooi aangesloten niet te strak) slobbert nu al om mijn billen.



Ik ben trouwens geen 7 kg in 4 weken afgevallen maar in 3 ;). Inmiddels nu 4,5 week bezig en er is 10 kg af. Wil het alleen nog niet aanpassen in de tabel omdat ik de weegschaal van de consulente aanhoud en die is er pas weer over 2 weken.



Heb zelf het idee dat ik nu zo hard ga omdat ik veel last heb van mijn darmen. Oftewel minimaal

2x per dag naar toilet (sorry voor de mensen die hier moeite mee hebben, jullie mogen wel wat van mij). Heb altijd al een prikkelbare darm gehad en bij tijd en wijlen heel erg. Heb sinds ik met de repen ben begonnen alleen heel eg last. Echt een half uur nadat hij op is begint het borrelen, knorren, krampjes en dan uur erna moet ik naar toilet. Na de soep hetzelfde. Heb ook sinds paar dagen veel hoofdpijn ondanks dat ik veel drink. Kan mijn eigen consulente niet vragen om advies maar misschien heeft 1 van jullie dit ook/of gehad. Wil eigenlijk niet stoppen met mijn repen maar heb beetje het gevoel alsof er iets inzit waar ik niet tegen kan. Gelukkig volgende week mijn eetweek. Kan ook niet stoppen bedenk ik nu met repen want dan heb ik te weinig producten ;).
Alle reacties Link kopieren
@ Diejeet.. dat is mijn plan ook. Nog 3 weken heel streng dan in de 4e week versneld afbouwen.. 3,5 week op vakantie en dan nog hopelijk 4 weken. Dan moet ik ergens in totaal op ong 20 kg uit komen hoop ik dan



@ PKT ik las al zoiets over de repen, even googlen?? ik had er gelukkig geen last van.. helpt het om ervoor en erna meteen een groot glas water te drinken??
Alle reacties Link kopieren
quote:diejeet schreef op 13 juli 2012 @ 17:06:





@Fernweh: Je hebt gelijk hoor. Ik ga niet goed om met de eetweek en waarschijnlijk met eten in het algemeen. Dat is ook iets waar ik tegenop zie na dit dieet. Maar ter verdediging van mezelf; ik las op zo'n pakje Chocolate Velvet dat je het dieet 12 weken kan doen zonder erbij te eten en dat ga ik ook doen op de afgelopen twee dagen na. Ik had gisteren ook enorme buikpijn tot ik vanmorgen naar de wc ging. Maar daar zal ik je niet mee lastigvallen! Hihi!





Mijn consulente zei juist dat je na maximaal zes weken een eetweek MOET.



Weet je consulente dat, dat je in het algemeen niet goed omgaat met eten?



Is het geen idee om dan alleen wat groente te eten in je eetweek? Groente is goed voor je



Bij mij ging het vandaag ineens even slecht. Ik was boodschappen doen en werd écht niet goed. Ik stond te trillen, was misselijk. Het was een uur of 3 en ik had nog maar een halve shake en een reep om de dag door te komen.



Dusss toen heb ik een zak spinazie gekocht en die opgeten. Is iig CB-proof



Daarna ging het ook stukken beter, dus ik voel me er ook niet schuldig over. Zoals ik al zei, groente is goed je
Alle reacties Link kopieren
Ohjee, we waren weer afgezakt naar pagina 2..



@ Eeffie, inderdaad als eten helpt dan maar eten haha!



@ Dyfaine, moet jij dan niet wegen bij de consulente?



@ Diejeet, verkeerd gezegd! Het was 7 weken vanaf mijn laatste weegmoment. Vanaf maandag is het nog 6 weken incl. een week afbouw. Als ik net als nu maar een kilo per week af blijf vallen zal ik dus net de 63/62 ofzo halen. Dan is er nog wel wat van me over hoor, haha.. Je kunt het hier inderdaad best een werkwoord noemen! :-) Ik ben heel erg benieuwd hoe het me op mijn vakantie vergaat? Wanneer ga jij en waar ga je heen?



@ PKT, mijn maag en darmen knorren ook wat af na mijn reep, echter kan ik juist moeilijk naar de wc de laatste tijd. Soms pak ik een kopje stoelgang thee van Zonnatura.



Voor de rest gaat het hier z'n gangetje! Vind het weekend altijd moeilijk met avondeten maar bewaar tegenwoordig mijn reep lekker tot het avondeten in het weekend, omdat ik mijn reep zo lekker vindt, vind ik het iets minder erg..
Alle reacties Link kopieren
Hier alles ook goed..!!!

Vanmorgen was ik weer even zwaar als donderdagochtend dus 1 dagje 'verloren' door mijn uitspatting.



En ik weet niet of het door mijn uitspatting komt of door het mineraalwater maar mn spieren voelen goed!! Heel fijn dus allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Nou, in ieder geval fijn dat je er niet door bent aangekomen hé!? Alleen zou bij mij denk ik het gevaar zitten in dat ik dan denk, ach de vorige keer was er ook geen schade dus waarom niet?



Fijn dat je spieren weer goed voelen in ieder geval! Alleen nu inderdaad lastig te verklaren waardoor het komt, ik drink in het weekend ook alleen mineraal water, door de weeks op mijn werk niet. Maar merk niet veel verschil aan mijn spieren. Misschien moet ik gewoon voor lief nemen dat sporten en CB voor mij niet samen gaan. Echter sport ik bij een sportschool met het principe, hoe vaker je komt, hoe goedkoper het wordt. Er wordt namelijk een kwartaal berekend hoeveel je bent geweest en dan hoeveel je dan het volgende kwartaal moet betalen.

gem. 3x per week = gratis volgende kwartaal

gem. 2x per week = 20e p/m volgende kwartaal

gem. 1x per week = 40e p/m volgende kwartaal

Ik sport er nu sinds september en het is me elke keer nog gelukt om niet te hoeven betalen en dat wil eigenlijk volhouden haha!
Alle reacties Link kopieren
Goeoeoeoedemorgen iedereen, hoe verloopt jullie weekend? Ik heb net lekker een rondje gejogd want het was een keer droog!



@Fernweh: Ik hoop dat de spinazie je heeft gesmaakt? Heb je het trouwens rauw gegeten? Bedankt voor je tip dat ik alleen groente kan eten maar mijn eetweek is toch al voorbij. Jij gaat er veel relaxter mee om, ik hoop dat dat over een tijdje bij mij ook het geval is.



Wat betreft het niet goed omgaan met eten, dat is natuurlijk ook de reden dat ik überhaupt met dit dieet bezig ben. Ik had een enorm overgewicht omdat ik geen maat kan houden en dat weet ik van mezelf. Dit dieet gebruik ik om goed af te vallen en me in de tussentijd te verdiepen in hoe ik na het dieet mijn leefwijze kan aanpassen. Mijn consulent is ervan op de hoogte, daarom hebben we ook afgesproken dat ik na mijn vakantie (ze verwacht dat ik mijn streefgewicht voor de vakantie heb behaald) nog een paar weken doorga met Cambridge en daarna uitgebreid ga afbouwen en bekijken wat bij mijn nieuwe gewicht past. Ik hoop echt dat dat mij zal helpen want dit wil ik nooit meer!



@Kelly_92: Lekker zeg, 62 kilo. Dat ga je zeker halen! Ik ga over 4 weken een week versneld afbouwen en daarna naar zuid Frankrijk met de auto. Waar ga jij naartoe? Net als jij ben ik benieuwd hoe het gaat want gewoonlijks wanneer ik met de auto wegga dan gaan er pakken autodrop en broodjes van het tankstation doorheen! Ik ben nu al een lijst aan het samenstellen met goede voeding die mee kan in de auto en wat goed blijft onderweg. Als je suggesties hebt dan hoor ik het graag.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Geen idee waar ik moet beginnen! Maar in januari van 2010 ben ik al een x begonnen met cb 500 en toen ook goed afgevallen, kwam van de 80 af en woog na cb 68. Nu helaas 2,5 jaar verder, 76 dieeten verder weeg ik , 91 en ben zwaar ongelukkig met m'n lichaam. Paste ik eerst netjes in 38/40 loop ik nu in 42/44. Ik sta soms huilend in het pashokje en baal dan verschrikkelijk van mezelf! Ik merk dat m'n knop toch nog niet helemaal om is :(. Dus vandaar dat ik me graag tussen jullie voeg voor wat hou vast!



De reden dat het er weer aan zit is dat is niet goed heb af/op gebouwd.. Ik had geen beste klik met de consulente en wist het zelf allemaal wel beter maar nu ik weer dik ben en terug kijk naar mijn foto's van toen verlang ik naar die 20-30 kilo minder!



Ik ben van plan morgen te beginnen. Vriendlief is alleen nog niet op de hoogte en is het er waarschijnlijk niet mee eens.. Aangezien ik de laatste 2 jaren al 4 x ben begonnen en na 2 dagen al stopte.



Ik hoop dat jullie voor mij een stok achter de deur zijn en ik aan het eind van het jaar er een stuk beter uitzie en vreselijk gelukkig met mezelf kan zijn!



Wat feiten;



1.68 m

91,3 kg

22 jaar.



En als ik jullie reacties zo lees gaat het goed bij jullie, dat maakt mij enthousiast! Succes meiden!

Groetjes

Me.
Alle reacties Link kopieren
Hey dames!



Ik heb weer wat gemist hoor! Ik ben nu al 3 dagen op vakantie dus kan het af en toe even volgen via mijn telefoon.



Ik merk dat de vakantie en het weer het af en toe niet motiverend werkt om aan dit dieet te werken.



Ik ben nu op vakantie en ik ben nu al 6 weken bezig(morgen officieel pas ;) ) en inmiddels bijna 11 kg kwijt. Officieel heb ik geen eetweek maar ik eet toch koolhydraat arm 's avonds omdat het echt neit te doen is om met 14 man in een huis te zitten waarin in aan mijn shakes en soepen zit.. Dus maar een extra eetweek waarin ik gewoon goed led op de koolhydraten. Vind het belangrijker dat ik deze week niet aankom, dan dat ik afval.

Volgende week weer een weekje streng CBen en dan pas weer wegen.



Ik lees zo veel hierboven en ik vind het jammer dat ik niet de volledige mogelijkheid heb om op iedereen persoonlijk te reageren. Maar ik moet zeggen dat jullie verhalen hier, heel veel steun bieden!!



Alle nieuwkomers, succes met de eerste week!!



Heel veel succes dames! Ik lees met plezier hier alle berichtjes!



Liefs, (vanuit regenachtige Ardennen)

Ashley

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven